Dit.quote:Op zondag 5 april 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
Vera geilt Geert helemaal op en als hij dan voor haar kiest, dan zegt ze dat ze het allemaal nog niet zo zeker weet.
Ja dat gevoel krijg ik ookquote:Op zondag 5 april 2020 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
En dan kiest hij Vera en is zij er niet zeker van
Anno 2020. Ik zou het mooi vinden.quote:
Dit ja.. Ik vind het gewoon beetje sneu voor hem.quote:Op zondag 5 april 2020 21:20 schreef shiitake het volgende:
Vera geilt Geert helemaal op en als hij dan voor haar kiest, dan zegt ze dat ze het allemaal nog niet zo zeker weet.
Ik zou het ook denken maar ik heb echt geen idee of hij dat hyperen juist erg kan waarderenquote:Op zondag 5 april 2020 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets.
Denk dat die ander meer matcht omdat ze niet zo hyper is als Vera.
Maar roepen niet best veel vrouwen in elk seizoen dat ze het niet zeker weten?quote:Op zondag 5 april 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ja.. Ik vind het gewoon beetje sneu voor hem.
Mental Theo 🤣quote:Op zondag 5 april 2020 21:19 schreef Cee het volgende:
Vorige week Tino Martin in d’r doppen, nu Charlie Lownoise en Mental Theo, ik kán niet meer met dat mens.
Ik denk werkelijk dat ze druk en prettig gestoord is. Als ze dat alleen doet bij de camera's valt ze zo door de mand als de camera's effe weg zijn.quote:
Mensen met een brede muzieksmaak... ze bestaan.quote:Op zondag 5 april 2020 21:19 schreef Cee het volgende:
Vorige week Tino Martin in d’r doppen, nu Charlie Lownoise en Mental Theo, ik kán niet meer met dat mens.
Maar welke gezond persoon met leven doet dat nou eigenlijk?quote:Op zondag 5 april 2020 21:21 schreef Chia het volgende:
Ja Milou moet ook gelijk haar hele eigen leven en baan opgeven, dat is wel even iets anders dan het boerenleven te zwaar vinden Yvon
Denk ik ook.quote:Op zondag 5 april 2020 21:23 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat ze druk en prettig gestoord is. Als ze dat alleen doet bij de camera's valt ze zo door de mand als de camera's effe weg zijn.
Als het nou iets onbeduidends was geweest. Maar dat is Milou's werk niet bepaald. Het vindt ook nog eens nogal ver van Bastiaan vandaan plaats.quote:Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar welke gezond persoon met leven doet dat nou eigenlijk?
Ik vind haar ook best leuk. 😃Bastiaan past meer bij dat andere meisje, die is ook wat onderdaniger of zo en hij zoekt iemand die alles voor hem over heeft. Dat heeft die meid vast.quote:Op zondag 5 april 2020 21:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als het nou iets onbeduidends was geweest. Maar dat is Milou's werk niet bepaald. Het vindt ook nog eens nogal ver van Bastiaan vandaan plaats.
Ze kwaakte dat Milou hun werkster zou worden maar ze heeft zelf niet door dat ze zijn werkster wordt...dom kalf!quote:Op zondag 5 april 2020 21:32 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik vind haar ook best leuk. 😃Bastiaan past meer bij dat andere meisje, die is ook wat onderdaniger of zo en hij zoekt iemand die alles voor hem over heeft. Dat heeft die meid vast.
Geld. Die gast heeft veel grond en meerdere huizen.quote:Op zondag 5 april 2020 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap ook niet wat die vrouwen qua uiterlijk in Geert zien.
0 haar.
Ouwe kop.
Vreselijk.
Ditquote:Op zondag 5 april 2020 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
En dan kiest hij Vera en is zij er niet zeker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |