abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192478309
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 13:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat Elise dat vroeg?

Vind Milou verreweg de knapste dame van heel bzv maar Elise is de leukste denk ik voor Bastiaan.

Overigens vond ik de keuze van Jan om Froukje weg te sturen gek. Die Vera vind ik persoonlijk echt helemaal niets en niet bij hem passen. Scoort wel punten door haar optreden op de zorgboerderij. Ook geen knappe vrouw t.o.v. Froukje en Nienke. Hopelijk kiest Jan voor Nienke O+
Ik denk dat Milou voor de gemiddelde man qua uiterlijk de ideale vrouw is. Je ziet ook dat de boeren die wat meer keuze hebben altijd voor een type met het uiterlijk van Milou gaan.

Nienke vind ik persoonlijk qua uiterlijk interessanter dan Milou. Ze is wel echt veel te knap voor Jan, maar Jan maakt veel goed qua sociale omgang.

Respect voor Jelte die eerlijk, maar niet hatelijk aangeeft wat hij mist. Denk dat hij daarmee interesse bij Annemiek heeft gewekt. Iemand die niet alleen maar ja en amen zegt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_192478453
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef TomDooley het volgende:
Jan had vanaf het begin moeten zeggen dat hij gesteriliseerd is. Vond het zeer vreemd wat hij op TV zei. 'Na de laatste (4e bij zijn ex-vrouw) was het genoeg (fijn voor het kind om te horen, komt over alsof hij bij de 3e had willen stoppen). Zegt vervolgens tegen al die vrouwen: 'Maar ik heb het opgezocht, het kan ontdaan gemaakt worden als je kinderen wil'. Dus voor een andere vrouw laat hij een zogenaamd weloverwogen beslissing ontdaan maken. Hoe simpel is die vent. Een gescheiden iets te dikke vader van 4, die af en toe harddrugs gebruikt, alcoholist is geweest na zijn scheiding (en dus duidelijk makkelijk verslaafd raakt),
Ja, dit. Ik geloof best dat die man een lief en zachtaardig karakter heeft (waar je al die vrouwen steeds over hoort), maar qua levenskeuzes zie ik dat totaal niet terug. Denk nog steeds: wat is er toch allemaal gebeurtd dat je, ondanks zo'n op zich best aangenaam karakter, zoveel onheil op je pad heb gehad?

[ Bericht 1% gewijzigd door Postbus100 op 06-04-2020 14:56:49 ]
Somebody that I used to know
pi_192478463
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:06 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Misschien is het handig om even goede quote-haken te gebruiken. [/quote] en [ quote]
pi_192478603
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2020 14:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dit. Ik geloof best dat die man een lief en zachtaardig karakter heeft (waar je al die vrouwen steeds over hoort), maar qua levenskeuzes zie ik dat totaal niet terug. Denk nog steeds: wat is er toch allemaal gebeurt dat je, ondanks zo'n op zich best aangenaam karakter, zoveel onheil op je pad heb gehad?
Juist door dat karakter. Gaat met de stroom mee, niet sterk genoeg om ergens nee tegen te zeggen. Dan kunnen dingen weleens uit de hand lopen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_192478635
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 14:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Juist door dat karakter. Gaat met de stroom mee, niet sterk genoeg om ergens nee tegen te zeggen. Dan kunnen dingen weleens uit de hand lopen.
Maar 't is toch ook weer geen zacht ei, vind ik.
pi_192479208
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:27 schreef Postbus100 het volgende:

Nienke past veel beter dan Vera.
Nienke pas veel beter bij mij dan bij Jan.
O+ :D
pi_192480180
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:06 schreef TomDooley het volgende:

Ik vermoed dat ze iemand vlak voor de speeddates in haar eigen buurt heeft leren kennen.

Ik heb de oproep van haar niet gezien, was ze al lang vrijgezel?

Is ook zoiets, ben je lang alleen, kom je iemand tegen net voor je deelname aan een programma :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_192480255
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nienke pas veel beter bij mij dan bij Jan.
O+ :D
Of Madeleen O+ :D
pi_192481808
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef TomDooley het volgende:
Er zijn enkele die schrijven dat Annemiek een autistische stoornis zou hebben en dit ging tot het punt dat een ander vraagt of het een echte diagnose is of een FOK! diagnose. Annemiek is dus een echte boer. Dit norse gedrag is voor hun normaal en lijkt niet op autisme. De boerderij zit in haar hoofd, ze heeft totaal geen klik met alle mannen die ze uit heeft gezocht, misschien wel bewust, vanaf het begin is het al 'eigenlijk niet dit en eigenlijk niet dat..' Het is een vrouw die spijt heeft van haar deelname en niet onder haar contract uit kan, met meer dan de helft van alle brieven in totaal.
Uhm zei is geen echte boer. Ze weet gewoon niet hoe ze met deze situatie kan en hoe ze feitelijk reageerde op Steven's verhaal duid echt wel meer dan alleen boer wezen. Zij sluit zich gewoon af van wat er feitelijk gebeurd. Ze flirt ook niet met die jongens.
pi_192482712
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 14:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik denk dat Milou voor de gemiddelde man qua uiterlijk de ideale vrouw is. Je ziet ook dat de boeren die wat meer keuze hebben altijd voor een type met het uiterlijk van Milou gaan.

Nienke vind ik persoonlijk qua uiterlijk interessanter dan Milou. Ze is wel echt veel te knap voor Jan, maar Jan maakt veel goed qua sociale omgang.

Respect voor Jelte die eerlijk, maar niet hatelijk aangeeft wat hij mist. Denk dat hij daarmee interesse bij Annemiek heeft gewekt. Iemand die niet alleen maar ja en amen zegt.
Milou zit toch bij Bastiaan.
pi_192483718
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:12 schreef needakill het volgende:

[..]

Uhm zei is geen echte boer. Ze weet gewoon niet hoe ze met deze situatie kan en hoe ze feitelijk reageerde op Steven's verhaal duid echt wel meer dan alleen boer wezen. Zij sluit zich gewoon af van wat er feitelijk gebeurd. Ze flirt ook niet met die jongens.
Die reactie op Steven wordt hier ook nogal groot gemaakt imho. Ze vroeg of ie nog onder behandeling was of 'nog steeds ziek', bedankt 'm voor z'n eerlijheid, en dan weet ze ff niet wat ze moet zeggen. Is dat zo raar dan als iemand zo'n heftige mededeling doet? Ik zal ook wel een hork zijn, maar hoe hij het koppelde aan "hoe ie met z'n energie zit" en zich daardoor niet zo had kunnen tonen of zo vond ik ook...uuhh...toch wel apart (bedenkelijk is misschien iets te zwaar uitgedrukt).
Wat moet zij daar dan mee? Zeker als ze de keuze in haar hoofd misschien al gemaakt heeft?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_192483839
The word goes dat Vera ( Bruine Vera) gereageerd heeft op de column van Rick E.

quote:
Vera van Dijk Rick wat een prestatie! U mag zich leider noemen van een heel leger aan verbitterde galspuwers . De vlag die u als voorman van dit leger vingerwijzende vitters draagt, heeft zeker geen regenboogkleuren . Die vlag is inktzwart. Maar even, wat rot dat u en uw mensen zo’n saaaaaai leven hebben dat ze niets anders te doen hebben dan naar dat saaaaie BZV te kijken! Gelukkig zijn er mensen die voor uw leger de jus bij de dagelijkse droge aardappelen willen zijn. Soms komen die mensen in een roze konijnenpak, soms gewoon omdat ze er net even anders uitzien dan de groeiende eenheidsworst van plastisch chirurgisch gemodelleerde KEN-kopjes van tegenwoordig. Een authentieke kaaklijn brengt heel wat verfrissing in de gesculpte toyboys, zou ik zo zeggen.
Wist u trouwens dat de koeien tegenwoordig niet meer naar buiten mogen? Winter, lente, zomer, herfst, het maakt niet uit, verstoken van vers gras en buitenlucht blijven ze binnen in de stal. Zo ongeveer vergelijk baar met Bassie die zijn clownspak overdag, in de avond, ‘s nachts en tijdens de daad aanhoudt... Alleen omdat het makkelijk is, net zoals het 365 dagen per jaar ophokken van koeien makkelijk is. Tot voor kort, wist ik dat niet. Maar hé Rick, goed nieuws, uw leger heeft zo wel naast jus, ook een dagelijks glaasje melk bij de aardappelen! (Maar even nog, zou jij verkering willen met iemand die 24/7 zijn clownspak aan houdt??)
En wist u trouwens, dat er kinderen van 14 en 16 ook uw columns lezen, puur omdat ze geïnteresseerd zijn in wat er geschreven wordt over de mensen die ze kennen? Kinderen die het VWO volgen en later, pak ‘m beet, uw psycholoog of arts zouden kunnen zijn? En dan net als wat u doet, zomaar zonder uitgebreid onderzoek een label plakken in uw dossier? Één keer kijken en hoppa, “antisociale persoonlijkheidsstoornis met theatrale trekken en hypochondrie...” dat staat wel leuk op papier. Of erger nog “geen operatie-materiaal”, terwijl u van binnen bloedt ..... Next!
De arts verdient zijn geld wel, net als u, over de ruggen van een ander. Maar dan anders
Maar één ding moet ik u nageven, dapper bent u, om na uw bewuste keuze en gevecht wat u vast heeft moeten voeren om uw tv-face één groot tv- moment te laten zijn, anderen te betichten van het “kop op tv syndroom”. Er is overigens een woord voor dit gedrag: gaslighting. Zoek maar eens op, kan er mooi bij in uw dossier...! Next!
Dapper vind ik het ook om in een tijd waarin het heersende vuur van haat in de wereld (nooit iets van gemerkt?) stukje bij beetje gedoofd leek te worden-, door een heel klein wezentje wat misschien wel ontstaan is door haat, een virus met oorsprong in een gruwelijke dierenmarkt in China, -olie in de strijd te gooien. Even leek het wezentje het voor elkaar te krijgen de mensen dichter bij elkaar te brengen, en oude stoffige waarden als naastenliefde weer te doen opbloeien . Maar daar bent ú, getooid met zwarte vlag, aanvoerder van een, wat is het, 3,2 K leger, om snel de olie op het dovende vuur te gooien. Een soort van Jeanne d’Arc maar dan anders.
Dit is de eerste en laatste keer dat ik een move maak in deze door een man gestartte bitch-fights. “Als je op je linker wang geslagen wordt, sla niet terug maar keer de agressor de rechter wang toe”, zei Jezus ✝️ en dat advies zal ik ter harte nemen, iemand moet tenslotte de wijste zijn.
Het allerbeste,
Een roze konijn

[ Bericht 4% gewijzigd door Nielojram75 op 06-04-2020 20:08:46 ]
  maandag 6 april 2020 @ 20:03:40 #288
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_192483950
Mwa ik vind die Milou niet extreem knap oid, zeker ook niet lelijk, maar ik vind Madeleen aantrekkelijker. Zij had een mooie uitstraling en dito ogen. Nienke heeft dat ook imo.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_192484020
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron is toch gewoon https://m.facebook.com/st(...)9&id=100008581170454
pi_192484082
quote:
Was mijn bron maar, reeds verwijderd.
pi_192484125
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

Was mijn bron maar, reeds verwijderd.
Ik zie hem gewoon nog
  maandag 6 april 2020 @ 21:44:18 #292
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_192485766
quote:
Was ook het eerste moment dat er persoonlijke interactie op gang kwam. Deed ook zichtbaar iets met Annemiek
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  maandag 6 april 2020 @ 23:08:40 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_192487375
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is echt overanalyseren van een uitspraak. Hij laat zich positief uit over de vragen die zij stelt en jij schiet door naar imponeren, ongelijkheid en mogelijk breekpunt voor de relatie.

8)7
Ik snap Postbus100 heel goed. Bastiaan had gewoon niet verwacht dat er zoveel uit zou komen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]

Wat een gruwelijk warrig verhaal :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_192498281
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:54 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Die reactie op Steven wordt hier ook nogal groot gemaakt imho. Ze vroeg of ie nog onder behandeling was of 'nog steeds ziek', bedankt 'm voor z'n eerlijheid, en dan weet ze ff niet wat ze moet zeggen. Is dat zo raar dan als iemand zo'n heftige mededeling doet? Ik zal ook wel een hork zijn, maar hoe hij het koppelde aan "hoe ie met z'n energie zit" en zich daardoor niet zo had kunnen tonen of zo vond ik ook...uuhh...toch wel apart (bedenkelijk is misschien iets te zwaar uitgedrukt).
Wat moet zij daar dan mee? Zeker als ze de keuze in haar hoofd misschien al gemaakt heeft?
Het was nou ook niet echt een boeren reactie imo. Trouwens als ze een echte boer was had ze niet in een kalender gestaan met alleen van die pasta slierten. Laten maar zeggen dat ze gewoon beetje apart is.

Denk wel dat je van redelijk goede huize moet komen om haar beetje te veroveren zeg. Ben ook niet echt achter gekomen wat haar hobby's nog meer zijn naast dat paard.
pi_192501188
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik zie hem gewoon nog
Knapperd!
pi_192501214
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

Knapperd!
? Is dit een Vivasneer of zo
pi_192501240
😂😂
  dinsdag 7 april 2020 @ 23:10:09 #298
174940 W00fer
Maar echt
pi_192505497
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:25 schreef needakill het volgende:

[..]

Het was nou ook niet echt een boeren reactie imo. Trouwens als ze een echte boer was had ze niet in een kalender gestaan met alleen van die pasta slierten. Laten maar zeggen dat ze gewoon beetje apart is.

Denk wel dat je van redelijk goede huize moet komen om haar beetje te veroveren zeg. Ben ook niet echt achter gekomen wat haar hobby's nog meer zijn naast dat paard.
Ik denk dat het bij Annemiek zo is dat je eigenlijk een grote mond moet hebben waar ze niet direct van terug heeft. Als je haar als een mak schaap gaat volgen dan is voor haar het interessante er wel af (denk ik).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_192511429
pi_192511433
Oh bijna dicht, maar dit plaatje verdient meer spotlight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')