Eensquote:
Eindelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Ze zijn hier eindelijk akkoord met mijn verzoek om minder te werken. Krijg weer een 4 daagse werkweek
heerlijk! per wanneer?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Ze zijn hier eindelijk akkoord met mijn verzoek om minder te werken. Krijg weer een 4 daagse werkweek
Van 5x8 naar 4x9?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef rival het volgende:
Het is maar een griepje.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck, iedereen is ziek die vorige week bij het crematorium waren. Iedereen behalve ik (nog).
Los is de tweedequote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck, iedereen is ziek die vorige week bij het crematorium waren. Iedereen behalve ik (nog).
Op het moment dat je corona of enkel andere ziekte krijgt, ben je niet meer gezond.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gezond bent feitelijk wel.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:28 schreef Ruse het volgende:
![]()
ik heb overigens ook lichte koorts gehad en kortademigheid
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben al ziek geweest hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Ruse het volgende:
het is niet besmettelijk via internet hoor..
samen in 'quarantaine'?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben al ziek geweest hoordus kom maar op
Hij vind het nog steeds maar een griepjequote:Op woensdag 1 april 2020 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?
ik vind het ook wel grappigquote:Op woensdag 1 april 2020 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij vind het nog steeds maar een grapje
Ja! Wil niet meer terugquote:Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze is net weg uit Groningen, hou op hoor
Dat heb ik nooit gezegd. Een van de eerste dingen die ik zei was dat we het allemaal zouden krijgen (60%-80%).quote:Op woensdag 1 april 2020 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was toch allemaal overdreven en zou wel overwaaien toch?
can't a white man have some fun?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze is net weg uit Groningen, hou op hoor
waar zit je nu dan?quote:
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
ik wil hier ook wel weg, maar ook weer niet. heb een leuke baan bij een bijzonder schappelijke werkgever, die vind ik ergens anders niet zo snel, en een huis kopen hier is een prima investering (in een normale economie althans)
mijn huis komt over een week of 2 in de verkoopquote:Op woensdag 1 april 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.
nou ja, bedoel meer dat dat geen reden is om weg te gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een huis kopen is bijna overal een prima investering.
Nijmegenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
ik wil hier ook wel weg, maar ook weer niet. heb een leuke baan bij een bijzonder schappelijke werkgever, die vind ik ergens anders niet zo snel, en een huis kopen hier is een prima investering (in een normale economie althans)
Geloof me, ik verveel me niet hoorquote:
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis komt over een week of 2 in de verkoop
ah, ja wat meer naar het zuiden zou me op zich ook leuk lijken, ben de noordelijke mentaliteit behoorlijk zatquote:
hypotheekrente begint wel al te stijgenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.
Zo tweede rouwkaart binnen 2 weken. Hou op hoor.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Momenteel schijnt de huizenmarkt nog goed te zijn. Hopelijk blijft het nog even zo.
Zo tweede rouwkaart binnen 2 weken. Hou op hoor.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Ruse het volgende:
het is niet besmettelijk via internet hoor..
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hypotheekrente begint wel al te stijgen
ik probeer 30 jaar vast rond de 2 procent te fixen, zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.
Nijmegen is zoveel mooierquote:Op woensdag 1 april 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opschieten dan. Ik heb vorig jaar nog wat zaken om laten zetten zodat het voor de komende 20 jaar vast staat. Weet niet of ik hier 20 jaar blijf wonen, maar qua voorwaarden was het wel gunstiger in vergelijking met 6 jaar geleden.
Staat hier nog 5 jaar vast op een procentje of 2. Hoop dat ie niet weer richting de 10+ gaat zoals in de jaren 80.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hypotheekrente begint wel al te stijgen
vorige week waren er al iets van 80% meer oversluitingen dan normaalquote:Op woensdag 1 april 2020 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat hier nog 5 jaar vast op een procentje of 2. Hoop dat ie niet weer richting de 10+ gaat zoals in de jaren 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |