abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192469464
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:42 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ze kwaakte dat Milou hun werkster zou worden maar ze heeft zelf niet door dat ze zijn werkster wordt...dom kalf!
Haha ja daar heb je zeker een goed punt. Ergens ook wel weer sneu hoor.
pi_192470443
Ik vind die Vera helemaal niet bij Jan passen. Zij is zo'n warrig type terwijl ik Jan meer van de degelijkheid vind. (hij ergert zich ook lichtelijk aan het te laat komen van Vera, enzo). Ik snap ook echt niet dat hij Froukje heeft weggestuurd, want voor mijn idee voelde zij hem feilloos aan.

Nienke past veel beter dan Vera.
Somebody that I used to know
pi_192470541
Geert-jan in die joggingbroek. Tja als je die vrouwen net 2/3 dagen kent zou ik het gewoon niet doen. En je zag ook heel weinig van hem trouwens deze aflevering. Die kiest sowieso voor die iets gezetter dame, want die blonde weet niet of het wat word met hem. Trouwens die actie van die zoon is ook om te huilen.

Jan die Froukje weg stuurt is wel terecht. Dan stuurt hij die blonde naar huis. Vind Jan wel sympathiek eigenlijk. Komt wat losser, alleen dat hij sommige dingen al heeft verteld is wel beetje apart.

Bij Bastiaan is feitelijk Milou die hem wel heel graag ziet zitten en Elise die weet niet of hij haar wel leuk vind. Jeetje meid. Doe eens meer je best voor hem in plaats van opmerkingen te maken over andere. Uiteindelijk kiest hij toch wel Milou omdat zij wel voor hem gaat.

Annemiek. Ik krijg een beetje medelijden met die jongens. Ze vind Jelte wel leuk, maar ze heeft geen klik met hem. "Ja zou het wel gezellig vinden als je nog 1 nacht blijft". Is net zo iets zeggen van: Ja kan je nog blijven slapen maar geen sex. Denk ook wel dat ze voor Jelte gaat, want Erik is gewoon een maat voor haar.

Geert gaat gewoon voor Vera. Kon natuurlijk in zijn dromen nooit verwachten dat zo'n iemand op hem zou reageren. Vera speelt het gewoon slim. Gewoon Geert winnen en dan op citytrip zeggen van: Ja was leuk maar dit word hem niet. Heeft ze toch gewonnen, wat in principe best triest is.
pi_192471226
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:34 schreef needakill het volgende:
Bij Bastiaan is feitelijk Milou die hem wel heel graag ziet zitten en Elise die weet niet of hij haar wel leuk vind. Jeetje meid. Doe eens meer je best voor hem in plaats van opmerkingen te maken over andere. Uiteindelijk kiest hij toch wel Milou omdat zij wel voor hem gaat.
Elise vindt Bastiaan echt wel leuk. Eerder zei ze ook dat ze niet kan voorstellen dat hij 'hem' niet is.
  maandag 6 april 2020 @ 04:06:32 #255
174940 W00fer
Maar echt
pi_192472121
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 00:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Elise vindt Bastiaan echt wel leuk. Eerder zei ze ook dat ze niet kan voorstellen dat hij 'hem' niet is.
Ik denk dat Elise denkt van hmm ik woon hier om de hoek dus kan alles houden, kat in het bakkie.
Milou moet e.e.a. opgeven en verhuizen. Zij begon over wat zal ik verdienen als ik hier kom. Maar denk dat ze te vroeg juicht.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_192474253
Wat doet Milou eigenlijk voor werk?

En ik vond het wel 'schokkend' dat Bastiaan zo onder de indruk was van de 'goede vragen' van Milou. Dat ik echt denk : ja duh je kiest een intelligente dame met hoog opleidingsniveau uit, wat had je dan verwacht? Als je je daardoor geïmponeerd voelt, dan heb je wel iets van ongelijkheid in je relatie. Kan je daar wel mee omgaan?
Somebody that I used to know
pi_192474492
Milou is analist voor een bank in Frankfurt
  maandag 6 april 2020 @ 10:57:22 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192474670
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:27 schreef Postbus100 het volgende:

En ik vond het wel 'schokkend' dat Bastiaan zo onder de indruk was van de 'goede vragen' van Milou. Dat ik echt denk : ja duh je kiest een intelligente dame met hoog opleidingsniveau uit, wat had je dan verwacht? Als je je daardoor geïmponeerd voelt, dan heb je wel iets van ongelijkheid in je relatie. Kan je daar wel mee omgaan?
Dit is echt overanalyseren van een uitspraak. Hij laat zich positief uit over de vragen die zij stelt en jij schiet door naar imponeren, ongelijkheid en mogelijk breekpunt voor de relatie.

8)7
The love you take is equal to the love you make.
pi_192475064
Instagrams van de vrouwen al bekend??
pi_192475280
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:24 schreef Ace1 het volgende:
Instagrams van de vrouwen al bekend??
Speciaal voor jou heeft boer zoekt vrouw de instagram van Betty openbaar gemaakt, namelijk: GeileBet1960.
  maandag 6 april 2020 @ 11:36:55 #261
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192475319
quote:

Milou is leuk O+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192475348
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Milou is analist voor een bank in Frankfurt
En Bastsiaan wil dat zij komt schoonmaken en de administratie komt doen op zijn boerderij.
  maandag 6 april 2020 @ 12:23:43 #263
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_192476245
Ze is analist bij de Europese Centrale Bank, en dan straks lekker bij de sliskoning zijn administratie doen. :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_192476512
Er zijn enkele die schrijven dat Annemiek een autistische stoornis zou hebben en dit ging tot het punt dat een ander vraagt of het een echte diagnose is of een FOK! diagnose. Annemiek is dus een echte boer. Dit norse gedrag is voor hun normaal en lijkt niet op autisme. De boerderij zit in haar hoofd, ze heeft totaal geen klik met alle mannen die ze uit heeft gezocht, misschien wel bewust, vanaf het begin is het al 'eigenlijk niet dit en eigenlijk niet dat..' Het is een vrouw die spijt heeft van haar deelname en niet onder haar contract uit kan, met meer dan de helft van alle brieven in totaal.

Jan had vanaf het begin moeten zeggen dat hij gesteriliseerd is. Vond het zeer vreemd wat hij op TV zei. 'Na de laatste (4e bij zijn ex-vrouw) was het genoeg (fijn voor het kind om te horen, komt over alsof hij bij de 3e had willen stoppen). Zegt vervolgens tegen al die vrouwen: 'Maar ik heb het opgezocht, het kan ontdaan gemaakt worden als je kinderen wil'. Dus voor een andere vrouw laat hij een zogenaamd weloverwogen beslissing ontdaan maken. Hoe simpel is die vent. Een gescheiden iets te dikke vader van 4, die af en toe harddrugs gebruikt, alcoholist is geweest na zijn scheiding (en dus duidelijk makkelijk verslaafd raakt), die ook nog verwacht dat er binnen twee maanden een nieuwe sloof alles voor hem opgeeft en bij hem komt wonen. Typetje die 's avonds, wanneer HIJ wil, ook nog verwacht dat ze haar benen opendoet. Wel fijn dat hij een meid heeft die 's morgens op de vraag 'heb je broers of zussen,' het antwoord krijgt 'ik moet nog opstarten, wat een diepgang zo vroeg'. Diepgang? Op de vraag of je broer en zussen hebt?

Bastiaan, een echte Zeeuwse boer. Hard werken, alles voor het bedrijf, weinig energie overhouden om echte interesse te kunnen tonen in de meiden. Verder weinig aan te merken, lijkt een stuk minder nors dan de gemiddelde Zeeuw en ik denk dat Elise het beste bij hem past, om de enige reden dat Milou veel te intelligent voor hem is. Die vrouw gaat achteruit op haar eigen situatie, waar ze hard voor gewerkt heeft.

Geert Jan. Tja. Libidododend is die man.

Geert, een viespeuk, maar ik denk wel een man die lief is voor zijn partner. En alhoewel vanaf het begin duidelijk was dat hij op Vera's uiterlijk valt, zij wordt zijn ondergang. Dus hopelijk denkt hij met zijn hersenen, i.p.z. derde been. Vera is een heel moeilijke vrouw, voor iedereen, inclusief haarzelf. Gedraagt zich als een 16 jarige snowflake, zoekt bij het kakken nog bevestiging dat ze haar drol goed heeft gedraaid en wil 24/7 aandacht. 'Oh jullie kon mij horen zingen? Oh sorry, en ik zing zo slecht, blablablablabla.'

Degene die dit seizoen 'draaiende' houden, zijn Milou en Elise. Spontane jonge vrouwen die het allebei voor elkaar hebben en er ook nog leuk uitzien. Het is verder zo saai, zelfs de hond van Bastiaan valt tegen.
pi_192476575
Degene die dit seizoen 'draaiende' houden, zijn Milou en Elise. Spontane jonge vrouwen die het allebei voor elkaar hebben en er ook nog leuk uitzien.

Wat doen ze dan waarvan jij denkt: nou, dat is leuk om naar te kijken?
pi_192476663
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:42 schreef Mar_an het volgende:
Degene die dit seizoen 'draaiende' houden, zijn Milou en Elise. Spontane jonge vrouwen die het allebei voor elkaar hebben en er ook nog leuk uitzien.

Wat doen ze dan waarvan jij denkt: nou, dat is leuk om naar te kijken?
Niets bijzonders, ik vind het leuk om te zien dat er nog spontane, intelligente jonge vrouwen zijn op TV die niet fake overkomen, zowel in gedrag als in uiterlijk.
pi_192476792
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef TomDooley het volgende:
Er zijn enkele die schrijven dat Annemiek een autistische stoornis zou hebben en dit ging tot het punt dat een ander vraagt of het een echte diagnose is of een FOK! diagnose. Annemiek is dus een echte boer. Dit norse gedrag is voor hun normaal en lijkt niet op autisme. De boerderij zit in haar hoofd, ze heeft totaal geen klik met alle mannen die ze uit heeft gezocht, misschien wel bewust, vanaf het begin is het al 'eigenlijk niet dit en eigenlijk niet dat..' Het is een vrouw die spijt heeft van haar deelname en niet onder haar contract uit kan, met meer dan de helft van alle brieven in totaal.

Welnee, ze baalt dat ze de jongens in het echt niet leuk vindt. Was bij de speeddates te zien, ontevreden gezicht bij de eerste blik op de jongens.

quote:
Jan had vanaf het begin moeten zeggen dat hij gesteriliseerd is. Vond het zeer vreemd wat hij op TV zei. 'Na de laatste (4e bij zijn ex-vrouw) was het genoeg (fijn voor het kind om te horen, komt over alsof hij bij de 3e had willen stoppen). Zegt vervolgens tegen al die vrouwen: 'Maar ik heb het opgezocht, het kan ontdaan gemaakt worden als je kinderen wil'. Dus voor een andere vrouw laat hij een zogenaamd weloverwogen beslissing ontdaan maken. Hoe simpel is die vent. Een gescheiden iets te dikke vader van 4, die af en toe harddrugs gebruikt, alcoholist is geweest na zijn scheiding (en dus duidelijk makkelijk verslaafd raakt), die ook nog verwacht dat er binnen twee maanden een nieuwe sloof alles voor hem opgeeft en bij hem komt wonen.
Je moet je sowieso afvragen waarom leuke, jonge meiden reageren op een niet enorm aantrekkelijke man met 4(!!!) kinderen. Je zou bijna denken dat ze graag op tv willen.

quote:
Vera is een heel moeilijke vrouw, voor iedereen, inclusief haarzelf. Gedraagt zich als een 16 jarige snowflake, zoekt bij het kakken nog bevestiging dat ze haar drol goed heeft gedraaid en wil 24/7 aandacht. 'Oh jullie kon mij horen zingen? Oh sorry, en ik zing zo slecht, blablablablabla.'

Een snowflake? Waarom is het dan een aandachttrekker? Met de benen wijd de hele dag grappen maken over sex. :D Niks snowflake aan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 6 april 2020 @ 13:01:57 #268
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192476868
quote:

Ik dacht juist dat Elise dat vroeg?

Vind Milou verreweg de knapste dame van heel bzv maar Elise is de leukste denk ik voor Bastiaan.

Overigens vond ik de keuze van Jan om Froukje weg te sturen gek. Die Vera vind ik persoonlijk echt helemaal niets en niet bij hem passen. Scoort wel punten door haar optreden op de zorgboerderij. Ook geen knappe vrouw t.o.v. Froukje en Nienke. Hopelijk kiest Jan voor Nienke O+
pi_192476924
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Welnee, ze baalt dat ze de jongens in het echt niet leuk vindt. Was bij de speeddates te zien, ontevreden gezicht bij de eerste blik op de jongens.
[..]

Ik vermoed dat ze iemand vlak voor de speeddates in haar eigen buurt heeft leren kennen.

Je moet je sowieso afvragen waarom leuke, jonge meiden reageren op een niet enorm aantrekkelijke man met 4(!!!) kinderen. Je zou bijna denken dat ze graag op tv willen.
[..]

Op zich heb je hier een punt. Ik heb zojuist het profiel van Jan opgezocht en zou als enige reden kunnen bedenken dat zijn woorden nogal misleidend zijn.

Een snowflake? Waarom is het dan een aandachttrekker? Met de benen wijd de hele dag grappen maken over sex. :D Niks snowflake aan.

Het snowflake gedrag zit het in de constante vraag naar bevestiging en haar onzekere gedrag. Het aandachtvragen doet ze zowel positief als negatief. Positief is (sex)grapjes maken, negatief is het de hele tijd over haarzelf hebben. Als ze in de keuken bezig is en Geert en Angela willen even praten, horen ze haar zingen. Ze is nooit stil.
  Tettenkoning maandag 6 april 2020 @ 13:07:31 #270
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192476931
Ik vind die Vera van Bastiaan trouwens wel veel weghebben van Britt...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_192476939
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 13:07 schreef Nine. het volgende:
Ik vind die Vera van Bastiaan trouwens wel veel weghebben van Britt...[ afbeelding ]
Ergens wel ja, nou je het zegt.
pi_192476986
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:38 schreef TomDooley het volgende:
Nou nee, ik ben het met je eens dat ze baalt van haar deelname. Maar het lukt haar moeilijk om contact te leggen. Of ze autistisch is, dat kunnen we niet weten. Maar ik denk niet dat het moeilijke contact perse ligt bij dat ze het niet wil, maar omdat het niet lukt. Ik denk echter dat ze wel meer los komt na het gesprek met Jelte.
pi_192477127
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 13:07 schreef Nine. het volgende:
Ik vind die Vera van Bastiaan trouwens wel veel weghebben van Britt...[ afbeelding ]
Gemixt met Natasje Froger.
pi_192478245
Er doen al teveel Vera's mee en nu is er ook nog een Vera van Bastaan?
  maandag 6 april 2020 @ 14:33:46 #275
100412 mefke79
komt goed!
pi_192478276
Die Vera van Geert komt me zo bekend voor en ik krijg maar niet gevonden waar ze vandaan komt, iemand dat al gevonden?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')