Geen job, geen geld, geen eten.quote:
Freudiaanse gedachte na het zien van de videoclip hierboven?quote:Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat onze "leiders" een stijve plasser krijgen van deze "crisis".
Geen idee.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat onze "leiders" een stijve plasser krijgen van deze "crisis".
Dat zet Trump's speech van een paar dagen geleden wel kracht bij, dat ze rekening houden met 100.000 doden ondanks maatregelen (en 2,2 miljoen doden zonder maatregelen).quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 01:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Freudiaanse gedachte na het zien van de videoclip hierboven?
Dat is toch echt iets bij jou van binnen denk ik. Ik geloof niet dat er veel leiders zijn die blij zijn met een situatie die ze totaal niet kennen en waarin de publieke opinie per dag om kan slaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Gezien het geblaat over ratings is m’n indruk meer dat hij bezig is met zichzelf en zijn mogelijke herverkiezing, dan oprechte zorgen over mensenlevens van zijn landgenoten.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat zet Trump's speech van een paar dagen geleden wel kracht bij, dat ze rekening houden met 100.000 doden ondanks maatregelen (en 2,2 miljoen doden zonder maatregelen).
Blij dat hij het in ieder geval serieus neemt nu, beter laat dan nooit.
A, daar ben jij ook, je hebt een alarm aanstaan als iemand refereert aan een fallus-symbool.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets bij jou van binnen denk ik. Ik geloof niet dat er veel leiders zijn die blij zijn met een situatie die ze totaal niet kennen en waarin de publieke opinie per dag om kan slaan.
Bij lange na geen maand.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat helpt de minima een maand vooruit...en daarna?
Je projecteert, denk ik?quote:Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
En 992 doden volgensquote:Op donderdag 2 april 2020 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
26.000 cases al vandaag in de VS, en updaten gaat nog een paar uur door...
Is dat zo? Ik dacht ik reageer ook weer eens voor het eerst in een week of zoquote:Op donderdag 2 april 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
A, daar ben jij ook, je hebt een alarm aanstaan als iemand refereert aan een fallus-symbool.
Oh, maar het hoeft toch ook niet oprecht te zijn? Of het nu intrinsieke motivatie is of vanuit een dubbele en politieke agenda, zolang hij vanaf nu maar de juiste stappen zet.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gezien het geblaat over ratings is m’n indruk meer dat hij bezig is met zichzelf en zijn mogelijke herverkiezing, dan oprechte zorgen over mensenlevens van zijn landgenoten.
Ben er ook geweest (West-coast tot aan Arizona, Phoenix). De mensen krijgen mijn 'blessing' hoor, heel hartelijke mensen, de doorsnee Amerikaan dan. De baas daar is echter is ongeleid projectiel. Ook iemand waarvan ik destijds wel voorstander was. Echter lijkt mij het niet de goede keus geweest te zijn destijds.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen job, geen geld, geen eten.
Greatest Country In The World.
Ik ben vaak in the US op roadtrip geweest en ben door dorpjes gereden waar zelfs mensen uit Bangladesh niet zouden willen wonen. Veel armoede hoor.
Ik heb dat gevoel niet bij (onze) Rutte hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
Zeker! Ze zijn een beetje wereldvreemd, maar wel ontzettend aardig.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De mensen krijgen mijn 'blessing' hoor, heel hartelijke mensen, de doorsnee Amerikaan dan.
De arbeider in de provincie kan het daar wel een maand mee uitzingen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij lange na geen maand.
Het steunpakket gaat ook de staatsschuld van de VS met 2.000.000.000.000 dollar verhogen.
Ik ga die deur niet opnieuw intrappenquote:Op donderdag 2 april 2020 01:19 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet bij (onze) Rutte hoor.
Trump voelt zich vast en zeker nog machtiger en belangrijker op dit moment, maar ook hij zat hier niet met een harde plasser op te wachten denk ik.
Vraag, waarom staat crisis tussen (de verkeerde?) aanhalingstekens?
Dat zou denk ik wel helpen bij het maken van de juiste keuzes. Puur kijken naar verkiezingen is suboptimaal, omdat je dan uitkomt op datgene wat populair/ het minst impopulair is bij de subgroep wat zou overwegen op hem te stemmen. Dat beleid hoeft geenszins optimaal of ethisch te zijn en ook niet verbindend, want de mening van pak hem beet de helft zal hem aan zijn reet roesten.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, maar het hoeft toch ook niet oprecht te zijn? Of het nu intrinsieke motivatie is of vanuit een dubbele en politieke agenda, zolang hij vanaf nu maar de juiste stappen zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |