quote:Op woensdag 9 december 2020 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Broekjes kunnen he-le-maal uit vanmiddag, het eerste WK eSports op Zwift.
Zelfs commentaar van José op Sporza.
Ik race regelmatig op Zwift en weight doping is echt een ernstig probleem.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben de deelnemers op een weegschaal gestaan bij een notaris?
Als ik het goed van Karl begreep moeten deelnemers:quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik race regelmatig op Zwift en weight doping is echt een ernstig probleem.Allemaal van die klootzakken die zogenaamd ineens 54 kg wegen.
Dat kost ze klanten, voor de meerderheid is dat echt teveel moeite. Ik zou ook echt geen weegafspraak willen om te mogen Zwiftenquote:Op woensdag 9 december 2020 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de gewone recreant snap ik eigenlijk niet dat Zwift niet in zee gaat met fysieke zaken die hun spullen verkopen. Dat je gratis of voor een klein bedrag in zo'n zaak gewogen kan worden en vervolgens een code krijgt die je in de software moet invullen. Op die manier wordt fraude al een stuk lastiger.
Zwift heeft zelf geen spullen. Nou ja wat shirtjes in hun eigen shop.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de gewone recreant snap ik eigenlijk niet dat Zwift niet in zee gaat met fysieke zaken die hun spullen verkopen.
Mhmm ja, je zou eventueel dan een onderscheid kunnen maken in soort races; geverifieerde racers of gewoon iedereen random.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:56 schreef DeeBee het volgende:
Wat @:noodgang zegt: Zwift wil alleen maar zoveel mogelijk mensen, vandaar dat ze ook rommel wheel-on-trainers toestaan, want die zijn 200 euro vs. 500-900 euro voor smarttrainers, ondanks dat ze geen goede Wattages zullen doorgeven...
En het is prima als fitness app en om lekker voor de lol te rijden, maar juist vanwege die problemen rond gewicht en trainers valt het niet echt serieus te nemen (al zullen voor deze wedstrijden de gewichten heus correct zijn).
Je hebt gelijk, ik was even in de war dat ze naast de app ook de fysieke trainers verkopen.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zwift heeft zelf geen spullen. Nou ja wat shirtjes in hun eigen shop.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm ja, je zou eventueel dan een onderscheid kunnen maken in soort races; geverifieerde racers of gewoon iedereen random.
Dat doen ze ook wel, maar dan zijn ze reseller van Tacx, Wahoo, Elite en zo.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik was even in de war dat ze naast de app ook de fysieke trainers verkopen.
Ronde 1 neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:01 schreef Zelva het volgende:
Tegen de 400 watt op dat slotklimmetje. Niet bepaald indrukwekkend.
Dat moet je dan wel vóór de start doen, want anders beinvloeden ze dus het wedstrijdverloop.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm ja, je zou eventueel dan een onderscheid kunnen maken in soort races; geverifieerde racers of gewoon iedereen random.
Nee, was wattage in beeld van Moolman (49 kilo) op de slotklim.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde 1 neem ik aan?
Mijn PB is 1:51 @:455W voor de slotklim.
Grootste issue is wat mij betreft dat mensen uitgesloten worden op gemiddelde in de rit, en niet FTP.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel vóór de start doen, want anders beinvloeden ze dus het wedstrijdverloop.
Nu filteren ze achteraf de uitslagen op Zwiftpower, maar dat is niet echt top. Beetje alsof iemand in het peloton op een eBike mee zou racen, een kopgroep forceert en dan achteraf pas DSQ krijgt maar de andere winnaar wel uit die kopgroep komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |