SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik ken de zangeres wel. Dat is al een stapje meer dan bij de vorige plaat.quote:
Wie?quote:
Die hierna komt, ken je wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken de zangeres wel. Dat is al een stapje meer dan bij de vorige plaat.
Hij heeft er inmiddels 44. Al kan dat ook het promillage van de Whiskey betreffen...quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
Hopelijk verzamelt MadMaster wel wat punten met zijn online proeverij.
Oh, die..quote:
Ik ken Natasha wel (van naam), maar Daniel nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daniel Bedingfield, zanger(Horen we ook weinig meer van)
Hierna.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het nou eens klaar met die zangeresjes?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het nou eens klaar met die zangeresjes?
Wel mooie kleur Dr Martensquote:
Nou, er ging wel iets meer mis met haar dan alleen dat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Dit is echt weer iets van kijk mijn pappie is bekend, dat wil IK OOK
Ik gok op een persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, er ging wel iets meer mis met haar dan alleen dat.
The Poguesquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
De volgende hoes is niet geschikt voor gevoelige kijkers (en tandartsen).
Ik geloof dat ze inmiddels weer aardig op de rit is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok op een persoonlijkheidsstoornis
Hart en zielquote:
* spijkerbroek zingt even meequote:
Ik zie het. Ik was er eigenlijk best wel van overtuigdquote:
Echt? Ik vind dit juist een leuk nummer en dat heb ik niet heel vaak bij Nederlandstalige muziek.quote:
Jij wel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik was ooit in Antwerpen voor een Autisme congres. Was Rick de Leeuw een van de gasten. Gelukkig niet om te zingen
Nee, ik kwam om te luisteren naar de informatieve inhoud van het congres. Al weet ik er nu niet meer veel van. Is denk ik al bijna 10 jaar geleden en in de tijd was ik sneller overprikkeld dan nuquote:
Styx is een beetje met een fout lettertype geschreven.quote:
Heil Styxquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Styx is een beetje met een fout lettertype geschreven.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk niet dat Adolf dit goed had gekeurd. Veel te on-Wagneriaans.
Voor de Jugend misschien goedgekeurd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk niet dat Adolf dit goed had gekeurd. Veel te on-Wagneriaans.
Nee joh, lastig op te marcheren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de Jugend misschien goedgekeurd?
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee joh, lastig op te marcheren.
eigenlijk vond ik het maar een naar en raar mannetjequote:
Kijk, nu komen de verhalen losquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik het maar een naar en raar mannetje
quote:Tee Set komt voort uit de band The Shats, nadat de bandleden erachter komen dat 'shat' verleden tijd is van 'shit'.
Ik heb vast wel eens gezegd dat hij hier ooit is geweest, als Sinterklaasquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vast wel eens gezegd dat hij hier ooit is geweest, als Sinterklaas
Ik wist dat je ‘m kende jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vast wel eens gezegd dat hij hier ooit is geweest, als Sinterklaas
Nou, dat dusquote:
Bijna.quote:
Ik denk dat het tijd wordt voor een wijntje/biertje.quote:
Ik hoorde het er echt in. Maar helaas.quote:
Mixjequote:Op zaterdag 4 april 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een wijntje/biertje.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Net ingeschonken jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het ook wel hoor, alleen heeft melting stiekem snel het nummer veranderd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het er echt in. Maar helaas.
Heb ik laatst gehad. Geen aanrader.quote:
Niet? Die vind ik normaal wel goed te doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Hertog Jan Lentebock hier. Geen aanrader.
Ben geen fan, maar ik drink het wel gewoon op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Die vind ik normaal wel goed te doen.
Zit zelf nu aan de Rodenbach Fruitage.
Waarom opdrinken als het niet lekker is ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar ik drink het wel gewoon op.
Heb er nog 1 staan, dus die gaat binnenkort als eerste open, met een lekkere er achteraan.
Dat snap ik ook niet. Als het niet lekker is, giet ik het gewoon weg. Ik drink om te genieten. Niet om het op te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom opdrinken als het niet lekker is ?
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Als het niet lekker is, giet ik het gewoon weg. Ik drink om te genieten. Niet om het op te maken.
Ik zeg niet dat het niet lekker is; ik zeg dat het geen aanrader is en dat ik geen fan ben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het is wel gewoon alcohol natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Vroeger vond ik dit nog wel mooi. Gelukkig is mijn gehoor in de loop der jaren veranderd
Jij bent echt ergquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel gewoon alcohol natuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel gewoon alcohol natuurlijk.
Wel met anderhalve meter afstand, hoop ik?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel met anderhalve meter afstand, hoop ik?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd wel blij van dit nummer
Ik ook. Voornamelijk wanneer het weer afgelopen isquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:38 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Voornamelijk wanneer het weer afgelopen is
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Boze post van doedezemaar in 3... 2... 1....
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:38 schreef Symphonic het volgende:
#metooquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef just me het volgende:
Ik kan heel blij worden van Leningrad van Billy Joel
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Boze post van doedezemaar in 3... 2... 1....
Ik hiervan.... heerlijk lang nummer ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hiervan.... heerlijk lang nummer ook.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je echt genoten hebt.quote:
smaken verschillenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
He has to pie pie pie pie..quote:
Zijn we nu een heuse actie gestart?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef just me het volgende:
moet je misschien pipi machenquote:
#blijf vertrouwenquote:
Ik werd wakker, deed een plas en stond op en dacht... verrek, dat moest andersomquote:
dat is peanuts die 6 clquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vol van het avondeten, niet van die 6cl whisky die we net hebben weg gedruppeld...
Wel lekker uptempo...quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is wel een héle rare versie van Billy Joel's Leningrad...
6cl pinda's..... dat is wel erg weinig inderdaad.quote:
Misschien duurt het beleg dan ook wat minder lang. Iedereeen blijquote:
Nogalquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is wel een héle rare versie van Billy Joel's Leningrad...
Clinton was al president.quote:
Vergt toch wel precisie om die kreukels en vouwen erin te krijgen, hoor.quote:
Gelijk heb jequote:
quote:
En dan dat dingetje precies in de ronding plaatsen. Vakwerk hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vergt toch wel precisie om die kreukels en vouwen erin te krijgen, hoor.
Dat is juist knap om blauw te vermijden in the blue nile.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:47 schreef Melting het volgende:
De grafische ontwerper van de band die hierna komt, heeft z'n geld wel erg makkelijk verdiend.
Hoe vaak is mij dat niet overkomenquote:
Ik doe het bewust, daarna kan ik horizontaal gaan en ga ik vooral niks meer uit mijn handen laten vallenquote:
Ik heb dat een keer gehad na een reis. Dacht voor de reis "ach, dat doe ik wel als ik weer thuis kom". Dat is wel het láátste dat je wilt als je na een lange dag reizen om 10 uur 's avonds weer thuis komt.quote:
Ik laat het bed opmaken bewust over aan mijn man.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe het bewust, daarna kan ik horizontaal gaan en ga ik vooral niks meer uit mijn handen laten vallen
quote:
Ik keur 'm goed.quote:
Ik ben wel 'ns het logeerbed ingedoken omdat ik geen zin meer had om mijn bed op te makenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe het bewust, daarna kan ik horizontaal gaan en ga ik vooral niks meer uit mijn handen laten vallen
In Mexico doen ze niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Die hielden geen 1,5 meter afstand, dat was 1 grote orgie...
Yeah, yeah, yeah!
Daar hebben ze al de griep.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
In Mexico doen ze niet zo moeilijk.
Mexicaanse griep, Mexicaanse corona. Allemaal prima.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
In Mexico doen ze niet zo moeilijk.
Ze zijn nu wel blij met de muur natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mexicaanse griep, Mexicaanse corona. Allemaal prima.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel blij met de muur natuurlijk.
Ja.... ben ik van het gezeur af.quote:
Je moet hier zijn: https://radio49.radio12345.com/quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:00 schreef Mijk het volgende:
VLC is unable to open the MRL 'http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192'. Check the log for details.
Thxquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet hier zijn: https://radio49.radio12345.com/
Nou, deze eigenlijk ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:00 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de mooiste nummers allertijden. Ik snap echt niet wat zo'n Piano Man in de Top 10 van de Top 2000 doet. Daar hoort dit nummer te staan.
Arme Mijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:02 schreef Melting het volgende:
En zo zit het er al weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten en/of een fijne avond.
[ afbeelding ]
Dan kruip ik nog even naar benedenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik kruip wel even naar boven...
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik kruip wel even naar boven...
en wanneer ga jij weer eens draaien hier ?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 1 minuut gaan we het krijgen...
Als je een lichtelijk aangeschoten DJ onder druk zet om naar beneden te gaan (met alle gevaren van dien) om muziek te draaien, dan moet je wel obeyen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over het obey-gedeelte.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel nog een beetje over het obey-gedeelte.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een lichtelijk aangeschoten DJ onder druk zet om naar beneden te gaan (met alle gevaren van dien) om muziek te draaien, dan moet je wel obeyen.
Van 6cl word ik echt niet duizelig...quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een lichtelijk aangeschoten DJ onder druk zet om naar beneden te gaan (met alle gevaren van dien) om muziek te draaien, dan moet je wel obeyen.
Jij laat je wel erg makkelijk overhalen hoor.quote:
Wil niet zeggen dat ik een volgzaam type benquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij laat je wel erg makkelijk overhalen hoor.
Even refreshen of een andere browser proberenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:13 schreef Mijk het volgende:
[..]
ja ik hoor steeds t zelfde stukje, t einde van melting
Ooit van F5 gehoordquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:13 schreef Mijk het volgende:
[..]
ja ik hoor steeds t zelfde stukje, t einde van melting
als je hier wat vaker zou komen had je het gewetenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:15 schreef Mijk het volgende:
[..]
ik moest in incognito openen for whatever reason, maar nu werkt t
Het is even behelpen met deze tijdelijke oplossing. Ik gebruik zelf Edge voor het luisteren naar Radio 49.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:15 schreef Mijk het volgende:
[..]
ik moest in incognito openen for whatever reason, maar nu werkt t
tis even geleden jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
als je hier wat vaker zou komen had je het geweten
Het gaat bij mij nog meestal goed in Chrome, maar bij problemen wijk ik uit naar Edge.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is even behelpen met deze tijdelijke oplossing. Ik gebruik zelf Edge voor het luisteren naar Radio 49.
ik ben toch wel nieuwsgierig waarom je zo lang bent weggebleven ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:18 schreef Mijk het volgende:
maar mad is het nog niet verleerd zotehorenwat een godentrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |