bahquote:
dan heb je kut calamaris gekregen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bahvan die rubber shizzle in je bek
![]()
Gefrituurde mosselen
kan wel. Is heel lang geleden. Was de eerste keer dat ik het proefde. Was gelijk genezenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je kut calamaris gekregen.
en dan socializen met de buurvrouwquote:Op woensdag 1 april 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asperges, wit wijnsausje erbij en een Iers runderstoofpotje.
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn personeelsgesprek waar ik drie dagen angstig voor en misselijk door was ging heel erg goed. Alles was positief en na de coronacrisis waarschijnlijk loonsverhoging.
Eindelijk rust in m'n hoofd en lijf.
Mijn personeelsgesprek waar ik drie dagen angstig voor en misselijk door was ging heel erg goed. Alles was positief en na de coronacrisis waarschijnlijk loonsverhoging.
Netjesquote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's nextquote:
terrasje pakke?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker zo. Nieuwe woning, goede beoordeling op werk. What's next?
neequote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
bij een al geschilderde muur heb je dan nog voorstrijk nodig?
Verven is zo leukquote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dit. heb altijd het idee dat ze zoveel mogelijk proberen te verkopen
https://www.flexa.nl/nl/c(...)urdecor-beton-effect
en als niet profi schilder krijg je met een roller ook een mooi effect?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
nee nooit gedaan even een beetje het stof weghalen
Alleen met kozijnen doe ik ontvetten
Ik heb die kleur ook vorige maand op een muur gedaan de andere kant groenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
lees nu dit. heb altijd het idee dat ze zoveel mogelijk proberen te verkopen
https://www.flexa.nl/nl/c(...)urdecor-beton-effect
ja joh dat kan iedereenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als niet profi schilder krijg je met een roller ook een mooi effect?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |