niks mis mee tochquote:Op woensdag 1 april 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
Ik ben zo teringgaar dat ik pizza heb besteld
We hebben eten in huis maar geen fut voor koken, vroeg mijn nest inquote:
Ik ben weer aan het experimenteren met een ovenschoteltje. Heb er een ei los bovenop gegooid. Zou dat een kwartier bij 200 ēC een beetje overleven? Dat het steenhard gestold is, zal best. Als het maar niet verkoolt of zoquote:Op woensdag 1 april 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
Ik ben zo teringgaar dat ik pizza heb besteld
foto?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Asperges eten en de buurvrouw eet mee
pics van je buurvrouwquote:Op woensdag 1 april 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Asperges eten en de buurvrouw eet mee
jamaar wat maakt jou het uit ook? Je krijgt toch niksquote:
precies :pquote:Op woensdag 1 april 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar wat maakt jou het uit ook? Je krijgt toch niks
wel 1.5 meter afstandquote:Op woensdag 1 april 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Een beetje seks kan geen kwaad met al die crona en vreemdling haat.
En dan op het deuntje van, liever Kips leverworst dan...
....je buurman aan de borst!quote:Op woensdag 1 april 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Een beetje seks kan geen kwaad met al die crona en vreemdling haat.
En dan op het deuntje van, liever Kips leverworst dan...
Daar weet Irma vast wel wat van te maken..quote:
Kan prima hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het experimenteren met een ovenschoteltje. Heb er een ei los bovenop gegooid. Zou dat een kwartier bij 200 ēC een beetje overleven? Dat het steenhard gestold is, zal best. Als het maar niet verkoolt of zo
Ik zag hetquote:
Lekkah! Eetse!quote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag hetDooiertje was nog een beetje runny zelfs
Eetsequote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
Pizza was er wat vroeger dan ik dacht
Nu maar eten
heb je nog een backup?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
die Spagheroni piccante is echt niet lekker
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook pizza bestellen en inktvisringen met knoflooksaus
ja NOG zo'n potquote:
bahquote:
dan heb je kut calamaris gekregen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bahvan die rubber shizzle in je bek
![]()
Gefrituurde mosselen
kan wel. Is heel lang geleden. Was de eerste keer dat ik het proefde. Was gelijk genezenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je kut calamaris gekregen.
en dan socializen met de buurvrouwquote:Op woensdag 1 april 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asperges, wit wijnsausje erbij en een Iers runderstoofpotje.
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn personeelsgesprek waar ik drie dagen angstig voor en misselijk door was ging heel erg goed. Alles was positief en na de coronacrisis waarschijnlijk loonsverhoging.
Eindelijk rust in m'n hoofd en lijf.
Mijn personeelsgesprek waar ik drie dagen angstig voor en misselijk door was ging heel erg goed. Alles was positief en na de coronacrisis waarschijnlijk loonsverhoging.
Netjesquote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's nextquote:
terrasje pakke?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's next?
neequote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
bij een al geschilderde muur heb je dan nog voorstrijk nodig?
Verven is zo leukquote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dit. heb altijd het idee dat ze zoveel mogelijk proberen te verkopen
https://www.flexa.nl/nl/c(...)urdecor-beton-effect
en als niet profi schilder krijg je met een roller ook een mooi effect?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
nee nooit gedaan even een beetje het stof weghalen
Alleen met kozijnen doe ik ontvetten
Ik heb die kleur ook vorige maand op een muur gedaan de andere kant groenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dit. heb altijd het idee dat ze zoveel mogelijk proberen te verkopen
https://www.flexa.nl/nl/c(...)urdecor-beton-effect
ja joh dat kan iedereenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als niet profi schilder krijg je met een roller ook een mooi effect?
oh?:D En blij mee?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb die kleur ook vorige maand op een muur gedaan de nadere kant groen
Goed zo.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
was het duur? Heb nooit een idee hoeveel verf ik nodig hebquote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
zekers was eerst helemaal wit, maar ik rook dus dat was nicotine wit geworden
haha gewoon op de pot kijken hoeveel je er uit kan halen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het duur? Heb nooit een idee hoeveel verf ik nodig heb
4 potten verf, ongeveer 150 euroquote:Op woensdag 1 april 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het duur? Heb nooit een idee hoeveel verf ik nodig heb
Eerst een half uur in melk leggen en dan de oven in. Lekker mals.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bahvan die rubber shizzle in je bek
![]()
Gefrituurde mosselen
Baby's makenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's next?
ja daar heb ik over gelezen maar was toch lastig voor de leekquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spuiten
maar rollen werkt goed ja.
ja die lijn op de foto is wel kaarsrecht.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Karzai het volgende:
ja heb ik ook alleen een stukje korter, mijn vader had nog van dat afplakspul, wel iets moeilijker om het echt goed recht te krijgen
Spuiten zelf is rete simpel hoor. Maar zo'n apparaat kopen brengt bijna niet op als t voor 1 muurtje of 1 kamertje is. En je moet tering goed afplakken. En als je alles spuit moet je goed plannen: eerst muren en dan plafonds. (muren kan gemakkelijk afplakken i.t.t plafond)quote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb ik over gelezen maar was toch lastig voor de leek
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandigquote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spuiten zelf is rete simpel hoor. Maar zo'n apparaat kopen brengt bijna niet op als t voor 1 muurtje of 1 kamertje is. En je moet tering goed afplakken. En als je alles spuit moet je goed plannen: eerst muren en dan plafonds. (muren kan gemakkelijk afplakken i.t.t plafond)
en dan zit je nog met schoonmaakwerk van 't apparaat.
Dat is met heel veel dingen ^^quote:
Wil je mijn verfspuit zien?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandig
Ah jawel joh jij bent toch super handig en zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandig
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh jij bent toch super handig en zo?![]()
![]()
![]()
"zal ik jou eens even witten?"quote:
teveel verf op je rollerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 jaar terug een poging gedaan om de keuken deur te schilderen. het zit op mijn borden zelfs de verf
ja vet welquote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, die gele unit.
Lijkt wel een stoomreinigerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, die gele unit.
als je flexa wilt hebben.. bestel dan eerst voor 2 euro even zo'n kleurtester alsjeblieft..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
nu is bij praxis flexa verf in de aanbieding maar dus niet die kleur
wel deze
[ afbeelding ]
Lijkt wel erg op de eerste
https://www.flexa.nl/nl/p(...)235244&cccid=1977404
ja op die flexa site doet betaalscherm lastigquote:Op woensdag 1 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je flexa wilt hebben.. bestel dan eerst voor 2 euro even zo'n kleurtester alsjeblieft..
want kleuren op zo'n staal of een scherm zijn zo kut beoordelen.
Ah. had daar geen problemen mee..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op die flexa site doet betaalscherm lastig
Die is gewoon bang voor wat hem te wachten staat ...quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op die flexa site doet betaalscherm lastig
als je je verf vervolgens bij flexa besteld krijg je je geld terug van die testerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ja bij praxis hebben ze ook zon tester maar betaal je weer verzendkosten
ja moet ik wel bij ze kunnen betalenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je je verf vervolgens bij flexa besteld krijg je je geld terug van die testerdas in de praxis niet
Iemand verbaasd?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
17:56
China heeft de omvang van de uitbraak van het coronavirus in zijn land verborgen gehouden. Het rapporteerde minder besmettingsgevallen en sterfgevallen als gevolg van de ziekte, concludeert de Amerikaanse inlichtingendienst in een rapport aan het Witte Huis, zeggen drie Amerikaanse functionarissen.
De functionarissen willen anoniem blijven, omdat het rapport geheim is. De insteek, zeiden ze, is dat de openbare rapportage van China over coronabesmettingen en sterfgevallen opzettelijk onvolledig is. Twee van de functionarissen zeiden dat het rapport concludeert dat de cijfers van China nep zijn.
Het rapport is vorige week door het Witte Huis ontvangen, zei een van de functionarissen. Het Witte Huis en de Chinese ambassade in Washington hebben niet gereageerd op het bericht. China meldde tot nu toe 'slechts' een kleine 3200 doden en zo'n 82.000 besmettingen met het coronavirus.
Bijna net zo verbaasd als dat gras groen is.quote:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
17:56
China heeft de omvang van de uitbraak van het coronavirus in zijn land verborgen gehouden. Het rapporteerde minder besmettingsgevallen en sterfgevallen als gevolg van de ziekte, concludeert de Amerikaanse inlichtingendienst in een rapport aan het Witte Huis, zeggen drie Amerikaanse functionarissen.
De functionarissen willen anoniem blijven, omdat het rapport geheim is. De insteek, zeiden ze, is dat de openbare rapportage van China over coronabesmettingen en sterfgevallen opzettelijk onvolledig is. Twee van de functionarissen zeiden dat het rapport concludeert dat de cijfers van China nep zijn.
Het rapport is vorige week door het Witte Huis ontvangen, zei een van de functionarissen. Het Witte Huis en de Chinese ambassade in Washington hebben niet gereageerd op het bericht. China meldde tot nu toe 'slechts' een kleine 3200 doden en zo'n 82.000 besmettingen met het coronavirus.
ja van het ministerie van schone zakenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er überhaupt 1 april grappen geweest?
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er überhaupt 1 april grappen geweest?
Whehehehequote:Op woensdag 1 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van het ministerie van schone zaken
https://www.telegraaf.nl/(...)aken-is-1-april-grap
Een echte rasoptimistquote:Op woensdag 1 april 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)een-dood-door-corona
Beetje kut dat je dat niet meer incognito kan lezenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)een-dood-door-corona
Mooie douchecabine.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Beetje jammer wel ja, ik ga dus echt niet betalen voor de televaag.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje kut dat je dat niet meer incognito kan lezen
Ik las drogende kutquote:Op woensdag 1 april 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wachten op drogende verf is kut
voor het eerst kopse kanten van MDF proberen sealen met verdunde houtlijm. Ben benieuwd.
Belachelijk dat ze zoiets in deze periode net doorvoerenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jammer wel ja, ik ga dus echt niet betalen voor de televaag.
KOENELEONquote:Op woensdag 1 april 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze zoiets in deze periode net doorvoeren
Idem.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jammer wel ja, ik ga dus echt niet betalen voor de televaag.
Eerst hem maar eens opvoedenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baby's maken![]()
* Dr_Flash rent hard weg
O ja dat is best leuk. Hoewel ik nog steeds een beetje aan het teken ben, tussendoorquote:
Komen er toch best wel wat terug laatste tijd.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Nijntje en Essje. toch wel 2 van mijn favoriete Old-School KSC-vrouwen
Zet er dan een @Je voorquote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komen er toch best wel wat terug laatste tijd.
Nu nog mensen als MPG, Suikertaartje, MarijkeZwolle en KapiteinGasthof
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:
godver.. moet daar nu ineens voor betalen :/ wat is dit nou KPN.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
dan maar the guardian aan zetten.. ook al twintig keer gezien maarja.
Suikertaartje zal wel leuk zijn. Zie ik nog regelmatig iets op Facebook achterlaten...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu met het wapen van Bolswardquote:
Yepzquote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel, overleven en uitzitten
Klopt, druk leven. Heel incidenteel nog eens via Wordfeud gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suikertaartje zal wel leuk zijn. Zie ik nog regelmatig iets op Facebook achterlaten...
Leuk toch, een oplevingquote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, druk snap ik, Ze heeft 4 zoonsquote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, druk leven. Heel incidenteel nog eens via Wordfeud gesproken
Ja, daar twijfelde ik over, DUs niet gepost..quote:Op woensdag 1 april 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook nog een extra via d'r partner geloof ik
Hey!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje
Overleef je het nog een beetje allemaal?
Awwquote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Waar zijn die allemaal gebleven johquote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey!
Ja hoor. Domme YouTube playlist aan, wietjes erbij, prima avond vermaak. Nee jongens ik ben geen junk, ik doe gewoon af en toe een gezelligheidswietje.
Daar alles nog oké?
[..][quote]Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel, overleven en uitzitten
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het alleen thuiszitten nu helemaal niks aan. Maar dat is weer het andere uiterste
MPG woont samen met Takiaki (oid) en is al jaren niet meer op FOK! verschenen.. De rest geen ideequote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal gebleven joh?
Ik merk wel dat ik teveel alleen ben met mijn gedachtenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.
Ik vermoed druk resp relatie ofwel fokmoequote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal gebleven joh?
Het enige wat ik weet dat er wat onenigheid was tussen haar en andere users, Maar het fijne weet ik er niet van. Toen was ik zelf amper aanwezig....quote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Cat-astrophe was ook opeens weg hier, maar nog wel elders geloof ik
die zit in CULquote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
@Cat-astrophe was ook opeens weg hier, maar nog wel elders geloof ik
Dat zal ook voor mij een valkuil worden, mocht ik onverhoopt toch thuis moeten blijven...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik teveel alleen ben met mijn gedachten
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon aan het werk hoor. Thuiswerkenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.
Ik zag haar laatst nog ergens posten iddquote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Dat dus, thuiswerken is te doen maar ik mis het normale contact echt heel erg. Ik ben dan wel een stil type irl maar wel een mensen mensquote:Op woensdag 1 april 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon aan het werk hoor. Thuiswerken
Maar ik mis echt contact
Leg wat broodkruimels deze kant opquote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst nog ergens posten idd
Zussie
Dat is wel leuk ja. Dat je thuis werkt snap ik. Lijkt me niks voor mij overigens, maar dat terzijde. Ik ben blij dat ik mijn werk ook thuis niet kan doen...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon aan het werk hoor. Thuiswerken
Maar ik mis echt contact
Al pakken mijn collega's het heel leuk op allemaal
Ik ben van mijn unit een van de weinigen die alleen wonen, dus regelmatig word ik gebeld door collega's om even een praatje te maken. En afgelopen maandagochtend had ik een dipje toen ik achter mijn laptop ging zitten. Zoo geen zin in nog zo'n week alleen thuis.. dus in de groepsapp gevraagd of iemand even tijd had om te kletsen, en ik werd direct door 3 collega's gebeld. En s middags door nog een collega. En gister na de persconferentie appte een andere collega of ik het nog trok met het vooruitzicht dat dit nog weken gaat duren. We hebben vanmiddag via videochat een potje keezen gedaan. Haar 2 dochters deden ook mee. Zulke dingen zijn leuk
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is struisvogel gedrag maar ik lees gewoon niet alle onheils berichtenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef vuurbrood het volgende:
Terug van niet weggeweest ik ga eerlijk bekennen dat ik mij echt down voel en richting een depressie ga.
Als je al die treurige berichten ook leest en hoort over de situatie op de ic en mensen die sterven.
Mensen die hun baan verliezen en kleine middenstanders gaan failliet etc.
En de hele dag alleen thuiszitten helpt natuurlijk ook niet mee
Hoop voor je dat het niet zover komt, Bossie!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal ook voor mij een valkuil worden, mocht ik onverhoopt toch thuis moeten blijven...
Ja. Gewoon lekker mensen om me heen..quote:Op woensdag 1 april 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus, thuiswerken is te doen maar ik mis het normale contact echt heel erg. Ik ben dan wel een stil type irl maar wel een mensen mens
Een rokerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
zekers was eerst helemaal wit, maar ik rook dus dat was nicotine wit geworden
Takaiki meen ik. Vriend vsn Cat-Astropne (voorheen catch22).quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG woont samen met Takiaki (oid) en is al jaren niet meer op FOK! verschenen.. De rest geen idee
Vandaag deden we een video sessie met een stuk of 30 collega's, ik werd zowat emotioneel om sommigen weer eens op cam te zienquote:Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Gewoon lekker mensen om me heen..
Ik dacht dat ik best alleen kon zijn. En voor een weekendje lukt me dat ook prima. Maar dit?
En thuiswerken was ik al nooit zo'n voorstander van. Ik kan het al jaren, maar deed het zelden.. ik ben veel liever op kantoor, even snel iemand aanschieten ipv bellen.. sowieso overleg ik ook veel in mijn functie, en dat is nu wat lastiger..
Als je alleen naar je eigen huis mocht dan ben je wel snel klaarquote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Dat je thuis werkt snap ik. Lijkt me niks voor mij overigens, maar dat terzijde. Ik ben blij dat ik mijn werk ook thuis niet kan doen...
Dank u.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het niet zover komt, Bossie!
Mijn favoriete hobby is tripjes maken. Normaliter zit ik eens per maand wel een weekendje in het buitenland. Maar dat gaat nu even nietquote:Op woensdag 1 april 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je naast thuiswerken wel hobbies ofzo die je thuis kan doen en waarbij je even helemaal met andere dingen bezig kan zijn?
Helaas zijn dit geen onheils berichten dit zijn zaken die echt gebeuren as we speak.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is struisvogel gedrag maar ik lees gewoon niet alle onheils berichten
Het was cat22quote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Takaiki meen ik. Vriend vsn Cat-Astropne (voorheen catch22).
vriendinquote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Takaiki meen ik. Vriend vsn Cat-Astropne (voorheen catch22).
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal ook voor mij een valkuil worden, mocht ik onverhoopt toch thuis moeten blijven...
Gisteren had ik wel mijn eigen buurtje. Maar dan moet ik nog terug naar de locatie waar ik 's ochtends begin, Dus dat schiet dan ook niet op...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je alleen naar je eigen huis mocht dan ben je wel snel klaar
Te weinig nu. Ik had me voorgenomen om elke dag een uur naar buiten te gaan voor een stevige wandeling, maar in de praktijk doe ik dat misschien twee keer per weekquote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beweeg je genoeg? Kom je voldoende buiten? Ik merk het nu namelijk meteen als ik dat niet doe. En ik ben heeeel veel aan het bellen met vriendinnen en mijn ouders enzo. En overdag veel bellen met collega's.. maar weet niet wat voor jou haalbaar is natuurlijk
CUL en F&F iigquote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Lekker gezellig in je eentje buiten wandelen met al die gedachtes in je hoofdquote:Op woensdag 1 april 2020 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig mag je nu nog naar buiten Bosje!
Had je ze helemaal niet meer gezien dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag deden we een video sessie met een stuk of 30 collega's, ik werd zowat emotioneel om sommigen weer eens op cam te zien
Vriendin bedoelde ik ook. Heb ze allebei gemeet ook. Frontpagemeetquote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vriendinen het was Cat22. Catch22 is iemand anders
Ik zeg niet dat het niet real is he, zeg alleen dat ik nieuws selectief leesquote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Helaas zijn dit geen onheils berichten dit zijn zaken die echt gebeuren as we speak.
Ik kreeg vandaag een bericht van een goede vriend nadat ik hem een paar keer had gebeld.
Dat hij ff niet wil praten omdat hij niet lekker in zijn vel zi,t dat is gewoon kut
Welke meet was dat?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vriendin bedoelde ik ook. Heb ze allebei gemeet ook. Frontpagemeet
aah ja.. Nou wellicht iets Andres zoeken wat je eens kan proberen?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn favoriete hobby is tripjes maken. Normaliter zit ik eens per maand wel een weekendje in het buitenland. Maar dat gaat nu even niet
Verder ben ik verslaafd aan nieuws, maar daar word je dus nu niet echt vrolijk van
Blijft over lezen.
Edit: o ja en wandelen, maar daar kom ik niet toe momenteel
dat zeg tie toch, FRONTPAGEMEETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat he? Ik heb wel dagelijks contact met mijn team van 8 mensen. En ook met wat mensen er omheen. Maar zoveel collega’s waar ik normaal dagelijks mee praat en die ik nu helemaal niet spreekquote:
eindelijk eens tijd om productief te zijn dan ipv continue te ouwehoerenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat he? Ik heb wel dagelijks contact met mijn team van 8 mensen. En ook met wat mensen er omheen. Maar zoveel collega’s waar ik normaal dagelijks mee praat en die ik nu helemaal niet spreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ja ik mis dat ook. Ik kijk alleen nog het 8 uur journaal, en een persconferentie zoals die van gister. De rest volg ik niet meer. Ik raakte er ook helemaal door gestrestquote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig nu. Ik had me voorgenomen om elke dag een uur naar buiten te gaan voor een stevige wandeling, maar in de praktijk doe ik dat misschien twee keer per week
Ik heb ook wel veel contact met mensen via de mail en telefonisch, maar ik mis de praatjes bij de koffieautomaat en het gewoon kunnen gaan en staan waar je wil, zonder steeds met dat virus bezig te zijn
Zegt me nog wel iets jaquote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Kennen jullie TheFamousMan nog? Jongen van mijn leeftijd die hier rond z'n 14-15e zat. Ik kwam er laatst achter dat hij een vriend is van mijn beste vriend.
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
eindelijk eens tijd om productief te zijn dan ipv continue te ouwehoerenEr wordt bij ons echt gigantisch veel geouwehoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bel dan iemandquote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Lekker gezellig in je eentje buiten wandelen met al die gedachtes in je hoofd
En een video conference zie je elkaar wel, maar echt contact, nduhquote:Op woensdag 1 april 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat he? Ik heb wel dagelijks contact met mijn team van 8 mensen. En ook met wat mensen er omheen. Maar zoveel collega’s waar ik normaal dagelijks mee praat en die ik nu helemaal niet spreek
Sorry maar ik ken hem niet en ik zit vanaf 2000 op Fokquote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Kennen jullie TheFamousMan nog? Jongen van mijn leeftijd die hier rond z'n 14-15e zat. Ik kwam er laatst achter dat hij een vriend is van mijn beste vriend.
crvquote:
Met de IT ers wel dagelijks contact, ook wel vaak via video. Maar rest van de holding collega's nauwelijks of hooguit eens een chatjequote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je ze helemaal niet meer gezien dan?
Wij hebben sinds dat 1 minstens 2x in de week een contactmoment met de hele unit. En ook met buiten de unit heb ik regelmatig contact.
Maar het is niet hetzelfde
Hoiquote:
Wow de wereld is kleinquote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Het is gewoon raar.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met de IT ers wel dagelijks contact, ook wel vaak via video. Maar rest van de holding collega's nauwelijks of hooguit eens een chatje
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik mis dat ook. Ik kijk alleen nog het 8 uur journaal, en een persconferentie zoals die van gister. De rest volg ik niet meer. Ik raakte er ook helemaal door gestrest
En ik vind het ook buiten een beetje naar op sommige momenten. Zo onheilspellend rustig op plekken waar het normaal druk is, mensen die je amper lijken durven aan te kijken, met grote boog om elkaar heen.
Toen ik vanmorgen een rondje aan het lopen was kwam er zo'n gemeentedienst busje langs, en die stopte vlak voor me om wat afval mee te nemen. 1 van de mannen sprak me met een grote glimlach aan 'heee hallo alles goed?'. Ik was helemaal verbaasd en eerlijk gezegd blij met de aandacht.
Maar je moet echt meer naar buiten gaan. Je hebt het nu nog meer nodig voor je geestelijke gezondheid dan normaal.
quote:
Klopt. Maar inspiratie kwam wel van catch 22quote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vriendinen het was Cat22. Catch22 is iemand anders
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Nee, we babbelen wel wat, maar het is absoluut niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En een video conference zie je elkaar wel, maar echt contact, nduh
DENKquote:Op woensdag 1 april 2020 21:19 schreef vuurbrood het volgende:
Azarkan (Denk) dient een motie in om taxichauffeurs en markthandelaren ook noodsteun te geven en een motie om mensen met een religieuze achtergrond altijd snel te kunnen begraven in Nederland, nu dat niet in het thuisland kan.
Wij gebruiken Webex. Die tool piept en kraakt ook een beetje onder het vele gebruik. Geluid dat wegvalt en zo.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:21 schreef crv het volgende:
bij ons krijgen ze eindelijk na 3 weken gekloot de skypeperformance en stabiliteit onder controle.
systeem had een beetje moeite met de hoeveelheid gebruikers ineens![]()
we gingen van een paar duizend concurrent usersnaar >30.000
Hoaxquote:Op woensdag 1 april 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren deed een bekende fitness kerel een video workout voor iedereen van het bedrijf die geīnteresseerd was. Was leuk om mee te doen
Een meet vd Nieuwsredactie. 2014 of 2015quote:
Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over het feit dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaarquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg tie toch, FRONTPAGEMEETZESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent me verdorie langer dan vandaag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
de stort is toch altijd openquote:Op woensdag 1 april 2020 21:19 schreef vuurbrood het volgende:
Azarkan (Denk) dient een motie in om taxichauffeurs en markthandelaren ook noodsteun te geven en een motie om mensen met een religieuze achtergrond altijd snel te kunnen begraven in Nederland, nu dat niet in het thuisland kan.
Ik had het half gelezenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een meet vd Nieuwsredactie. 2014 of 2015
tja voetbal is oorlog tochquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaar![]()
Gasten bij de UEFA en KNVB gaan letterlijk over lijken voor een potje voetbal
Slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaar![]()
Gasten bij de UEFA en KNVB gaan letterlijk over lijken voor een potje voetbal
ohoh....she's backquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ZE![]()
Je kent me verdorie langer dan vandaag
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoetenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Webex old skoolquote:Op woensdag 1 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Die tool piept en kraakt ook een beetje onder het vele gebruik. Geluid dat wegvalt en zo.
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
noem je ons nu oud?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof trouwens, al die oud-KSC’ers die hier weer binnenvallen
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof trouwens, al die oud-KSC’ers die hier weer binnenvallen
In Zwitserland ( en ook hier in frankrijk, gingen de datanetwerken ook zowat op hun gatquote:Op woensdag 1 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Die tool piept en kraakt ook een beetje onder het vele gebruik. Geluid dat wegvalt en zo.
Ik repareer het netjes toch?quote:
Dat zijn we toch ook..quote:
ssstquote:
Cat niet. MPG (2x) en Takaiki (1x) wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoeten
MPG meerdere malen, Takaiki ook. Dat dagje Bospop was ook met die 2 overigens.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cat niet. MPG (2x) en Takaiki (1x) wel.
Ja, jullie wonen niet zo ver van elkaar afquote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoeten
Wij doen graag aan zelfverrijkingquote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar een newbie hier, maar het is een verrijking van de KSC
Tripjesquote:Op woensdag 1 april 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk. Vandaag ben ik bewust even naar het centrum van het dorp gegaan om onder de mensen te zijn. En ik merkte dat ik het bijna raar vond om real-life met mensen te praten in de winkel
![]()
Ik woon nu erg geīsoleerd, midden in een polder. Binnenkort zit ik weer in de stad. Dan zie ik ook weer leven als ik uit het raam kijk
Maar ik zal blij zijn als ik weer een leuk tripje kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |