Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent liefquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef praadje het volgende:
Maar goed, terug naar de uil. Is hij nog steeds weg?
Maak er eens een foto vanquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent lief
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,quote:
Zelf koken een optie?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,
ok twee opties, ga eten weer bestellen of naar de supermarkt enzo. Wat zal ik doen?
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent er weer vroeg bij zeg..
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.
Ik moet toch zo wel ff naar de supermarkt weer want ok zit aan me laatste rol plee papier. Dus zelf koken jawel als het kan
Zo simpel mogelijk wel. Haha
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig welquote:Op donderdag 2 april 2020 16:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed bezigGa je dit weekend nog wat leuks doen?
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig wel
Nee maar het is ook het advies om niet te bellen om weer te testen of sowieso naar de huisarts. Want die tests zijn er niet.,quote:Op donderdag 2 april 2020 16:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallen
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Kree even naar de winkel is om de voorraad aan te vullen
Koop oordoppenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:46 schreef kree het volgende:
Soja tot overmaat van ramp. Verhuurders die ff de hond buiten gooien op het erf. Hij is wel lief maar fuck you kut geblaf weer, Schijfbeest. Ben al pissed en dan dat nog gvd haat me leven
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lunatiek het volgende:
Is de uit/uil/duif/koekoek al terug of was dat een vogelgriepje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |