Haha, zo herkenbaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:39 schreef Freudie het volgende:
[..]
en maar kokhalzen, de hele tijd. Wat een drama was dat. Tweede keer met een roesje,4 uur kwijt, heeeeeeeeerlijk.
Het valt reuze mee, fijn is anders, maar echt pijn of complicaties treden niet op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig. Maar zo'n stok helemaal je hoofd in laten steken ? Stel dat ding schiet nog verder door tot in je hersenen ?
Ik weet dat dit niet kan maar t idee alleen al.![]()
Onsteking aan de galblaas hier, die is maar weggehaald, maar ja, overleefd :-)quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar.
Maar, we hebben het overleefd! De maagonstekingen ook trouwens.
Ik wacht wel tot ze een andere test hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig. Maar zo'n stok helemaal je hoofd in laten steken ? Stel dat ding schiet nog verder door tot in je hersenen ?
Tuurlijk ze moeten zich kapot schamen dat ze niet angstbevend thuis zittenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die lui zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen.
+1quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze een andere test hebben.
Niet angstbevend, maar rekening houdend met andere mensen. Zoals ieder normaal mens nu doet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:45 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tuurlijk ze moeten zich kapot schamen dat ze niet angstbevend thuis zitten
De nieuwe test gaat naar hetzelfde plekje in je neus maar dan via de anus, ik heb me gelukkig nog op de oude manier kunnen laten testen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze een andere test hebben.
Dat lijkt me een stuk minder gevoelig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef julius123 het volgende:
[..]
De nieuwe test gaat naar hetzelfde plekje in je neus maar dan via de anus, ik heb me gelukkig nog op de oude manier kunnen laten testen.
Joh straks hebben ze zo'n test waarbij je ergens in spuugt ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef julius123 het volgende:
[..]
De nieuwe test gaat naar hetzelfde plekje in je neus maar dan via de anus, ik heb me gelukkig nog op de oude manier kunnen laten testen.
Het probleem is dat een PCR al een doorontwikkelde techniek is, met weinig ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh straks hebben ze zo'n test waarbij je ergens in spuugt ofzo.
Ah, ja, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Je kan bijvoorbeeld mooi zien dat Iran waarschijnlijk veel te weinig test, gezien bijna elke test positief is. Dit geeft een redelijke maat voor onderrapportage. Landen met lagere test/positief ratio's testen veel meer t.o.v. verspreiding van het virus. Echt harde cijfers geeft het niet inderdaad, maar geeft je wel een bepaalde richting.
Ik verwacht van een arts dattie me een beetje gerust stelt. Jij stuurt me van Ali naar diep in de putquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:56 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Het probleem is dat een PCR al een doorontwikkelde techniek is, met weinig ruimte voor verbetering.
Sorry! Het komt goed, schatje!quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik verwacht van een arts dattie me een beetje gerust stelt. Jij stuurt me van Ali naar diep in de put
En ik dacht, dat ik het erg hadquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik verwacht van een arts dattie me een beetje gerust stelt. Jij stuurt me van Ali naar diep in de put
Jij denkt dat ze honderduizenden test kits even op voorraad hebben liggen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe kan dat nu? Iran bijvoorbeeld. 80.000 testen, en in totaal 55743 besmettingen.
Dan testen die wel zeer effectief![]()
Ook vind ik dat Belgie bitterweinig test met maar +/- 60.000
Nee, maar USA, Duitsland enz. duidelijk wel dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:03 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze honderduizenden test kits even op voorraad hebben liggen?
Het enige positieve aan dit topic is dat het me aanzet om zo weer een workout te doen; Stay healthy, stay strong (en stay uit het ziekenhuis)quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En ik dacht, dat ik het erg had.
Mijn workouts beperken zich tot wandelingen en fapsessies.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het enige positieve aan dit topic is dat het me aanzet om zo weer een workout te doen; Stay healthy, stay strong (en stay uit het ziekenhuis)
Komt een bloedtest waarbij je kunt testen op antistoffen. Daar wachten we gewoon op. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Lijkt allemaal erger dan het is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Waar kan je je notes zien?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik er 20 notes voor heb gekregen.
Helemaal onderin klikken op "premium account" en dan "gratis notes opvragen".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |