Nee joh, vogels aan het vangen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laveloos in zijn bus bed denk ik.
48 aan deze kant.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent van mijn tijd als je de roepieroepievogel kent. 51 hier.
Gofferquote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Politie/CBR. Meneer Kree, wilt u een alcoholtest doen.
Kree:, Tuurlijk, welk cafe beginnen we?
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent van mijn tijd als je de roepieroepievogel kent. 51 hier.
Stelletje ouwe lullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
Ook zo’n oude lul zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Stelletje ouwe lullen..
Nee jij dan, jonge God zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n afknapper. Zeg dan gewoon dat je een vent/man bent van 64.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat zeggen alle oude mannen. Ik ben een jongeman van 64 enz enz.
Jaja ben er alweer.quote:
Dan knip je ze door midden dan heb je er 8quote:Op donderdag 2 april 2020 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ben er alweer.
Nu. Had ik nog 1 rol pleepapier. Ok ik snel die winkel weer door en nu verplicht met karretje. Dacht dat ik pleerollen had gehaald. Maar het zijn 4 rol keuken papier :’). Oeps.
Hahaha en zou gaat het van uil duif etc naar rollen ojee papier. Gehehehe
Hahaha het is dat ik er ook wel hard om kan lachen allemaal. Door collega’s ook met de geintjes. Denk dat ik daar ff voorlopig aantal jaar niet vanaf ga zijn enzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
Hahaha die had ik al eens gezien. Verdomme het mooiste ooit diequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |