Als je je handen wast met zeep was je het vet van je handen en dat is waar het virus zich aan hecht. Dus vet weg is virus weg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat even na te denken, voor zover ik dat kan met mijn pauperbrein.
Ik wad mn handen vaak. Voelen zeer smerig na het winkelen.
Maar een virus, dat is toch niet te bestrijden met zeep of alcohol? Dat doodt toch alleen bacteriën en schimmels?
Thanks, duidelijk!quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:26 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Als je je handen wast met zeep was je het vet van je handen en dat is waar het virus zich aan hecht. Dus vet weg is virus weg.
bron: https://www.nu.nl/coronav(...)t-zeep-is-beter.html
quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat lijkt me voor de Italianen een zeer fijn zicht, dat laatste streepje.
[ afbeelding ]
Virussen blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:04 schreef RickoKun het volgende:
Maar een virus, dat is toch niet te bestrijden met zeep of alcohol? Dat doodt toch alleen bacteriën en schimmels?
Zeep plus water spoelt het weg, hoge concentratie alcohol maakt het kapot.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:04 schreef RickoKun het volgende:
Sjezus, wat kansloos.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)boratorium~ade469d4/
Wtf
Franse dokters wekken woede Afrikaanse voetbaltoppers: ‘Afrika is geen laboratorium!’
Een fragment op de Franse televisie waarin twee dokters de suggestie doen om in Afrika te experimenteren met anti-coronavaccins heeft de woede gewekt van prominenten uit de Afrikaanse voetbalwereld.
quote:
Nee, zeep sloopt een virus ook wel degelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeep plus water spoelt het weg, hoge concentratie alcohol maakt het kapot.
Ah dus die daan is de schuldige dat die mensen samenscholen.. ok, duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:54 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Die Daan van den Ende rijdt de godganse dag al de hele regio af om dit soort sensationele plaatsjes te kunnen schieten voor Regio15.
Ahja, idd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Nee, zeep sloopt een virus ook wel degelijk.
Hier nog iets beter uitgelegd wat zeep precies doet met een virus:
https://www.kijkmagazine.(...)coronavirus-aangaat/
Hoop poeha om niks.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)boratorium~ade469d4/
Wtf
Franse dokters wekken woede Afrikaanse voetbaltoppers: ‘Afrika is geen laboratorium!’
Een fragment op de Franse televisie waarin twee dokters de suggestie doen om in Afrika te experimenteren met anti-coronavaccins heeft de woede gewekt van prominenten uit de Afrikaanse voetbalwereld.
Kan mij niet voorstellen dat de horeca open gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:28 schreef wokkelfok het volgende:
Als deze cijfers doorzetten kan de horeca wel weer eens open gaan op 28 april. Kinderen wellicht weer naar school, want anders heb je binnen no-time opgebrande ouders. Ik zie het helemaal goedkomen, als men maar afstand van elkaar blijft houden.
Dam lijkt me liposuctie een wat veiliger optiequote:Op zaterdag 4 april 2020 18:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Dus als je ook nog elke dag een afwasmachine tablet inneemt, ben je helemaal imuum![]()
Ik denk zelf de rijkdom om te de wereld rond te reizen. Niet iedereen maar genoeg om in ieder dorp een eigen haard te laten ontstaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:16 schreef kibo het volgende:
Is er een mogelike verklaring voor het feit dat de top 20 (bron: Worldometer) van het aantal cases/deaths per 1M inwoners vrijwel louter bestaat uit "Westerse" landen?
Is dit een kwestie van rapporteringen? Genetische aanleg? Opgebouwde immuniteit?
Waar zeg ik dat? Vreemde conclusies trek jij.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ah dus die daan is de schuldige dat die mensen samenscholen.. ok, duidelijk.
Dank! Kon die link zo snel niet vinden maar daar wordt het inderdaad veel beter uitgelegdquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Nee, zeep sloopt een virus ook wel degelijk.
Hier nog iets beter uitgelegd wat zeep precies doet met een virus:
https://www.kijkmagazine.(...)coronavirus-aangaat/
Denk toch eerder het eerste. Het is inmiddels in elk Afrikaans land gesignaleerd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk zelf de rijkdom om te de wereld rond te reizen. Niet iedereen maar genoeg om in ieder dorp een eigen haard te laten ontstaan.
Vraag het me dan nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk toch eerder het eerste. Het is inmiddels in elk Afrikaans land gesignaleerd.
Dat zeg je inderdaad niet. Maar het feit dat je na aanleiding van die foto die daan het belangrijkste vind om te vermelden geeft mij deze conclusie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:46 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Vreemde conclusies trek jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |