Zeker, maar het punt op de bezuinigingen in de zorg is wel een treffend punt.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef danusz1986 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 april 2020 14:13 schreef Zeroku het volgende:
Heeft Wilders nou zomaar een valide punt?
Wilders leeft vooral in het verleden. Heb nu al een paar keer hem zien spreken. Als als als toen. Je moet doen met de riemen die je hebt.
Klopt, maar momenteel zijn er wel ergere zorgen met al die zieken op de IC. Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker, maar het punt op de bezuinigingen in de zorg is wel een treffend punt.
Vorige keer wel, nu nog niet op gelet.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Nikonlover het volgende:
Ontsmetten ze eigenlijk ook de interruptietafel+microfoon? Dat zag ik net niet gebeuren na de vraag van wilders. Of was dat buiten beeld?
Dat is zover ik weet wel het idee van de afgelopen debatten in ieder geval.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Nikonlover het volgende:
Ontsmetten ze eigenlijk ook de interruptietafel+microfoon? Dat zag ik net niet gebeuren na de vraag van wilders. Of was dat buiten beeld?
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Vorige keer wel, nu nog niet op gelet.
Flauw wordt je van die Wildersquote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef Zeroku het volgende:
Weer lekker doorschieten, met z'n asielzoekers.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef tralalala het volgende:
Jetten ziet er slecht uit, mist zijn vliegreisjes zeker.
EU schitterde vooral door afwezigheid.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat idee van Europa is al in gevaar hoor.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
EU schitterde vooral door afwezigheid.
Maar dat zijn we zeker zelf schuld omdat we te weinig macht overdragen?
Gewoon online kerkdiensten houden of op tv.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:40 schreef Nikonlover het volgende:
Klaver wil ook moskeeën en kerken sluiten.
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef danusz1986 het volgende:
Ook alle recreatieparken sluiten lijkt me een prima plan. Iedereen moet nu zijn steentje bijdragen. Hoe snel we kunnen afhalen hoe beter.
Is BoneThugss een user?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorGoed dat Klaver dit ook aanstipte.
Een probleem daarbij wel is dat daar vaak ook mensen permanent wonen. Wat doe je daarmee?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef danusz1986 het volgende:
Ook alle recreatieparken sluiten lijkt me een prima plan. Iedereen moet nu zijn steentje bijdragen. Hoe snel we kunnen afhalen hoe beter.
Thuis quarentaine of naar buiten 1.5 meter afstandquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorGoed dat Klaver dit ook aanstipte.
Dat mag toch niet?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een probleem daarbij wel is dat daar vaak ook mensen permanent wonen. Wat doe je daarmee?
Dat is toch dat leuke blondje van de PvdDquote:
Nee, van 50+ nu.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch dat leuke blondje van de PvdD
Nu ja, hier in Brabant wonen er gewoon honderden mensen op de camping. Vrienden van me woonden bijvoorbeeld een aantal jaar op de camping voordat ze een huis kochten. Dat is vrij normaal.quote:
Serieus?quote:
Maar het is toch niet mogelijk om je in te schrijven in het GBA op een vakantiehuisje?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, hier in Brabant wonen er gewoon honderden mensen op de camping. Vrienden van me woonden bijvoorbeeld een aantal jaar op de camping voordat ze een huis kochten. Dat is vrij normaal.
Hij moet gewoon een paar plaatsjes (voor ons naar links) opschuiven. Aan het gangpad zitten nu is gewoon asociaal.quote:
Idd, maar aan zijn hoofd te zien heeft hij daar niet zoveel zin in haha. Of interesseert hem niet echtquote:Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een paar plaatsjes (voor ons naar links) opschuiven. Aan het gangpad zitten nu is gewoon asociaal.
Mashallah Nikonloverquote:Op woensdag 1 april 2020 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
Moslims die niet naar het buitenland kunnenNiemand mag op vakantie, dus ook zij niet. DENK
De motie was niet om alsnog moslims op vakantie te laten kunnen. Beter luisteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
Moslims die niet naar het buitenland kunnenNiemand mag op vakantie, dus ook zij niet. DENK
Dat zei die toch letterlijk? "Moslims die niet meer naar het buitenland kunnen"quote:Op woensdag 1 april 2020 14:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De motie was niet om alsnog moslims op vakantie te laten kunnen. Beter luisteren.
Ging over begraafplaatsenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zei die toch letterlijk? "Moslims die niet meer naar het buitenland kunnen"
Gewoon bij de ouders of in Polen ingeschreven?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar het is toch niet mogelijk om je in te schrijven in het GBA op een vakantiehuisje?
Ja, en het gevolg daarvan is dat ze in Nederland iets willen regelen voor die mensen.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zei die toch letterlijk? "Moslims die niet meer naar het buitenland kunnen"
Gewoon op de gemeentelijke begraafplaats.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, en het gevolg daarvan is dat ze in Nederland iets willen regelen voor die mensen.
Oke.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon de gemeentelijke begraafplaats.
Ja toch? Wat wil je anders? Als gemeente speciaal een begraafplaats voor alleen moslims maken? Dat is van de zotte natuurlijk.quote:
Straks begint ze weer over zielige diertjesquote:
Ik wil helemaal niets, en al helemaal niet die discussie aan. Je was gewoon onzin aan het verkondingen, dat is het enige wat ik aan wou kaarten.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja toch? Wat wil je anders? Als gemeente speciaal een begraafplaats voor alleen moslims maken? Dat is van de zotte natuurlijk.
Gewoon op de algemene begraafplaats begraven en evt na de crisis het lichaam naar een islamitisch land vliegen
Ik was geen onzin aan het verkondigen. Ik had het gewoon niet 100% meegekregen. Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets, en al helemaal niet die discussie aan. Je was gewoon onzin aan het verkondingen, dat is het enige wat ik aan wou kaarten.
Ze leert het nog welquote:
6-quote:
Dat is té optimistischquote:
Zolang hij zelf maar niemand feliciteert.quote:
Deze neem ik aan dat je bedoelt? https://www.tweedekamer.n(...)d%20van%20zaken.docxquote:Op woensdag 1 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is die brief van De Jonge ook ergens online te lezen?
PowNed kan kapotvallen.quote:
Zit ie echt op FOK!?quote:
Nog niet.quote:
Wir setzen uns mit Tranen niederquote:
Matthäus-Passion, BWV 244quote:
Is dat typisch iets voor FOK!?quote:
Je bent aan het spreken johquote:
Yes, tnx.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze neem ik aan dat je bedoelt? https://www.tweedekamer.n(...)d%20van%20zaken.docx
quote:Op woensdag 1 april 2020 15:18 schreef Zeroku het volgende:
Zelfs nog een Erbarme Dich aan het einde. Kan niet op vandaag met Keesje.
Ik vind FOK! meestal wel wat opgewekter.quote:
Grafstemming.quote:Wir setzen uns mit Tränen nieder
Und rufen dir im Grabe zu:
Ruhe sanfte, sanfte ruh!
Ruht, ihr ausgesognen Glieder!
Euer Grab und Leichenstein
Soll dem ängstlichen Gewissen
Ein bequemes Ruhekissen
Und der Seelen Ruhstatt sein.
Höchst vergnügt schlummern da die Augen ein.
Zo eentje heb ik ook nog ergens liggenquote:
Iedereen zeurt als de nieuwe leider van het Avondland latijn praat, maar een christengekkie die Duits praat is helemaal OK.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:18 schreef Zeroku het volgende:
Zelfs nog een Erbarme Dich aan het einde. Kan niet op vandaag met Keesje.
Zal ie ook meelezen op FOK!?quote:
Telefoonhoesje dat open klapt als een boek... Boomerhoesjequote:
Liever die tosti van Kuzu?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Telefoonhoesje dat open klapt als een boek... Boomerhoesje
Dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:22 schreef StephanL het volgende:
Taxichauffeurs. Laat nou net 80% buitenlands afkomst hebben.
Waarom is dit relevant?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:22 schreef StephanL het volgende:
Taxichauffeurs. Laat nou net 80% buitenlands afkomst hebben.
Ja dat is ook wel een serieus ding inderdaad. Zeker als die vluchten uit brandhaarden als NYC komen. Dat moet je toch niet willen dat die mensen zonder controle het land in komenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:27 schreef danusz1986 het volgende:
Iedereen begint over de vluchten die hier nog landen. Ik ben wel benieuwd of ze daar al wat aan gaan doen.
Niet iedereen van buitenlandse afkomst is moslimquote:
Zie je niet zo goed met d'r zwarte jurk...quote:
Jawel, ze gaat naar 50+. Al die geile bejaarden gaan op haar stemmenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:31 schreef VersKers het volgende:
Ik heb niet echt het vermoeden van mevrouw van Kooten volgend jaar weer herkozen wordt
Net als de meeste vrouwen in de politiekquote:
Ze probeert het tenminste welquote:
Inderdaad vreemd, in Wuhan is het na onderzoek al bijgesteld naar 1.4%.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:33 schreef BlaZ het volgende:
Toch apart dat ook Baudet weer met die 5% doden aan komt zetten. Dat komt enkel door de zeer beperkte hoeveelheid testen in Nederland.
Sorryquote:Op woensdag 1 april 2020 15:36 schreef capricia het volgende:
[Info]
Verzoek om geen inhoudsloze plaatjes te posten.
Sexisme mag ook achterwegen blijven.
[/info]
Ja wilde het net plaatsenquote:
Ook dat is bullshit, want daar hebben we de peilstations voor.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef belanov het volgende:
Baudet zei dan ook na zijn rekensom: maar op deze manier tot 5% komen is speculatie, we weten pas echt hoe het er voor staat wanneer we meer gaan testen
Haha kende ik nog niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan komt Henkie zo weer![]()
Ja dat is Henkie
https://www.dumpert.nl/item/7876321_458202b5
Hahaha!!! Wat een kerelquote:Op woensdag 1 april 2020 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja dat is Henkie
Zo'n smerige gewoonte ditquote:Op woensdag 1 april 2020 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja dat is Henkie
Maakt vasten je niet extra kwetsbaar?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:07 schreef Zeroku het volgende:
Ramadan is ook wel een ding natuurlijk. Die begint 23 april al. Toch best een belangrijk evenement ieder jaar voor moslims.
Vast wel. Zal je niet sterker maken in ieder geval.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt vasten je niet extra kwetsbaar?
EnzoKnol niet volgens mij. Die was lekker met een groepje vrienden op stap met zn lamborghiniquote:
Ik heb geen social mediaquote:
Hij hoop waarschijnlijk wat partijvriendjes op Twitter van extra inkomen te voorzienquote:Op woensdag 1 april 2020 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Lekker belangrijk ook wat ze er voor krijgen.
Rutte moet dat doenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef monkyyy het volgende:
Hugo gaat dat beantwoorden, Krijsende Geert
Lijkt KingRoland wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Drekkoning het volgende:
Wilders weer met zijn dodelijk vermoeiende act
Probeert wakker te blijven tijdens die vermoeiende langspeelplaat van Wilders.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:24 schreef Greenpeas het volgende:
De Jonge zit voorlopig lekker Candy Crush te spelen.
Waarom zit Hugo daar dan?quote:
Rutte praat liever over toiletten. Wat dat betreft ben ik het wel eens met wilders.quote:
quote:
Omdat er geen minister van toiletten is. Voor volksgezondheid hebben wij gewoon een bevoegde minister.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Rutte praat liever over toiletten. Wat dat betreft ben ik het wel eens met wilders.
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Rutte praat liever over toiletten. Wat dat betreft ben ik het wel eens met wilders.
Het is gewoon een hele belangrijke beslissing, dus wat dat betreft is het wel iets wat de minister president moet zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Er is gewoon een verdeling gemaakt. Who cares wie wat zegt. Alles wordt toch afgestemd.
Wilders vroeg niet om een beslissing. Hij vroeg om een uitspraak/belofte.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele belangrijke beslissing, dus wat dat betreft is het wel iets wat de minister president moet zeggen.
Veranderd het iets aan de situatie als Rutte zelf het expliciet uitspreekt? Verschijnen er dan ineens uit een magisch wolkje een hoop extra IC-bedden + bijbehorend personeel?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte wil gewoon niet op camera de boodschap wat er gebeurt wanneer zijn beleid faalt. Laat dat maar aan die CDA-er plakken.
Ja hoor, er ontstaat paniek als er hetzelfde gedaan wordt wat medici de rest van het jaar ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:31 schreef Greenpeas het volgende:
Vooral als je hoort dat ouderen al gebeld worden met de vraag of zij evt. af willen zien van opname op de IC bij besmetting met corona.
Ik denk dat veel mensen geen idee hebben, dus op zich zou dat best wat paniek kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja hoor, er ontstaat paniek als er hetzelfde gedaan wordt wat medici de rest van het jaar ook doen.
Tja, als je nu nóg steeds niet weet dat dit het gebruikelijke protocol is, heb je echt geen nieuws gevolgd de afgelopen weken. En de afgelopen decennia, want deze vorm van triage wordt altijd al toegepast hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen geen idee hebben, dus op zich zou dat best wat paniek kunnen veroorzaken.
Het volk wil de waarheid niet horen. Dat is de waarheid.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja hoor, er ontstaat paniek als er hetzelfde gedaan wordt wat medici de rest van het jaar ook doen.
Nee, daarvoor is hij al te laat. Maar hij wil het niet uitspreken omdat hij niet als verantwoordelijke op camera wil.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Veranderd het iets aan de situatie als Rutte zelf het expliciet uitspreekt? Verschijnen er dan ineens uit een magisch wolkje een hoop extra IC-bedden + bijbehorend personeel?
Het valt me echt op hoe slecht veel Nederlanders op de hoogte zijn van deze triage, ondanks dat dit keer op keer benadrukt wordt.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het volk wil de waarheid niet horen. Dat is de waarheid.
Is gewend om direct in de slachtofferrol te duiken.quote:
Dat is een vereiste om bij die partij te komenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is gewend om direct in de slachtofferrol te duiken.
Dat is wat hij inderdaad zei, dat er recht is op 30 bezoekers en dat de mensen die plekken opeisten.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:46 schreef Flow3r het volgende:
zei hij nou dat mensen eisten om bijeen te kunnen komen in een moskee?
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is wat hij inderdaad zei, dat er recht is op 30 bezoekers en dat de mensen die plekken opeisten.
Zorgt ook direct voor ontwapening. Hij haalt hiermee de kans weg bij die kneus van DENK om hier nog meer aandacht aan te besteden. Zeer effectief ook vaak.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat Rutte vrij makkelijk is in zijn fouten toegeven. Zie ik anderen niet vaak doen.
Denk dat ie dat nu ook doet om geen discussie te hebben om zoiets onbenulligs.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat Rutte vrij makkelijk is in zijn fouten toegeven. Zie ik anderen niet vaak doen.
quote:
En dat is dan de nieuwe partijleiderquote:
Dat zal altijd zo blijven. Ik mag hopen dat het dit keer niet meer is dan 2 miljard.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:03 schreef maan_man het volgende:
Met pijn in het hart kijk ik naar het feit dat er weer grote bedragen richting het zuiden worden gepompt.
Er komen natuurlijk wel medicijnen en vaccins volgend jaar. Dan zal het niet volledig weg zijn we zijn dan wel veel beter voorbereid.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:16 schreef Newone82 het volgende:
Marijnissen met haar opmerking als Corona virus is verslagen....Dan moeten we nog jarenlang wachten...wat een domheid.
Dat virus gaat niet opeens weg. Wanneer beseffen politici dat eens?
#announcezwartepietquote:Op woensdag 1 april 2020 17:18 schreef Nikonlover het volgende:
En varia, want tradities moeten in ere gehouden worden.
Wat een baas![]()
![]()
![]()
Wie weet is het net zoals influenza gaat het nooit meer weg. Dan is “wanneer we het corona virus hebben verslagen” opmerkingen voorbarig en te dom om te poepen opmerkingen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:18 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk wel medicijnen en vaccins volgend jaar. Dan zal het niet volledig weg zijn we zijn dan wel veel beter voorbereid.
Dit was een verwijzing naar Harbers, toch?quote:
Dacht dat de minister zei dat is ongeveer 100 meer dan gisteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:21 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn erbij dan ten opzichte van gister?
Nee Belgie vind ons stomquote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
Opvallend veel overleg met Duitsland, maar niet met België dan?
België kan ons niet helpen met bedden. Duitsland wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
Ik kwam net binnen.quote:
quote:
Te laat.quote:
Ja soms weten politici niet hoe het precies zitquote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ah die telefoongesprekken doen ze dus altijd al.
Met alle respect voor Bruno hoor, maar ik vind dat Hugo het een stuk beter doet. Ik heb bij hem echt het idee dat hij er zich echt in heeft verdiept. Bij Bruno had ik eerder het idee dat hij iets aan het oplezen is. Al zou het kunnen dat Bruno zich er wel in verdiept heeft maar gewoon geen goede spreker is.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef danusz1986 het volgende:
Wat vinden jullie van het optreden van Hugo ten opzichte van Bruno? Ook met het ingaan op de vragen.
Het zijn net mensenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:00 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ja soms weten politici niet hoe het precies zit
Ik denk vooral dat laatste en minder stressbestendig.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Met alle respect voor Bruno hoor, maar ik vind dat Hugo het een stuk beter doet. Ik heb bij hem echt het idee dat hij er zich echt in heeft verdiept. Bij Bruno had ik eerder het idee dat hij iets aan het oplezen is. Al zou het kunnen dat Bruno zich er wel in verdiept heeft maar gewoon geen goede spreker is.
We hebben nog wat van ze te goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:07 schreef butz0rs het volgende:
Elke keer weer dat 'Duitse bedden bezetten'. Die kun je toch niet opeisen
We hebben er wel over getwijfeld, maar we namen geen enkel risico.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
Nee, belachelijk arrogante reactie van De Jonge. De minister is verantwoordelijk, de kamer controleert, hij moet gewoon antwoord geven op een vraag over apparatuur die hij moet regelen.quote:
Gommers zegt dat ze bruikbaar zijn, waarom moet de minister dan nog zeggen of hij ook vindt dat ze bruikbaar zijn?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, belachelijk arrogante reactie van De Jonge. De minister is verantwoordelijk, de kamer controleert, hij moet gewoon antwoord geven op een vraag over apparatuur die hij moet regelen.
Nu kijk ik eigenlijk alleen maar debatten bij grote gebeurtenissen of de algemene beschouwingen, maar ik heb het gevoel dat bijna iedereen wel moeite heeft met Arib. Nooit eens een lekker lang en grondig debat.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Arib en De Jonge lijken elkaar qua stijl niet echt lekker te liggen.
Dat is dus het onbeschofte, hij doet het voorkomen alsof Marijnissen de bruikbaarheid wil beoordelen. Maar ze vraagt gewoon de politiek verantwoordelijke naar de bruikbaarheid, die moet daar immers voor zorgen. Niet Gommers en die is ook geen verantwoording aan de kamer verschuldigd.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:28 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Gommers zegt dat ze bruikbaar zijn, waarom moet de minister dan nog zeggen of hij ook vindt dat ze bruikbaar zijn?
https://en.wikipedia.org/(...)alth_and_Food_Safetyquote:Op woensdag 1 april 2020 14:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
EU schitterde vooral door afwezigheid.
Maar dat zijn we zeker zelf schuld omdat we te weinig macht overdragen?
300 man en een jaarbudget van ¤50 miljoen euro. Daar kun je niet bar veel mee bij een crisis als dit, hé?quote:ECDC has approximately 300 staff and commands an annual budget of over ¤50 million. Staff operates from the Centre's headquarters in the Stockholm metropolitan area.[citation needed] The Centre moved to its current location at Gustav III:s Boulevard 40, 16973 Solna, Sweden, on 3 March 2018.
België heeft de grenzen dicht gegooid. Dus er is geen overleg meer nodig. En België zal ook niet bepaald voor overleg open staan.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |