Ik heb niks in de garage behalve de hometrainer zelf en aan beide kanten iets om wat spul op te leggen (telefoon, handdoek, water etc).quote:
Semi-serieus commentaar erbij maakt het juist leuker vind ikquote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja. Vooral met het serieuze commentaar erbij
Mannetje Bkool schijnbaar, maar die rijdt niet echt mee en is alleen de wedstrijdleider ofzo.quote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die Spanjaard? Ze zijn met z'n 14en.
Zo als het goed is wel, ja.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Komt Renaat nog met een update vanaf de moto?
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijn ...quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Owh Bkool is de software ja, juist.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mannetje Bkool schijnbaar, maar die rijdt niet echt mee en is alleen de wedstrijdleider ofzo.
Ja zit al klaar in z'n garage met Paul Herygers aan het stuur.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Is Zwift niet beter wat dat betreft ?quote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik had nu eigenlijk wel verwacht dat de omgeving wat realistischer zou zijn ...
Ja, als je als bedrijf een beetje reclame wil maken maken ze de Kwaremont en Paterberg een beetje na.quote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik had nu eigenlijk wel verwacht dat de omgeving wat realistischer zou zijn ...
Eurotour.quote:Op zondag 5 april 2020 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon echt alsof ik naar PCM aan het kijken ben.
Helaas niet genoeg renners voor een team-attack.quote:Op zondag 5 april 2020 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon echt alsof ik naar PCM aan het kijken ben.
Dit met 180 renners zou wel genot zijnquote:Op zondag 5 april 2020 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg renners voor een team-attack.
Ja inderdaad, we zijn 2020, eigenlijk onvoorstelbaar dat men dit niet realistischer maakt.quote:Op zondag 5 april 2020 15:53 schreef Mykonos het volgende:
Het zijn wel echt de graphics van een computerspel van 10-15 jaar terug ja.
In België lopen ze sowieso nog achter.quote:Op zondag 5 april 2020 15:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we zijn 2020, eigenlijk onvoorstelbaar dat men dit niet realistischer maakt.
Het is een spaans product, randdebielquote:Op zondag 5 april 2020 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In België lopen ze sowieso nog achter.
Die zei al dat hij hier helemaal niks mee heeftquote:Op zondag 5 april 2020 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout, neuk je moeder. Je zou dit op je sloffen moeten winnen als veldrijder.
Alweer? Die reed vanmorgen ook alquote:Op zondag 5 april 2020 16:00 schreef Momo het volgende:
Zwift heeft nu tegelijk een wedstrijd met Mathieu. Jammer dat die niet hier kan vlammen.
Ik ben een beetje Mathieu moe.quote:Op zondag 5 april 2020 16:00 schreef Momo het volgende:
Zwift heeft nu tegelijk een wedstrijd met Mathieu. Jammer dat die niet hier kan vlammen.
Ohja dat was vanochtend iddquote:Op zondag 5 april 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer? Die reed vanmorgen ook al
Dan valt waarschijnlijk de zonnewering op zijn hoofd of valt de stroom uit.quote:Op zondag 5 april 2020 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit was nou juist wat voor Vanmarcke geweest, zonder kettingproblemen, lekke banden of valpartijen.
moest lachenquote:Op zondag 5 april 2020 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan valt waarschijnlijk de zonnewering op zijn hoofd of valt de stroom uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |