Nu is mijn verrassing voor het videobellen helemaal weg.quote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die goocheltrucs. Je ziet een doekje en tadaaaaa piemel
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?quote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Onze keuken moet uit Duitsland komen, ook al is dat pas over 9 weken, ik ben benieuwd
quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komtquote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een zwarte blz uit de geschiedenis van de SC.quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1,5 meter noemen ze dan vast een korte-afstandsrelatie tegenwoordig. Tussen ons zit zeker 50 kilometer.
Wat???quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]Wat leuk!!! En en en is het echt komt er een fokbaby?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komt
CE serieus nemenquote:
quote:
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?quote:
De achterhoek. Nee ik ben opzoek naar een hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?
Is idd wel ver weg ja!
Deed je dat maar eensquote:
Snap ikquote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De achterhoek. Nee ik ben opzoek naar een hele lange afstandsrelatie
Die kon het niet meer aanquote:
Jup!quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat zelf zo te denken aan australie of nieuw zeeland, kan je dat regelen?
Australiëquote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zat zelf zo te denken aan australie of nieuw zeeland, kan je dat regelen?
die die wel nog hier mag komen? of die niet meer hier mag komen?quote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jij bent niet echt zuur, ik bedoelde het zure matje van de sc.
Dat staat er al sinds 2006 op mijn lijstje om daar te gaan wonen. Helaas kan ik geen verblijfsvergunning krijgen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou top, als jij daar even gaat wonen dan hebben wij een lat relatie
mwa, het is niet echt een route die ik wil bewandelenquote:
idk, ik heb een hele boel gemist merk ikquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die die wel nog hier mag komen? of die niet meer hier mag komen?
Als we nu iedereen in de sc laten schrijven naar Robert dan komt het vast goedquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat er al sinds 2006 op mijn lijstje om daar te gaan wonen. Helaas kan ik geen verblijfsvergunning krijgen.![]()
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemistquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
idk, ik heb een hele boel gemist merk ik
quote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als we nu iedereen in de sc laten schrijven naar Robert dan komt het vast goed
Ah dat worden fitbabysquote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemist
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het is niet echt een route die ik wil bewandelen
Zure matjesquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jij bent niet echt zuur, ik bedoelde het zure matje van de sc.
Heeft 'ie verslag gedaan?quote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef gcjoel het volgende:
Dien is aan het proef samenwonen. Je hebt echt was gemist
Beter gooit de politie ze meteen op de bon met hun buiten samenscholen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van de ene in de andere crisis...![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)en-in-processie.html
Echt hequote:Op maandag 6 april 2020 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter gooit de politie ze meteen op de bon met hun buiten samenscholen.
Waardoor wij nu nog langer thuis moeten zittenquote:Op maandag 6 april 2020 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt heNiet eens 1,5 meter afstand
Zijn hele buitenlandse gelddroom is ineens ingedonderd. Hij moest halsoverkop naar NL vluchten en hier de boel uitzitten.quote:
Daar gaan ze natuurlijk gewoon heen. Handjes tegen de voorruit bij schoonfam en pap.quote:Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Zou Dino als onderdeel van het proef samenwonen nu elke zondag via WhatsApp videobellen op de koffie gaan bij zijn schoonouders?
Of op gepaste afstand in de achtertuin in een kring van vier man op de Hartmanstoelen tussen de begonia's.quote:Op maandag 6 april 2020 12:41 schreef gcjoel het volgende:
Daar gaan ze natuurlijk gewoon heen. Handjes tegen de voorruit bij schoonfam en pap.
Dino is toch meer een type voor een hangmat?quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op gepaste afstand in de achtertuin in een kring van vier man op de Hartmanstoelen tussen de begonia's.
hmm, ik heb even niksquote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Zullen we even van de gelegenheid gebruik maken en al onze mooie herinneringen aan Dino met elkaar delen?
De keren dat hij ogenschijnlijk bescheiden vertelde dat die fitgirl zijn FOK!pener niet kon hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Zullen we even van de gelegenheid gebruik maken en al onze mooie herinneringen aan Dino met elkaar delen?
Zijn schoonouders niet. Daar heeft 'ie het te doen met de dertien jaar oude, maar onverslijtbare, Hartmankussens.quote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Senn88 het volgende:
Dino is toch meer een type voor een hangmat?
Open er een topic overquote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit hier nog te kort om hem echt te kennen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De keren dat hij ogenschijnlijk bescheiden vertelde dat die fitgirl zijn FOK!pener niet kon hebben.
quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
KLB natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waar post je dat topic dan, want hij had nogal zijn voorkeur voor subforums...
Moet je toch beter lezen, of was dat tijdens je zoveelste ‘fok vakantie’?quote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn hele buitenlandse gelddroom is ineens ingedonderd. Hij moest halsoverkop naar NL vluchten en hier de boel uitzitten.
Ook niet leuk.
Ik denk hetquote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je toch beter lezen, of was dat tijdens je zoveelste ‘fok vakantie’?
It’s alivequote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat kaartje kun je beter zelf gebruiken tochquote:Op maandag 6 april 2020 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor het werk allemaal zooi besteld. (In bedrijfskleur natuurlijk).
Emmers met daarin handgel, kapjes, handschoenen, desinfectie spray, papieren doeken, en een zak Tony mini's.
Zat te denken om er voor de gein een kaartje van een echtscheidingsadvocaat bij te doen.
We wachten nu op de obligate *snif hij wel*-post van Faxie.quote:
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat kaartje kun je beter zelf gebruiken toch
Goed punt...quote:Op maandag 6 april 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.
Mwoah we redden het nog goed.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Losdop is meer van het vreemdgaan dan het scheiden. Bij vreemdgaan heb je nog steeds iemand die je huis opruimt en voor je kookt.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
Euh waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 april 2020 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop is meer van het vreemdgaan dan het scheiden. Bij vreemdgaan heb je nog steeds iemand die je huis opruimt en voor je kookt.
Een SE crisis is het idd wel met de 1,5 meter restrictie.quote:Op maandag 6 april 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op natuurlijk. Of nog een kind erbij, of scheiding als se crisis over is.
Yvie vast niet blij mee.quote:Op maandag 6 april 2020 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Een SE crisis is het idd wel met de 1,5 meter restrictie.
Vanwege je verhalen hier dat je niet de meest betrouwbare partner bent?quote:Op maandag 6 april 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh waarom denk je dat?
Heb de hele week gekookt en gewassen enzo. Schoonmaakster doet de rest.![]()
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.quote:Op maandag 6 april 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Vanwege je verhalen hier dat je niet de meest betrouwbare partner bent?
Jij... bent geen good guy?quote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?quote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk hier al jaren aan een good guy reputatie. Kan echt met 1 post voorbij zijn hier.
Wacht? Wat? Welke andere vrouwenquote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?
Is er eindelijk gebeukt?quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt dat drie vrouwen hier om je vechten en vervolgens hang jij je leuter in Cali. Hoe is dit een good guy ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |