#SupernigerForPresident2020quote:
Sait is van een ongekend niveauquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Memphis begint een beetje op die Turk Sait Cinar te lijken.
GEERT WILDERS FOK JOU , CBS ,FUCK JULLIE , OVERHEID , VAL DOOD.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Memphis begint een beetje op die Turk Sait Cinar te lijken.
stukje Visscherquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik ga nu Jinek en daarna op1.
Jort kelder bash genot
Beter zoeken.quote:
Boeit niemand.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het lijkt erop dat Tijl Beckand is besmet met het coronavirus. Dat vertelt de presentator vandaag in een nieuwe aflevering van Quarantaine TV, dat hij met zijn Lama-maatjes Ruben van der Meer en Ruben Nicolai maakt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het lijkt erop dat Tijl Beckand is besmet met het coronavirus.
Dit is gewoon geil, wel gay, maar gewoon geil.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef T3hTommay het volgende:
Niks op kijk.nl, niks op Usenet en als ik bij de torrentboer zoek op Veronica kom ik uit op Anal Perfection 9. Nu naarstig op zoek naar Anal Perfection 1 t/m 8.
jammer voor Merel kan ze nu lekker thuis zitten soppenquote:Op zondag 5 april 2020 11:08 schreef Nober het volgende:
Net5-talkshow Ladies Night maakt plaats voor 'mooie films'
Merel Westrik en haar 'vriendinnen' zullen aanstaande woensdag voor het laatst met het programma Ladies Night te zien zijn. Talpa heeft laten weten voorlopig films op het tijdslot uit te zenden. Of Ladies Night terugkeert, is nog niet bekend.
Sidekick Linda zei van de week nog dat ze haar villa nu zelf moest poetsen.
https://www.nu.nl/media/6(...)oor-mooie-films.html
quote:De talkshow van Merel Westrik trok woensdag 163.000 mensen. Dat was al fors minder dan tijdens de start begin maart toen er nog 257.000 kijkers keken. De dalende cijfers zijn opvallend; sinds de 'intelligente lockdown' van Nederland door de coronacrisis wordt er gemiddeld juist meer televisie gekeken.
Vond m uiteindelijk op veronicainside.nl daar stond die al wel urenlang ipv kijk.quote:Op zondag 5 april 2020 03:26 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Beter zoeken? Waar dan?
Ik kan ook niks vinden
quote:Vanavond zitten de mannen weer in de vaste opstelling (inclusief 1,5 meter afstand) aan tafel. Tafelgast is Wim Kieft, aan het tafeltje zit Chris Woerts om te vertellen over het plan van aanpak van de Eredivisie en we facetimen met Jan Boskamp vanuit België.
Wim Kieft wil zijn zegje doen over de chaos in de Eredivisie. Naar verluidt wordt Wim héél erg moe van het getreuzel van de beleidsbepalers. Ook gaat Wim terug in de tijd en blikt terug op zijn samenwerking met collega-spits Romario bij PSV.
Sportmarketeer en grondlegger van het befaamde online format Doordekken Chris Woerts heeft het laatste nieuws over de afsprakenbreuk tussen Overmars en de andere clubs, met name Feyenoord en AZ. Chris vertelt wat er nu verder gaat gebeuren met de Eredivisie. Wie hebben het voor het zeggen en volgen er sancties vanuit de UEFA?
Ook wandelend voetbal en Tweede Wereldoorlog encyclopedie Jan Boskamp komt aan het woord via Facetime. Jan heeft inmiddels alle documentaires en boeken die er zijn over de Tweede Wereldoorlog gezien en gelezen en weet alle betrokkenen haast bij voor- en achternaam. Toch ziet Jan de muren van zijn huis steeds dichterbij komen. Hij kan niet wachten tot hij weer gewoon naar het voetballen kan kijken.
René las dit weekend een verhaal over viroloog en 'rising star' Ab Osterhaus in de Story en Johan werd gek van de aandachtszieke BN'ers die voor eigen eer en glorie in de weer zijn op tv.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:08 schreef Nober het volgende:
Net5-talkshow Ladies Night maakt plaats voor 'mooie films'
Merel Westrik en haar 'vriendinnen' zullen aanstaande woensdag voor het laatst met het programma Ladies Night te zien zijn. Talpa heeft laten weten voorlopig films op het tijdslot uit te zenden. Of Ladies Night terugkeert, is nog niet bekend.
Sidekick Linda zei van de week nog dat ze haar villa nu zelf moest poetsen.
https://www.nu.nl/media/6(...)oor-mooie-films.html
Kom op Jan, je kunt het.quote:Op maandag 6 april 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Toch ziet Jan de muren van zijn huis steeds dichterbij komen.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
Chris Woerts mag wel thuisblijven de volgende keer
Wat een kennis en kundequote:Initiatiefnemer Chris Woerts heeft een grote ervaring op het gebied van consumenten marketing en het tot leven brengen van de geïnvesteerde sponsor- en marketing euro. Dat begon al in zijn periode bij Heineken, waar hij in korte tijd enkele spraakmakende concepten ontwikkelde. Hij zag kansen zag voor de merken Heineken en Amstel zoals het uitbouwen van het Holland Heineken House en de koppeling van Amstel aan de Champions League. Ook bij Coca-Cola in Atlanta liet Chris Woerts van zich horen via een aantal initiatieven die tot op de dag van vandaag worden geactiveerd waaronder de World Cup Trophy Tour.
Heb ik ook al.quote:
Hier is hij ook al 5 keer weggevallen. Ziggoquote:Op maandag 6 april 2020 20:35 schreef JanCees het volgende:
nog steeds valt ie steeds weg
godverdomme tyfus
word je gek vanquote:Op maandag 6 april 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier is hij ook al 5 keer weggevallen. Ziggo![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
word je gek van
alles kan ik in 4k streamen maar ziggo go krijg ik niet eens beeld
bellen en klagenquote:Op maandag 6 april 2020 20:39 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Is er geen oplossing hiervoor....
Met tranen gelachen toenquote:Op maandag 6 april 2020 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Google resultaten toen
Legendarisch
De kracht van VBL. Mooie historiequote:Op maandag 6 april 2020 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Google resultaten toen
Legendarisch
Gewoon niets van Britt plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wilde iets lekkers van Britt plaatsen maar dan krijgt Danny problemen meen ik
Daar zit werkelijk niemand en ook maar niemand op te wachten.quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wilde iets lekkers van Britt plaatsen maar dan krijgt Danny problemen meen ik
Waar heb je het over??quote:Op maandag 6 april 2020 20:51 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
KUT ZIGGGO KUT ZIGGO KUT ZIGGO
IK KIJK LETTERLIJK 2X in de week TV EN DAN GEBEURT DITTTTTTT
quote:Op maandag 6 april 2020 20:51 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
KUT ZIGGGO KUT ZIGGO KUT ZIGGO
IK KIJK LETTERLIJK 2X in de week TV EN DAN GEBEURT DITTTTTTT
ja via box zekerquote:Op maandag 6 april 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over??
Ik kijk gewoon via ZIGGO 1080P GENOT
Ja ik cast het via Ziggo GO heb geen zin om de kabel te trekkenquote:Op maandag 6 april 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb je het over??
Ik kijk gewoon via ZIGGO 1080P GENOT
quote:Op maandag 6 april 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2547117
Daar kan ze zo leuk bij blaffen.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 6 april 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
jammer voor jequote:Op maandag 6 april 2020 20:53 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
?
Ik ook.quote:
ditquote:Op maandag 6 april 2020 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Walgelijke club dat ajax..iedereen moet rekening met ze houden wanneer ze cl spelen maar nu hebben ze schijt aan de rest van de eredivisie
Daarom stond haar anus openquote:Op maandag 6 april 2020 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
wat een mongolen in die chatquote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
klantenservice rechtsonder in beeld.
straks vraagt ie nog om je rekeningnummer en pincodequote:Op maandag 6 april 2020 21:01 schreef JanCees het volgende:
die man in de chat vraagt nu welke browser ik gebruik
Samsung Internetquote:Op maandag 6 april 2020 21:01 schreef JanCees het volgende:
die man in de chat vraagt nu welke browser ik gebruik
3 punten boven utrecht. 1 wedstrijd meer gespeeld. Utrecht moest nog tegen ajax. Conclusie:quote:
En ik van Martijn Koningquote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef Coco. het volgende:
@:Onlogisch is een groot fan van Freek de Jonge
quote:Op maandag 6 april 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
Niemand geeft een fuck om Willem 2
@:lenny_leonard
Dat had je zelf niet kunnen bedenken?quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef JanCees het volgende:
ik moet nu een andere browser proberen of een ander apparaat
preciesquote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat had je zelf niet kunnen bedenken?
oh ligt het weer aan de gebruiker...quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef JanCees het volgende:
Welke browser gebruik je dan?quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef JanCees het volgende:
‘Heb je de cookies al verwijderd’quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef JanCees het volgende:
hoop het wel maatjequote:Op maandag 6 april 2020 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Jongens gaat dit weekend de kroegen weer open??
Movie offline.quote:Op maandag 6 april 2020 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom stond haar anus open
@:Muskusboktor57
quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoop het wel maatje
JAAPGOD
[ afbeelding ]
@RensAjaciedquote:Op maandag 6 april 2020 21:15 schreef JanCees het volgende:
Waar is @:kapiteintje eigenlijk hij kijkt altijd ?
21=5quote:
Ik wel. Post verworpen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
Niemand geeft een fuck om Willem 2
@:lenny_leonard
Beetje respect over ome Borisquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef T3hTommay het volgende:
De viesdikke Boris Johnson ligt op de IC.
Kilo veren, van die kilo coke blijft er weinig over bij huize Kieftquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is zwaarder; een kilo veren of een kilo coke?
Prima gozer, jammer ditquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef T3hTommay het volgende:
Had hij maar beter moeten luisteren naarquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is zwaarder; een kilo veren of een kilo coke?
DisselGOATquote:Op maandag 6 april 2020 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had hij maar beter moeten luisteren naar
[ afbeelding ]
waarschijnlijkquote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit weer een FOX docu met 3 kijkers?
Vandaag was de zolder van Sierd op Ziggoquote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit weer een FOX docu met 3 kijkers?
echt wel als hij was gebleven dan was hij ook 100% mee gegaan naar het EK 88quote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Gijp was een jaar te vroeg vertrokken bij PSV
Vandaar dat ie vaak op PSV kankert ,terwijl de overige ex PSVers altijd positief zijn over PSVquote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt wel als hij was gebleven dan was hij ook 100% mee gegaan naar het EK 88
Verdomme 2020 en een uitzending regelen is moeilijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:28 schreef Nober het volgende:
Kijkers gefrustreerd: Will Moerer is een paardenlul
Iedereen die maandagavond lekker klaar zat voor Veronica Inside, kwam toch een beetje bedrogen uit. Althans, als je via Ziggo keek. De provider kampte met een of andere storing, waardoor het beeld haperde, stilstond en zelfs uitviel.
Veel kijkers uitten hun ongenoegen via Twitter, waar Ziggo zelf ook reageerde. Medewerkers testten zelf ook hoe het zat met de kwaliteit van het beeld en kwamen tot de conclusie dat het inderdaad niet echt te doen was om de uitzending live te volgen.
Een andere kijker kwam met een oplossing: uitgesteld kijken. Daarmee loop je een paar minuten achter op de live uitzending, waardoor alle beelden wat meer tijd hebben om te laden. Goede tip voor de volgende uitzending!
https://sportnieuws.nl/fu(...)ing-veronica-inside/
Moeten ze maar een tv kopenquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:28 schreef Nober het volgende:
Kijkers gefrustreerd: Will Moerer is een paardenlul
Iedereen die maandagavond lekker klaar zat voor Veronica Inside, kwam toch een beetje bedrogen uit. Althans, als je via Ziggo keek. De provider kampte met een of andere storing, waardoor het beeld haperde, stilstond en zelfs uitviel.
Veel kijkers uitten hun ongenoegen via Twitter, waar Ziggo zelf ook reageerde. Medewerkers testten zelf ook hoe het zat met de kwaliteit van het beeld en kwamen tot de conclusie dat het inderdaad niet echt te doen was om de uitzending live te volgen.
Een andere kijker kwam met een oplossing: uitgesteld kijken. Daarmee loop je een paar minuten achter op de live uitzending, waardoor alle beelden wat meer tijd hebben om te laden. Goede tip voor de volgende uitzending!
https://sportnieuws.nl/fu(...)ing-veronica-inside/
doet hij niet vaker dan over anderenquote:Op maandag 6 april 2020 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vandaar dat ie vaak op PSV kankert ,terwijl de overige ex PSVers altijd positief zijn over PSV
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:25 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk om tijdens het thuiswerken een beetje die playlist met >1.500 oude fragmenten te kijken. Dingen die ik alweer helemaal vergeten was, zoals dat item met die kantinemongolen.
Hé René, kijk eens dom!quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Mag ik al stoppen?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:43 schreef Mister1984 het volgende:
Volgens mij zei Johan maandag nog dat hij het zo triest vond dat Jansma daar op de "reservebank" bij Jinek zat te wachten tot hij wat mocht zeggen. En 1 dag later zit ie zelf op de reservebank daar
Voor dat vreselijke voetbal niet, voor de muziek wel!quote:Op woensdag 8 april 2020 10:01 schreef Landgeld het volgende:
[..]Zat hij daar?
Aandachtsgeile man ookHij zou er nooit gaan zitten toch? Lol.
Die matches van bican waren gefixed doorquote:
Jensenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Stofje het volgende:
Ik snap oprecht oprecht oprecht niet dat mensen naar Jensen kijken. Hoe kun je de man serieus nemen? En als je hetzeflde gelooft als hij, blijft het staan: hoe kun je de man serieus nemen? Hij is echt helemaal niets. Geen kenner, geen filosoof, geen wetenschapper. Het is een uitgerangeerde radio-dj. Prima, niks mis mee, maar hoe kun je de man serieus nemen?
Echt hèquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Stofje het volgende:
Ik snap oprecht oprecht oprecht niet dat mensen naar Jensen kijken. Hoe kun je de man serieus nemen? En als je hetzeflde gelooft als hij, blijft het staan: hoe kun je de man serieus nemen? Hij is echt helemaal niets. Geen kenner, geen filosoof, geen wetenschapper. Het is een uitgerangeerde radio-dj. Prima, niks mis mee, maar hoe kun je de man serieus nemen?
Zo kijken er ook miljoenen mensen naar Alex Jones, waar hij het van heeft afgekeken. Er zal altijd publiek zijn voor dit soort hysterisch gelul.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Stofje het volgende:
Ja wel een goede markt. Net zoals prep-kanalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt hèvind het wel hilarisch dat die man nu bakken met geld binnenharkt aan paranoia gekkies.
Ja, zou hij 'bakken met geld' verdienen? Ik geloof je hoor, maar ik vraag het me toch af...quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt hèvind het wel hilarisch dat die man nu bakken met geld binnenharkt aan paranoia gekkies.
Jensen moet naar een afkickkliniek . Snuift heel Colombia op volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef De_Kraam het volgende:
Wat Jensen doet is inderdaad een slap aftreksel van Alex Jones. Maar waar Alex zo veel onzin verkondigt dat het komisch wordt vind ik Jensen een beetje sneu met zijn Nexit shirtje.
zoveel kijkers trekken die YT filmpjes niet iddquote:Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, zou hij 'bakken met geld' verdienen? Ik geloof je hoor, maar ik vraag het me toch af...
Nee is een schraperquote:Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, zou hij 'bakken met geld' verdienen? Ik geloof je hoor, maar ik vraag het me toch af...
Of dorpsidioten in een Gamma dugout die hun mening geven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:25 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk om tijdens het thuiswerken een beetje die playlist met >1.500 oude fragmenten te kijken. Dingen die ik alweer helemaal vergeten was, zoals dat item met die kantinemongolen.
Ik sta volledig achter die Mannschaftquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dorpsidioten in een Gamma dugout die hun mening geven.
Zijn enige kijker (@Wereldgozer) vermaakt zich er kostelijk mee dus dan is het het waard.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef De_Kraam het volgende:
Wat Jensen doet is inderdaad een slap aftreksel van Alex Jones. Maar waar Alex zo veel onzin verkondigt dat het komisch wordt vind ik Jensen een beetje sneu met zijn Nexit shirtje.
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Wereldgozer, die kun je om een boodschap sturen.
quote:Hans Kraay jr. en Martijn Krabbendam te gast bij Veronica Inside
Het is vrijdagavond, dus tijd voor Veronica Inside! 'We blijven gewoon een keurig programmaatje maken voor de mensen die dat leuk vinden', aldus Johan over de voortgang van Veronica Inside in deze voetballoze weken.
We gaan met een Dolle Duikavond het paasweekend in, want naast de vertrouwde gezichten aan tafel Wilfred, Johan en René schuift Hans Kraay jr. aan als gast. Onlangs bracht Hansie Hansie naar buiten dat zijn aanwezigheid thuis een beetje begint te schuren. Hoe vergaat het de anchorman van FOX Sports nu?
Daarnaast zal ook Feyenoord en Oranje-watcher Martijn Krabbendam aanwezig zijn in de studio. Zijn er nog nieuwtjes bij Feyenoord en hoe kijkt Krabbendam naar het recent handelen van de KNVB en clubs?
Dit en véél meer in Veronica Inside vanavond, om 20.30 uur bij Veronica!
De 300e versie van de kuipquote:
Aad stond op een vluchtheuvel bij de Herdgang deze weekquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan we nog videobellen met
Boskamp
Sophietje
Aad
Bas
Ja, dit is echt slap gelul.quote:
reservebandquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:37 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Inderdaad. Slap verhaal. Zat gewoon op de reserveband
Misschien is dit zijn manier om uit de kast te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|