Laat de mensen het zelf bestellen, de overheid hoeft ze ook niet uit te delen, mensen hebben ook hun eigen verantwoording.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:17 schreef kwiwi het volgende:
In Oostenrijk is het mondkapje of sjaal, ook daar hebben ze niet voor iedereen mondkapjes.
Goede TT he?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je definitie van "de hele wereld" is opmerkelijk.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:22 schreef ToT het volgende:
Nederlanders zijn blijkbaar het enige volk ter wereld dat te debiel is om via goede voorlichting aan te leren hoe je die dingen moet gebruiken.
Dit topic is iets breder getrokken.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:20 schreef ondeugend het volgende:
Daar is toch al een topic over?
COR / Duitsland en België: dragen mondkapjes dringend aanbevolen.
Het heeft alleen nut als we het als collectief doen, als de overheid deze maatregel niet oplegt heeft het dragen van een mondkapje weinig zin als het beperkt blijft tot individuen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is het nut van dit soort topics trouwens? Je bent vrij om er zelf een te dragen. Er is geen verbod.
Ga naar de welbekende retailwebsites en je hebt ze binnen 14 dagen binnen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef Aurelius het volgende:
Als ze een beetje normaal te bestellen zijn, ga ik ze ook dragen.
Regel jij even 100 miljoen mondkapjes dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:33 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Het heeft alleen nut als we het als collectief doen, als de overheid deze maatregel niet oplegt heeft het dragen van een mondkapje weinig zin als het beperkt blijft tot individuen.
Koop ze lekker ff voor je zelf zoals ik ook gedaan heb, als iedereen dat doet zijn we binnen een mum van tijd allemaal van mondkapjes voorzien.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Regel jij even 100 miljoen mondkapjes dan?
Ik heb ze al. De overheid regelt het maar als ze het willen verplichten.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:51 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Koop ze lekker ff voor je zelf zoals ik ook gedaan heb, als iedereen dat doet zijn we binnen een mum van tijd allemaal van mondkapjes voorzien.
Dit topic is bedoeld om te laten zien dat wij beflikkerd worden door de hoge herenquote:Op donderdag 16 april 2020 11:31 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is het nut van dit soort topics trouwens? Je bent vrij om er zelf een te dragen. Er is geen verbod.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om te laten zien dat wij beflikkerd worden door de hoge heren
Beflikkerd nog wel!!!quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om te laten zien dat wij beflikkerd worden door de hoge heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |