Op z'n minst moet je gewoon een mondkapje dragen als je verkouden of grieperig bent en je toch in de openbaarheid begeeft. Wij gaan dan lachend naar werk. Wat dat betreft leren we wel wat uit deze crisis waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Jojoke het volgende:
Een mondkapje zou verplicht moeten zijn als je de 1,5 meter afstand niet kan houden. Mondkapjes is even wennen in onze cultuur, maar als de economie daardoor eerder weer opgestart kan worden dan is het een kwestie van niet zeiken en gewoon een mondkapje op.
Maar ook korter... er zijn jongere IC patienten al weer thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Patienten liggen 3 tot 4 weken en zelfs soms 5 weken op de IC.
Ik vind hem wel geweldig hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Gommers praat altijd alsof hij snotverkouden is.
Als ik vanaf nu 5 weken terug reken kom ik op 26 februari.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar ook korter... er zijn jongere IC patienten al weer thuis.
Véél strenger ja? Leg eens uit. Er zit echt niet heel veel verschil tussen de lockdown in Duitsland en Nederlandquote:Op woensdag 1 april 2020 10:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben veel strengere maatregelen dan ons
Ik vind hem ook geweldig... dat heeft niets te maken met zijn verkouden praten.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geweldig hoor
Ik denk ook dat hij binnenkort in de TV kantine te zien is.
Welk punt? Wat werd er gezegd?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef Noek het volgende:
Goed punt wb de Thuiszorg. Die heeft het echt heel lastig momenteel.
Ik heb altijd het gevoel alsof hij bijna in huilen kan uitbarstenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Gommers praat altijd alsof hij snotverkouden is.
Gewoon lekker kritisch en geen behoefte aan politieke spelletjes. Dat is wel positief ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geweldig... dat heeft niets te maken met zijn verkouden praten.
^^quote:Op woensdag 1 april 2020 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon lekker kritisch en geen behoefte aan politieke spelletjes. Dat is wel positief ja.
Waarschijnlijk omdat dan het risico te groot gaat worden op oeverloos gezwets?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom ze hier niet wat ruimer qua tijd gaan zitten. Is iedere keer allemaal vrij haastig.
De Belgische politiek had nogal stevige en vrij ongenuanceerde kritiek op de Nederlandse aanpak. Daaruit bleek al dat ze vooral slecht geïnformeerd waren want ze bleven maar hameren op groepsimmuniteit. Vervolgens gooiden ze betonblokken op de grens om daadkrachtig te lijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, ook in België mag je een frisse neus halen. Verschil met NL zijn de winkels denk ik?
Het staat of valt uiteindelijk ook bij het gedrag van de mensen i.c.m. de handhaving. Niet de regels an sich.
quote:
Het is ook totale onzin om de WHO naar die kwestie te vragen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:46 schreef Aurelius het volgende:
twitter:HKWORLDCITY twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 12:40:53‼WOW‼ Bruce Aylward/@:WHO did an interview with HK's @:rthk_news & when asked about #Taiwan he pretended not to hear the question. The journalist asks again & he hangs up!
She calls back & he said "Well, we've already talked about China."
ENJOY+SHARE THE MADNESS! #CoronaVirus https://t.co/jgpHRVHjNX reageer retweet
HLN weet het direct te duiden, "andere landen tellen niet alle doden mee". Eerder wist HLN ook al zeker, "we gaan het beter doen als Nederland"quote:Op woensdag 1 april 2020 11:20 schreef ondeugend het volgende:
Belgie heeft vandaag niet zulke goede cijfers
123 doden
en de positief getesten ook op 1189 (was gisteren 976)
HLN is ook wel Telegraaf in het kwadraat. Niet echt representatiefquote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef Blik het volgende:
[..]
HLN weet het direct te duiden, "andere landen tellen niet alle doden mee". Eerder wist HLN ook al zeker, "we gaan het beter doen als Nederland"
Wat een calimero-land is het eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |