Nou eigenlijk mag ik dit niet updaten ivm anders weer ban van mods of fa.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:18 schreef WcPot het volgende:
Hee Kree hoe gaat het inmiddels met het CBR mag je alweer bijna rijden
En dat alleen maar voor een bus verplaatsen best pittig zegquote:Op donderdag 2 april 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eigenlijk mag ik dit niet updaten ivm anders weer ban van mods of fa.
Maar ok klein kort verhaaltje dan.
Ik post alles op mijn eigen blog he ook. Dus daar staan Iets meer details.
Eis van justitie is iig 14 maanden. Wat extreem veel is.
Daarbij nog. Cbr bloedonderzoek en hele shit wat ook 3000 gaat kosten
Ema 3000 erbij
En boete 1000 van justitie en nog werkstraf erbij wss.
Oké dan. Had geloof ik iemand beter neer kunnem schieten want dan is de straf nog lager.
Ach tia wat doe je eraan je? Tis wel heel extreem, maar kom er niet onderuit ook
Hahaha praadje, Ja nog steeds gvd. Ik kan hem helaas niet zijn nek omdraaien want te hoot enzo of vliegt weg. Maar irrriteer me er aardig aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef praadje het volgende:
Maar zit die uil nog steeds te roekoeën?
Zie je verder nog beestjes Kree?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha praadje, Ja nog steeds gvd. Ik kan hem helaas niet zijn nek omdraaien want te hoot enzo of vliegt weg. Maar irrriteer me er aardig aan.
Tis geen uil maar duif dus.
Koekoeken volgens de TT. Biologische anomalie.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef praadje het volgende:
Maar zit die uil nog steeds te roekoeën?
Weet je potje oik snap best wel dat er een straf voor moet staan.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een bus verplaatsen best pittig zeg
Oh ja, ik raak de draad een beetje kwijt. Een uil die koekoek roept, een duif duif die oehoe doet. Maar wat zegt de koekoek dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Koekoeken volgens de TT. Biologische anomalie.
Hahaha nee. Je weet ook wel heb met die dingen gemaakt gehad. Maar zover gaat het niet gelukkkig.quote:
"quote:Op donderdag 2 april 2020 15:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, ik raak de draad een beetje kwijt. Een uil die koekoek roept, een duif duif die oehoe doet. Maar wat zegt de koekoek dan?
Z'n vrienden halen voor de borrel om 17:00.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef kree het volgende:
Hij is nu stil trouwens??? Alleeen nog meeuwen
En wat voor geluid maken die dan of zijn ze stilquote:Op donderdag 2 april 2020 15:39 schreef kree het volgende:
Hij is nu stil trouwens??? Alleeen nog meeuwen
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Z'n vrienden halen voor de borrel om 17:00.
En schieten met een borreltje op is uberhaupt niet zo'n slim plan. Kan je beter ergens een busje parkeren.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:42 schreef kree het volgende:
Nou luchtbuks zou geen vreemde optie zijn. Schiet ze allemaal ff af daarmee nl. Maarja weer zo gedoe he dode vogels op erf verhuurders
Durf te wedden dat ik die duif wel raak. Met of zonder drank..... maar je bent welkom hoor als jij hem even voor me af wil schieten? Wel zelf meenemen mss is het nog aardig te eten ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
En schieten met een borreltje op is uberhaupt niet zo'n slim plan. Kan je beter ergens een busje parkeren.
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik die duif wel raak. Met of zonder drank..... maar je bent welkom hoor als jij hem even voor me af wil schieten? Wel zelf meenemen mss is het nog aardig te eten ofzo
Ja en je overdrijft dat onwijs. Want de schade was minimaal. Ik heb dit overlegd trouwens met schade experts en fokker ook nog. En die hebben de foto gezien. Tis dat ik geen zin heb om dat te editten om de kentekenplaat er ff uit te halen. Maar geloof me op me woord het was een klein krasjequote:Op donderdag 2 april 2020 15:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?
Maar het is inmiddels wel weer opgelost met de buurman?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en je overdrijft dat onwijs. Want de schade was minimaal. Ik heb dit overlegd trouwens met schade experts en fokker ook nog. En die hebben de foto gezien. Tis dat ik geen zin heb om dat te editten om de kentekenplaat er ff uit te halen. Maar geloof me op me woord het was een klein krasje
Ja zeker en had die zelfde schade wss gemaakt als ik geen druppel drank op hadquote:Op donderdag 2 april 2020 15:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je durfde zeker ook te wedden dat je het busje wel kon inparkeren?
Nee nou niet met die buurman want nooit gesproken ook. Wel met de mensen waar ik dus die kleine schade had gemaakt. Dat is wel opgelostquote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar het is inmiddels wel weer opgelost met de buurman?
Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent liefquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef praadje het volgende:
Maar goed, terug naar de uil. Is hij nog steeds weg?
Maak er eens een foto vanquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha nee helaas niet. Ok moet me niet zo opnaaien enzo ook jij bent lief
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,quote:
Zelf koken een optie?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Haha tja ach tis maar een vogel enzo. Maar ze kunnen wel fucking irritant zijn.,
ok twee opties, ga eten weer bestellen of naar de supermarkt enzo. Wat zal ik doen?
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent er weer vroeg bij zeg..
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel hoor, doe ik meestal ook maar had er allemaal even geen tijd voor.
Ik moet toch zo wel ff naar de supermarkt weer want ok zit aan me laatste rol plee papier. Dus zelf koken jawel als het kan
Zo simpel mogelijk wel. Haha
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig welquote:Op donderdag 2 april 2020 16:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed bezigGa je dit weekend nog wat leuks doen?
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nouja had dat eerst in gedachte wel ff met familie blabla enzo nouja niet dat het voor mij onwijs uit maakt, Maar heb toch wat corona verschijnselen. Zaterdag even kijken hoe en wat., Want ok schoonzus die weer kindje krijgt moeder die 70 is. Het maakt mij allemaal niet uit want ik denk ik overleef het wel. Maar de fucking rest niet? Ik kan echt niet zeker zeggen dat ik na maand ov in corona het nu niet heb nl. Dus daarom beetje voorzichtig wel
Nee maar het is ook het advies om niet te bellen om weer te testen of sowieso naar de huisarts. Want die tests zijn er niet.,quote:Op donderdag 2 april 2020 16:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij je al eens laten onderzoeken op corona of denk je van het zal wel mee vallen
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Kree even naar de winkel is om de voorraad aan te vullen
Koop oordoppenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:46 schreef kree het volgende:
Soja tot overmaat van ramp. Verhuurders die ff de hond buiten gooien op het erf. Hij is wel lief maar fuck you kut geblaf weer, Schijfbeest. Ben al pissed en dan dat nog gvd haat me leven
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lunatiek het volgende:
Is de uit/uil/duif/koekoek al terug of was dat een vogelgriepje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |