SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Laten we t houden op dat ik even wat andere zooi aan mn hoofd had.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben toch wel nieuwsgierig waarom je zo lang bent weggebleven ?
welkom terug danquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:21 schreef Mijk het volgende:
[..]
Laten we t houden op dat ik even wat andere zooi aan mn hoofd had.
Dit klinkt leuk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Sons Of Ilsa - Pulsinger Nacht (I'm A Raver Baby)
Jij gaat naar boven en schut dit gewoon even uit je mouw ?quote:
Euh, ja.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat naar boven en schut dit gewoon even uit je mouw ?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Vorwerk - Vietnam
[..]
Euh, ja.
Ik bereid dit nooit voor...
Ik zit eigenlijk in het buurland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorwerk - Vietnam
Dit dus, komt jullie waarschijnlijk wel bekend voor...
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef just me het volgende:
Tja, als je dan geen handen mag schudden dan maar schudden met je billen
Nee, die kwam ik als sample nog even tegen...quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor een alarm, maar heb niet de indruk dat er een Pet Shop Boys-plaat aanstaande is. Zal wel in dat nummer thuishoren?
Als ik niet wakker was geweest, was ik het nu dan wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die kwam ik als sample nog even tegen...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef just me het volgende:
heerlijke muziek Mad
![]()
maar ik ga toch slapen, dank je wel!!fijne avond nog
Ik luister naar wat je me laat horen.quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
DJ Isaac - Nobody Listens To Techno (Rephex Remix)
De volgende is juist weer heel erg techno...quote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister naar wat je me laat horen.
Sample van Eminem zat erin.quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
DJ Isaac - Nobody Listens To Techno (Rephex Remix)
Ik wilde toch afsluiten met iets Vouts...quote:Op zondag 5 april 2020 00:11 schreef DJ11 het volgende:
The Turtles krijgen een hartverzakking als ze dit horen (voor zover ze nog leven)
Tot je naar een zwart wil TV kijktquote:Op zondag 5 april 2020 00:18 schreef Mijk het volgende:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken die problemen met slaapritme wel. Wat het beste werkt, is dat je regelmaat probeert aan te brengen.quote:Op zondag 5 april 2020 02:39 schreef Rafeiro het volgende:
Maar het is waar, ging toen Melting nog draaide naar bed en ben er al weer een tijd uit, voordeel nu hoef ik zo meteen niet zoveel pillen meer te slikken. Plafondstaren dus, ben ik thans echt goed in.
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 5 april 2020 02:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken die problemen met slaapritme wel. Wat het beste werkt, is dat je regelmaat probeert aan te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 5 april 2020 02:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietMisschien moet ik inderdaad alleen voor mezelf praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2020 02:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietProbeeer dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een uur voordat je gaat slapen, dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mijk op 05-04-2020 05:15:20 ]As above, so below.![]()
![]()
eens kijken wat ik vandaag ga doen, in de tuin of op het balkon ?
heb jij nog plannen ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik ga zo meteen de was opruimen/strijken en daarna kijken of ik mijn balkon zuiver krijg, en ik wil vanmiddag even op de scooter weg.quote:Op zondag 5 april 2020 08:02 schreef just me het volgende:
eens kijken wat ik vandaag ga doen, in de tuin of op het balkon ?
heb jij nog plannen ?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Oh, voor beiden is het goed weerquote:Op zondag 5 april 2020 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik mijn balkon zuiver krijg, en ik wil vanmiddag even op de scooter weg.dat strijken is een noodzaak
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Met Romana?quote:Op zondag 5 april 2020 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen de was opruimen/strijken en daarna kijken of ik mijn balkon zuiver krijg, en ik wil vanmiddag even op de scooter weg.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja, maar dat is ook standaard op zondag. Dat gaat redelijk vlot tegenwoordig.quote:Op zondag 5 april 2020 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, voor beiden is het goed weerdat strijken is een noodzaak
quote:Nee.
Ain't it funny how it is
Goedemorgen
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Ik heb weer zo'n typisch debiel ik dingetje.
Kan het potje witte peper gewoon nergens vinden.
Had zin in een cup a soup. En heb me gered met wat zwarte peper uit de molen.
Maar voor zulk simpel spul heb ik eigenlijk liever witte peper uit een potje.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Leeg niet, maar zal wel weer ergens achterin een kastje staan.quote:Op zondag 5 april 2020 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al twintig jaar geen witte peper meer in huis. Maar was je potje niet gewoon leeg?
Nederland is geloof ik ook het enige land ter wereld dat meer witte dan zwarte peper gebruikt. Was ooit een keer bij de keuringsdienst van waarde (als ik het goed heb). Op vlees en kip gebruik ik in principe ook enkel zwarte peper, fijnere smaak.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Twan en ik hebben gisteren de voortuin helemaal ontdaan van o.a. klimop en planten die ik niet meer mooi vind. Nu spierpijn en op zoek naar andere planten (inrichting) voor de tuin.
Moeten tegen droge grond en zon kunnen. En bij voorkeur een beetje onderhoudsvriendelijk. Geen grind of hoge bomen/struiken. Iemand ideeën? Het gaat om zo'n 20m2.Make love, not war ☮![]()
Ik gebruik alleen zwarte peper, maar heb ook zo'n pepermolen met 4 soorten peper. Die gebruikt Twan graag.Make love, not war ☮![]()
Ik ga straks samen met Lennon cupcakes maken en daarna lekker even wandelen. Het is heerlijk weer. Nu eerst ontbijt!Make love, not war ☮![]()
Ik heb geen verstand van tuinieren.quote:Op zondag 5 april 2020 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en ik hebben gisteren de voortuin helemaal ontdaan van o.a. klimop en planten die ik niet meer mooi vind. Nu spierpijn en op zoek naar andere planten (inrichting) voor de tuin.
Moeten tegen droge grond en zon kunnen. En bij voorkeur een beetje onderhoudsvriendelijk. Geen grind of hoge bomen/struiken. Iemand ideeën? Het gaat om zo'n 20m2.
Ik denk dat just me dan beter kan helpen.
Ain't it funny how it is
Als je bodembedekkers zoekt, dan zou ik voor Vinca gaan, dat groeit als een gek, dus met een paar plantjes groeit het zo dicht. Verder ben ik fan van hortensia’s, die in onze voortuin krijgen nul aandacht (ik kom nooit in de voortuin) en doen het prima, net als de schoenlappersplanten. En anders siergrassen, daar kun je ook leuk combinaties mee maken, zoek voor voorbeelden op prairietuin.quote:Op zondag 5 april 2020 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Moeten tegen droge grond en zon kunnen. En bij voorkeur een beetje onderhoudsvriendelijk. Geen grind of hoge bomen/struiken. Iemand ideeën? Het gaat om zo'n 20m2.![]()
Nee joh, ik heb helemaal geen verstand van tuinieren, mijn buurvrouw weet veel van rozen en die helpt mij, zij snoeit en ik doe alles in de groenbak. Ik heb nu wel een beukenhaag, die is weer door een vriendin in de grond gezet, en ik volg haar instructies en nu geniet ik dat er weer nieuwe blaadjes komen. Ik heb ooit van DDM de tip gekregen over vlinderstruiken en ik kan niet wachten totdat die weer in bloei komenquote:Op zondag 5 april 2020 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van tuinieren.
Ik denk dat just me dan beter kan helpen.
Oh, hortensias
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Veenbessen (zo uit het hoofd) heb je ook in meerdere kleuren. kan je een mooie gevarieerde haag mee maken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En een vlinderstruik is ook altijd goed. Wie houdt er nou niet van vlinders
Oh en ik heb (gelukkig) geen tuin, dus niet alles zal er zinnig uitkomen![]()
Ik roep maar wat
quote:Op zondag 5 april 2020 10:41 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik heb (gelukkig) geen tuin, dus niet alles zal er zinnig uitkomen![]()
Ik roep maar watvlinderstruiken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Vlinderstruiken zo eind maart echt goed kortwieken en dan heb je er verder geen onderhoud aan. Eigenlijk zou ik er hier ook weer een in de tuin moeten zetten, maar ik ga nu echt niet naar het tuincentrum![]()
Daar ben ik stiekem wel beetje fan van. En bij andere mensen ook van bij/hommel aantrekkende planten naar niet hier. Ik ben panischquote:
Het zoemt hier in de tuin goed, vooral in de fruitboom die nu vol bloesem zit. Niemand weet welk fruit het is, maar hij bloeit mooi en geeft hoogte aan de tuin, dus hij mag fijn blijven staan![]()
Spannend, ik zou dan hopen op opal pruimen, die zijn zo verschrikkelijk lekkerquote:Op zondag 5 april 2020 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zoemt hier in de tuin goed, vooral in de fruitboom die nu vol bloesem zit. Niemand weet welk fruit het is, maar hij bloeit mooi en geeft hoogte aan de tuin, dus hij mag fijn blijven staan
VInca ga ik naar kijken. Hortensia’s doen het in onze voortuin niet goed... die heb ik er net uitgehaald.quote:Op zondag 5 april 2020 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je bodembedekkers zoekt, dan zou ik voor Vinca gaan, dat groeit als een gek, dus met een paar plantjes groeit het zo dicht. Verder ben ik fan van hortensia’s, die in onze voortuin krijgen nul aandacht (ik kom nooit in de voortuin) en doen het prima, net als de schoenlappersplanten. En anders siergrassen, daar kun je ook leuk combinaties mee maken, zoek voor voorbeelden op prairietuin.
Helaas worden vlinderstruiken te groot in de voortuin, dat mag weer niet van de gemeente. Onze tuin is aanzicht van de buurt en mogen geen grote struiken of bomen in. In ieder geval niet veel hoger dan de vensterbank.Make love, not war ☮![]()
Ik ga er in ieder geval bolplanten in doen.... dat vind ik altijd zo mooi in het voorjaar....Make love, not war ☮![]()
Even vinca opgezocht... dat is inderdaad mooi en hebben we ook al een stukje van. Dat heb ik laten staan....
net als een groot stuk hoornbloem.Make love, not war ☮![]()
Er komt nooit fruit aan, dus helaas. En ja, Opal pruimen zijn heerlijkquote:Op zondag 5 april 2020 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spannend, ik zou dan hopen op opal pruimen, die zijn zo verschrikkelijk lekker![]()
Goedemiddag bezige bijen!
Je wordt wel creatief van dit soort gebeurtenissen.
As. vrijdagavond zou bij ons thuis een whisky proeverij gehouden worden, maar dat gaat nu dus even niet.
Daarom, aangezien ik niet meer genoeg kleine flesjes in huis heb, net maar bij de Aziatische winkel kleine plastic sausbakjes met deksel gehaald waarin ik de whisky ga doen en die ga ik bij de 8 deelnemers voor de deur afleveren.
Via MS Teams maken we er dan hopelijk toch nog een Goede Vrijdag van...![]()
Zo even op de fiets een rondje doen door de polders rond Haarlem.
Succes met jullie bezigheden...
[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 05-04-2020 12:58:20 ]![]()
Ah oké Nightwish en Epica ken ik wel. After Forever niet, ga ik is opzoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfde stijl als in metal met opera-achtige zang? Dan blijf ik toch bij de klassiekers als Nightwish, After Forever, Epica en zo maar zo heel erg veel luister ik daar niet naar. Meestal zit ik in de prog-hoek.
Bedankt voor de suggestie.![]()
Lekkah!quote:![]()
Vorige week was er in mijn familie een massale pizzabakdag, begonnen door mijn nicht in Italië. De familie-app puilde uit van de foto's van zelfgemaakte pizza's
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Heb je de app met al die pizza's nu wel verwijderd, het zal nu wel stinkenquote:Op zondag 5 april 2020 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Vorige week was er in mijn familie een massale pizzabakdag, begonnen door mijn nicht in Italië. De familie-app puilde uit van de foto's van zelfgemaakte pizza's
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Oeh ja! overjarige feta!quote:Op zondag 5 april 2020 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je de app met al die pizza's nu wel verwijderd, het zal nu wel stinken
Mozzarella natuurlijk, maar dat is niet leuk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ben trouwens wel blij dat mijn neef niet zo'n initiatief gestart heeft.
Die woont in Schotland, met z'n allen haggis maken
Je kunt het voorstellenquote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, we gaan nu met z'n allen champignons maken.quote:Op zondag 5 april 2020 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je de app met al die pizza's nu wel verwijderd, het zal nu wel stinkenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Goed plan!quote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Wanneer?![]()
Ik lust echt zo goed als alles, maar dit gaat niet lukken...quote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Gad ver dam meJuin uit Eigen Tuin!![]()
Heb nog nooit haggis gehad, maar ik wil het best eens proberen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Welnee, niks mis mee.quote:Op zondag 5 april 2020 17:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lust echt zo goed als alles, maar dit gaat niet lukken...
Gad ver dam me
Allemaal vooroordelen...![]()
Het spreekt me niet aan en ik hoef niet bang te zijn dat hij het opeens toch gaat proberen te maken, dus ik ben veilig![]()
Het plafond is 4 meter hoog, dat zou wel een prestatie zijnquote:Op zondag 5 april 2020 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De bodem ook van het plafond moeten plukken?
![]()
![]()
Gewoon goed je best doenquote:Op zondag 5 april 2020 18:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het plafond is 4 meter hoog, dat zou wel een prestatie zijn
Je werkt vandaag thuis, begrijp ik?quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:
Morgen weer naar de zaak voor OR zaken.Ain't it funny how it is
![]()
goedemorgen
![]()
vandaag maar thuis op het balkon of in de tuin
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 6 april 2020 07:23 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vandaag maar thuis op het balkon of in de tuin
Dan hoop ik dat het weer goed genoeg is om buiten te kunnen zitten.
Ain't it funny how it is
Anders kan ik nog kiezen tussen boven of beneden zittenquote:Op maandag 6 april 2020 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan hoop ik dat het weer goed genoeg is om buiten te kunnen zitten.![]()
gisteren nog lekker op de scooter weggeweest ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Is het boven dan warmer dan beneden?quote:Op maandag 6 april 2020 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
Anders kan ik nog kiezen tussen boven of beneden zitten![]()
gisteren nog lekker op de scooter weggeweest ?![]()
En ja, even er tussenuit was wel lekker.Ain't it funny how it is
Goed dat je op pad bent gegaanquote:Op maandag 6 april 2020 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het boven dan warmer dan beneden?![]()
En ja, even er tussenuit was wel lekker.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Symph
ga je nu wel of niet haggis maken ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 07:36 schreef just me het volgende:
[..]Symph
ga je nu wel of niet haggis maken ?![]()
Ik moet er niet aan denken.
Ain't it funny how it is
In deze tijd van thuiwerken kun je toch mooi experimenteren met het etenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
In deze tijd van thuiwerken kun je toch mooi experimenteren met het eten
Nee, dank je.Ain't it funny how it is
Er zijn twee dingen die ik sowieso weiger te eten: blauwschimmelkaas en orgaanvlees..quote:Op maandag 6 april 2020 07:36 schreef just me het volgende:
[..]Symph
ga je nu wel of niet haggis maken ?
En zeker iet als Haggis dat er uitziet als iets dat al een keer gegeten is.Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 07:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen die ik sowieso weiger te eten: blauwschimmelkaas en orgaanvlees..
En zeker iet als Haggis dat er uitziet als iets dat al een keer gegeten is.![]()
Ik ben het helemaal met je eens.
Ain't it funny how it is
Blauwschimmelkaas is lekker. Ik gebruik het best vaak voor mijn pasta-saus. Mijn zoon weigert het inderdaad te eten, maar mijn dochter vindt het inmiddels ook lekker. De aanhouder wintAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik heb het in het verleden wel gegeten en heb er geen verschrikkelijke herinneringen aan !quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Je zoon weet dus hoe het hoort.quote:Op maandag 6 april 2020 07:46 schreef livelink het volgende:
Blauwschimmelkaas is lekker. Ik gebruik het best vaak voor mijn pasta-saus. Mijn zoon weigert het inderdaad te eten, maar mijn dochter vindt het inmiddels ook lekker. De aanhouder wint
Ain't it funny how it is
Het idee alleen al.quote:Op maandag 6 april 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden wel gegeten en heb er geen verschrikkelijke herinneringen aan !![]()
Ain't it funny how it is
Je hoeft er niet aan te denkenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Orgaanvlees heb ik overigens ook moeite mee. Dat is natuurlijk vooral het idee, maar toch...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Je moet het niet te vaak eten heb ik gehoord, mijn moeder maakte vaak niertjes of gebakken lever!quote:Op maandag 6 april 2020 07:51 schreef livelink het volgende:
Orgaanvlees heb ik overigens ook moeite mee. Dat is natuurlijk vooral het idee, maar toch...Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Is wel een tip, voor als je niet weet wat je klaar moet maken.quote:Op maandag 6 april 2020 08:06 schreef Diaan73 het volgende:
Het zal jullie niet verbazen dat ik dat niet eet...
Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 6 april 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel een tip, voor als je niet weet wat je klaar moet maken.![]()
dan weet ik wel wat anders te bedenken!
Make love, not war ☮![]()
Oh, dan ineens wel hè?quote:Op maandag 6 april 2020 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ain't it funny how it is
Voor de rest lust ik alles en ik heb zelfs een keer kwal gegeten. Dat was ook verrassendquote:Op maandag 6 april 2020 07:46 schreef livelink het volgende:
Blauwschimmelkaas is lekker. Ik gebruik het best vaak voor mijn pasta-saus. Mijn zoon weigert het inderdaad te eten, maar mijn dochter vindt het inmiddels ook lekker. De aanhouder wintJuin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor de rest lust ik alles en ik heb zelfs een keer kwal gegeten. Dat was ook verrassend
Ain't it funny how it is
En houdt je het ook vol?quote:Op maandag 6 april 2020 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kregen deze kaart thuis gestuurd... erg leuk!Ain't it funny how it is
Doe je woensdag mee met nasi maken? CUL / Kook mee met CUL: nasi op 8 aprilquote:Op maandag 6 april 2020 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe je woensdag mee met nasi maken? CUL / Kook mee met CUL: nasi op 8 aprilIk heb net afgelopen dinsdag al nasi gemaakt... Deze week eten we wat anders.
Bami.quote:Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik heb net afgelopen dinsdag al nasi gemaakt... Deze week eten we wat anders.
Ain't it funny how it is
Nee morgen eten we Burito's!quote:Vandaag krijgt peaceman van mijn moeder eten (elke maandag); Lennon en ik eten Twisterfriet met een hamburger.
[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 06-04-2020 10:18:55 ]Make love, not war ☮![]()
Ah, je hebt toch wat kunnen verzinnen. Hier is de inspiratie gelukkig weer een beetje terug.quote:Op maandag 6 april 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee morgen eten we Burito's!Vandaag krijgt peaceman van mijn moeder eten (elke maandag); Lennon en ik eten Twisterfriet met een hamburger.
![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee morgen eten we Burito's!Vandaag krijgt peaceman van mijn moeder eten (elke maandag); Lennon en ik eten Twisterfriet met een hamburger.
Laat het smaken.
En Twan moet maar verhongeren of bij zijn vriendin gaan eten?
Ain't it funny how it is
En ja hoor, de mobiele telefoon stond even aan, meteen weer zo’n kutwijf dat onaardig doet omdat ik niks zeg nadat ik merk dat ze met een zwaar accent in het Engels tegen me begint te blaten. Ze weten kennelijk ook heel goed te doen alsof ze met een Nederlands nummer bellen, buitenlandse nummers neem ik sowieso niet op, maar nu neem ik gewoon niks meer op, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij mobiel probeert te bereiken.![]()
Let it go... let it go!quote:Op maandag 6 april 2020 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, de mobiele telefoon stond even aan, meteen weer zo’n kutwijf dat onaardig doet omdat ik niks zeg nadat ik merk dat ze met een zwaar accent in het Engels tegen me begint te blaten. Ze weten kennelijk ook heel goed te doen alsof ze met een Nederlands nummer bellen, buitenlandse nummers neem ik sowieso niet op, maar nu neem ik gewoon niks meer op, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij mobiel probeert te bereiken.
Ik krijg nooit rare nare mensen op mijn mobiel
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik bel je wel even.quote:Op maandag 6 april 2020 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
Let it go... let it go!
Ik krijg nooit rare nare mensen op mijn mobiel
Ain't it funny how it is
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op maandag 6 april 2020 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, de mobiele telefoon stond even aan, meteen weer zo’n kutwijf dat onaardig doet omdat ik niks zeg nadat ik merk dat ze met een zwaar accent in het Engels tegen me begint te blaten. Ze weten kennelijk ook heel goed te doen alsof ze met een Nederlands nummer bellen, buitenlandse nummers neem ik sowieso niet op, maar nu neem ik gewoon niks meer op, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij mobiel probeert te bereiken.![]()
Je denkt dat buitenlandse spammers zich daar aan houden? Mijn mobiele nummer is alleen bij een handjevol bekenden, mijn makelaar en de bank bekend, dit zijn gewoon buitenlandse spammers die willekeurige reeksen bellen, het is al maanden aan de gang.quote:
Hoi, trouwens![]()
Hoi..quote:Op maandag 6 april 2020 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je denkt dat buitenlandse spammers zich daar aan houden? Mijn mobiele nummer is alleen bij een handjevol bekenden, mijn makelaar en de bank bekend, dit zijn gewoon buitenlandse spammers die willekeurige reeksen bellen, het is al maanden aan de gang.
Hoi, trouwens
Het werkt wel tegen die callcenters,energie,etc die altijd rond het avondeten bellen.
Gebruik het nu een jaar of tien en niemand die meer belt, behalve familie.![]()
![]()
We hebben een geheim nummer (tegen lastige familie)en we worden gelukkig nooit door callcenters gebeld. Ik geef ook nooit mijn nummer als het niet strikt noodzakelijk is.quote:Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoi..
Het werkt wel tegen die callcenters,energie,etc die altijd rond het avondeten bellen.
Gebruik het nu een jaar of tien en niemand die meer belt, behalve familie.
Maar ik word doodmoe van de buitenlandse ‘microsoft’ bellers, het is echt terreur. Op de vaste lijn hebben we er ook een tijdje last van gehad.
Maare, welkom bij radio49, luister je ook wel eens mee?![]()
Af en toe luister ik mee..quote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben een geheim nummer (tegen lastige familie)en we worden gelukkig nooit door callcenters gebeld. Ik geef ook nooit mijn nummer als het niet strikt noodzakelijk is.
Maar ik word doodmoe van de buitenlandse ‘microsoft’ bellers, het is echt terreur. Op de vaste lijn hebben we er ook een tijdje last van gehad.
Maare, welkom bij radio49, luister je ook wel eens mee?![]()
Thnx. Zo eerst lunchen met kippensoep die mijn moeder heeft gemaakt.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]Laat het smaken.
En Twan moet maar verhongeren of bij zijn vriendin gaan eten?![]()
Het is elke dag weer een verrassing waar Twan gaat eten... hij heeft het voor het uitkiezen en eet daar waar hij lekkerst vindt.
Dan zal hij vanavond wel thuis eten. Burgers en friet!quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Zo eerst lunchen met kippensoep die mijn moeder heeft gemaakt.![]()
Het is elke dag weer een verrassing waar Twan gaat eten... hij heeft het voor het uitkiezen en eet daar waar hij lekkerst vindt.
Ain't it funny how it is
Aan dat soort praktijken hebben mijn moeder en de moeder van het toenmalige vriendje van mijn zusje in overleg snel korte metten mee gemaakt: als je niet een dag vantevoren meldt waar je eet, dan heb je pech en staat er nergens eten voor je klaar.quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Zo eerst lunchen met kippensoep die mijn moeder heeft gemaakt.![]()
Het is elke dag weer een verrassing waar Twan gaat eten... hij heeft het voor het uitkiezen en eet daar waar hij lekkerst vindt.![]()
Hij houdt niet van Twisterfrietquote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal hij vanavond wel thuis eten. Burgers en friet!hamburgers wel...
Dan extra burgers voor Twan.quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij houdt niet van Twisterfriethamburgers wel...
Ain't it funny how it is
Ach er is altijd wel iets te eten...quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Aan dat soort praktijken hebben mijn moeder en de moeder van het toenmalige vriendje van mijn zusje in overleg snel korte metten mee gemaakt: als je niet een dag vantevoren meldt waar je eet, dan heb je pech en staat er nergens eten voor je klaar.Make love, not war ☮![]()
Desnoods schuift hij aan bij het Leger des Heils!quote:
Goedemiddag.
MIjn moeder zei altijd, als er 5 kunnen eten kunnen er ook 6 etenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Je wordt er tegenwoordig mee doodgegooid, maar ik heb nog nooit avocado gehad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nu aan de boterhammen met avocado en sriracha
Is dat een beetje te eten?Ain't it funny how it is
Als ze goed rijp zijn zijn ze heerlijk, lekker smeuïg. En, tegenwoordig? Het was al hip in de jaren zeventig.quote:Op maandag 6 april 2020 12:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wordt er tegenwoordig mee doodgegooid, maar ik heb nog nooit avocado gehad.
Is dat een beetje te eten?
Bij supermarkten kun je vaak kiezen tussen gewone en eetrijpe. Neem de eetrijpe, al zijn die enorm duur. Bij de Aldi hebben ze die nu ook, met twee op een schaaltje en ik koop ze alleen in de aanbieding, dan zijn ze ¤1,99 voor 2 stuks. Niet goed rijp zijn ze smerig, nul smaak en hard, brr.
Heb je nog nooit Mexicaans gegeten, met guacamole erbij? Stukje avocado in de sushi?![]()
Wel ooit Mexicaans gegeten. Maar nooit avocado.....quote:Op maandag 6 april 2020 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze goed rijp zijn zijn ze heerlijk, lekker smeuïg. En, tegenwoordig? Het was al hip in de jaren zeventig.
Bij supermarkten kun je vaak kiezen tussen gewone en eetrijpe. Neem de eetrijpe, al zijn die enorm duur. Bij de Aldi hebben ze die nu ook, met twee op een schaaltje en ik koop ze alleen in de aanbieding, dan zijn ze ¤1,99 voor 2 stuks. Niet goed rijp zijn ze smerig, nul smaak en hard, brr.
Heb je nog nooit Mexicaans gegeten, met guacamole erbij? Stukje avocado in de sushi?Ain't it funny how it is
Goedemorgen
Ik weet amper meer welke maand het is, dus ik kan me wel voorstellen dat hij niet weet of het morgen of middag is. Al was er vandaag wel een duidelijke scheiding.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Het is die maand die doet wat hij wil.quote:Op maandag 6 april 2020 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet amper meer welke maand het is, dus ik kan me wel voorstellen dat hij niet weet of het morgen of middag is. Al was er vandaag wel een duidelijke scheiding.
Ain't it funny how it is
Dat zijn er 12..quote:Op maandag 6 april 2020 13:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is die maand die doet wat hij wil.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
https://nos.nl/artikel/23(...)derlandse-bodem.htmlquote:Oproep aan radiostations: draai alleen muziek van Nederlandse bodem
Neen, neen, driewerf neen.
Ja.. maar van welk jaar?quote:
Van dit jaar natuurlijk.....quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.![]()
100% NL mag dat wel van mij...quote:Op maandag 6 april 2020 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)derlandse-bodem.html
Neen, neen, driewerf neen.![]()
Ja, daar luister ik toch niet naar.quote:
Ik bedoelde meer dat ik dat niet wil op R49.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Zo voelt het wel, gister veel te laat gaan slapen.quote:Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Eenzame jeugd
Ik had vroeger twee vriendjes
Denkbeeldige vriendjes nog wel
Heel raar
En het ergste was
Ze speelden niet eens met mij
Maar altijd met elkaar.
Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Melting het volgende:
Eenzame jeugd
Heel raar
En het ergste was
Maar altijd met elkaar.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.![]()
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Melting het volgende:
Eenzame jeugd
Heel raar
En het ergste was
Maar altijd met elkaar.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Burgemeester van Zaanstad postte een update op FB (standaard verhaal: afstand houden gaat goed, maar sommigen zijn beboet, en hou vol) met een foto eronder van de PI Zaanstad met een spandoek op het hek: "Wij blijven binnen, jij toch ook?"![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Burgemeester van Zaanstad postte een update op FB (standaard verhaal: afstand houden gaat goed, maar sommigen zijn beboet, en hou vol) met een foto eronder van de PI Zaanstad met een spandoek op het hek: "Wij blijven binnen, jij toch ook?"![]()
Ain't it funny how it is
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Gouwe ouwe en wat nieuwere
Ain't it funny how it is
Je bent me net voorquote:
Jij mag ook wel draaien, als je wil?quote:Ain't it funny how it is
Ik ga morgen wel.quote:Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
quote:![]()
Ik had al expres zo lang gewacht, in de hoop dat iemand anders in zou springen.
Ain't it funny how it is
Ik ben ingetuned, maar moet straks nog wel eten.quote:Op maandag 6 april 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had al expres zo lang gewacht, in de hoop dat iemand anders in zou springen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Welkom.quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ingetuned, maar moet straks nog wel eten.
En wat schaft de pot?Ain't it funny how it is
Meteen maar even vastleggen.Ik zie een uitdagingquote:Op maandag 6 april 2020 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)derlandse-bodem.html
Neen, neen, driewerf neen.quote:Dinsdag 7-4 19:00 Brother52: Van Nederlandse BodemKitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
quote:Op maandag 6 april 2020 19:02 schreef brother52 het volgende:
Meteen maar even vastleggen.
[..]
Ik zie een uitdaging
[..]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:02 schreef brother52 het volgende:
Meteen maar even vastleggen.
[..]
Ik zie een uitdaging
[..]
Ain't it funny how it is
Duurt nog wel even. De pasta is nog aan het koken. Moet daarna ook nog wat afkoelen.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Onder de koude kraan is geen optie?quote:Op maandag 6 april 2020 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. De pasta is nog aan het koken. Moet daarna ook nog wat afkoelen.
Ain't it funny how it is
Jawel. Wat mij betreft wel. Maar mijn man is wat zeikeriger op dat punt.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Tsss.... en jij laat je beïnvloeden?quote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel. Wat mij betreft wel. Maar mijn man is wat zeikeriger op dat punt.
Gewoon zeggen..... ik kook, dus eten wat de pot schaft.
Ain't it funny how it is
Ja, maar hij kookt nuquote:Op maandag 6 april 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Tsss.... en jij laat je beïnvloeden?
Gewoon zeggen..... ik kook, dus eten wat de pot schaft.![]()
Gelukkige jeugdquote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Melting het volgende:
Eenzame jeugd
Heel raar
En het ergste was
Maar altijd met elkaar.
Mijn vader bedronk zich iedere dag
En ik...
Ik mocht de lege flessen terugbrengenJuin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkige jeugd
Mijn vader bedronk zich iedere dag
En ik...
Ik mocht de lege flessen terugbrengen
Echt nog nooit van nummer of artiest gehoord.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man zag er echt uit als iedere leraar uit de jaren zeventig
Misschien was hij ook wel leraar.Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 6 april 2020 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man zag er echt uit als iedere leraar uit de jaren zeventig
Sjekkie er bij...![]()
Ja, dat heb ik nog gewoon meegemaakt. Leraren die rookten tijdens de les. Kun je je nu toch niet meer voorstellen.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ken ze niet...quote:Op maandag 6 april 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een leraar rookte pijp in die tijd![]()
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 6 april 2020 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog gewoon meegemaakt. Leraren die rookten tijdens de les. Kun je je nu toch niet meer voorstellen.
Zouden ze misschien minder stress ervaren.
Ain't it funny how it is
Ingeschakeld, maar eerst koffie bakken.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit is een oer dance plaat, het moest van diep komen...quote:Op maandag 6 april 2020 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor dit soort dingen heb je echt MadMaster nodig![]()
Het wiebeltquote:Op maandag 6 april 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Valt het geluid nou steeds weg of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld, maar eerst koffie bakken.
Ik betwijfel of het zou helpen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Zouden ze misschien minder stress ervaren.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Welkom.quote:Op maandag 6 april 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld, maar eerst koffie bakken.
Ain't it funny how it is
Ik hoor niks geks. Maar zit ook al aan de wijn voordat ik gegeten heb.quote:Op maandag 6 april 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Valt het geluid nou steeds weg of ligt dat aan mij?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor niks geks. Maar zit ook al aan de wijn voordat ik gegeten heb.
Ain't it funny how it is
O, zijn we in dat stadium van de quarantaine beland...quote:Op maandag 6 april 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor niks geks. Maar zit ook al aan de wijn voordat ik gegeten heb.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, zijn we in dat stadium van de quarantaine beland...![]()
Jij zat gisteren ook aan de whisky voordat je gegeten had, toch?
Ain't it funny how it is
quote:
Ain't it funny how it is
Ik heb gisteren geen druppel whisky gedronken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij zat gisteren ook aan de whisky voordat je gegeten had, toch?
En zonder eerst te eten begin ik er echt niet aan...![]()
The Lactations - My girlquote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Eergisteren dan.quote:Op maandag 6 april 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen druppel whisky gedronken.
En zonder eerst te eten begin ik er echt niet aan...
Ain't it funny how it is
Jaquote:Op maandag 6 april 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, zijn we in dat stadium van de quarantaine beland...![]()
Na zelf eerst gewerkt te hebben en daarna meteen aansluitend mijn zoon moest helpen met zijn werk.
In het weekend hebben we een brandmailtje gekregen of we hem alsjeblieft een beetje konden porren.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |