Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Als ik die persoon zelf interessant vind en wil dan maakt dat toch niets uit?quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.
Just my two cents.
En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto?quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.
Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
Maar materieel van iemand profiteren is wel prima?quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex).
Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.
Just my two cents.
Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto?
Voor 1500 euro heb je al een auto waar je een tijdje mee vooruit kan.
Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.quote:Op maandag 6 april 2020 21:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar materieel van iemand profiteren is wel prima?
Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.
[..]
Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.
Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden. Eerlijk is eerlijk, we hebben ook wel leuke momenten gehad hoor, maar na een paar jaar zetten de leuke momenten gewoon niet meer genoeg zoden aan de dijk om alle negativiteit op te vangen. En dan doet zich een mooie kans voor op het werk en laat je je niet meer tegenhouden. In mijn geval betekende het ook nóg meer uren draaien, waar ik al veel gezeik over had met hem. Nahhh, een keer houdt het op met jezelf opofferen.
Ik voel me er geen moment schuldig over, ik heb hem prima behandeld en ik ben eerlijk geweest. Ik had hooguit 6 maanden eerder moeten vertrekken maar ook in die 6 maanden heb ik nog van alles geprobeerd.
Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.quote:Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Houd eens op met je persoonlijke aanvallen. Niet nodig.
Om er vervolgens zelf met gestrekt been in te vliegen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen.
Je klinkt nogal gefrustreerd.
Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:quote:Op maandag 6 april 2020 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.
quote:Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS.
Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.quote:Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.
Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'quote:Op maandag 6 april 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:
[..]
[..]
Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.
Je doet maar normaal.quote:Op maandag 6 april 2020 23:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'
Ben je in het echte leven ook zo overgevoelig?
Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.quote:
Lees je eigen posts eens terug.quote:Op maandag 6 april 2020 23:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.
Mwah, het klopt wel aardig. Je kunt wel denken dat je controle over haar hebt door bevestiging te geven, maar de vraag wordt door iemand anders geïnitieerd. Maar goed, als je je gram denkt te kunnen halen door controle over iemand te hebben en zo het idee hebt dat je 'lekker dominant bent' moeten er nog wel meer rode lampjes gaan branden over de houdbaarheid en legitimiteit van de relatie.quote:Op maandag 6 april 2020 21:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.
Done. Wil je dat ik m'n excuses aanbied of zo?quote:Op maandag 6 april 2020 23:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens terug.
quote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Zo. Diepe issues.quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.
Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
Praat je nu tegen je ex of TS? #dtvquote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Onzekere mensen zijn kut inderdaad. En onzekerheid is aanstekelijk, geen onzekere mensen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 7 april 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik vind onzekere vrouwen onaantrekkelijk. Puur vriendschappelijk omgaan is ook onmogelijk. Heb sowieso een hekel aan onzekere mensen, dus ook mannen.
Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Praat je nu tegen je ex of TS? #dtv
Wordt tijd om die shit te verwerken meid.quote:Op dinsdag 7 april 2020 02:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.
Ik ben uiteindelijk een half jaar te lang gebleven, en in die tijd heb ik er nog serieuze moeite voor gedaan terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet beter zou worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zo. Diepe issues.
Maar je bent dus drie jaar bij je ex gebleven zodat je zijn auto kon blijven gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |