Waarom zou je daar niet je zorgen over mogen uiten? (zonder het perse te moeten vergelijken met ww2 natuurlijk) Ik zie jou voornamelijk ook één kant op schieten, ook een andere mening mag gezegd worden en is niet meteen BNW.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het misschien een optie dat er een apart (BNW) topic wordt aangemaakt voor de angstige mensen in het algemene topic betreffende de aankomende apps? Het loopt daar nu regelmatig uit de hand met allerlei scheve vergelijkingen naar de Jodenvervolging etc.
Het heeft juist wel een behoorlijk hoog BNW gehalte.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet je zorgen over mogen uiten? (zonder het perse te moeten vergelijken met ww2 natuurlijk) Ik zie jou voornamelijk ook één kant op schieten, ook een andere mening mag gezegd worden en is niet meteen BNW.
Dat vind jij ja.Nogmaals, op een forum mogen ook andere meningen dan de jouwe worden geuit.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het heeft juist wel een behoorlijk hoog BNW gehalte.
Klopt, gelukkig zijn meer mensen het met me eens dat vergelijkingen naar WO2 zeer ongepast zijn. Graag streng op modereren aub.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind jij ja.Nogmaals, op een forum mogen ook andere meningen dan de jouwe worden geuit.
Oh maar als je goed had gelezen had je al kunnen weten dat ik het op dat punt ook niet oneens ben met je.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig zijn meer mensen het met me eens dat vergelijkingen naar WO2 zeer ongepast zijn. Graag streng op modereren aub.
Lonaa heeft het doorgezet naar de mod in kwestie. Sindsdien geen reactie. Komt dat schot nog?quote:Op zondag 5 april 2020 18:23 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom is mijn bericht weggehaald uit COR / VS heeft een probleem #3 No Easter. ? Ik lever een breed geaccepteerde bron aan waaruit blijkt dat het vooral gebieden zijn waar de Democraten de politieke leiding hebben waar corona erg actief is.
Ik ga even kijken voor je hoe dat ook alweer zat met reeksen waar nog geen tweede deel van is.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
COR / De Jonge overweegt verplichten van APP.
Bijna dicht, dit mag een reeks worden. (er zijn nog wel een aantal topics die richting deeltje 2 gaan) Bijvoorbeeld deze: COR / GereDathan positiveitstopic met cijfers #1
Top.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga even kijken voor je hoe dat ook alweer zat met reeksen waar nog geen tweede deel van is.
Komt eraan
Ennnn done!quote:
We doen ons uiterste best. Neem dat van me aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
De moderatie mag wel wat zwaarder. Dezelfde groep users die het hier steeds komen verpesten elke keer weer.
Dan maar een deugmodquote:En het ook algemeen bekend is: hoe progressiever een gemeente , hoe grotere tyfus hekel ze aan bejaarden hebben...
Het is wel erg lastig voor je om een stukje te typen zonder direct te schelden hè?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik walg echt van mezelf. Waarom probeerde ik in dat voorgeimprogammeerde zooitje wiens mening je alleen maar mag herhalen?
Doe even normaal, Roland. Straks denken ze dat je serieus bent.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
De moderatie mag wel wat zwaarder. Dezelfde groep users die het hier steeds komen verpesten elke keer weer.
Dat kan, momentquote:Op donderdag 9 april 2020 14:21 schreef Za het volgende:
Kan deze
COR / Mogelijk miljoenen Nederlanders reeds besmet #2
gereekst worden met deze:
COR / Mogelijk miljoenen Nederlanders reeds besmet (goed nieuws)
Ik wil de uitslagen van alle steekproeven besproken in deel 1 daarin opnemen, bvd.
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 april 2020 14:33 schreef Muck het volgende:
Dat kan, moment
Edit: en ze zijn gekoppeld![]()
Je bericht is oa verwijderd omdat de post waar je op reageerde verwijderd is (door de moderatie).quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag dat er in het grote algemene topic vanmiddag een post is verwijderd.
Nou begrijp ik wel waarom die verwijderd is; ik liet mij in nogal harde bewoordingen uit over de user LXIV.
Dus dat ie verwijderd is vind ik ook totaal geen punt verder.
Maar er mag wel iets harder op die betreffende user gelet worden. De laatste tijd begint hij er steeds radicalere denkwijzen en standpunten op na te houden die niet misstaan zouden hebben in het Duitsland ban de jaren '40.
Met als dieptepunt een aantal posts van hem van vandaag, waarin hij bijvoorbeeld ronduit zei dat het positieve van dit virus is dat het de samenleving zuivert.
Dat begint toch wel erg nazistische trekjes te krijgen qua Übermensch en Untermensch en dat
soort zaken.
Dat soort verachtelijke gedachtengangen die hij de laatste tijd bezigt daar mag wel wat harder op gemodereerd worden.
Topquote:Op donderdag 9 april 2020 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bericht is oa verwijderd omdat de post waar je op reageerde verwijderd is (door de moderatie).
Op de betreffende user is ook actie ondernomen.
Omdat dit een serieus forum is. Grapjes maken mag in de SC.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:29 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Nouja zeg COR / Stel je hebt geen koelkast
Waarom
quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:00 schreef GereDathan het volgende:
Graag mijn topics reeksen.
COR / GereDathan positiveitstopic met cijfers #1
COR / GereDathan positiveitstopic met cijfers #2
TR al gedaan een paar dagen terug, maar waarschijnlijk niet goed aangekomen.
Het was al een reeksquote:Op woensdag 8 april 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
COR / De Jonge overweegt verplichten van APP - Deel 1
Bijna dicht, dit mag een reeks worden. (er zijn nog wel een aantal topics die richting deeltje 2 gaan) Bijvoorbeeld deze: COR / GereDathan positiveitstopic met cijfers #1
Dit lijkt mij niet gepastquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:50 schreef valsenicht het volgende:
ik zou een topic willen openen over het te raden aantal slachtoffers maar weet niet of dit gepast is maar ik zie het absoluut niet als een spel maar als opinie van de users doen of niet doen??
Op slot.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:31 schreef Belg het volgende:
COR / Idee: regels niet volgen..
IK vraag een slotje voor mijn topic, was beetje een absurt idee geef ik helaas toe.
Mijn imago schaad zich een beetje
quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:55 schreef Tyr80 het volgende:
Eerst was er ruzie in het centrale topic, toen moesten mensen maar opbokken naar het RIVMGoden danwel RIVMHeeftBloedAanDeHanden topic.
Inmiddels zitten in die beide topics ook voor- en tegenstanders te trollen / dom te doen, is het geen zaak hier wat beter op te letten?
Ik wil kunnen vinden wat RIVM fout of goed doet zonder de achterlijke ruis van de laatkomers en slecht geïnformeerden er tussendoor, daar voorziet het algemene topic al in.
Misschien moet je ook een ander de ruimte laten om te kunnen vinden wat RIVM fout of goed doet en niet dit soort zinloze reacties plaatsen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:03 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ga Jaap z’n ster in het andere topic schoonlikken joh.
Nee, daar is het centrale topic voor bedoeld. De twee andere topics zijn voor onbegrensde tunnelvisie.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je ook een ander de ruimte laten om te kunnen vinden wat RIVM fout of goed doet en niet dit soort zinloze reacties plaatsen.
Je gezeur komt nogal pathetisch over als je zelf dit soort reacties plaatst, op de man met geen enkele inhoud erin.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:08 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee, daar is het centrale topic voor bedoeld. De twee andere topics zijn voor onbegrensde tunnelvisie.
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gezeur komt nogal pathetisch over als je zelf dit soort reacties plaatst, op de man met geen enkele inhoud erin.
En baiten dan? Of mag je in het RIVMgoden topic mensen ook struisvogels en holbewoners noemen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:14 schreef capricia het volgende:
Je mag best iets positiefs posten in het 'ze doen alles fout' topic. Maar bereid je dan wel voor op een storm van kritiek op je post.
En trollen/flamen en uitschelden is sws nergens gewenst.
Wat schiet je daarmee op?quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
En baiten dan? Of mag je in het RIVM topic mensen ook struisvogels en holbewoners noemen?
Dat mijn post ook weggemod wordt hoop ik?quote:
Ik ben me niet bewust van richtlijnen over dat je alleen maar negatief dan wel positief mag posten. Maar ik bespreek het even met mijn collega's.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat mijn post ook weggemod wordt hoop ik?
Je lijkt echt wel tijd te investeren in je modwerk hier, doe het dan goed.
Edit: je snapt toch wel dat dit een kwestie is van beleid / richtlijnen?
Nee joh, zonde van de tijd, maar als mijn visie op de gang van zaken klopt was de insteek om ruzie over het RIVM uit het centrale topic weg te houden (want ‘geen nieuws’) en kwamemmenlekker daarom die andere twee topics.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben me niet bewust van richtlijnen over dat je alleen maar negatief dan wel positief mag posten. Maar ik bespreek het even met mijn collega's.
Kom er op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |