godver.. moet daar nu ineens voor betalen :/ wat is dit nou KPN.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
dan maar the guardian aan zetten.. ook al twintig keer gezien maarja.
Suikertaartje zal wel leuk zijn. Zie ik nog regelmatig iets op Facebook achterlaten...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komen er toch best wel wat terug laatste tijd.
Nu nog mensen als MPG, Suikertaartje, MarijkeZwolle en KapiteinGasthof
Nu met het wapen van Bolswardquote:
Yepzquote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel, overleven en uitzitten
Klopt, druk leven. Heel incidenteel nog eens via Wordfeud gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suikertaartje zal wel leuk zijn. Zie ik nog regelmatig iets op Facebook achterlaten...
Leuk toch, een oplevingquote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, druk snap ik, Ze heeft 4 zoonsquote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, druk leven. Heel incidenteel nog eens via Wordfeud gesproken
Ja, daar twijfelde ik over, DUs niet gepost..quote:Op woensdag 1 april 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook nog een extra via d'r partner geloof ik
Hey!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje
Overleef je het nog een beetje allemaal?
Awwquote:Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Nijntje en Essje. toch wel 2 van mijn favoriete Old-School KSC-vrouwen
quote:
Waar zijn die allemaal gebleven johquote:Op woensdag 1 april 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey!
Ja hoor. Domme YouTube playlist aan, wietjes erbij, prima avond vermaak. Nee jongens ik ben geen junk, ik doe gewoon af en toe een gezelligheidswietje.
Daar alles nog oké?
[..][quote]Op woensdag 1 april 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel, overleven en uitzitten
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het alleen thuiszitten nu helemaal niks aan. Maar dat is weer het andere uiterste
MPG woont samen met Takiaki (oid) en is al jaren niet meer op FOK! verschenen.. De rest geen ideequote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal gebleven joh?
Ik merk wel dat ik teveel alleen ben met mijn gedachtenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.
Ik vermoed druk resp relatie ofwel fokmoequote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar zijn die allemaal gebleven joh?
Het enige wat ik weet dat er wat onenigheid was tussen haar en andere users, Maar het fijne weet ik er niet van. Toen was ik zelf amper aanwezig....quote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Cat-astrophe was ook opeens weg hier, maar nog wel elders geloof ik
die zit in CULquote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
@Cat-astrophe was ook opeens weg hier, maar nog wel elders geloof ik
Dat zal ook voor mij een valkuil worden, mocht ik onverhoopt toch thuis moeten blijven...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik teveel alleen ben met mijn gedachten
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik teveel alleen ben met mijn gedachten
Ik ben wel gewoon aan het werk hoor. Thuiswerkenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Gelukkig werk ik in de vitale sector. De hele dag thuis zitten zou ik op den duur echt beu zijn.
Ik zag haar laatst nog ergens posten iddquote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Cat-astrophe was ook opeens weg hier, maar nog wel elders geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |