Mathieu was er snel klaar mee daarentegen. Heeft hij nog uitgereden?quote:Op zondag 5 april 2020 11:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals trailrunning etc., als het écht groot is komen de pro's vanzelf.
Bedoel er bleven nu al een hele hoop Alpecin jongens in het voorste groepje hangen, als Vervaeke minder met z'n krachten smijt zit hij er zo bij...
Dat is een ander programma. Al is Zwift wel het meest ontwikkeld van alle sociale indoorfietsprogramma'squote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef heywoodu het volgende:
Is De Ronde vanmiddag ook op Zwift of is dat met een ander programma? Van Zwift ben ik niet zo'n fan geloof ik
https://sporza.be/nl/2020(...)-jury~1586075526765/quote:Vanmiddag strijden 13 wielertoppers om de overwinning in de allereerste Ronde van Vlaanderen op rollen. De vertrouwde wielerjury van Sporza kwam speciaal nog eens in conclaaf (op gepaste afstand van elkaar!) om sterren uit te delen.
Geef wel aan dat er nog voldoende werk aan de winkel is voor Zwift voordat dit echt serieus te nemen is.quote:Op zondag 5 april 2020 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat allemaal van die nobuddies dit domineren ipv echte renners
Bkool.quote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef heywoodu het volgende:
Is De Ronde vanmiddag ook op Zwift of is dat met een ander programma? Van Zwift ben ik niet zo'n fan geloof ik
Volgens mij wel.quote:
Corine van der Zijden is weer weg.quote:Op zondag 5 april 2020 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vriendin van Teun mag wel in beeld blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |