Nu is mijn verrassing voor het videobellen helemaal weg.quote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die goocheltrucs. Je ziet een doekje en tadaaaaa piemel
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?quote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Onze keuken moet uit Duitsland komen, ook al is dat pas over 9 weken, ik ben benieuwd
quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komtquote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een zwarte blz uit de geschiedenis van de SC.quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1,5 meter noemen ze dan vast een korte-afstandsrelatie tegenwoordig. Tussen ons zit zeker 50 kilometer.
Wat???quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]Wat leuk!!! En en en is het echt komt er een fokbaby?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komt
CE serieus nemenquote:
quote:
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?quote:
De achterhoek. Nee ik ben opzoek naar een hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?
Is idd wel ver weg ja!
Deed je dat maar eensquote:
Snap ikquote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De achterhoek. Nee ik ben opzoek naar een hele lange afstandsrelatie
Die kon het niet meer aanquote:
Jup!quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat zelf zo te denken aan australie of nieuw zeeland, kan je dat regelen?
Australiëquote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat zelf zo te denken aan australie of nieuw zeeland, kan je dat regelen?
die die wel nog hier mag komen? of die niet meer hier mag komen?quote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jij bent niet echt zuur, ik bedoelde het zure matje van de sc.
Dat staat er al sinds 2006 op mijn lijstje om daar te gaan wonen. Helaas kan ik geen verblijfsvergunning krijgen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou top, als jij daar even gaat wonen dan hebben wij een lat relatie
mwa, het is niet echt een route die ik wil bewandelenquote:
idk, ik heb een hele boel gemist merk ikquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die die wel nog hier mag komen? of die niet meer hier mag komen?
Als we nu iedereen in de sc laten schrijven naar Robert dan komt het vast goedquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat er al sinds 2006 op mijn lijstje om daar te gaan wonen. Helaas kan ik geen verblijfsvergunning krijgen.![]()
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemistquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
idk, ik heb een hele boel gemist merk ik
quote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als we nu iedereen in de sc laten schrijven naar Robert dan komt het vast goed
Ah dat worden fitbabysquote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemist
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het is niet echt een route die ik wil bewandelen
Zure matjesquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jij bent niet echt zuur, ik bedoelde het zure matje van de sc.
Heeft 'ie verslag gedaan?quote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef gcjoel het volgende:
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemist
Beter gooit de politie ze meteen op de bon met hun buiten samenscholen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van de ene in de andere crisis...![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)en-in-processie.html
Echt hequote:Op maandag 6 april 2020 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter gooit de politie ze meteen op de bon met hun buiten samenscholen.
Waardoor wij nu nog langer thuis moeten zittenquote:Op maandag 6 april 2020 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt heNiet eens 1,5 meter afstand
Zijn hele buitenlandse gelddroom is ineens ingedonderd. Hij moest halsoverkop naar NL vluchten en hier de boel uitzitten.quote:
Daar gaan ze natuurlijk gewoon heen. Handjes tegen de voorruit bij schoonfam en pap.quote:Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Zou Dino als onderdeel van het proef samenwonen nu elke zondag via WhatsApp videobellen op de koffie gaan bij zijn schoonouders?
Of op gepaste afstand in de achtertuin in een kring van vier man op de Hartmanstoelen tussen de begonia's.quote:Op maandag 6 april 2020 12:41 schreef gcjoel het volgende:
Daar gaan ze natuurlijk gewoon heen. Handjes tegen de voorruit bij schoonfam en pap.
Dino is toch meer een type voor een hangmat?quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op gepaste afstand in de achtertuin in een kring van vier man op de Hartmanstoelen tussen de begonia's.
hmm, ik heb even niksquote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Zullen we even van de gelegenheid gebruik maken en al onze mooie herinneringen aan Dino met elkaar delen?
De keren dat hij ogenschijnlijk bescheiden vertelde dat die fitgirl zijn FOK!pener niet kon hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Zullen we even van de gelegenheid gebruik maken en al onze mooie herinneringen aan Dino met elkaar delen?
Zijn schoonouders niet. Daar heeft 'ie het te doen met de dertien jaar oude, maar onverslijtbare, Hartmankussens.quote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Senn88 het volgende:
Dino is toch meer een type voor een hangmat?
Open er een topic overquote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit hier nog te kort om hem echt te kennen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De keren dat hij ogenschijnlijk bescheiden vertelde dat die fitgirl zijn FOK!pener niet kon hebben.
quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
KLB natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waar post je dat topic dan, want hij had nogal zijn voorkeur voor subforums...
Moet je toch beter lezen, of was dat tijdens je zoveelste ‘fok vakantie’?quote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn hele buitenlandse gelddroom is ineens ingedonderd. Hij moest halsoverkop naar NL vluchten en hier de boel uitzitten.
Ook niet leuk.
Ik denk hetquote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je toch beter lezen, of was dat tijdens je zoveelste ‘fok vakantie’?
It’s alivequote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat kaartje kun je beter zelf gebruiken tochquote:Op maandag 6 april 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor het werk allemaal zooi besteld. (In bedrijfskleur natuurlijk).
Emmers met daarin handgel, kapjes, handschoenen, desinfectie spray, papieren doeken, en een zak Tony mini's.
Zat te denken om er voor de gein een kaartje van een echtscheidingsadvocaat bij te doen.
We wachten nu op de obligate *snif hij wel*-post van Faxie.quote:
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat kaartje kun je beter zelf gebruiken toch
Goed punt...quote:Op maandag 6 april 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.
Mwoah we redden het nog goed.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Losdop is meer van het vreemdgaan dan het scheiden. Bij vreemdgaan heb je nog steeds iemand die je huis opruimt en voor je kookt.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
Euh waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 april 2020 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop is meer van het vreemdgaan dan het scheiden. Bij vreemdgaan heb je nog steeds iemand die je huis opruimt en voor je kookt.
Een SE crisis is het idd wel met de 1,5 meter restrictie.quote:Op maandag 6 april 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.
Yvie vast niet blij mee.quote:Op maandag 6 april 2020 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Een SE crisis is het idd wel met de 1,5 meter restrictie.
Vanwege je verhalen hier dat je niet de meest betrouwbare partner bent?quote:Op maandag 6 april 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh waarom denk je dat?
Heb de hele week gekookt en gewassen enzo. Schoonmaakster doet de rest.![]()
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.quote:Op maandag 6 april 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Vanwege je verhalen hier dat je niet de meest betrouwbare partner bent?
Jij... bent geen good guy?quote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?quote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.
Wacht? Wat? Welke andere vrouwenquote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?
Is er eindelijk gebeukt?quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?
Stiekem vind ik 'm ook wel lekker.quote:
Ja, moet nog tot 4 mei.quote:Op maandag 6 april 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hey Dien!
Nog steeds thuis aan het werken?
Dat valt nog relatief mee, ik verwacht hier nog tot 1 juni.quote:
Dus al die tijd betaal je je veel te dure appartement in Lux voor niksquote:
Die datum is ook een voorlopige, zal me weinig verbazen als het nog verder uitgesteld wordt.quote:Op maandag 6 april 2020 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat valt nog relatief mee, ik verwacht hier nog tot 1 juni.
Maar dat gaan we denk ik rond 28 april horen.
Ja, 1900 euro per maand voor een veredelde plantenwaterservice.quote:Op maandag 6 april 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus al die tijd betaal je je veel te dure appartement in Lux voor niks![]()
Hier is de planning alvast tot 31 mei doorgetrokken voor het thuiswerken
zal uiteindelijk allemaal redelijk gelijk gaan lopen in dit deel van Europa lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die datum is ook een voorlopige, zal me weinig verbazen als het nog verder uitgesteld wordt.
Gelukkig heb je zatquote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, 1900 euro per maand voor een veredelde plantenwaterservice.
Dat was de hele opzet vanaf het begin.quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel slim, niet good guyquote:Op maandag 6 april 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was de hele opzet vanaf het begin.
Je leuter in cali hangen?quote:Op maandag 6 april 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de hele opzet vanaf het begin.
Oostenrijk heeft alweer plannen om wat regels te gaan versoepelen stap voor stap. Ik blijf sowieso tot het eind van de maand nog thuis en daarna gaan we weer eens verder kijken.quote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zal uiteindelijk allemaal redelijk gelijk gaan lopen in dit deel van Europa lijkt me.
Ja hier is ook al veel gebeurd. Je chalet is weg overigens.quote:Op maandag 6 april 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft alweer plannen om wat regels te gaan versoepelen stap voor stap. Ik blijf sowieso tot het eind van de maand nog thuis en daarna gaan we weer eens verder kijken.
Kan zo wel lekker in de tuin werken.
Ik ben al blij als ik niet meer denk dood te gaan als ik een winkel in ben geweest. Of dat ik bij vriendinnen langs kan gaan.quote:Op maandag 6 april 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft alweer plannen om wat regels te gaan versoepelen stap voor stap. Ik blijf sowieso tot het eind van de maand nog thuis en daarna gaan we weer eens verder kijken.
Kan zo wel lekker in de tuin werken.
Wat! Mijn chalet!quote:Op maandag 6 april 2020 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hier is ook al veel gebeurd. Je chalet is weg overigens.
Hoop echt op versoepeling volgende maand![]()
ik heb eind mei vakantie, Spanje zal niet doorgaan gok ik. Maar ik wil dan minimaal in eigen land even weg kunnen en uit eten enzo.
Vies uit eten gaan, mis ik dan weer niet.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vies uit eten gaan, mis ik dan weer niet.
Dit soort cijfers helpen niet om het een beetje te relativeren?quote:Op maandag 6 april 2020 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik niet meer denk dood te gaan als ik een winkel in ben geweest. Of dat ik bij vriendinnen langs kan gaan.
Ja ik kan pas annuleren als de data daadwerkelijk verschoven zijn. Maar in mijn hoofd staat er al een streep door ja.quote:Op maandag 6 april 2020 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat! Mijn chalet!
Ik heb al een streep gezet door mijn vakantie in Spanje; ben al blij als ik een keer kan uit eten en met een aantal vrienden wat kan gaan drinken.
Ja ik ook, en vesters is ineens iedere week snel vol dus thuis uit eten wordt ook lastiger.quote:
Jup same, gelukkig zit ik nu buiten dus kan ik stiekem achterover leunen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag. Blegh.
Hopelijk zegt CE dat binnenkort ook tegen jouquote:Op maandag 6 april 2020 14:18 schreef Californium het volgende:
Ik begin er eindelijk een beetje in te raken.
Ja maar in een halve dag heb ik al meer af dan een gemiddelde collega. Dan vind ik het ook wel weer mooi geweest.quote:Op maandag 6 april 2020 14:18 schreef Californium het volgende:
Ik begin er eindelijk een beetje in te raken.
Ik heb nog geen fuck gedaan. Systeem ligt hier serieus plat. Ben nu dus maar wat onkruid en mos tussen stenen aan het weghalenquote:Op maandag 6 april 2020 14:15 schreef Debsterr het volgende:
Welk spel is dat en staat het op Steam?quote:Op maandag 6 april 2020 14:25 schreef DrMarten het volgende:
Ben nu dus maar wat onkruid en mos tussen stenen aan het weghalen
Goat simulatorquote:Op maandag 6 april 2020 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Welk spel is dat en staat het op Steam?
quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk zegt CE dat binnenkort ook tegen jou
Ik ben denk ik rond 13.00 ofzo begonnen dus jaquote:Op maandag 6 april 2020 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar in een halve dag heb ik al meer af dan een gemiddelde collega. Dan vind ik het ook wel weer mooi geweest.
Ik zou dan toch echt iets anders met mijn beschikbare tijd doenquote:Op maandag 6 april 2020 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fuck gedaan. Systeem ligt hier serieus plat. Ben nu dus maar wat onkruid en mos tussen stenen aan het weghalen
neequote:Op maandag 6 april 2020 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dit soort cijfers helpen niet om het een beetje te relativeren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elvi is denk ik niet gezondquote:
Omdat iedereen dit doet tochquote:Op maandag 6 april 2020 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar in een halve dag heb ik al meer af dan een gemiddelde collega. Dan vind ik het ook wel weer mooi geweest.
Tja, je bent hypochonder of niet. En als je dan niet gezond bent werkt dat niet mee dat ze dat roepenquote:Op maandag 6 april 2020 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Voor o.a. de groepen 30-34 of 35-39 maakt dat zo te zien niet heel veel uit.
Ik heb gisteren Bohemian Rapsody gekeken, denk dat ik aids hebquote:Op maandag 6 april 2020 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Tja, je bent hypochonder of niet. En als je dan niet gezond bent werkt dat niet mee dat ze dat roepen
jij bent medewerker van het jaarquote:Op maandag 6 april 2020 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die werken zeker maar een kwart dag, en ik me maar uitsloven met mijn halve dag.
HIV dan toch eerder of heb je al schimmel in je mond groeien?quote:Op maandag 6 april 2020 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Bohemian Rapsody gekeken, denk dat ik aids heb
Net die ene is een buur van Cali.quote:Op maandag 6 april 2020 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Voor o.a. de groepen 30-34 of 35-39 maakt dat zo te zien niet heel veel uit.
Als ik met een wattenstaafje door mijn mond ga zit er wat op. Dus ik denk het wel.quote:Op maandag 6 april 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
HIV dan toch eerder of heb je al schimmel in je mond groeien?
Wat?quote:
RIPquote:Op maandag 6 april 2020 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik met een wattenstaafje door mijn mond ga zit er wat op. Dus ik denk het wel.
Ah ja... zag vandaag nog een berichtje eroverquote:Op maandag 6 april 2020 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op je oud-collega van ~10 jaar geleden.
JONGE MENSEN GAAN NIET DOOD AAN CORONA!!quote:Op maandag 6 april 2020 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op je oud-collega van ~10 jaar geleden.
~oNzIn oM BiNnEn Te BlIjVeNquote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JONGE MENSEN GAAN NIET DOOD AAN CORONA!!
Dit.quote:Op maandag 6 april 2020 14:15 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hopelijk zegt CE dat binnenkort ook tegen jou
Stiekem allemaal jaloers hoorquote:
De maandag zou eigenlijk nog bij het weekend moeten horen. Dit is geen werkdag.quote:Op maandag 6 april 2020 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Maandag kwart voor 3 en ben nu wel weer toe aan weekend.
Ik stem voor.quote:Op maandag 6 april 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De maandag zou eigenlijk nog bij het weekend moeten horen. Dit is geen werkdag.
Iedereen wil CE iddquote:
Precies. Ik denk dat hij het goed doet gekleed met enkel een lendendoek en een palmblad in zijn handen om koelte toe te wuiven.quote:
Ik zie dit voor me.quote:Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat hij het goed doet gekleed met enkel een lendendoek en een palmblad in zijn handen om koelte toe te wuiven.
Nu wil jij m ook zeker?quote:
We prijzen je zo de SC uit.quote:Op maandag 6 april 2020 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen als het zo gehyped wordt.
Is het maandag?quote:Op maandag 6 april 2020 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Maandag kwart voor 3 en ben nu wel weer toe aan weekend.
Zit al te wachten tot Dino dat doet. Logische stap na het proef samenwonen.quote:Op maandag 6 april 2020 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga Danny een mail sturen zodat ik op #ANONIEM kan mocht dat nodig zijn.
als ze erachter komt moet hij wel.quote:Op maandag 6 april 2020 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit al te wachten tot Dino dat doet. Logische stap na het proef samenwonen.
Ik niet hoor.quote:
Volgens mijn kalender wel.quote:
Wachten op het moment dat hij haar per ongeluk Gerda noemt, bij gebrek aan FOK!, en vervolgens de eerste knallende ruzie heeft.quote:
Hij ging hier behoorlijk tekeer.quote:Op maandag 6 april 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb dat hele luchtalarm niet gehoord vandaag.
Jaja, jij bent uniek.quote:
Ja. Misschien toch die dubbel-date maar cancellen. Het idee is waarschijnlijk leuker dan IRL wetende dat je Fokker bentquote:Op maandag 6 april 2020 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen als het zo gehyped wordt.
er moet sowieso iets mis mee zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Misschien toch die dubbel-date maar cancellen. Het idee is waarschijnlijk leuker dan IRL wetende dat je Fokker bent
Iddquote:
"proefsamenwonen"quote:Op maandag 6 april 2020 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit al te wachten tot Dino dat doet. Logische stap na het proef samenwonen.
Geldt dat niet voor iedereen?quote:
Ik deel je vrees.quote:Op maandag 6 april 2020 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"proefsamenwonen"![]()
Die heeft al 6 maanden een rieten hartje aan de deur van zijn slaapkamer hangen.
Vrouwen op het wereldwijde web? jbpaniek.gifquote:Op maandag 6 april 2020 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over vrouwen die zich op het wereldwijde web begeven
haha.quote:Op maandag 6 april 2020 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over vrouwen die zich op het wereldwijde web begeven
Female Double Penetration Male Male?quote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef Californium het volgende:
Mensen mensen... ik probeer iets te lezen over FDPMM. Waarom zo saaiiiii... ik mis het lab
quote:
Hey, ik kom hier niet om persoonlijk aangevallen te wordenquote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha.
Daarom ben jij ook nog single zeker? niks mis mee.
(ik kan mijn gekte gewoon goed verbergen, lukte vorige keer ook 10 jaar)
Ook dat is Caliquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Als je een SE gewend bent, is dat waarschijnlijk idd behoorlijk saai.
Therethere.gifquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, ik kom hier niet om persoonlijk aangevallen te worden
Ik las gangbang barequote:
Al dat appen met Cali doet wat met de suggesties van autocorrect iddquote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook even controleren wat ik geschreven had
Sowieso is dat hele online dating vol met valkuilen. Per ongeluk dickpics sturen in een groepsapp waar al je vrienden inzitten is behoorlijk onhandig. Gelukkig waren ze wel onder de indruk.quote:Op maandag 6 april 2020 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dat appen met Cali doet wat met de suggesties van autocorrect idd
sorry, dit is een safespace. Je bent goed zoals je bentquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, ik kom hier niet om persoonlijk aangevallen te worden
Je stuurde een dick pic van Dino?quote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele online dating vol met valkuilen. Per ongeluk dickpics sturen in een groepsapp waar al je vrienden inzitten is behoorlijk onhandig. Gelukkig waren ze wel onder de indruk.
Ik weet niet met wie jij online datequote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele online dating vol met valkuilen. Per ongeluk dickpics sturen in een groepsapp waar al je vrienden inzitten is behoorlijk onhandig. Gelukkig waren ze wel onder de indruk.
Snotverquote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed is een waardeoordeel. Niet heel safe.quote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sorry, dit is een safespace. Je bent goed zoals je bent
Mijn vrienden wel dusquote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie jij online datemaar ik heb geen pic( pik huehue) gezien
Nu snap ik beter waarom dat social distancing met hen zo goed gaat.quote:
Echt héquote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu snap ik beter waarom dat social distancing met hen zo goed gaat.
Doe normaal.quote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu snap ik beter waarom dat social distancing met hen zo goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij hebt ook alleen maar hetzelfde te zeggen of niet?quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar hetzelfde te zeggen of niet?
quote:Op maandag 6 april 2020 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar hetzelfde te zeggen of niet?
Pics van je ballen ajbquote:
Zo kom ik de quarantaine wel doorquote:
Nouja zegquote:Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Ze zouden Faxie eens een ban moeten geven op de emoticons. Benieuwd hoeveel er dan nog gepost wordt.
Prachtige epistels.quote:Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Ze zouden Faxie eens een ban moeten geven op de emoticons. Benieuwd hoeveel er dan nog gepost wordt.
Dan kan deze sc wel op slotquote:Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Welneequote:
Als je je dat kan veroorloven. Dat ik natuurlijk wat lastig inschatten voor ons.quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef Ruse het volgende:
ik zit ff met een dingetje; graag jullie reacties
ik kan een woonschip kopen, maarr... die is maar voor 90% onder een hypotheek te krijgen. ik zal daarom zo'n ¤20.000 'eigen' geld in moeten brengen. dat heb ik niet, maar ik kan het wel kortstondig lenen en daarna onderbrengen in een persoonlijke lening of doorlopend krediet. dat kost me in 5 jaar zo'n 1000 tot 2000 euro extra aan rente
is dit nou vragen om problemen of zeggen jullie mwoah, dat valt nog te overzien?
@gcjoelquote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef Ruse het volgende:
ik kan een woonschip kopen, maarr... die is maar voor 90% onder een hypotheek te krijgen. ik zal daarom zo'n ¤20.000 'eigen' geld in moeten brengen. dat heb ik niet, maar ik kan het wel kortstondig lenen en daarna onderbrengen in een persoonlijke lening of doorlopend krediet. dat kost me in 5 jaar zo'n 1000 tot 2000 euro extra aan rente
is dit nou vragen om problemen of zeggen jullie mwoah, dat valt nog te overzien?
Jawel joh. Kunnen we weer gezellig in [singles] postenquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op maandag 6 april 2020 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel joh. Kunnen we weer gezellig in [singles] posten
A lifetime agoquote:
Ik weet niet of ik 200.000 over zou hebben voor een woonschip, maar weten verder niets over je situatie. Wil je dit en kun je het betalen?quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef Ruse het volgende:
Kan wel problemen geven ja. Hoe Kan je het nu lenen zodat de bank het niet ziet?quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef Ruse het volgende:
hypo en aflossing van het krediet zijn samen zo'n 50% van mijn salaris, maar ik kan al vrij snel (bijvoorbeeld met vakantiegeld) versneld aflossenquote:Op maandag 6 april 2020 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je je dat kan veroorloven. Dat ik natuurlijk wat lastig inschatten voor ons.
Nee joh er schuilen enorme emoties en verhalen achter. Geweldig.quote:Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef Debsterr het volgende:
50% vind ik veelquote:Op maandag 6 april 2020 17:14 schreef Ruse het volgende:
[..]
hypo en aflossing van het krediet zijn samen zo'n 50% van mijn salaris, maar ik kan al vrij snel (bijvoorbeeld met vakantiegeld) versneld aflossen
160.000 plus wat extra kosten, en ja, ik zou dit wel erg graag willenquote:Op maandag 6 april 2020 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 200.000 over zou hebben voor een woonschip, maar weten verder niets over je situatie. Wil je dit en kun je het betalen?
mijn werkgever wil het wel voorschieten, dus ik sluit het krediet pas af nadat de hypo rond isquote:Op maandag 6 april 2020 17:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan wel problemen geven ja. Hoe Kan je het nu lenen zodat de bank het niet ziet?
Snap je enthousiasme (niet) maar denk ff verder voordat je een woonboot koopt die je eigenlijk niet eens kan betalen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
160.000 plus wat extra kosten, en ja, ik zou dit wel erg graag willen
[..]
mijn werkgever wil het wel voorschieten, dus ik sluit het krediet pas af nadat de hypo rond is
het is overigens 43% van mijn salaris aan maandlasten
Dat ja. De diepere betekenis niet doorhebbenquote:Op maandag 6 april 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh er schuilen enorme emoties en verhalen achter. Geweldig.
Kort pittig dan krijg je dat.quote:Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. De diepere betekenis niet doorhebben
Hij is nog wel mod van SEX.quote:Op maandag 6 april 2020 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Die jongen met die tomaten soep met Italiaanse bol zie ik ook nooit meer.
Lijkt mij teveel aan lasten. Het zit je even tegen en je komt vrij snel in de shit.quote:Op maandag 6 april 2020 17:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
mijn werkgever wil het wel voorschieten, dus ik sluit het krediet pas af nadat de hypo rond is
Ja, er zit weinig speling in idd. Ik heb wel een paar duizend om zelf in te leggen, dus die hoef ik niet te lenen wat weer een lager maandbedrag geeft, maar ik ben even aan de veilige kant gaan zitten.quote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt mij teveel aan lasten. Het zit je even tegen en je komt vrij snel in de shit.
Als je single bent en ergens in eens stad wil wonen ben je dat al snel kwijt.quote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt mij teveel aan lasten. Het zit je even tegen en je komt vrij snel in de shit.
Beter om door te sparen tot je het wel kunt betalen toch?quote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je single bent en ergens in eens stad wil wonen ben je dat al snel kwijt.
Kunt niet veilig genoeg zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 17:52 schreef Ruse het volgende:
[..]
Ja, er zit weinig speling in idd. Ik heb wel een paar duizend om zelf in te leggen, dus die hoef ik niet te lenen wat weer een lager maandbedrag geeft, maar ik ben even aan de veilige kant gaan zitten.
tsja, persoonlijke voorkeur, deze locatie is heel tof, midden in het centrum, en je krijgt erg veel (oppervlak, buitenruimte, bootje aan huis, vrijstaand wonen) voor relatief weinig geldquote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunt niet veilig genoeg zijn.
Maar waarom woonboot?
En qua onderhoud? Komen er nog aanlegkosten ofzo bij? En hoeveel WOZ en riolering enzo?quote:Op maandag 6 april 2020 17:59 schreef Ruse het volgende:
[..]
tsja, persoonlijke voorkeur, deze locatie is heel tof, midden in het centrum, en je krijgt erg veel (oppervlak, buitenruimte, bootje aan huis, vrijstaand wonen) voor relatief weinig geld
onderhoud is 1 keer per 5 jaar en dat heeft ie net gehad, dan zou het krediet ook weer afgelost zijn. WOZ en riool is redelijk hetzelfde als bij een woonhuis van die prijsquote:Op maandag 6 april 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En qua onderhoud? Komen er nog aanlegkosten ofzo bij? En hoeveel WOZ en riolering enzo?
50% voor alleen hypotheek vind ik veel hoor. Ik hou 50% over om van te levenquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je single bent en ergens in eens stad wil wonen ben je dat al snel kwijt.
35% voor transformersquote:Op maandag 6 april 2020 18:17 schreef Faxie het volgende:
Ik hou 65% over na alle vaste kosten, en vind dat wel prima
Dat is best keurig.quote:Op maandag 6 april 2020 18:17 schreef Faxie het volgende:
Ik hou 65% over na alle vaste kosten, en vind dat wel prima
Zeuren de sneeuwvlokjes al dat ze meer moeten krijgen?quote:Op maandag 6 april 2020 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is best keurig.
Hangt ook wel beetje af van waar je woont natuurlijk.
Nu in de VS dat de mensen wat dollars krijgen bijvoorbeeld. In Oklohoma is dat veel geld. In LA is het 2 weken huur.
Volg het niet zo meer. Vast wel.quote:Op maandag 6 april 2020 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeuren de sneeuwvlokjes al dat ze meer moeten krijgen?
Ik weet niet meer zo goed of ik erom moet lachen of huilen...quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volg het niet zo meer. Vast wel.
Ik ging dood van het lachen dat Trump het voorstelde, en dat de Dems het blokkeerden
Je moet dat geld wel kunnen aantonen voor je hypotheek. En ze kunnen dan zien dat je het ineens van je baas hebt gekregen. Dus hij moet er dan sowieso geen lening ofzo bij zetten.quote:Op maandag 6 april 2020 17:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
ok, goed om te weten. ik ga er nog wat nachtjes over slapenquote:Op maandag 6 april 2020 18:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet dat geld wel kunnen aantonen voor je hypotheek. En ze kunnen dan zien dat je het ineens van je baas hebt gekregen. Dus hij moet er dan sowieso geen lening ofzo bij zetten.
Ik heb het wel eens zien gebeuren hoor. Meestal waren het dan ouders die het als gift hadden overgemaakt zodat de bank het accepteertquote:Op maandag 6 april 2020 18:52 schreef Ruse het volgende:
[..]
ok, goed om te weten. ik ga er nog wat nachtjes over slapen
Normaal valt het mee maar nu grote vraag en laag aanbod. Normaal is ie 300.quote:
O ik schrok al.quote:Op maandag 6 april 2020 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Normaal valt het mee maar nu grote vraag en laag aanbod. Normaal is ie 300.
Ja.quote:Op maandag 6 april 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik een film gaan kijken of op tijd naar bed?
Kippenbouten uit de oven met geroosterde aardappeltjes en groentjesquote:
lekkerquote:Op maandag 6 april 2020 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kippenbouten uit de oven met geroosterde aardappeltjes en groentjes
Ik zie net op Netflix de serie Er was eens...quote:
Lekker heur. En daar?quote:
Nice! Dat ken ik nog wel jaquote:Op maandag 6 april 2020 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie net op Netflix de serie Er was eens...Die vond ik vroeger altijd leuk om te kijken.
Goed! Rustigquote:
jeugdsentimentquote:
quote:Goed! RustigMaar ik ben best gelukkig momenteel
![]()
Nee joh. Uit voorzorg opgenomen in het zkh niet op de IC.quote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boris Johnson op de IC. Dat handen blijven schudden was toch niet zo'n goed idee
Nope. Inmiddels IC. Dat van jou was van vanmorgenquote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh. Uit voorzorg opgenomen in het zkh niet op de IC.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ziekenhuis~a43464c1/
Ja dat was gister.quote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |