Daar begint het wel op te lijken ja...quote:Op zondag 5 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
Volgens mij brengt Corona naast stress ook een stukje betutteling met zich mee waardoor mensen menen zich opeens met hun buren te mogen gaan bemoeien?
meidquote:Op zondag 5 april 2020 21:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Krijg eerder het idee dat in een willekeurig bedrijf er een aantal echt thuiswerken, de mensen die zich ergens verantwoordelijk voor voelen, en de rest het gewoon als vrij zien.
Verhouding van 30 en 70 procent?
Welke "last"?quote:Op zondag 5 april 2020 21:48 schreef Gehrman het volgende:
Goed argumentMaar goed, ik merk alweer dat de ijverige klussers die alle thuiswerkers tot last zijn toch niet voor rede vatbaar zijn.
Precies.quote:Op zondag 5 april 2020 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hebt klussen en klussen he? Om 12 uur een lampje ophangen is van een andere orde dan zondagochtend om 6 uur met je zaagmachine aan de gang gaan.
Maar dat lijkt me een kwestie van gezond verstand en vooral leven en laten leven.
34:14quote:Eventually what we’ll have to have is certificates of who’s a recovered person, who’s a vaccinated person...
...Because you don’t want people moving around the world where you’ll have some countries that won’t have it under control, sadly.
You don’t want to completely block off the ability for people to go there and come back and move around.
So eventually there will be this digital immunity proof that will help facilitate the global reopening up.”
Sinds wanneer is Bill viroloog? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 5 april 2020 22:03 schreef Arkai het volgende:
Bill Gates verwacht dat we géén groepsimmuniteit gaan opbouwen tegen COVID-19 en dat we via testkits en digitale certificaten weer internationaal mogen reizen.
[..]
34:14
Ik bedoel meer dat door het ontbreken van directe aansturing veel werknemers het wel prima vinden..quote:Op zondag 5 april 2020 21:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een deel van de inefficiëntie van het werken tussen collega's is weg. Tijdens dat gedoe met citrix moest ik plotseling naar kantoor om te werken. En toen gingen dingetjes als koffie drinken, praten met collega's etcetera plots van mijn werktijd af. Ik was daardoor plotseling veel minder productief. En ik moest ook nog elke dag twee uur forenzen.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:14:06BREAKING: British Prime Minister Boris Johnson, who is suffering from coronavirus, has been taken to hospital as a precaution reageer retweet
Zou opmerkelijk zijn. Is er al een onderbouwde bron....quote:Op zondag 5 april 2020 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:14:06BREAKING: British Prime Minister Boris Johnson, who is suffering from coronavirus, has been taken to hospital as a precaution reageer retweet
quote:https://www.bbc.com/news/uk-52177125
UK Prime Minister Boris Johnson admitted to hospital for tests, 10 days after testing positive for coronavirus
He "continues to have persistent symptoms of coronavirus", a spokeswoman said - including a high temperature.
It was described as a "precautionary step" taken on the advice of his doctor.
The prime minister remains in charge of the government and urged people to follow its social distancing advice.
"On the advice of his doctor, the prime minister has tonight been admitted to hospital for tests," the spokeswoman said.
"This is a precautionary step, as the prime minister continues to have persistent symptoms of coronavirus ten days after testing positive for the virus."
She added: "The prime minister thanks NHS staff for all of their incredible hard work and urges the public to continue to follow the government's advice to stay at home, protect the NHS and save lives."
Bno is betrouwbaar, maar hier heb je het ook.quote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou opmerkelijk zijn. Is er al een onderbouwde bron....
as we speak:
https://www.bbc.com/news/uk-52177125
UK Prime Minister Boris Johnson admitted to hospital for tests, 10 days after testing positive for coronavirus
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:15:27Downing Street says Prime Minister Boris Johnson has been taken to hospital for tests after suffering from COVID-19 reageer retweet
https://www.mirror.co.uk/(...)pital-tests-21818519quote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou opmerkelijk zijn. Is er al een onderbouwde bron....
Definieer 'teringherrie' eens? Is dat een paar gaatjes in de muur boren, of deze hele dag met een betonmolen in je tuin staan?quote:Op zondag 5 april 2020 21:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nee dat is weer een stropop van jouw kant. Ik zeg alleen dat het asociaal is om nu een teringherrie te maken terwijl iedereen thuis zit.
Al een tijdje zo. Is er nog nieuws dan?quote:
AD.nl heeft bericht al geplaatst dat Johnson in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 5 april 2020 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al een tijdje zo. Is er nog nieuws dan?
Een bron (twitterquote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bno is betrouwbaar, maar hier heb je het ook.twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:15:27Downing Street says Prime Minister Boris Johnson has been taken to hospital for tests after suffering from COVID-19 reageer retweet
Gun het niemand, dus ook Johnson niet. Maar wel een beetje ironisch. "It's just a flu! Let's shake hands"quote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
AD.nl heeft bericht al geplaatst dat Johnson in het ziekenhuis ligt.
Wel opvallend ja, de queen die voor het eerst in tig jaar het volk toespreekt op het moment dat Johnson in het ziekenhuis wordt opgenomen ...quote:Op zondag 5 april 2020 22:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Een bron (twitterdan) is/was voor mij geen bron... maar je hebt supersnel gelijk
![]()
Ben niet van de hoedjes maar dit op het moment dat de Queen het volk toespreekt..... is dat voor mij dan weer opmerkelijk. Ook gelet het moment van stay-at-home maatregelen samenviel dat BoJo een dag later (of zo) in isolatie ging.
Het één heeft vast niets met het ander te maken.
Hij doet wel actief mee met de groepsimmuniteit. Dat siert 'm.quote:Op zondag 5 april 2020 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |