Jazeker:quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:36 schreef Elan het volgende:
Is er al een FOK! een Serious request Corona editie topic?
Ik begreep dat het redelijk goed ontvangen is (700.000 kijkers naar de eerste aflevering) .
Yup, dank je.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
COR / Experts verwachten piek in corona doden (vandaag of morgen)
In plaats van een beetje nutteloos posts verwijderen kan dit toch ook gewoon op slot?
Blij dat je de ‘bronnen’ wel hebt laten staanquote:
Het wordt inmiddels een langspeelplaat, maar een goede discussie sluiten vanwege "De disrespectvolle manier waarop hier over ouderen en risicogroepen gesproken wordt" is vreemd, maar helaas wel in lijn met hoe hier al weken wordt gemodereerd.quote:Op zondag 12 april 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
Achter overlegd.
Topic gaat op slot.
De disrespectvolle manier waarop hier over ouderen en risicogroepen gesproken wordt, is niet okay.
quote:Op woensdag 15 april 2020 14:42 schreef Salina het volgende:
COR / Zomervakantie?
Dit is deel 2 toch? Kan iemand deze linken aan het eerste deeltje?
Thanks.
Zooo dat is snel.quote:
Over welke regel heb je het? In welk topic? Heb je een linkje?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:17 schreef Solingjan het volgende:
Kan iemand van de mods eindelijk is die regel over COVID-19 informatie veranderen
Het is absoluut niet zo dat iemand die asymptomatic is het virus “onwaarschijnlijk” door kan geven.
Deze asymptomatic zijn juist de grootste verspreiders. Zij hebben namelijk geen symptomen. Maar verspreiden het virus wel degelijk.
Zie met name de een na laatste video van Dr John Campbell.
Ik heb dit al twee keer eerder gevraagd.
Zou beter zijn om hier een melding van te maken of aparte discussie.
Ik ga even voor je kijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Waarom mogen de gevolgen van het sluiten van een bepaalde beroepsgroep eigenlijk niet besproken worden in het algemene topic?
Net als mensen die acts opvoeren. Die mogen ze ook wel hard aanpakken.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Wel jammer dat steeds dezelfde groep users het steeds verpest voor anderen.
dat gemention steeds om anderen uit te lokken, mag van mij part hard aangepakt worden.
Boven foto van covid-19 forum staan allerlei gegevens. Op het Corona topic.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Over welke regel heb je het? In welk topic? Heb je een linkje?
[..]
Ik ga even voor je kijken.
Idd het grote covid topicquote:Op woensdag 15 april 2020 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
^
|
Hij bedoelt waarschijnlijk in de OP van het grote algemene topic.
Voor dat laatste heb ik nu geen tijd, maar ik overleg het even met mijn collega'squote:Op woensdag 15 april 2020 21:25 schreef Solingjan het volgende:
Op de Op staat bij Covid-19 feiten.
Tweede regel.
Wie geen symptomen vertoont is onwaarschijnlijk het virus te verspreiden.
Iemand die geen symptomen heeft en toch positief getest word, heeft het virus onder de leden en is dus een potentiële verspreider.
Deze personen moeten OOK geïsoleerd worden net als die met symptomen.
Dit zijn eigenlijk de gevaarlijkste want die denken ik heb niks en bewegen zich dan onder potentiële nieuwe slachtoffers.
Nogmaals bekijk de boodschap van Dr John Campbell van gisteren.
Zeker doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor dat laatste heb ik nu geen tijd, maar ik overleg het even met mijn collega's
De OP is aangepastquote:Op woensdag 15 april 2020 21:56 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Zeker doen.
Video van gisteren. Titel Asymptomatic spreaders.
TT aangepast.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Miljoenen Nederlanders reeds besmet (goed nieuws?)
Miljoenen zo niet meer? Meer dan miljoenen zou miljarden zijn maar zoveel Nederlanders hebben we niet, dus deze TT is taalkundig volledige onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |