En jij was de dekhengst in de relatie?quote:Op zondag 5 april 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had een paardenmeisje.
Die moest echt 3x per dag naar haar paard gaan. Man man man.
Nee dat geouwehoer met “ze is een gram te dik, een gram te dun” is gewoon dodelijk vermoeiend. Kilo teveel is ook altijd drama hierquote:
Elise dropt continu bommetjes. Maar Milou blijft rustig.quote:
Nouja een kilo niet maar sommigen daar zijn gewoon ongezond dik!quote:Op zondag 5 april 2020 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat geouwehoer met “ze is een gram te dik, een gram te dun” is gewoon dodelijk vermoeiend. Kilo teveel is ook altijd drama hier
Doen alsof mannen geen kritiek krijgen is ook achterlijk, hahaquote:Op zondag 5 april 2020 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat geouwehoer met “ze is een gram te dik, een gram te dun” is gewoon dodelijk vermoeiend. Kilo teveel is ook altijd drama hier
Dat is zo. Maar dat roep ik ook niet elke afleveringquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nouja een kilo niet maar sommigen daar zijn gewoon ongezond dik!
Ja en sommige ongezond dun. Nou goed discussiequote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nouja een kilo niet maar sommigen daar zijn gewoon ongezond dik!
Doet hij wel wat anders?quote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
GJ en eetscenes. De redactie is lekker bezig hoor.
Klopt. Veilig onderwerp: paarden. Dus Erik staat qua gespreksvoer 10-0 voor. Verder blijft het awkward als altijd daar.quote:Op zondag 5 april 2020 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen is het volgens mij meer omdat ze dan in ieder geval geen moeite hoeft te doen om te praten over iets anders
Nee, maar “botten neuken” of “anorexia”, is toch wel een uiterste. Maar ik heb mijn punt al gemaaktquote:Op zondag 5 april 2020 21:02 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Doen alsof mannen geen kritiek krijgen is ook achterlijk, haha
Vera had ook gewoon wat meer kunnen eten de afgelopen weekquote:Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dat roep ik ook niet elke aflevering
Why not both.quote:Op zondag 5 april 2020 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Toekomst op de woonboerderij, als cliënt of als leidinggevende?
Vera is gewoon super slank. Niks ongezonds aan. Zo.quote:Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja en sommige ongezond dun. Nou goed discussie
Geen idee wat haar bmi is of haar eetpatroon, boeit me ook niet zo eigenlijk. Ze is een volwassen vrouw.quote:Op zondag 5 april 2020 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vera is gewoon super slank. Niks ongezonds aan. Zo.
quote:
Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |