Ja, dat zou mooi zijn. Maar kon alleen lezen "84 wetten". Vroeg me af of er ook andere zaken tussendoor gemoffeld zouden zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed vooral nieuwe wetten voor noodkredieten etc.
Maar het kan best dat hij eerst longontsteking had, en later Corona heeft opgenomen, of hebben ze nog samples van de periode in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:28 schreef mosrednA het volgende:
Nog een keer dan.
[..]
Die is er in Nederland ook. Alleen is die niet overleden.
Begin vorig jaar symptomen, oudjaarsdag opgenomen in het ziekenhuis.
Zou wat zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar![]()
Rutte gaat een Orbannetje doen?
Ik ben bang voor het patienten dossier, mocht dat doorgaan dan haal ik dat vandaag nog weg bij mijn huisarts.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:28 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn. Maar kon alleen lezen "84 wetten". Vroeg me af of er ook andere zaken tussendoor gemoffeld zouden zijn.
Ze hebben nu toch al een gedeeld systeem gekregen? Zou dat inzicht niet gelijk meegeleverd zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het patienten dossier, mocht dat doorgaan dan haal ik dat vandaag nog weg bij mijn huisarts.
Zou dat niet ergens op een website van de overheid te vinden zijn? En ik lees "de kamer trapt op de rem", als het echt belangrijk is zal je er waarschijnlijk tweets van kamerleden over vinden...quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:20 schreef _I het volgende:
Heeft er iemand een abo van de Telegraaf.
Staat nu een artikel bovenaan over 84 spoedeisende wetten die doorgedrukt zouden worden.
Sensatie, of maakt de overheid echt gebruik van de crisis? Het staat er zohysterisch, maar dit is wel wat ik vreesde.
Nee en neequote:Op vrijdag 3 april 2020 07:33 schreef _I het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch al een gedeeld systeem gekregen? Zou dat inzicht niet gelijk meegeleverd zijn?
Heb er nog niets over gelezen.
Kan je dat weghalen? Hier in België kan je niet eens je eigen dossier inzien, mag enkel gelezen worden door iemand met medisch diploma (tenzij dat inmmiddels veranderd is)quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het patienten dossier, mocht dat doorgaan dan haal ik dat vandaag nog weg bij mijn huisarts.
Geen idee, maar mijn huisarts zal mijn reden heel goed begrijpen en dan ook zeker meewerken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kan je dat weghalen? Hier in België kan je niet eens je eigen dossier inzien, mag enkel gelezen worden door iemand met medisch diploma (tenzij dat inmmiddels veranderd is)
Op zeg maar het administratieve stuk van je dossier na en onder wat voorwaarden (bijvoorbeeld bij strafzaak of wanneer je jezelf of anderen er kwaad mee zou kunnen doen, denk aan vermoedens van kindermishandeling) mag je de inhoud van je dossier laten vernietigen jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 07:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kan je dat weghalen? Hier in België kan je niet eens je eigen dossier inzien, mag enkel gelezen worden door iemand met medisch diploma (tenzij dat inmmiddels veranderd is)
En wat is je reden dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn huisarts zal mijn reden heel goed begrijpen en dan ook zeker meewerken.
Er zitten behoorlijke nadelen voor jezelf aan het wegnemen van je medisch dossier trouwens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn huisarts zal mijn reden heel goed begrijpen en dan ook zeker meewerken.
wetten die grote organisatorische of financiële gevolgen hebben als ze niet binnen twee maanden goedkeuring van de Kamer krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:20 schreef _I het volgende:
Heeft er iemand een abo van de Telegraaf.
Staat nu een artikel bovenaan over 84 spoedeisende wetten die doorgedrukt zouden worden.
Sensatie, of maakt de overheid echt gebruik van de crisis? Het staat er zohysterisch, maar dit is wel wat ik vreesde.
John Hopkins heeft een pandemie scenario geschreven. Best interessant om de verschillende scenario's door te nemen. Geen toekomstvoorspelling, meer een blik op eventuele uitdagingen die we in zo'n situatie zouden tegenkomen.quote:Scenario Organization & Use
This scenario was designed to illustrate the public health risk communication challenges associated with distribution of emergency medical countermeasures during an infectious disease pandemic. The story is organized chronologically, and each chapter concludes with a treatment of key communication dilemmas and corresponding discussion questions. Some questions are targeted towards challenges faced by risk communicators representing federal agencies, while others address issues more relevant to state and local risk communicators.
As such, users may find it most helpful to run the scenario as a tabletop exercise. Alternatively, if users prefer to examine select communication dilemmas rather than proceed chronologically through the entire scenario, they may refer to Appendices A-D, which contain the timelines for the response and recovery phases of the story, as well as indices of the communication dilemmas and their corresponding page numbers.
Link
Dankjewel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:52 schreef Messina het volgende:
[..]
wetten die grote organisatorische of financiële gevolgen hebben als ze niet binnen twee maanden goedkeuring van de Kamer krijgen.
Staan geen specifieke wetsvoorstellen in.
filmpje, in een Aziatisch land temperatuurt men door een hand op het voorhoofd te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Leuk. Een linkje zonder uitleg waarom we erop zouden moeten klikken.
Ik heb een Chronische ziekte met normaal gesproken een lage levensduur, echter bij ons in de familie worden we er allemaal relatief oud mee (30/40 jaar langer dan normaal), ik zelf ook, zit al 10 jaar voorbij de leeftijd waarbij de meeste mensen niet eens meer kunnen werken.quote:
In mijn geval niet, ik heb geen enkele informatie in mijn dossier staan die ook maar relevant is of wat niet direct meetbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijke nadelen voor jezelf aan het wegnemen van je medisch dossier trouwens.
Mocht je denken dat dit alleen maar handig voor jezelf is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:11 schreef crystal_meth het volgende:
Omdat het zo lastig is een post terug te vinden in deze reeks heb ik alle delen gedownload.. Maar nu kan ik weinig nuttige toepassingen bedenken...
Kan wel filteren op de posts van één user (of de replies erop), bvb:Kunt het misschien uitgeven in boekvorm als dit achter de rug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dat zou kunnen, of veel COPDers bij de ex rokersquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat rokers gemiddeld jonger zijn dan niet-rokers. Aangezien vooral bejaarden de kwetsbare groep zijn is er daardoor een bias in de data (gok ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |