Ik dwaal makkelijk af en dan mis je zomaar 10 cruciale minuten. Ga niet bitchen op mijn concentratievermogen domme incel.quote:Op zondag 5 april 2020 16:47 schreef incel het volgende:
Al voor Westworld "goed moeten opletten"Als dit al te ingewikkeld voor je is....
"Ik dwaal makkelijk af en heb een slecht concentratievermogen"quote:Op zondag 5 april 2020 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik dwaal makkelijk af en dan mis je zomaar 10 cruciale minuten. Ga niet bitchen op mijn concentratievermogen domme incel.
Dat is de ADHDquote:Op zondag 5 april 2020 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik dwaal makkelijk af en dan mis je zomaar 10 cruciale minuten. Ga niet bitchen op mijn concentratievermogen domme incel.
Eerst noem je me dom, daarna spreek je over ons intellect. Wil je nu zeggen dat jij dom bent?quote:Op zondag 5 april 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
"Ik dwaal makkelijk af en heb een slecht concentratievermogen"
Ok je bent dus gewoon dom. Geeft niet. Ja het is een hele "slimme" serie hoor. Ik kijk het ook. Maar ja lang niet iedereen zal dit begrijpen. Gelukkig is dit voor ons intellect wel weggelegd
Dan begint het pas kerel!quote:Op zondag 5 april 2020 16:52 schreef Jaeger85 het volgende:
Seizoen 1 was top. Tijdens seizoen 2 ben ik afgehaakt.
Evan Rachel Wood niet noemen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste kliekgenoten, lurkers, haters en andere denkbeeldigen,
ondanks het prachtige weer zojuist wedergekeerd op mijn zolderkamertje ten einde u te voorzien van een verse klacht.
Wat een ontzettend bazige serie is Westworldhet is een serie waarin je goed moet opletten, dus er met een schuin oog naar kijken gaat niet helpen, maar wat een meesterwerk.
Sterrencast zoals Ed Harris, Anthonygod Hopkinsgenot en die gast uit the shield waar ik de naam altijd van vergeet. Als je dit nog niet hebt gekeken en allergisch bent voor de zon en/of sociaal contact, absoluut een aanrader.
Klacht: compleet gemindfucked zijn
Whut??quote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De girlpower/feministische agenda kwam me de strot uit.
Nee joh!quote:Op zondag 5 april 2020 16:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sophie Turner had ik liever in die rol gezien.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar toen werd het moeilijker en dan haken veel mensen af.
Ik blijf daar altijd die guy van Malcolm in the Middle in zien, heeft voor mij heel die serie verpest.quote:Op zondag 5 april 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Westworld kijken ipv Breaking Bad voor de 8e keer_!
Aaron Paul zat helemaal nooit in MitM hoorquote:Op zondag 5 april 2020 16:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik blijf daar altijd die guy van Malcolm in the Middle in zien, heeft voor mij heel die serie verpest.
Dan kijk je toch lekker nazidocus over de gaskampen, zal je vast wel meer liggen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De girlpower/feministische agenda kwam me de strot uit.
Sow dan shots hoor woewoewoew 5-0 incoming.quote:Op zondag 5 april 2020 17:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker nazidocus over de gaskampen, zal je vast wel meer liggen.
Yes.quote:Op zondag 5 april 2020 17:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker nazidocus over de gaskampen, zal je vast wel meer liggen.
Wat is er moeilijk aan dan ?quote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar toen werd het moeilijker en dan haken veel mensen af.
@Geerdquote:
Il ga het eens proberen!!quote:Op zondag 5 april 2020 17:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
@:geerdgewoon lekker vanuit de witte tuinstoel, halve liter in de hand, Westworld kijken en kut roepen naar de buuf!
Dan wordt het misschien nog interessant.quote:Op zondag 5 april 2020 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hou ons in dit topic op de hoogte.
Denken dat ik Facebook hebquote:Op zondag 5 april 2020 17:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik jouw Facebook ga opzoeken, dus doe nou maar niet zo hard 2 get.
Dan zit je in een select groepje domme mensen met een intellect hoog genoeg om het te begrijpen, ofzo. Samen met mij en @incel .quote:
Nvm ik snap je, bij het Shogun verhaal snap ik er niets meer van, sowieso die aflevering ervoor had bizarre plotwendingen. Eigenlijk alles eraan is wel een beetje raar, maar dat is juist wel tof.quote:Op zondag 5 april 2020 16:52 schreef Jaeger85 het volgende:
Seizoen 2 was kut. Huidige seizoen is een stuk beterquote:Op zondag 5 april 2020 16:52 schreef Jaeger85 het volgende:
Herkenbaar papoea!quote:Op zondag 5 april 2020 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beter kijk je the wire pizzabakker.quote:Op zondag 5 april 2020 16:55 schreef Ezio het volgende:
Westworld kijken ipv Breaking Bad voor de 8e keer_!
Zit nog eind seizoen 2, was ff kort afgedwaald bij de introductie van die shogun wereld, maar nu zit ik er wel weer in.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik kan er nog niet echt lekker in komen dit seizoen.
The wirequote:Op woensdag 8 april 2020 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beter kijk je the wire pizzabakker.
Zelfde hier: het leek me wel tof, Westworld in de 'normale wereld'. Maar ik raak een beetje de draad kwijt van wat iedereen nou aan het doen is en wie 'echt' is, wie een robot, etc.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik kan er nog niet echt lekker in komen dit seizoen.
the wire is de beste serie negerquote:Op donderdag 9 april 2020 12:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
The wire
Serie voor geestelijk gehandicapten
De beste serie die jij kunt begrijpen jaquote:Op donderdag 9 april 2020 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
the wire is de beste serie neger
Headshot!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
De beste serie die jij kunt begrijpen ja
Gewoon kijken manquote:Op donderdag 9 april 2020 12:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag een netflix-trailer ervan, maar bij Netflix hebben ze de gewoonte om bij iedere trailer gewoon een samenvatting van de hele serie te maken, waardoor ik door de vele spoilers er meteen geen zin in had. Lekker handig, Netflix
Ik hoor veel positieve verhalen hierover. Denk dat ik het wel een kans ga geven.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bwohhh halverwege seizoen 2 finale afgezet om even te eten, maar dayamnn
Bwohh zeg je eerlijk. Aflevering 1 van seizoen 3 is weer een hele sprong die ze maken, maar per aflevering ben ik meer hookedquote:Op donderdag 9 april 2020 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor veel positieve verhalen hierover. Denk dat ik het wel een kans ga geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |