Iedereen weet dat je die zelftests niet moet kopenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:26 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
Ik ben al ingelogd op Ali. ik dacht dat is het
Dat lijkt me bijzonder onprettigquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hierbij nog een mooi plaatje om mijn post kracht bij te zetten.
[ afbeelding ]
Ja hallo, ik ben een bange wezel die van een arts een alternatief krijgt aangereikt. Althans daar leek het even opquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je die zelftests niet moet kopen
Ja, dit is hoe we hem afnemen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onprettig
Gebeurt dat met de test?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja, dit is hoe we hem afnemen.
Ok ik blijf binnenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ziet er pijnlijk uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen grappen hè? Effe met zo'n satéprikker je neus in
Nee het is een lekker gevoelquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ziet er pijnlijk uit.
Doet dat (veel) pijn?
Tja, een endoscopie via de mond ook niet. Heb ik toch ook al 2x moeten ondergaan. Gelukkig word je wat verdoofd...quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen grappen hè? Effe met zo'n satéprikker je neus in
Maar daar kunnen de testcriteria en gebrek aan tests ook meespelen. Ik denk dat die factoren meer effect hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat ik overigens interessant vindt, is dat het aantal tests nu ook op worldometer wordt genoemd. De ratio tussen aantal tests en aantal positieve is een interessante, omdat dat een redelijke vergelijkingsmaat geeft in hoeverre het virus al verspreid is.
Mij lijkt dat niets te zeggen, aangezien niet weten welke bepaalde mensen in bepaalde landen getest worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Wat ik overigens interessant vindt, is dat het aantal tests nu ook op worldometer wordt genoemd. De ratio tussen aantal tests en aantal positieve is een interessante, omdat dat een redelijke vergelijkingsmaat geeft in hoeverre het virus al verspreid is.
1 keer zonder verdoving gehad, 1 x met....met is beter....quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tja, een endoscopie via de mond ook niet. Heb ik toch ook al 2x moeten ondergaan. Gelukkig word je wat verdoofd...
Ik moet daar gewoon niks van hebben. Ik weet precies hoe dat gaat. Bij mij blijft de arts dan natuurlijk weer met z'n mouw achter dat stokje haken als dat ding in m'n neus zit. Ik bedank daarvoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tja, een endoscopie via de mond ook niet. Heb ik toch ook al 2x moeten ondergaan. Gelukkig wordt je wat verdoofd...
Er zit nogal een verschil tussen een onprettig gevoel en een ronduit pijnlijk gevoel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee het is een lekker gevoelwat denk je zelf?
Je kan bijvoorbeeld mooi zien dat Iran waarschijnlijk veel te weinig test, gezien bijna elke test positief is. Dit geeft een redelijke maat voor onderrapportage. Landen met lagere test/positief ratio's testen veel meer t.o.v. verspreiding van het virus. Echt harde cijfers geeft het niet inderdaad, maar geeft je wel een bepaalde richting.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mij lijkt dat niets te zeggen, aangezien niet weten welke bepaalde mensen in bepaalde landen getest worden.
Testen ze at random (Z-Korea) of moet je symptomen hebben en een risicogroep of zorgpersoneel zijn (Nederland).
Verschrikkelijk als ze je zeggen, 'ja slik nu maar'.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:35 schreef Freudie het volgende:
[..]
1 keer zonder verdoving gehad, 1 x met....met is beter....
Hierbij moest ik dan weer gniffelen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als ze je zeggen, 'ja slik nu maar'.
Hup die buis naar binnen, zo pijnlijk.
en maar kokhalzen, de hele tijd. Wat een drama was dat. Tweede keer met een roesje,4 uur kwijt, heeeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als ze je zeggen, 'ja slik nu maar'.
Hup die buis naar binnen, zo pijnlijk.
Ik vroeg me al af op welke afdeling je werkzaam was.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:37 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hierbij moest ik dan weer gniffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |