Ja een auto type fout correct. Duif moest het zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 12:36 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is een uit?
En bedoel je niet een duif?
Dan terechte klachtquote:Op donderdag 2 april 2020 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja een auto type fout correct. Duif moest het zijn
Duif is het ja sorry voor ttquote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Rare uil. Uilen doen helemaal geen koekoek
Kwaliteitsgrap ditquote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Een uil zegt toch oehoeee oehoe!!
Een koekoek zegt koekoek.
Heb je geen dartpijltjes ?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef kree het volgende:
Gvd dat ding stopt niet ook. Heb geen munitie verder dus tja. Gvd tering ding diender is ff lekker op.
quote:
Nee niks om dat beest te killen en weet het alweer nog van vorig jaar. Daarna komt er een koolmees die ook graag een vriendinnetje wil etc. Gvd sterf kut beesten ga het lekker ergens anders doen.quote:
Gooi je dildo gewoon.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef kree het volgende:
Gvd dat ding stopt niet ook. Heb geen munitie verder dus tja. Gvd tering ding diender is ff lekker op.
Ja dat was het bijna al een half jaar he? Ok je hoeft niet gelijk te schelden doe ik ook niet enzo.quote:
Jawel hoor maar heb nu ff zin om dat beest handmatig zijn nek om te draaienquote:
Zondag kunnen we naar het strandquote:Op donderdag 2 april 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was het bijna al een half jaar he? Ok je hoeft niet gelijk te schelden doe ik ook niet enzo.
Maar dit was al een fucked up winter en nu een semi lente etc. Funk it haha
Ok mss ff serieus dan. Het is dood op het strand en woon er 200m vandaan, horeca dicht etc. Doe geen moeite gezellig is het toch nietquote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar dat doen we dus niet he. Houd je aan de regels broer.
Wedden dat het er komend weekend vies druk wordt? Mensen hier in NL zijn echt gek.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ok mss ff serieus dan. Het is dood op het strand en woon er 200m vandaan, horeca dicht etc. Doe geen moeite gezellig is het toch niet
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Kan ik luchtucks online bestellen trouwen?
Denk niet dat het adres invullen soepeltjes verloopt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Euh ja ik denk dat ook wel eigenlijk. Zeker met warme temperatuur nu voor het weekend,quote:Op donderdag 2 april 2020 12:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wedden dat het er komend weekend vies druk wordt? Mensen hier in NL zijn echt gek.
https://www.shogun.nl/luchtbuksen/geweren.htmlquote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Mag gewoon. Maar het scheelt natuurlijk als niet kustprovincialen weg blijven.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar dat doen we dus niet he. Houd je aan de regels broer.
Wel duur haha maar tis denk de moeite waard. Moet wel ff wachten tot verhuurders niet kijken danquote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.shogun.nl/luchtbuksen/geweren.html
Gezien je vermoedelijke toestand adviseer ik om te richten op ongeveer het midden van de twee duiven die je ziet.
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Nou ik overweeg het. Maar aangezien ik in een nsb buuurt woon en nu al justitie heb lopen gvd zegquote:Op donderdag 2 april 2020 13:06 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuis
Inmiddels is het .com zie ik![]()
Deze baas had ik toen haha.
http://www.grazianigunsho(...)olo-graziani-gunshop
Nsb buurtenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik overweeg het. Maar aangezien ik in een nsb buuurt woon en nu al justitie heb lopen gvd zeg
Nou nooit zover gedacht enzo. Maar dacht er ff over toen ik de brief van de officier kreeg enzoquote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Nsb buurtendan kun je ook vast een echte gun krijgen op de hoek van de straat.
Hield jij het maar bij een druppelquote:Op donderdag 2 april 2020 13:31 schreef kree het volgende:
Gvd en die duif is de druppel wel weer. Tyf is ff lekker op kut beest.
Ja dat is wel makkelijk zo natuurlijk? Maar vergeet woonde hiervoor waar 12 meeuwen halve meter van m’n dakraam zaten en zeg maar om 4:30 in de morgen los gingen allemaal.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent er weer vroeg bij zeg..
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Uit? Koekoek? Hele klopte beest?
Het is zeker weer "weekend" voor je?
quote:
TS heeft iets intelligenters nodig vrees ik. Zo'n raket die op geluid afgaat of zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:06 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuis
Inmiddels is het .com zie ik![]()
Deze baas had ik toen haha.
http://www.grazianigunsho(...)olo-graziani-gunshop
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:16 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
TS heeft iets intelligenters nodig vrees ik. Zo'n raket die op geluid afgaat of zo.
Ja joh de "d" zit weer in de dag, dan mag het.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is zeker weer "weekend" voor je?
Nou eigenlijk mag ik dit niet updaten ivm anders weer ban van mods of fa.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:18 schreef WcPot het volgende:
Hee Kree hoe gaat het inmiddels met het CBR mag je alweer bijna rijden
En dat alleen maar voor een bus verplaatsen best pittig zegquote:Op donderdag 2 april 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mag ik dit niet updaten ivm anders weer ban van mods of fa.
Maar ok klein kort verhaaltje dan.
Ik post alles op mijn eigen blog he ook. Dus daar staan Iets meer details.
Eis van justitie is iig 14 maanden. Wat extreem veel is.
Daarbij nog. Cbr bloedonderzoek en hele shit wat ook 3000 gaat kosten
Ema 3000 erbij
En boete 1000 van justitie en nog werkstraf erbij wss.
Oké dan. Had geloof ik iemand beter neer kunnem schieten want dan is de straf nog lager.
Ach tia wat doe je eraan je? Tis wel heel extreem, maar kom er niet onderuit ook
Hahaha praadje, Ja nog steeds gvd. Ik kan hem helaas niet zijn nek omdraaien want te hoot enzo of vliegt weg. Maar irrriteer me er aardig aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef praadje het volgende:
Maar zit die uil nog steeds te roekoeën?
Zie je verder nog beestjes Kree?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha praadje, Ja nog steeds gvd. Ik kan hem helaas niet zijn nek omdraaien want te hoot enzo of vliegt weg. Maar irrriteer me er aardig aan.
Tis geen uil maar duif dus.
Koekoeken volgens de TT. Biologische anomalie.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef praadje het volgende:
Maar zit die uil nog steeds te roekoeën?
Weet je potje oik snap best wel dat er een straf voor moet staan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een bus verplaatsen best pittig zeg
Oh ja, ik raak de draad een beetje kwijt. Een uil die koekoek roept, een duif duif die oehoe doet. Maar wat zegt de koekoek dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Koekoeken volgens de TT. Biologische anomalie.
Hahaha nee. Je weet ook wel heb met die dingen gemaakt gehad. Maar zover gaat het niet gelukkkig.quote:
"quote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, ik raak de draad een beetje kwijt. Een uil die koekoek roept, een duif duif die oehoe doet. Maar wat zegt de koekoek dan?
Z'n vrienden halen voor de borrel om 17:00.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef kree het volgende:
Hij is nu stil trouwens??? Alleeen nog meeuwen
En wat voor geluid maken die dan of zijn ze stilquote:Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef kree het volgende:
Hij is nu stil trouwens??? Alleeen nog meeuwen
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Z'n vrienden halen voor de borrel om 17:00.
En schieten met een borreltje op is uberhaupt niet zo'n slim plan. Kan je beter ergens een busje parkeren.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:42 schreef kree het volgende:
Nou luchtbuks zou geen vreemde optie zijn. Schiet ze allemaal ff af daarmee nl. Maarja weer zo gedoe he dode vogels op erf verhuurders
Durf te wedden dat ik die duif wel raak. Met of zonder drank..... maar je bent welkom hoor als jij hem even voor me af wil schieten? Wel zelf meenemen mss is het nog aardig te eten ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
En schieten met een borreltje op is uberhaupt niet zo'n slim plan. Kan je beter ergens een busje parkeren.
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik die duif wel raak. Met of zonder drank..... maar je bent welkom hoor als jij hem even voor me af wil schieten? Wel zelf meenemen mss is het nog aardig te eten ofzo
Ja en je overdrijft dat onwijs. Want de schade was minimaal. Ik heb dit overlegd trouwens met schade experts en fokker ook nog. En die hebben de foto gezien. Tis dat ik geen zin heb om dat te editten om de kentekenplaat er ff uit te halen. Maar geloof me op me woord het was een klein krasjequote:Op donderdag 2 april 2020 15:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?
Maar het is inmiddels wel weer opgelost met de buurman?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en je overdrijft dat onwijs. Want de schade was minimaal. Ik heb dit overlegd trouwens met schade experts en fokker ook nog. En die hebben de foto gezien. Tis dat ik geen zin heb om dat te editten om de kentekenplaat er ff uit te halen. Maar geloof me op me woord het was een klein krasje
Ja zeker en had die zelfde schade wss gemaakt als ik geen druppel drank op hadquote:Op donderdag 2 april 2020 15:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?
Nee nou niet met die buurman want nooit gesproken ook. Wel met de mensen waar ik dus die kleine schade had gemaakt. Dat is wel opgelostquote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar het is inmiddels wel weer opgelost met de buurman?
Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent liefquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef praadje het volgende:
Maar goed, terug naar de uil. Is hij nog steeds weg?
Maak er eens een foto vanquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent lief
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,quote:
Zelf koken een optie?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,
ok twee opties, ga eten weer bestellen of naar de supermarkt enzo. Wat zal ik doen?
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent er weer vroeg bij zeg..
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.
Ik moet toch zo wel ff naar de supermarkt weer want ok zit aan me laatste rol plee papier. Dus zelf koken jawel als het kan
Zo simpel mogelijk wel. Haha
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig welquote:Op donderdag 2 april 2020 16:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed bezigGa je dit weekend nog wat leuks doen?
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig wel
Nee maar het is ook het advies om niet te bellen om weer te testen of sowieso naar de huisarts. Want die tests zijn er niet.,quote:Op donderdag 2 april 2020 16:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallen
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Kree even naar de winkel is om de voorraad aan te vullen
Koop oordoppenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:46 schreef kree het volgende:
Soja tot overmaat van ramp. Verhuurders die ff de hond buiten gooien op het erf. Hij is wel lief maar fuck you kut geblaf weer, Schijfbeest. Ben al pissed en dan dat nog gvd haat me leven
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lunatiek het volgende:
Is de uit/uil/duif/koekoek al terug of was dat een vogelgriepje?
Ja en als je last hebt van een ui/uil/duif/koekoek dat is dat best vermoeiend.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef praadje het volgende:
Of hij slaapt want volgens mij was ons Kreetje vanmorgen rond 6.00 uur al/nog aan het posten.
En je hebt niks om mee te schieten dan heb je een lange dagquote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en als je last hebt van een ui/uil/duif/koekoek dat is dat best vermoeiend.
Ja dan heb je toch echt een groot probleem, want dat kreng rot gewoon niet op. Kennelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
En je hebt niks om mee te schieten dan heb je een lange dag
Het is ook best lastig als je niet weet of je nu op zoek moet naar een uit/uil/duif of koekoek. Moet je eerst die fokking vogelencyclopedie weer opzoeken. Waar lag die nu ook alweerquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan heb je toch echt een groot probleem, want dat kreng rot gewoon niet op. Kennelijk.
Waarschijnlijk in zijn bus.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is ook best lastig als je niet weet of je nu op zoek moet naar een uit/uil/duif of koekoek. Moet je eerst die fokking vogelencyclopedie weer opzoeken. Waar lag die nu ook alweer
Ik vermoed dat die dus bij zijn baas staat. Nou lekker dat zo kom je er nooit achter wat kanariefantje zit te koekoeken.quote:
Nee balen. Zitten we hier voor Jan met de korte achternaam te wachtenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die dus bij zijn baas staat. Nou lekker dat zo kom je er nooit achter wat kanariefantje zit te koekoeken.
Ja echt dit begint een grote teleurstelling worden. Wat voor beest is het nou.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee balen. Zitten we hier voor Jan met de korte achternaam te wachten
Teleurstelling? Dat is heel zacht uitgedrukt. Ik ga de luisterlijn maar bellen. Even van me af praten.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja echt dit begint een grote teleurstelling worden. Wat voor beest is het nou.
Ik ga naar de chat daar.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Teleurstelling? Dat is heel zacht uitgedrukt. Ik ga de luisterlijn maar bellen. Even van me af praten.
Kun je nog wel over de grens heen bellen of alleen als het strikt noodzakelijk is?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wordt anders een beetje duur vanuit Noord-Korea België.
Volgens mij mag dat nog wel. Maar ik denk dat dat ook snel aan banden wordt gelegd. Vandaag kwam er een vrouw die in NL in een vitaal beroep werkt terug naar Belgie met een paar boodschapjes. Even snel gehaald na haar werk. Gewoon, melk, halfje brood. Niets bijzonders. Mocht niet terug de grens over, moest eerst haar boodschapjes terug naar NL brengen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Kun je nog wel over de grens heen bellen of alleen als het strikt noodzakelijk is?
Oi dat is vervelend. Aan de andere kant gezien lockdown wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat nog wel. Maar ik denk dat dat ook snel aan banden wordt gelegd. Vandaag kwam er een vrouw die in NL in een vitaal beroep werkt terug naar Belgie met een paar boodschapjes. Even snel gehaald na haar werk. Gewoon, melk, halfje brood. Niets bijzonders. Mocht niet terug de grens over, moest eerst haar boodschapjes terug naar NL brengen.
Echt? Een halfje brood en een pak melk?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Oi dat is vervelend. Aan de andere kant gezien lockdown wel begrijpelijk.
Kan natuurlijk het virus aan zitten, maar zij kan op haar werk natuurlijk ook al iets opgelopen hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Een halfje brood en een pak melk?
Is nog even inkopen aan het doen voor het weekendquote:
Dan is hij dus aan het hamsteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is nog even inkopen aan het doen voor het weekend
Laveloos in zijn bus bed denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is nog even inkopen aan het doen voor het weekend
Nee joh, vogels aan het vangen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laveloos in zijn bus bed denk ik.
48 aan deze kant.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent van mijn tijd als je de roepieroepievogel kent. 51 hier.
Gofferquote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Politie/CBR. Meneer Kree, wilt u een alcoholtest doen.
Kree:, Tuurlijk, welk cafe beginnen we?
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent van mijn tijd als je de roepieroepievogel kent. 51 hier.
Stelletje ouwe lullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
Ook zo’n oude lul zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
Nee jij dan, jonge God zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n afknapper. Zeg dan gewoon dat je een vent/man bent van 64.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat zeggen alle oude mannen. Ik ben een jongeman van 64 enz enz.
Jaja ben er alweer.quote:
Dan knip je ze door midden dan heb je er 8quote:Op donderdag 2 april 2020 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ben er alweer.
Nu. Had ik nog 1 rol pleepapier. Ok ik snel die winkel weer door en nu verplicht met karretje. Dacht dat ik pleerollen had gehaald. Maar het zijn 4 rol keuken papier :’). Oeps.
Hahaha en zou gaat het van uil duif etc naar rollen ojee papier. Gehehehe
Hahaha het is dat ik er ook wel hard om kan lachen allemaal. Door collega’s ook met de geintjes. Denk dat ik daar ff voorlopig aantal jaar niet vanaf ga zijn enzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Hahaha die had ik al eens gezien. Verdomme het mooiste ooit diequote:
Klopt dat was beetje mijn plan wel ook. Hahaha maakt ook niet uit die keukenrollen werken ook wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan knip je ze door midden dan heb je er 8
Ja mooi he ging dat ook bij jouquote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha die had ik al eens gezien. Verdomme het mooiste ooit die
Haha nee, want wist donders goed dat ik fucked was nl toen ik de politie auto de straat in zag komen rijden.quote:
Is de vogel gevlogen?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:22 schreef kree het volgende:
Ergste nog na verhoor etc nog 3 uur zitten wachten op het bureau en ze wilde me niet eens ff thuis brengen dus maar taxi gebeld want geen zin om dat tyfus stuk te lopen
Nouja ff ritje terug had er nog wel vanaf gekunt aangezien ze wss toch geen reet te doen hadden en dan was het al hele dure taxi.
Maargoed. Ok waar hadden we het over, die kutvogel. Hij is nu stil gelukkig
En wat heb je nu gegeten Kree?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:22 schreef kree het volgende:
Ergste nog na verhoor etc nog 3 uur zitten wachten op het bureau en ze wilde me niet eens ff thuis brengen dus maar taxi gebeld want geen zin om dat tyfus stuk te lopen
Nouja ff ritje terug had er nog wel vanaf gekunt aangezien ze wss toch geen reet te doen hadden en dan was het al hele dure taxi.
Maargoed. Ok waar hadden we het over, die kutvogel. Hij is nu stil gelukkig
Kree is gewoon een gezellige sfeermakerquote:Op donderdag 2 april 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
Ik snap het niet helemaal, maar jouw topics lopen uitzonderlijk goed @:kree
Nog niet had nu macaroni enzo gehaald. Maar heb nog rest van thuisbezorgd ook.quote:
Voor nu, maar weet het al morgen zit dat ding er weer de hele dag en ga ik me er nog veel meer aan irriteren,.quote:
Beetje zelfspot ben ik niet bang voor. Kan trouwens ook wel best heel serieus zijn. Maargoed zolang het grappige topics zijn en ik niet zelf iemand voor het hoofd stoot enzo. Mij bestquote:Op donderdag 2 april 2020 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kree is gewoon een gezellige sfeermaker
Gewoon door midden zagen. Is het net pleepapier.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ben er alweer.
Nu. Had ik nog 1 rol pleepapier. Ok ik snel die winkel weer door en nu verplicht met karretje. Dacht dat ik pleerollen had gehaald. Maar het zijn 4 rol keuken papier :’). Oeps.
Hahaha en zou gaat het van uil duif etc naar rollen ojee papier. Gehehehe
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:37 schreef kree het volgende:
Wie had dat gifje btw gepost ,maar ook de YouTube video met geluid ervan? Weet dat ik die ooit heb gezien. Kan er me collega’s nog ff mee vermaken nl. ;P
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen ff geen zaag hier. Mss lukt het met een groot keukenmes maar betwijfel het. Anders maar reepjes afscheuren enzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon door midden zagen. Is het net pleepapier.
Kijk dat is in oplossingen denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen ff geen zaag hier. Mss lukt het met een groot keukenmes maar betwijfel het. Anders maar reepjes afscheuren enzo.
Klopt wel en dat is ook waarom ik me uit voorzorg ziek heb gemeld. Maar vooralsnog heb ik 0 koorts enzo. Dus denk het niet. Maar dat is het punt hiermee het is nogal lastig te weten of je het nu wel of niet hebt. En verder in winkels is voldoende afstand wel. Mede door verplicht winkelkar mee. En loop niet te hoesten als een malle enzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:37 schreef praadje het volgende:
Kree, ik weet dat je me aardig, lief en weet ik veel vind en ik heb je al vaak uit de brand geholpen maar als jij echt denkt dat je Corona hebt en je gaat de deur uit naar winkels ed dan ben je echt een gigantische lul.
Nu ga ik er vanuit dat je geen Corona hebt en dat je je dat maar inbeeld maar mocht het wel zo zijn
Er zijn in bijna alle plaatsen FB groepen waar hulp bij boodschappen doen ed wordt aangeboden. Geen excuus dusquote:Op donderdag 2 april 2020 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt wel en dat is ook waarom ik me uit voorzorg ziek heb gemeld. Maar vooralsnog heb ik 0 koorts enzo. Dus denk het niet. Maar dat is het punt hiermee het is nogal lastig te weten of je het nu wel of niet hebt. En verder in winkels is voldoende afstand wel. Mede door verplicht winkelkar mee. En loop niet te hoesten als een malle enzo.
Maar vergeet ook niet, er is nu ook niet direct hulp die dan maar ff voor mij boodschappen gaat doen dus moet wel?
quote:
Ja mooi hequote:
Owh maak ook geen excuus hoor en als ik nou meerdere symptomen zou hebben dan wellicht is dat een optie. Maar voor alsnog hou ik me netjes aan de regels van het kabinet. Dus voel me er niet onwijs schuldig over dat ik nog wel gewoon boodschappen haal.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Er zijn in bijna alle plaatsen FB groepen waar hulp bij boodschappen doen ed wordt aangeboden. Geen excuus dus
Weet zeker dat ze daar om kunnen lachen ja. Iedereen is op de hoogte van de situatie al dus. Ok kan wel beetje zelfspot doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja mooi heKan je straks mooi laten zien aan je collega's
Gaan je collega's vast ook heel grappig vinden
Kree kan weer prima autorijdenquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:29 schreef Tinos85 het volgende:
Gaat goed met het stoppen met drinken dus
Ben er nog steeds door in verwarring een duif die niet het juiste geluid maakt of een uil die geen uil blijkt te zijn. Vragen, vragen...quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:56 schreef praadje het volgende:
Het is een duif met een psychose. Die denkt dat hij een koekoek is.
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
Gauw effe bellen, 035 - ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |