Gewoon online kerkdiensten houden of op tv.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:40 schreef Nikonlover het volgende:
Klaver wil ook moskeeën en kerken sluiten.
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef danusz1986 het volgende:
Ook alle recreatieparken sluiten lijkt me een prima plan. Iedereen moet nu zijn steentje bijdragen. Hoe snel we kunnen afhalen hoe beter.
Is BoneThugss een user?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorGoed dat Klaver dit ook aanstipte.
Een probleem daarbij wel is dat daar vaak ook mensen permanent wonen. Wat doe je daarmee?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef danusz1986 het volgende:
Ook alle recreatieparken sluiten lijkt me een prima plan. Iedereen moet nu zijn steentje bijdragen. Hoe snel we kunnen afhalen hoe beter.
Thuis quarentaine of naar buiten 1.5 meter afstandquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier in het dorp gaat de particuliere verhuur gewoon volop doorGoed dat Klaver dit ook aanstipte.
Dat mag toch niet?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een probleem daarbij wel is dat daar vaak ook mensen permanent wonen. Wat doe je daarmee?
Dat is toch dat leuke blondje van de PvdDquote:
Nee, van 50+ nu.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch dat leuke blondje van de PvdD
Nu ja, hier in Brabant wonen er gewoon honderden mensen op de camping. Vrienden van me woonden bijvoorbeeld een aantal jaar op de camping voordat ze een huis kochten. Dat is vrij normaal.quote:
Serieus?quote:
Maar het is toch niet mogelijk om je in te schrijven in het GBA op een vakantiehuisje?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, hier in Brabant wonen er gewoon honderden mensen op de camping. Vrienden van me woonden bijvoorbeeld een aantal jaar op de camping voordat ze een huis kochten. Dat is vrij normaal.
Hij moet gewoon een paar plaatsjes (voor ons naar links) opschuiven. Aan het gangpad zitten nu is gewoon asociaal.quote:
Idd, maar aan zijn hoofd te zien heeft hij daar niet zoveel zin in haha. Of interesseert hem niet echtquote:Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een paar plaatsjes (voor ons naar links) opschuiven. Aan het gangpad zitten nu is gewoon asociaal.
Mashallah Nikonloverquote:Op woensdag 1 april 2020 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
Moslims die niet naar het buitenland kunnenNiemand mag op vakantie, dus ook zij niet. DENK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |