Ja een auto type fout correct. Duif moest het zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 12:36 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is een uit?
En bedoel je niet een duif?
Dan terechte klachtquote:Op donderdag 2 april 2020 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja een auto type fout correct. Duif moest het zijn
Duif is het ja sorry voor ttquote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Rare uil. Uilen doen helemaal geen koekoek
Kwaliteitsgrap ditquote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Een uil zegt toch oehoeee oehoe!!
Een koekoek zegt koekoek.
Heb je geen dartpijltjes ?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef kree het volgende:
Gvd dat ding stopt niet ook. Heb geen munitie verder dus tja. Gvd tering ding diender is ff lekker op.
quote:
Nee niks om dat beest te killen en weet het alweer nog van vorig jaar. Daarna komt er een koolmees die ook graag een vriendinnetje wil etc. Gvd sterf kut beesten ga het lekker ergens anders doen.quote:
Gooi je dildo gewoon.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef kree het volgende:
Gvd dat ding stopt niet ook. Heb geen munitie verder dus tja. Gvd tering ding diender is ff lekker op.
Ja dat was het bijna al een half jaar he? Ok je hoeft niet gelijk te schelden doe ik ook niet enzo.quote:
Jawel hoor maar heb nu ff zin om dat beest handmatig zijn nek om te draaienquote:
Zondag kunnen we naar het strandquote:Op donderdag 2 april 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was het bijna al een half jaar he? Ok je hoeft niet gelijk te schelden doe ik ook niet enzo.
Maar dit was al een fucked up winter en nu een semi lente etc. Funk it haha
Ok mss ff serieus dan. Het is dood op het strand en woon er 200m vandaan, horeca dicht etc. Doe geen moeite gezellig is het toch nietquote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar dat doen we dus niet he. Houd je aan de regels broer.
Wedden dat het er komend weekend vies druk wordt? Mensen hier in NL zijn echt gek.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ok mss ff serieus dan. Het is dood op het strand en woon er 200m vandaan, horeca dicht etc. Doe geen moeite gezellig is het toch niet
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Kan ik luchtucks online bestellen trouwen?
Denk niet dat het adres invullen soepeltjes verloopt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Euh ja ik denk dat ook wel eigenlijk. Zeker met warme temperatuur nu voor het weekend,quote:Op donderdag 2 april 2020 12:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wedden dat het er komend weekend vies druk wordt? Mensen hier in NL zijn echt gek.
https://www.shogun.nl/luchtbuksen/geweren.htmlquote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Mag gewoon. Maar het scheelt natuurlijk als niet kustprovincialen weg blijven.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar dat doen we dus niet he. Houd je aan de regels broer.
Wel duur haha maar tis denk de moeite waard. Moet wel ff wachten tot verhuurders niet kijken danquote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.shogun.nl/luchtbuksen/geweren.html
Gezien je vermoedelijke toestand adviseer ik om te richten op ongeveer het midden van de twee duiven die je ziet.
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef kree het volgende:
Nou ik overweeg het. Maar aangezien ik in een nsb buuurt woon en nu al justitie heb lopen gvd zegquote:Op donderdag 2 april 2020 13:06 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuis
Inmiddels is het .com zie ik![]()
Deze baas had ik toen haha.
http://www.grazianigunsho(...)olo-graziani-gunshop
Nsb buurtenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik overweeg het. Maar aangezien ik in een nsb buuurt woon en nu al justitie heb lopen gvd zeg
Nou nooit zover gedacht enzo. Maar dacht er ff over toen ik de brief van de officier kreeg enzoquote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Nsb buurtendan kun je ook vast een echte gun krijgen op de hoek van de straat.
Hield jij het maar bij een druppelquote:Op donderdag 2 april 2020 13:31 schreef kree het volgende:
Gvd en die duif is de druppel wel weer. Tyf is ff lekker op kut beest.
Ja dat is wel makkelijk zo natuurlijk? Maar vergeet woonde hiervoor waar 12 meeuwen halve meter van m’n dakraam zaten en zeg maar om 4:30 in de morgen los gingen allemaal.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent er weer vroeg bij zeg..
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Uit? Koekoek? Hele klopte beest?
Het is zeker weer "weekend" voor je?
quote:
TS heeft iets intelligenters nodig vrees ik. Zo'n raket die op geluid afgaat of zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:06 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Www.grazianigunshop.de daar heb ik ooit een gun gekocht en is gewoon bezorgd thuis
Inmiddels is het .com zie ik![]()
Deze baas had ik toen haha.
http://www.grazianigunsho(...)olo-graziani-gunshop
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:16 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
TS heeft iets intelligenters nodig vrees ik. Zo'n raket die op geluid afgaat of zo.
Ja joh de "d" zit weer in de dag, dan mag het.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is zeker weer "weekend" voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |