Semi-serieus commentaar erbij maakt het juist leuker vind ikquote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja. Vooral met het serieuze commentaar erbij
Mannetje Bkool schijnbaar, maar die rijdt niet echt mee en is alleen de wedstrijdleider ofzo.quote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die Spanjaard? Ze zijn met z'n 14en.
Zo als het goed is wel, ja.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Komt Renaat nog met een update vanaf de moto?
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijn ...quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Owh Bkool is de software ja, juist.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mannetje Bkool schijnbaar, maar die rijdt niet echt mee en is alleen de wedstrijdleider ofzo.
Ja zit al klaar in z'n garage met Paul Herygers aan het stuur.quote:Op zondag 5 april 2020 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
Is Zwift niet beter wat dat betreft ?quote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik had nu eigenlijk wel verwacht dat de omgeving wat realistischer zou zijn ...
Ja, als je als bedrijf een beetje reclame wil maken maken ze de Kwaremont en Paterberg een beetje na.quote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik had nu eigenlijk wel verwacht dat de omgeving wat realistischer zou zijn ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |