Katten, hoe groot of klein dan ook, willen ook altijd op de warmste plekken liggenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
De leeuwen in Kruger National Park in Zuid-Afrika hebben bezit genomen van de wegen in het park nu er geen mensen meer doorheen rijden. Net als de meeste landen bevindt ook Zuid-Afrika zich in een lockdown vanwege de coronacrisis.
Ranger Richard Sowry maakte gisteren zijn patrouille door het park, waar het normaal gesproken krioelt van de toeristen. Hij zag dat de leeuwen door het hele park lagen op de weg waar meestal doorlopend auto's overheen rijden.
Hij besloot de bijzondere foto's op sociale media te delen om een beetje vreugde te brengen in deze donkere tijden.
Bron:
https://mobile.twitter.com/SANParksKNP/status/1250453004094001152
Toch leuk nieuws leek mij zo
Maar wat was er dan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:02 schreef Dos37 het volgende:
Ik schrok me dood om de cijfers van China vandaag. Ik dacht daar is ie de tweede golf
Ze hebben de cijfers van Wuhan wat bijgesteld met de mensen die ook werden verdacht van Corona. Dus in.1 dag 1290 doden en 351 nieuwe besmettingen.quote:
Dus die 1.290 (min die 26) zijn mensen die al waren overleden maar nu als corona worden meegeteld?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hebben de cijfers van Wuhan wat bijgesteld met de mensen die ook werden verdacht van Corona. Dus in.1 dag 1290 doden en 351 nieuwe besmettingen.
Het zijn gewoon 26 nieuwe gevallen terwijl Wuhan al 9 dagen uit lockdown is andere steden al langer.
ik hoop het anders hebben we probleem 2?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus die 1.290 (min die 26) zijn mensen die al waren overleden maar nu als corona worden meegeteld?
Jeetje wat een goed nieuws.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Apotheose het volgende:
https://www.tijd.be/markt(...)gilead/10221275.html
'Hoopgevende data voor virusremmer Gilead'
Een ziekenhuis in Chicago boekt in de eerste behandelingen van coronapatiënten beloftevolle resultaten met remdesivir, de virusremmer van Gilead Sciences GILD0,00% . Bijna alle behandelde patiënten boekten snel een verbetering in koorts en ademhaling en konden na minder dan een week het ziekenhuis verlaten.
Bij de studie aan de University of Chicago waren 125 patiënten betrokken, waarvan 113 met ernstige symptomen. 'Van zodra we de behandeling starten, zien we de koortscurves zakken. En sommige patiënten die aan een beademingstoestel lagen, konden we na één dag al afkoppelen. Het beste nieuws is dat de meeste patiënten het ziekenhuis al mochten verlaten. Slechts twee patiënten zijn overleden', aldus de behandelende arts Kathleen Mullane.
Nu al wordt Remdesivir - ook buiten de klinische studies - in ziekenhuizen ingezet, maar enkel voor de allerziekste patiënten in het kader van 'compassionate use'. In België kunnen volgens die richtlijn 40 patiënten per week een behandeling krijgen.
Is dat een soort medicijn, en werkt het?quote:
Nee joh, het is gewoon voor de aardigheid of troost. Ik ken die man toevallig dus ik vind t wel grappig.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat een soort medicijn, en werkt het?![]()
Wat lief. En ook belangrijk: liefde.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon voor de aardigheid of troost. Ik ken die man toevallig dus ik vind t wel grappig.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon voor de aardigheid of troost.
O, leuk!quote:Ik ken die man toevallig dus ik vind t wel grappig.
Haha, ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O was t dus toch een grap, ik wist t ff niet zeker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, ja.
Dit ook trouwens, van eigen makelij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Haha. Een eentje om het af te leren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat zag ik ook wel als een lichtpuntje. Al gaat het restaurant nog niet open. En de ballenbak ook niet denk ik..quote:
En geen funshopping.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zag ik ook wel als een lichtpuntje. Al gaat het restaurant nog niet open. En de ballenbak ook niet denk ik..
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha. Een eentje om het af te leren:En hiermee is het ook klaar met de slowchat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat vind ik wel een lastige hoor. Wat is funshoppen nou echt?*quote:
Ja, sorry. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En hiermee is het ook klaar met de slowchat.
Bij de IKEA omdat je eigenlijk bijvoorbeeld nog een lamp nodig hebt en daar direct ook even daar verder rondwandelt om ideetjes op te doen, daar zijn veel voorbeeldinrichtingen van badkamer, woonkamer, etc.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een lastige hoor. Wat is funshoppen nou echt?*
En hoe anders is funshoppen bij Ikea dan bij hornbach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |