Werd in de Nederlandse persco's (veel) over geld gesproken?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:30 schreef Oekelele het volgende:
In Amerika praten ze in een persconferentie over vele zaken.
in Nederland vaak alleen over geld.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Nu in deze pandemie speelt geld totaal geen rol.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles een kwestie van geld.
Baudet is een goede nieuwkomer, en ook mijn favoriet voor de toekomst. Maar nog lang niet op het niveau van Rutte hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Baudet zou dat prima kunnen. Zo lang de boodschap hetzelfde zou zijn, denk ik dat hij het nog beter over zou kunnen brengen.
Die Groene Amsterdammer is wel een favorietje van jou hè?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:32 schreef houdafstand het volgende:
Leuk artikel in De Groene Amsterdammer:
Corona: Het gesprek aan de nationale stamtafels
In iedereen schuilt een Ab Osterhaus
https://www.groene.nl/art(...)ilt-een-ab-osterhaus
Eigenlijk was Anne Wensing dus de eerste (op televisie) die het virus serieus nam.
Dan zie je de langere termijn niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:33 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nu in deze pandemie speelt geld totaal geen rol.
Spanje en Italië staan aan de bedelstaf en zijn boos op ons. Heeft verder niets met geld te maken natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 00:33 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nu in deze pandemie speelt geld totaal geen rol.
Die mag ook wel ff stoppen met bangmakerij. Alles gaat zo snel mogelijk terug naar hoe het was. Dat wil iedereen en gaat ook gebeuren.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als Rutte gelijk krijgt praten we de rest van ons leven nog na over deze pandemie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)meer-terug~a539c80e/
Pas de laatste keer was het echt prima. Daarvoor onduidelijk en natuurijk het handenschud incident. Maar Rutte is ook prima over het algemeen hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Baudet is een goede nieuwkomer, en ook mijn favoriet voor de toekomst. Maar nog lang niet op het niveau van Rutte hoor.
Haha. Boeiende artikelen toch.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Groene Amsterdammer is wel een favorietje van jou hè?
Met geld kun je op vele manieren deze pandemie de kop indrukken.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan zie je de langere termijn niet.
Dat is zowel de zeer korte termijn als de zeer lange termijn. Beide zijn onzeker.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:37 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Met geld kun je op vele manieren deze pandemie de kop indrukken.
Als er geen geld vrijkomt om in de EU dit te bestrijden.
Dan gaat de natuur zich zelf regelen.
je kan dieren ook doorfokken of kruisen zodat daar een ziekte uitkomt.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is idd allang debunked. Het virus heeft geen kunstmatige gefabriceerde oorsprong.
Kwestie van DNA sequencing. Verder is dat vermoeden een verhaal voor BNW.
Die verwisselen ze vaak helemaal niet iedere keer omdat er een tekort isquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat die constant met besmette personen in aanraking komen. Na elke shift vervangen ze die maskers. In dat laatste zit het probleem voor jan en alleman.
Die mist wel wat empathie in z'n doen hoor. (Gemaakte) eloquentie heeft hij wel, maar die zou dit zeker niet beter doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Baudet zou dat prima kunnen. Zo lang de boodschap hetzelfde zou zijn, denk ik dat hij het nog beter over zou kunnen brengen.
Dat bedoel ik ook. Nooit fan geweest van Rutte. Maar hij handelt het prima nu. Als ik kijk naar andere 'wereldleiders' (Trump, Merkel, Macron, etc.) doet hij het uitstekend nu het er echt op aankomt.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pas de laatste keer was het echt prima. Daarvoor onduidelijk en natuurijk het handenschud incident. Maar Rutte is ook prima over het algemeen hoor.
Feit is mensen gaan dood als er geen noodfondsen komen en goederen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is zowel de zeer korte termijn als de zeer lange termijn. Beide zijn onzeker.
Die landen stonden al aan de bedelstaf voordat de crisis er was en zijn nu bezig hun hand te overspelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Spanje en Italië staan aan de bedelstaf en zijn boos op ons. Heeft verder niets met geld te maken natuurlijk
De arts die nog geen corona heeft moet de patiënt beschermen met coronaquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die chirurgische maskers hebben helemaal niet als doel de arts te beschermen. Ze beschermen de patient.
mee eens jaquote:Op donderdag 2 april 2020 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Nooit fan geweest van Rutte. Maar hij handelt het prima nu. Als ik kijk naar andere 'wereldleiders' (Trump, Merkel, Macron, etc.) doet hij het uitstekend nu het er echt op aankomt.
Dat is waarquote:Op donderdag 2 april 2020 00:41 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Feit is mensen gaan dood als er geen noodfondsen komen en goederen.
Heb de indruk dat ze het allemaal wel binnen het redelijke gedaan hebben, behalve met name Orban, Trump en de presidenten van Brazilië en Wit Rusland. Johnson mss ook, maar even afwachten.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Nooit fan geweest van Rutte. Maar hij handelt het prima nu. Als ik kijk naar andere 'wereldleiders' (Trump, Merkel, Macron, etc.) doet hij het uitstekend nu het er echt op aankomt.
Die gebruiken dan ook geen chirurgische maskers daarvoor, maar FFP2-maskersquote:Op donderdag 2 april 2020 00:42 schreef Markesh het volgende:
[..]
De arts die nog geen corona heeft moet de patiënt beschermen met corona
Dit dus; geef die landen een paar miljard onder het mom van solidariteit, maar laat hun vooral hun eigen shit opruimen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die landen stonden al aan de bedelstaf voordat de crisis er was en zijn nu bezig hun hand te overspelen.
Hulp geven inzake de directe Covid19 crisis heeft imho weinig tot niets te maken met geld, dat werd duidelijk gemaakt door de "wil" om een fonds op te richten voor getroffen landen dat wordt gefund door "rijkere" landen. Beter een gift dan een greep uit je portemonnee.
Wat ik zelf flauw vind dat die economieën spelen op gevoel om onder verplichtingen uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |