Eensquote:
Eindelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Ze zijn hier eindelijk akkoord met mijn verzoek om minder te werken. Krijg weer een 4 daagse werkweek
heerlijk! per wanneer?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Ze zijn hier eindelijk akkoord met mijn verzoek om minder te werken. Krijg weer een 4 daagse werkweek
Van 5x8 naar 4x9?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Het is maar een griepje.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck, iedereen is ziek die vorige week bij het crematorium waren. Iedereen behalve ik (nog).
Los is de tweedequote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck, iedereen is ziek die vorige week bij het crematorium waren. Iedereen behalve ik (nog).
Op het moment dat je corona of enkel andere ziekte krijgt, ben je niet meer gezond.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gezond bent feitelijk wel.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:28 schreef Ruse het volgende:
![]()
ik heb overigens ook lichte koorts gehad en kortademigheid
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben al ziek geweest hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Ruse het volgende:
het is niet besmettelijk via internet hoor..
samen in 'quarantaine'?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben al ziek geweest hoordus kom maar op
Hij vind het nog steeds maar een griepjequote:Op woensdag 1 april 2020 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?
ik vind het ook wel grappigquote:Op woensdag 1 april 2020 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij vind het nog steeds maar een grapje
Ja! Wil niet meer terugquote:Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze is net weg uit Groningen, hou op hoor
Dat heb ik nooit gezegd. Een van de eerste dingen die ik zei was dat we het allemaal zouden krijgen (60%-80%).quote:Op woensdag 1 april 2020 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?
can't a white man have some fun?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze is net weg uit Groningen, hou op hoor
waar zit je nu dan?quote:
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
ik wil hier ook wel weg, maar ook weer niet. heb een leuke baan bij een bijzonder schappelijke werkgever, die vind ik ergens anders niet zo snel, en een huis kopen hier is een prima investering (in een normale economie althans)
mijn huis komt over een week of 2 in de verkoopquote:Op woensdag 1 april 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.
nou ja, bedoel meer dat dat geen reden is om weg te gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.
Nijmegenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
ik wil hier ook wel weg, maar ook weer niet. heb een leuke baan bij een bijzonder schappelijke werkgever, die vind ik ergens anders niet zo snel, en een huis kopen hier is een prima investering (in een normale economie althans)
Geloof me, ik verveel me niet hoorquote:
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis komt over een week of 2 in de verkoop
ah, ja wat meer naar het zuiden zou me op zich ook leuk lijken, ben de noordelijke mentaliteit behoorlijk zatquote:
hypotheekrente begint wel al te stijgenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.
Zo tweede rouwkaart binnen 2 weken. Hou op hoor.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.
Zo tweede rouwkaart binnen 2 weken. Hou op hoor.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Ruse het volgende:
het is niet besmettelijk via internet hoor..
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hypotheekrente begint wel al te stijgen
ik probeer 30 jaar vast rond de 2 procent te fixen, zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.
Nijmegen is zoveel mooierquote:Op woensdag 1 april 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.
Staat hier nog 5 jaar vast op een procentje of 2. Hoop dat ie niet weer richting de 10+ gaat zoals in de jaren 80.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hypotheekrente begint wel al te stijgen
vorige week waren er al iets van 80% meer oversluitingen dan normaalquote:Op woensdag 1 april 2020 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat hier nog 5 jaar vast op een procentje of 2. Hoop dat ie niet weer richting de 10+ gaat zoals in de jaren 80.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn huis alvast op funda zetten.
Nee joh, hoeft niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wil er wonen?quote:
Gezellig man!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Net onze 2e koffie date met t appartementen gebouw gehad.
Mijn buren link, rechts en ik. Allemaal met een eigen kopje koffie, voor de voordeur op de gallerij (dus op 1.5m afstand).
Even bijbuurten.
Afgesproken dat we er vrijdagmiddag bier bij pakken of wijn
Oeh leuk, lekker gluren.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie ze normaal ook niet zo vaak hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gezellig man!
Ik heb mijn buren al weken niet gezien
Zijn ze dood?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gezellig man!
Ik heb mijn buren al weken niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door rival op 01-04-2020 13:16:22 ]
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie ze normaal ook niet zo vaak hoor
Maar we roepen al tijden dat we iets moeten gaan doen samen, en nu ... ja.... is er de tijd.
Met in acht name van de afstand en zo dan.
We werken ook echt allemaal thuis, dus zo in de lunchpauze allemaal op de gallerij staan in t zonnetje en ff echt mensen kletsen is wel fijn merk ik.
Van de dame naast me zie ik de auto telkens op een andere plek staan dus in ieder geval is haar auto nog in gebruikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn ze dood?![]()
Ik leer mijn buren juist kennen
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:07 schreef rival het volgende:
Is iemand hier weleens aan de slag gegaan met kalkverf op een muurtje?
Om zo een soort resultaat te krijgen.Zonde man, daarna nooit meer een gladde muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het is vooral heel moeilijk het niet te gemaakt ruw te laten lijken zeg maar.
Die met die bruine muur in je voorbeeld is echt niet mooi gelukt vind ik. Dat ziet er gewoon uit alsof je nog een laagje had moeten verven ipv het beoogde landelijke gevoel.![]()
Eens troep.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zonde man, daarna nooit meer een gladde muur.
maar het is vooral heel moeilijk het niet te gemaakt ruw te laten lijken zeg maar.
Die met die bruine muur in je voorbeeld is echt niet mooi gelukt vind ik. Dat ziet er gewoon uit alsof je nog een laagje had moeten verven ipv het beoogde landelijke gevoel.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Van de dame naast me zie ik de auto telkens op een andere plek staan dus in ieder geval is haar auto nog in gebruik
Buurman heb ik serieus al weken gen leven gezien...
Kan ik het muurtje toch weer schuren als ik dat ooit weer glad wil. Geen problemen verzinnen die niet bestaanquote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zonde man, daarna nooit meer een gladde muur.
Die met die bruine muur in je voorbeeld is echt niet mooi gelukt vind ik. Dat ziet er gewoon uit alsof je nog een laagje had moeten verven ipv het beoogde landelijke gevoel.
Om zo een soort resultaat te krijgen.Ja, zou wel echt Pure and Original aanraden, Marrakech walls is daar heel erg geschikt voor. Kennissen van mij schilderen daar professioneel mee, echt supermooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kunt daarna gewoon weer een strakke muur schilderen, hoor. En die eerste moet je niet kiezen, die is lelijk gedaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heb jij dit thuis gedaan? Zag dat je ernaar zocht.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zou wel echt Pure and Original aanraden, Marrakech walls is daar heel erg geschikt voor. Kennissen van mij schilderen daar professioneel mee, echt supermooi.
En je kunt daarna gewoon weer een strakke muur schilderen, hoor. En die eerste moet je niet kiezen, die is lelijk gedaan.
Ik ben de oude funda foto’s van mijn huis kwijt, of ik moet ze nog ergens op Dropbox kunnen vinden. Redelijk verschil is het nu.quote:
Dit dacht ik ook. Gisteren nog een klok op marktplaats gezet in zo'n HOME/Action stjl, was serieus binnen een half uur opgehaaldquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Kun je misschien beter in het Actiontopic vragen.
Misschien heeft eigen huis en tuin nog een video. Hebben ze serieus vaak van dat soort dingen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je een beter idee voor betonlook muurtje?
Nee, heb uiteindelijk de licetto van Pure and Original omdat dat afneembaar is. Vriendin van me heeft Marrakech walls (lichtroze, dat welquote:Op woensdag 1 april 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij dit thuis gedaan? Zag dat je ernaar zocht.
thnx.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien heeft eigen huis en tuin nog een video. Hebben ze serieus vaak van dat soort dingen.
Opaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
thnx.
Videootje kijken, dat ik daar zelf niet aan denk. Ik ben zo hopeloos ouderwets
Thx voor het idee! Heb een balkon-diner voorgesteldquote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Net onze 2e koffie date met t appartementen gebouw gehad.
Mijn buren link, rechts en ik. Allemaal met een eigen kopje koffie, voor de voordeur op de gallerij (dus op 1.5m afstand).
Even bijbuurten.
Afgesproken dat we er vrijdagmiddag bier bij pakken of wijn
Om zo een soort resultaat te krijgen.Mooi. Beetje betonlook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, t is wat harder praten (sorry voor de onderburen dan), maar t werkt welquote:Op woensdag 1 april 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx voor het idee! Heb een balkon-diner voorgesteld(allemaal op ons eigen balkon
)
De licetto is wat meer effen zo te zien. Dat Marrakech is wel mooi maar denk dat andere merken vergelijkbare producten voor minder hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb uiteindelijk de licetto van Pure and Original omdat dat afneembaar is. Vriendin van me heeft Marrakech walls (lichtroze, dat wel) en dat is echt prachtig mooi.
Toen ik nog plannen had mijn badkamer te doen (heb ik nog steeds wel, maar ben te lui) wilde ik daar betonlook tegels (van die grote). Vind t echt wel mooi. Tuurlijk, trend-gevoelig want industrieel en hip, maar ach.quote:
Altijd iets doen waar jezelf blij van wordt. Mijn keukenblad zal ook niet de standaard keuze voor de meeste mensen zijn maar ben er nog steeds blij mee.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik nog plannen had mijn badkamer te doen (heb ik nog steeds wel, maar ben te lui) wilde ik daar betonlook tegels (van die grote). Vind t echt wel mooi. Tuurlijk, trend-gevoelig want industrieel en hip, maar ach.
Vind ik mooi. Zo zou ik mijn badkamer ook wel willen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik nog plannen had mijn badkamer te doen (heb ik nog steeds wel, maar ben te lui) wilde ik daar betonlook tegels (van die grote). Vind t echt wel mooi. Tuurlijk, trend-gevoelig want industrieel en hip, maar ach.
Ik heb felgroene muren in m'n huis (knal limoengroen).quote:Op woensdag 1 april 2020 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd iets doen waar jezelf blij van wordt. Mijn keukenblad zal ook niet de standaard keuze voor de meeste mensen zijn maar ben er nog steeds blij mee.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik mooi. Zo zou ik mijn badkamer ook wel willen.
Ja, licetto is effen inderdaad. Ik had in Zeeland krijtverf van Mia Colore, dat is goedkoper dan Pure and Original.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
De licetto is wat meer effen zo te zien. Dat Marrakech is wel mooi maar denk dat andere merken vergelijkbare producten voor minder hebben.
Je hebt dat ook van PVC en dat is er in zulke grote maten dat je dan alleen verticale naden hebt.quote:
Oeh, mooie vloer, de muren vind ik te. Als in, wel mooi, maar omdat alles op die manier gedaan is te druk.quote:
Het kan ook met betonstuc kom ik net achter. Zal nog wel even een dag of 2 googlen voor ik wat beslis.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, licetto is effen inderdaad. Ik had in Zeeland krijtverf van Mia Colore, dat is goedkoper dan Pure and Original.
Ga iig niet beginnen met krijtverf van de Action of zo. Misschien is de lijn van Gamma een idee, hoewel ik die kwalitatief minder mooi vind dan Mia Colore of Pure and Original.
Daar kan mij badkamer drie keer in of zo.quote:
Ja, dat is sowieso slim.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Het kan ook met betonstuc kom ik net achter. Zal nog wel even een dag of 2 googlen voor ik wat beslis.
Ik zou de vloer en muren ook hetzelfde maken, en dan zoals deze vloer. De muren vind iets te veel marmer lijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, mooie vloer, de muren vind ik te. Als in, wel mooi, maar omdat alles op die manier gedaan is te druk.
Ja ik heb ook niet zo'n grote hoor!quote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan mij badkamer drie keer in of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |