Als je het een beetje opschoont, structureert, dramatiseert en de namen verandert, is er vast een markt voor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kunt het misschien uitgeven in boekvorm als dit achter de rug is.
Toch even meten? Meten is weten of er meer aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:32 schreef Sunri5e het volgende:
Hmmm. Ik heb sinds gister opeens een soort van zeurderig gevoel in mijn onderrug en een soort van lichte spierpijn in mijn benen terwijl ik niet iets fysieks heb gedaan. Daarnaast lijk ik matig verkouden te zijn. Na een goede nachtrust gehad te hebben is de spierpijn in mijn benen wel weg. Het zeurderige gevoel in mijn onderrug is nog steeds aanwezig. Ik heb niet het idee dat ik koorts heb maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet gemeten heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zelden ziek ben dus ik kan het ook niet zo goed thuisbrengen wat het is.
https://www.lc.nl/buitenl(...)l-leeg-25527911.htmlquote:Een militair hospitaalschip dat de ziekenhuizen in New York moet ontlasten, neemt nauwelijks patiënten aan boord. De autoriteiten zeggen volgens The New York Times dat 20 mensen worden behandeld op het schip U.S.N.S. Comfort, dat beschikt over duizend bedden.
De komst van het schip leidde eerder deze week tot euforische reacties onder inwoners van de zwaar getroffen metropool. Mensen snelden naar de haven om de Comfort te zien. Bij ziekenhuizen overheerst inmiddels de frustratie.
"Als ik eerlijk mag zijn: het is een farce", klaagt topman Michael Dowling van ziekenhuisorganisatie Northwell Health. Terwijl ziekenhuizen in de miljoenenstad worstelen met de toestroom van duizenden patiënten, kan het hospitaalschip door strenge richtlijnen maar beperkt zieke mensen overnemen.
Geen coronapatiënten
Ziekenhuizen kregen een lijst met 49 aandoeningen die niet worden behandeld door de legerartsen. Ook mogen aan boord van de Comfort geen patiënten worden opgenomen met het nieuwe coronavirus.
Dat betekent dat ambulances met nieuwe patiënten niet rechtstreeks naar het marineschip mogen rijden. De gezondheidstoestand van patiënten moet eerst uitgebreid worden beoordeeld in een lokaal ziekenhuis en ze moeten een coronatest ondergaan. Pas daarna behoort opname op de Comfort tot de mogelijkheden.
De marine stuurde niet alleen een militair hospitaalschip naar New York, maar ook naar Los Angeles. Aan boord van de U.S.N.S. Mercy worden inmiddels 15 patiënten behandeld.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dank
Hier de laatste update voor vandaag(tabel + grafieken)
Edit: Zal morgen ook overleden + hersteld op IC grafieken maken en als ik alle data kan achterhalen ook overleden totaal (dus cijfers van RIVM).Wat is het verschil tussen opgenomen op ic en aanwezig op ic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
Werk je thuis? Ik hoor namelijk best veel mensen die om die reden nek en rugklachten hebben, ook te weinig beweging kan een oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:32 schreef Sunri5e het volgende:
Hmmm. Ik heb sinds gister opeens een soort van zeurderig gevoel in mijn onderrug en een soort van lichte spierpijn in mijn benen terwijl ik niet iets fysieks heb gedaan. Daarnaast lijk ik matig verkouden te zijn. Na een goede nachtrust gehad te hebben is de spierpijn in mijn benen wel weg. Het zeurderige gevoel in mijn onderrug is nog steeds aanwezig. Ik heb niet het idee dat ik koorts heb maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet gemeten heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zelden ziek ben dus ik kan het ook niet zo goed thuisbrengen wat het is.
Mensen die er werken zijn aanwezig op de IC.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:30 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen opgenomen op ic en aanwezig op ic?
Meerderequote:Op vrijdag 3 april 2020 07:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist eerlijk gezegd. Er was al een patiënt met het virus in Nederland oudjaarsdag?
Dat zou een interessante casus worden, als de Westerse landen hun kop niet in het zand hadden gestoken zou de schade waarschijnlijk veel lager zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
Beter laten we die Chinezen ook opdraaien voor alle economische schade ten gevolg van dit virus. Zij zijn degenen die dit de wereld in hebben gebracht en profiteren er nu/straks immers ook nog eens van.
Zal het vanmiddag verduidelijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:30 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen opgenomen op ic en aanwezig op ic?
Ja, ze draaien de narrative ook nog eens om zo van we hebben gewaarschuwd, they didnt listen...quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
Beter laten we die Chinezen ook opdraaien voor alle economische schade ten gevolg van dit virus. Zij zijn degenen die dit de wereld in hebben gebracht en profiteren er nu/straks immers ook nog eens van.
Dit. 100% dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zou een interessante casus worden, als de Westerse landen hun kop niet in het zand hadden gestoken zou de schade waarschijnlijk veel lager zijn.
Zie bijvoorbeeld Zuid-Korea.
Niet meteen het soort toepassing dat ik bedoelde..quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:19 schreef _I het volgende:
[..]
Als je het een beetje opschoont, structureert, dramatiseert en de namen verandert, is er vast een markt voor.
* _I bestelt er alvast een paar.
Heel 1984 dat ze het weten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Data van google over hoe mobiel we zijn:
https://www.gstatic.com/c(...)bility_Report_en.pdf
https://tweakers.net/nieu(...)ijdens-lockdown.html
Nee, ik kan niet thuis werken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Werk je thuis? Ik hoor namelijk best veel mensen die om die reden nek en rugklachten hebben, ook te weinig beweging kan een oorzaak zijn.
Ik heb geen thermometer in huisquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch even meten? Meten is weten of er meer aan de hand is.
Dat mensen telkens Taiwan, Singapore en Hongkong erbij halenquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit. 100% dit.
Al die mensen toch die China 100% de schuld willen geven. Kijk naar je eigen land. Waarom hebben Taiwan, Z-Korea, Singapore, Hongkong het relatief zo goed gedaan en wij hier niet?
Dat heeft 0,0 met China te maken, maar met falend beleid van de Westerse leiders en instituten.
Snap ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet meteen het soort toepassing dat ik bedoelde..![]()
Externe quotes eruit kan halen en filteren, om bvb artikels over overlevingskans, verblijfsduur op IC etc terug te vinden..
De meest gequote posts zijn misschien interessant, of posts met "" in reactie.
effe brainstormen..
Ze hadden in ieder geval al het vliegverkeer met China veel eerder stil moeten leggen. Omdat allerlei zakenlui voor hun snoepreisjes naar het Verre Oosten moesten lopen mijn grootouders nu groot gevaar. Het is werkelijk waar van de zotte hoe de luchtvaart, niet alleen nu maar ook in het klimaatvraagstuk, de hand boven het hoofd wordt gehouden. Als er iets niet noodzakelijk is dan is het wel vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zou een interessante casus worden, als de Westerse landen hun kop niet in het zand hadden gestoken zou de schade waarschijnlijk veel lager zijn.
Zie bijvoorbeeld Zuid-Korea.
1,5 maand geleden werd in het Westen vooral gesproken over hoe het China zou verzwakken, velen dachten dat we er voordeel uit zouden halen: bedrijven die zich elders zouden vestigen, terugkeren naar de VS; speculeren over de economische schade of de val van het regime, de Chinese bevolking zou in opstand komen...quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |