Done.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef dellipder het volgende:
Kan iemand alstublieft de typefout uit de topictitel halen? International moet het zijn. Bvd
COR / Coronovirus international politics #1
Dank.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:26 schreef FYazz het volgende:
Ik heb net 3x keer TR gedaan betreft een user. Gaat niet om de user 3x te melden of jullie meer werk te geven, maar puur om te laten zien dat dezelfde reactie in elk topic wordt geplaatst.
Aan jullie om te bepalen wat hiermee te doen.
O en goedemorgen
Ik heb al antwoord gegeven per DM op dezelfde vraag die je me stelde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Tailless het volgende:
COR / Mensen gebruik geen sjaal als mondkapje.
Wat niet in jullie plaatje past is trol?
Of is COR nieuwe bagger en mogen serieuze topics niet?
Ja je vind het trol.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord gegeven per DM op dezelfde vraag die je me stelde.
We hebben het achter besproken en de moderatie is van mening dat het een trolltopic is. Je mag mailen met fok. Mailadres heb ik je ook gegeven per DM.
Het is je prima duidelijk gemaakt en dat weet je ook heel goed. Niet naar de bekende weg vragen en zeker geen dm's hier bespreken. Je loopt lang genoeg hier rond om dat te weten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja je vind het trol.
Mag ik vragen wat je trol vind want volgens mij is RIVM en Cambridge niet trol.
Waar troll ik danquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is je prima duidelijk gemaakt en dat weet je ook heel goed. Niet naar de bekende weg vragen en zeker geen dm's hier bespreken. Je loopt lang genoeg hier rond om dat te weten.
Yep.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef GereDathan het volgende:
Als er een modje tijd heeft, zou hij of zij even de offtopic en negatieve reacties willen verwijderen in COR / GereDathan positiveitstopic met cijfers #1 ? Dank.
En dat gebeurt ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef Blik het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt sneu worden als ik een TR moet plaatsen voor post van een mod...
De post is nu weg, maar ook alle andere opruiende en haatdragende posts over wielrenners mogen weggemod worden
het zijn net mensenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef Blik het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt sneu worden als ik een TR moet plaatsen voor post van een mod...
De post is nu weg, maar ook alle andere opruiende en haatdragende posts over wielrenners mogen weggemod worden
Ook moderators worden aangesproken op hun gedrag. Net als users.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je als mod oproept om onschuldige mensen dood te rijden is er een steekje bij je los
Ja. Iedereen mag gewoon reageren.quote:Op zondag 5 april 2020 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
TS is vanaf het begin al bezig zijn eigen topic de vernieling in te helpen door allemaal zelfbedachte regels op te stellen waaraan je moet voldoen om in zijn topic te mogen reageren. Iedereen die daar niet aan voldoet word de les gelezen. Jammer, want het onderwerp is wel interessant.
COR / Leidt deze crisis nu tot een positiever of negatiever beeld van de EU
Ik denk, maar ik was het niet, dat het las als een BNW-voorzet, je post.quote:Op zondag 5 april 2020 18:23 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom is mijn bericht weggehaald uit COR / VS heeft een probleem #3 No Easter. ? Ik lever een breed geaccepteerde bron aan waaruit blijkt dat het vooral gebieden zijn waar de Democraten de politieke leiding hebben waar corona erg actief is.
Welnee. Bovendien, als dat vermoeden leeft: navragen helpt.quote:Op zondag 5 april 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk, maar ik was het niet, dat het las als een BNW-voorzet, je post.
Lona je bent leuk mijn feedback aan het aanpassen.quote:Op zondag 5 april 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk, maar ik was het niet, dat het las als een BNW-voorzet, je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |