Eerst een half uur in melk leggen en dan de oven in. Lekker mals.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bahvan die rubber shizzle in je bek
![]()
Gefrituurde mosselen
Baby's makenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's next?
ja daar heb ik over gelezen maar was toch lastig voor de leekquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spuiten
maar rollen werkt goed ja.
ja die lijn op de foto is wel kaarsrecht.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Karzai het volgende:
ja heb ik ook alleen een stukje korter, mijn vader had nog van dat afplakspul, wel iets moeilijker om het echt goed recht te krijgen
Spuiten zelf is rete simpel hoor. Maar zo'n apparaat kopen brengt bijna niet op als t voor 1 muurtje of 1 kamertje is. En je moet tering goed afplakken. En als je alles spuit moet je goed plannen: eerst muren en dan plafonds. (muren kan gemakkelijk afplakken i.t.t plafond)quote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb ik over gelezen maar was toch lastig voor de leek
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandigquote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Spuiten zelf is rete simpel hoor. Maar zo'n apparaat kopen brengt bijna niet op als t voor 1 muurtje of 1 kamertje is. En je moet tering goed afplakken. En als je alles spuit moet je goed plannen: eerst muren en dan plafonds. (muren kan gemakkelijk afplakken i.t.t plafond)
en dan zit je nog met schoonmaakwerk van 't apparaat.
Dat is met heel veel dingen ^^quote:
Wil je mijn verfspuit zien?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandig
Ah jawel joh jij bent toch super handig en zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij voor mij allemaal niet zo verstandig
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh jij bent toch super handig en zo?![]()
![]()
![]()
"zal ik jou eens even witten?"quote:
teveel verf op je rollerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 2 jaar terug een poging gedaan om de keuken deur te schilderen. het zit op mijn borden zelfs de verf
ja vet welquote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, die gele unit.
Lijkt wel een stoomreinigerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts, die gele unit.
als je flexa wilt hebben.. bestel dan eerst voor 2 euro even zo'n kleurtester alsjeblieft..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
nu is bij praxis flexa verf in de aanbieding maar dus niet die kleur
wel deze
[ afbeelding ]
Lijkt wel erg op de eerste
https://www.flexa.nl/nl/p(...)235244&cccid=1977404
ja op die flexa site doet betaalscherm lastigquote:Op woensdag 1 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je flexa wilt hebben.. bestel dan eerst voor 2 euro even zo'n kleurtester alsjeblieft..
want kleuren op zo'n staal of een scherm zijn zo kut beoordelen.
Ah. had daar geen problemen mee..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op die flexa site doet betaalscherm lastig
Die is gewoon bang voor wat hem te wachten staat ...quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op die flexa site doet betaalscherm lastig
als je je verf vervolgens bij flexa besteld krijg je je geld terug van die testerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ja bij praxis hebben ze ook zon tester maar betaal je weer verzendkosten
ja moet ik wel bij ze kunnen betalenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je je verf vervolgens bij flexa besteld krijg je je geld terug van die testerdas in de praxis niet
Iemand verbaasd?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
17:56
China heeft de omvang van de uitbraak van het coronavirus in zijn land verborgen gehouden. Het rapporteerde minder besmettingsgevallen en sterfgevallen als gevolg van de ziekte, concludeert de Amerikaanse inlichtingendienst in een rapport aan het Witte Huis, zeggen drie Amerikaanse functionarissen.
De functionarissen willen anoniem blijven, omdat het rapport geheim is. De insteek, zeiden ze, is dat de openbare rapportage van China over coronabesmettingen en sterfgevallen opzettelijk onvolledig is. Twee van de functionarissen zeiden dat het rapport concludeert dat de cijfers van China nep zijn.
Het rapport is vorige week door het Witte Huis ontvangen, zei een van de functionarissen. Het Witte Huis en de Chinese ambassade in Washington hebben niet gereageerd op het bericht. China meldde tot nu toe 'slechts' een kleine 3200 doden en zo'n 82.000 besmettingen met het coronavirus.
Bijna net zo verbaasd als dat gras groen is.quote:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
17:56
China heeft de omvang van de uitbraak van het coronavirus in zijn land verborgen gehouden. Het rapporteerde minder besmettingsgevallen en sterfgevallen als gevolg van de ziekte, concludeert de Amerikaanse inlichtingendienst in een rapport aan het Witte Huis, zeggen drie Amerikaanse functionarissen.
De functionarissen willen anoniem blijven, omdat het rapport geheim is. De insteek, zeiden ze, is dat de openbare rapportage van China over coronabesmettingen en sterfgevallen opzettelijk onvolledig is. Twee van de functionarissen zeiden dat het rapport concludeert dat de cijfers van China nep zijn.
Het rapport is vorige week door het Witte Huis ontvangen, zei een van de functionarissen. Het Witte Huis en de Chinese ambassade in Washington hebben niet gereageerd op het bericht. China meldde tot nu toe 'slechts' een kleine 3200 doden en zo'n 82.000 besmettingen met het coronavirus.
ja van het ministerie van schone zakenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er überhaupt 1 april grappen geweest?
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er überhaupt 1 april grappen geweest?
Whehehehequote:Op woensdag 1 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van het ministerie van schone zaken
https://www.telegraaf.nl/(...)aken-is-1-april-grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |