Er is in ieder geval 1 rechtszaak inmiddels gestart: https://www.courthousenew(...)oronavirus-coverage/quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:31 schreef Szura het volgende:
FOX heeft bloed aan de handen, ze zouden dat bedrijf en de Murdochs kapot moeten procederen
quote:A transparency watchdog’s lawsuit against Fox News over its handling of the Covid-19 pandemic – including repeatedly calling it a hoax during broadcasts – is as novel as the coronavirus but likely won’t get far, according to legal experts.
Goed nieuws. Corrupte, hebzuchtige mensen en organisaties kunnen snel de pest krijgen wat mij betreft. Dat kapitalistische model van zelfverrijking is moreel failliet nu nog financieel nog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef Ulx het volgende:
'Massaontslag bij familiebedrijf Trump door coronacrisis'
Het bedrijf heeft ook problemen met de huur van veel hotels en terreinen. Zouden deze problemen Trump kunnen afleiden van zijn werk?
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Goed nieuws. Corrupte, hebzuchtige mensen en organisaties kunnen snel de pest krijgen wat mij betreft. Dat kapitalistische model van zelfverrijking is moreel failliet nu nog financieel nog.
jobs jobs jobs. Werken bij Trump staat hoe dan ook garant voor een korte termijn. Het verloop daar spiegelt zich aan het verloop van stafleden in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.
Pelosi heeft al een voorstel gedaan om de werkloosheidsuitkeringen te verlengen. Vind je dat een goed plan van haar?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.
eigenlijk wel. althans tot de coronacrisis is bezworen. En er een betere president wordt gekozen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pelosi heeft al een voorstel gedaan om de werkloosheidsuitkeringen te verlengen. Vind je dat een goed plan van haar?
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
jobs jobs jobs. Werken bij Trump staat hoe dan ook garant voor een korte termijn. Het verloop daar spiegelt zich aan het verloop van stafleden in het Witte Huis.
Mensen die voor Trump gaan werken zijn sowieso niet goed in de bovenkamer. Kink alleen al naar de 6 persoonlijke bankroeten van hem in het verleden. Daar ga je toch niet voor werken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen hebben niet de keuze om even een andere baan te kiezen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Mensen die voor Trump gaan werken zijn sowieso niet goed in de bovenkamer. Kink alleen al naar de 6 persoonlijke bankroeten van hem in het verleden. Daar ga je toch niet voor werken?
Kleine plottwist. Ik ben wel benieuwd naar de redenen van Trump.twitter:mrbromwich twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 05:12:49By law, firing an IG requires the President to provide a reason. That means a valid reason. “Loss of confidence” that results from the IG exercising his independence and doing his job is not a valid reason. This requires immediate oversight hearings. https://t.co/asqmOXCGxB reageer retweet
Omdat je dan voor een corrupte organisatie gaat werken met een soort dictator aan het hoofd van wie iedereen zomaar eruit kan vliegen. Mag je niet gaan klagen want dat is nou eenmaal de aard van het beest. Je gaat ook niet voor de mafia werken zonder te weten dat ook jij op ieder moment doelwit kan worden van een opruiming.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen hebben niet de keuze om even een andere baan te kiezen.
Bovendien draaien de hotels al die jaren gewoon door, het zijn ook niet zijn hotels die bankroet zijn gegaan.
Flauwekul, Trump heeft gewoon managers in dienst die gaan over het reilen en zeilen van de werknemers in zijn organisatie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Omdat je dan voor een corrupte organisatie gaat werken met een soort dictator aan het hoofd van wie iedereen zomaar eruit kan vliegen. Mag je niet gaan klagen want dat is nou eenmaal de aard van het beest. Je gaat ook niet voor de mafia werken zonder te weten dat ook jij op ieder moment doelwit kan worden van een opruiming.
En weer een leugen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Chivaz het volgende:
Bovendien draaien de hotels al die jaren gewoon door, het zijn ook niet zijn hotels die bankroet zijn gegaan.
Die managers moeten toch ergens verantwoording afleggen. Alles druppelt echt van boven naar beneden. Heet het trickledowneffect. Corruptie begint aan de top. Je gaat mij niet wijs maken dat die managers totaal anders zijn dan hun baas van wie ze hun instructies krijgen. Het beleid wordt ontworpen door Trump en zij hebben dat uit te voeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Flauwekul, Trump heeft gewoon managers in dienst die gaan over het reilen en zeilen van de werknemers in zijn organisatie.
Werken voor de Trump organisatie zal denk ik niet veel anders zijn dan werken voor een ander willekeurig bedrijf.
Tenzij je mij het tegendeel kan bewijzen dat expliciet bij de Trump organisatie werknemers lukraak ontslagen worden.
Ik zat wat reviews te lezen en jouw claims komen niet overeen met de realiteit. Het is gewoon een doorsnee bedrijf waar het personeel wisselend positief is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:55 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die managers moeten toch ergens verantwoording afleggen. Alles druppelt echt van boven naar beneden. Heet het trickledowneffect. Corruptie begint aan de top. Je gaat mij niet wijs maken dat die managers totaal anders zijn dan hun baas van wie ze hun instructies krijgen. Het beleid wordt ontworpen door Trump en zij hebben dat uit te voeren.
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zat wat reviews te lezen en jouw claims komen niet overeen met de realiteit. Het is gewoon een doorsnee bedrijf waar het personeel wisselend positief is.
https://www.indeed.com/cmp/Trump-International-Hotels/reviewsquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:04 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?
Dit is wel een mooi verslag van mensen die direct onder Trump gewerkt hebben en ernaar gevraagd werden toen hij de nominatie kreeg 4 jaar geleden: https://www.theguardian.c(...)rviews-ego-diversityquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:04 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?
Ik heb ook doorgelezen. Voor iedere 2 lovende reacties, en die zijn er ook maar deels lovend, let op, zijn er pak m beet 5 of 6 horrorverhalen. Ik zou die hier posten maar het is een privacyschending geloof ik. Waar maak jij uit op dat ze allemaal blij zijn?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.indeed.com/cmp/Trump-International-Hotels/reviews
Het is een man die risico’s neemt, en soms win je goed en soms faal je hard.
Ik kan dat wel waarderen, ik ben namelijk zelf ook zo. Ook ik heb op een gegeven moment gegokt en verloren en daar betaal ik 5 jaar na dato nog steeds de zure vruchten van.
Rooskleurig? Ik zeg het is een doorsnee bedrijf waar sommigen tevreden zijn en anderen weer niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgelezen. Voor iedere 2 lovende reacties, en die zijn er ook maar deels lovend, let op, zijn er pak m beet 5 of 6 horrorverhalen. Ik zou die hier posten maar het is een privacyschending geloof ik. Waar maak jij uit op dat ze allemaal blij zijn?
Mensen hebben het over racisme, favoritisme, praten achter de rug, haat, en dat het geen lange termijn baan is. Dat er weinig diversiteit is zoals ze zich in eerste instantie voor uitgaven.
De zogenaamde lovende reacties geven vaak niet de volle 5 sterren en geven ook minpunten aan.
Dus vanwaar dat rooskleurig beeld?
Naja, 3,6 is niet doorsnee gok ik maar slechter dan gemiddeld. Weet verder niet hoe de ratings specifiek bij indeed werken. Maar 3,6 trek je geen nieuwe werkkrachten mee aan, mochten die tenminste de recensies lezen alvorens te solliciteren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rooskleurig? Ik zeg het is een doorsnee bedrijf waar sommigen tevreden zijn en anderen weer niet.
De rating van de organisatie zit op 3,6 van de 5.
Het is meestal wel zo dat zolang Trump zich niet bemoeit met een Trump toko het niet eens zo slecht gaat. Pas als hij zich er mee gaat bemoeien en op gebruikelijke wijze gut-feeling ad-hoc beslissingen neemt gaat het mis. Omdat hij daar gewoon niet competent in is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:55 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die managers moeten toch ergens verantwoording afleggen. Alles druppelt echt van boven naar beneden. Heet het trickledowneffect. Corruptie begint aan de top. Je gaat mij niet wijs maken dat die managers totaal anders zijn dan hun baas van wie ze hun instructies krijgen. Het beleid wordt ontworpen door Trump en zij hebben dat uit te voeren.
Mensen die solliciteren voor kamermeisje of conciërge die kijken vaak niet naar de ratings. Die zijn gewoon op zoek naar een baan die redelijk betaald en met uren die aansluit op hun leven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Naja, 3,6 is niet doorsnee gok ik maar slechter dan gemiddeld. Weet verder niet hoe de ratings specifiek bij indeed werken. Maar 3,6 trek je geen nieuwe werkkrachten mee aan, mochten die tenminste de recensies lezen alvorens te solliciteren.
Tja, dat is ook het geval met het land runnen vrees ik. Zolang hij de experts aan het woord laat in zijn persco's is er nog enige consistentie en plan van aanpak te bespeuren. Maar zoda hij begint wirdt het een wirwar. En een vertoon van macht en arrogantie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is meestal wel zo dat zolang Trump zich niet bemoeit met een Trump toko het niet eens zo slecht gaat. Pas als hij zich er mee gaat bemoeien en op gebruikelijke wijze gut-feeling ad-hoc beslissingen neemt gaat het mis. Omdat hij daar gewoon niet competent in is.
Dat kan ik mij nog voorstellen voor plaatsen aan de kust, bij het strand, en bij bepaalde natuurparken e.d. Maar zit je hotel in of rondom een grote handelsstad is de zaak volop aanwezig het hele jaar door. Zoals NYC of Washington DC. Want zakenlieden werken het hele jaar door.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mensen die solliciteren voor kamermeisje of conciërge die kijken vaak niet naar de ratings. Die zijn gewoon op zoek naar een baan die redelijk betaald en met uren die aansluit op hun leven.
Vergelijk je het met bijvoorbeeld Sheraton dan scoren ze iets slechter maar best Western staat dan weer gelijk met de Trump organisatie.
Overigens denk ik dat veel van die banen tijdelijke banen zijn want de hotelbussiness is nog al seizoensgebonden.
Volgende week 30.000 als het zo doorgaat.twitter:ryanstruyk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 05:04:35Reported US coronavirus deaths via @CNN:
5 weeks ago: 0 deaths
4 weeks ago: 17 deaths
3 weeks ago: 49 deaths
2 weeks ago: 249 deaths
1 week ago: 1,588 deaths
Right now: 7,152 deaths reageer retweet
Daar zal het rondom het jaar wel beter lopen maar ook daar heb je pieken en dalen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog voorstellen voor plaatsen aan de kust, bij het strand, en bij bepaalde natuurparken e.d. Maar zit je hotel in of rondom een grote handelsstad is de zaak volop aanwezig het hele jaar door. Zoals NYC of Washington DC. Want zakenlieden werken het hele jaar door.
Aha, jij vind een gokker als president wel een goed idee met als onderbouwing dat je zelf ook gegokt en verloren hebt. Ja ja. Sterk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan dat wel waarderen, ik ben namelijk zelf ook zo. Ook ik heb op een gegeven moment gegokt en verloren en daar betaal ik 5 jaar na dato nog steeds de zure vruchten van.
Het gokken zou zo erg nog niet zijn als hij niet gewoon constant liegt en denkt dat loyaliteit belangrijker is dan competentie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, jij vind een gokker als president wel een goed idee met als onderbouwing dat je zelf ook gegokt en verloren hebt. Ja ja. Sterk.
Wie weet pakt de gok met het Coronabeleid ook redelijk goed uit. Slechts een miljoen dode amerikanen zo rond de zomer of zo. Gooi nog eens een muntje op Trump, post nog eens een gezellig tweetje en ontsla nog eens een lastige expert. Maar wel je sjaal omdoen, anders krijg je wellicht Corona.
Als beleidsmaker heb ik liever iemand die de odds bepaalt dan iemand die aan de roulettetafel zit te bidden dat het balletje goed valt. Voor de lange duur altijd beter.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen lieve vriend?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leg eens uit, dat je het concept beeldspraak niet begrijpt is wat mij betreft wel duidelijk.
Eindelijk een politicus die man en paard noe- oh wacht....twitter:ChrisMurphyCT twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:10:04My team spent last week trying to understand how the Administration is or isn't directing the medical equipment supply chain.
Our conclusion: it's a total, complete, absolute clusterf**k.
No one is in charge. No one knows the rules. No one knows where the supplies are. reageer retweet
Statement in de tweet.twitter:NatashaBertrand twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:51:31Late last night, DOJ inspector general Michael Horowitz—who also chairs CIGIE—released this striking statement: “IG Atkinson is known throughout the Inspector General community for his integrity...That includes his actions in handling the Ukraine whistleblower complaint.” https://t.co/WupEmC5ddq reageer retweet
Misschien het beter dat fabrikanten en distributeurs naar hun gouverneurs gaan luisteren. en de staat voortaan negeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:30 schreef KI1234 het volgende:
Volgens CNN is het een totale chaos bij fabrikanten en distributeurs want niemand weet waar de voorraden nog moeten gaan. Ze hebben geen duidelijke instructies gekregen van het Witte Huis die overigens hen wel opdracht gegeven heeft tot het opvoeren van productie. In sommige gevallen zelfs gedreigd met inbeslagname. Ook zou GM inmiddels met de handen in het haar zitten want ze kregen via de media van Trump door dat de oorlogswet Productie ingeschakeld zou worden maar hebben ondertussen geen enkele order ontvangen van Trump:
https://www.cnn.com/2020/(...)ronavirus/index.html
Het probleem daarmee is dat je dan flinke concurrentie hebt voor spullen tussen de staten onderling wat er al gaande is. In feite wordt veel ingekocht op opbod op de open markt waardoor staten niet aan de benodigde hoeveelheid spullen komen of er een klein fortuintje voor moet betalen vanwege winstbejag door de verkoper. Praktijken die juist door een centrale leiding voorkomen moesten worden. Maar daar ontbreekt het aan volkomen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien het beter dat fabrikanten en distributeurs naar hun gouverneurs gaan luisteren. en de staat voortaan negeren.
Fabrikanten trekken al maandenlang hun eigen plan, het Amerikaanse bedrijf van 165.000 man wereldwijd, waar mijn vrouw voor werkt is al in Feb begonnen met op grote schaal voorbereiden voor Corona, IT systemen zijn aangepast voor thuiswerken, er is hardware besteld, VPN toegang is uitgebreid en vanaf de eerste week van Maart (en in China en Singapore al langer) werkt men alleen nog thuis voor zover mogelijk. Productie gaat door omdat het essentieel is en doordat men tijdig maatregelen nam op grote schaal is tot nu toe nauwelijks productie uitval.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien het beter dat fabrikanten en distributeurs naar hun gouverneurs gaan luisteren. en de staat voortaan negeren.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:07 schreef Ulx het volgende:
Gezien de opmerkingen dat de voorraden "van ons" zijn door Trump en trawanten vraag ik me af of er geen onderzoek naar profiteeringmoet worden gestart. Het zou me niks verbazen als er kickbacks richting het WH gaan.
twitter:davereaboi twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:45:04He handled this very well. https://t.co/85zA1dcYGB reageer retweet
Die gaan er ook, je moet aardig zijn en "voor wat hoort wat" toepassen, aldus Trump, om zaken uit de stockpile te krijgen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:07 schreef Ulx het volgende:
Gezien de opmerkingen dat de voorraden "van ons" zijn door Trump en trawanten vraag ik me af of er geen onderzoek naar profiteeringmoet worden gestart. Het zou me niks verbazen als er kickbacks richting het WH gaan.
Aldus Tucker Carlson. Maar goed, hij zegt in ieder geval niet dat Fauci een vijand van de VS is. Nog niet. Dus we kunnen wel aannemen dat dit het beleid van Trump is or word.quote:“More than 10 million Americans have already lost their jobs. Imagine another year of this. That would be national suicide, and yet, that is what Anthony Fauci is suggesting, at least,” Carlson said. “Now, we’re not suggesting that Fauci wants to hurt America. We don’t think he does, he seems like a very decent man. But Fauci is not an economist or for that matter someone who fears being unemployed himself.”
quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:07 schreef Ulx het volgende:
twitter:NaderDIssa twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 02:27:43This is where we're at in buying PPE.
An Illinois official sped on a highway to get to a meet-up in a McDonald's parking lot, where she handed off a $3.4 MILLION CHECK to buy N95 masks from China with 20 minutes to spare, beating other bidders. https://t.co/267fo2kpUA reageer retweet
Dit is het beste wat je hebt? Reporters stellen gemene vragen? Wat voegt dit toe behalve dat je weer eens je slachtofferrol namens Trump in kruipt?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]twitter:davereaboi twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:45:04He handled this very well. https://t.co/85zA1dcYGB reageer retweet
Hij geeft antwoord op de beschuldiging die ook hier word geuit dood ULX.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is het beste wat je hebt? Reporters stellen gemene vragen? Wat voegt dit toe behalve dat je weer eens je slachtofferrol namens Trump in kruipt?
En het is volgens jou niet allang uit de hand gelopen in de VS? De noodtoestand is al weken geleden uitgeroepen maar van beleid en consistentie is bij Trump geen sprake.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:06 schreef Chivaz het volgende:
Het zijn ook de verenigde Staten van Amerika.
Elke staat heeft natuurlijk een verantwoordelijkheid naar zijn burgers toe om ze te beschermen.
Misschien dat dit wat opheldering geeft aan waar de verantwoordelijkheden liggen tijdens een crisis zoals dit.
https://www.ncsl.org/research/health/public-health-chart.aspx
Als ik het goed begrijp heeft de federale overheid het recht in te grijpen als het uit de hand loopt of wanneer de staten daar expliciet om vragen.
Die Chinese reporter heeft trouwens over verschillende racistische incidenten melding gedaan, waarvan deze waarschijnlijk het meest tot de verbeelding sprekende is:quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het is volgens jou niet allang uit de hand gelopen in de VS? De noodtoestand is al weken geleden uitgeroepen maar van beleid en consistentie is bij Trump geen sprake.
En dan word er ook nog doodleuk gefraudeerd door websites snel aan te passen. Artikel komt met screenshots:
https://arstechnica.com/t(...)-its-not-for-states/
Maar goed, je zal wel weer komen met een gemene vraag van een reporter of zo.
https://www.thedailybeast(...)kung-flu-to-her-facetwitter:weijia twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:35:13This morning a White House official referred to #Coronavirus as the “Kung-Flu” to my face. Makes me wonder what they’re calling it behind my back. reageer retweet
Je vergeet de "Einz"quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:14 schreef Sjemmert het volgende:
Atkinson... De enige getuige waarvan Schiff niet wil dat de getuigen verklaring openbaar wordt.
Release the transcript !!!1!1!1
twitter:fras99 twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:05:08Stephen Miller has tested positive for covid-19.
Is this a beautiful news or am I an evil person? reageer retweet
Heel eng die linksgekkies.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
twitter:fras99 twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:05:08Stephen Miller has tested positive for covid-19.
Wat is dit voor vage twitterbron..?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
Een of andere activist. Kan verder geen enkele bevestiging vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage twitterbron..?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
Jobs! Jobs! Jobs! Zei een zeer stabiele geniale man ooit.quote:
Hier kan DJT weinig aan doen, denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jobs! Jobs! Jobs! Zei een zeer stabiele geniale man ooit.
Neen. Is niét bevestigd! Oud nieuws van gister.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |