Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over het feit dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaarquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg tie toch, FRONTPAGEMEETZESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent me verdorie langer dan vandaag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
de stort is toch altijd openquote:Op woensdag 1 april 2020 21:19 schreef vuurbrood het volgende:
Azarkan (Denk) dient een motie in om taxichauffeurs en markthandelaren ook noodsteun te geven en een motie om mensen met een religieuze achtergrond altijd snel te kunnen begraven in Nederland, nu dat niet in het thuisland kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik had het half gelezenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een meet vd Nieuwsredactie. 2014 of 2015
tja voetbal is oorlog tochquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaar![]()
Gasten bij de UEFA en KNVB gaan letterlijk over lijken voor een potje voetbal
Slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een persbericht van de KNVB en de UEFA over dat de competities in het betaald voetbal dienen te worden afgerond voor augustus van dit jaar![]()
Gasten bij de UEFA en KNVB gaan letterlijk over lijken voor een potje voetbal
ohoh....she's backquote:Op woensdag 1 april 2020 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ZE![]()
Je kent me verdorie langer dan vandaag
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoetenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vriendin bedoelde ik ook. Heb ze allebei gemeet ook. Frontpagemeet
Webex old skoolquote:Op woensdag 1 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Die tool piept en kraakt ook een beetje onder het vele gebruik. Geluid dat wegvalt en zo.
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Kennen jullie TheFamousMan nog? Jongen van mijn leeftijd die hier rond z'n 14-15e zat. Ik kwam er laatst achter dat hij een vriend is van mijn beste vriend.
noem je ons nu oud?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof trouwens, al die oud-KSC’ers die hier weer binnenvallen
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel tof trouwens, al die oud-KSC’ers die hier weer binnenvallen
In Zwitserland ( en ook hier in frankrijk, gingen de datanetwerken ook zowat op hun gatquote:Op woensdag 1 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Die tool piept en kraakt ook een beetje onder het vele gebruik. Geluid dat wegvalt en zo.
Ik repareer het netjes toch?quote:
ssstquote:
Cat niet. MPG (2x) en Takaiki (1x) wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoeten
MPG meerdere malen, Takaiki ook. Dat dagje Bospop was ook met die 2 overigens.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cat niet. MPG (2x) en Takaiki (1x) wel.
Ja, jullie wonen niet zo ver van elkaar afquote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cat regelmatig gemeet. Heb zelfs ooit bij (BIJ niet MET) haar geslapen, toen ik een dagje naar Bospop ben geweest. Dag later heeft ze Sjefke mogen ontmoeten
Wij doen graag aan zelfverrijkingquote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar een newbie hier, maar het is een verrijking van de KSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |