abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192385691
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385703
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385711
Klinkt lekker knus, Cat O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, iedereen grinnikt er een beetje over en iedereen groet ook :7
Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Beiden niet heel relaxt, ookal heb ik dan liever die eerste.
pi_192385725
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
O+
pi_192385729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kinkt als een soort survival run :D
pi_192385794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
pi_192385819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
pi_192385870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
:D

Ik blijf de komende dagen dus wel gewoon in onze tuin
  woensdag 1 april 2020 @ 09:38:07 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192385924
Wij gaan vanmiddag even naar het strand.. even er uit en dat is toch wel ik het dichtst bij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 april 2020 @ 09:42:05 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_192385990
Hier in Duitsland mag je met max 2 personen naar buiten. In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
Al een paar keer een rondje gelopen. Naar een dorpje verderop, de uitgestorven dijk op en via buitenom een ander dorpje weer terug. Ergens tussen de 5 en 7 KM voor een rondje.
Morgen boodschappen doen. Voor het eerst in anderhalve week. Brood voorraad begint op te raken en vers fruit/groente mag er ook wel weer komen. Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Zal morgen dan ook weer het eerste contact met iemand zijn in anderhalve week. De kassamedewerker achter een groot kunststof scherm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 10:24:13 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192386626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 10:32:26 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192386776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:32:44 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386786
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Elke deelstaat kan zijn eigen regels invoeren. Ik heb niet gecontroleerd of er in een andere deelstaat hiertoe meer/minder beperkingen zijn.

En wat er open is? Supermarkt zeker. Staat heel groot op elke website van een winkel. En de bouwmarkt zag ik gister tijdens het rondje lopen. Verder geen idee.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:34:39 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386818
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
Bij het soort dat in de aanbieding komt niet. Heb ik reeds gecontroleerd.
En ik heb ook ruimte om de struiken te laten groeien. Een grote muur van de garage\schuur waar het grootste deel van de dag de zon op staat.
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 11:09:58 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192387479
Spanning en sensatie.

woensdag 1 april 2020 @ 11:12:57 #18
370431 drakin
vurig typje
pi_192387553
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar een kiwi en deze is dubbelzijdig of hoe je het noemt.
Bij een kiwi duurt het wel 7 jaar voor er vrucht in komt.

Bij mij zelfs 8 jaar, maar inmiddels 2 wasmanden vol per jaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 1 april 2020 @ 11:13:16 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192387559
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

https://www.belastingdien(...)wege-de-coronacrisis

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
pi_192387736
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
Cool :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 april 2020 @ 11:23:47 #21
370431 drakin
vurig typje
pi_192387774
quote:

Ik ga netjes btw betalen deze maand hoor. Maar goed gedaan ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192387776
quote:

Doen jullie goed ^O^
pi_192388015
quote:

Lekker bezig! Een hoop ondernemers zijn jullie dankbaar O+
Spoilers!
pi_192388061
quote:

Fijn zeg! Daar zullen veel mensen heel blij mee zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192388218
quote:

Goeie klus, Anthraxx👍🏼
Dat er zó veel mensen voor nodig zijn om dit te bouwen!?

In alle ellende, is het toch meegenomen dat het dag in, dag uit dit weer is.
Droog en zonnig. En dat wij er nog uitmogen.
Zoals JT het beleeft, lijkt mij niet prettig.
Het is voor een goed doel!
De moeders met kleine kinderen zie ik hier ook 2 x dag fietsen, elkaar tegenkomen en dan met elkaar praten op 2 m.afstand.

@Candaasje...langs de Lek is het rustig om er even uit te zijn, heb ik begrepen.
  woensdag 1 april 2020 @ 11:47:40 #26
13783 Anthraxx
pi_192388235
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeie klus, Anthraxx👍🏼
Dat er zó veel mensen voor nodig zijn om dit te bouwen!?

In alle ellende, is het toch meegenomen dat het dag in, dag uit dit weer is.
Droog en zonnig. En dat wij er nog uitmogen.
Zoals JT het beleeft, lijkt mij niet prettig.
Het is voor een goed doel!
De moeders met kleine kinderen zie ik hier ook 2 x dag fietsen, elkaar tegenkomen en dan met elkaar praten op 2 m.afstand.

@:Candaasje...langs de Lek is het rustig om er even uit te zijn, heb ik begrepen.
Er zijn zoveel mensen nodig omdat het hele IT landschap van de Belastingdienst niet samen te vatten is in 1 simpele zin ;). Die is erg complex. Het bouwen is je minste probleem. Het verifiëren dat alles op de juiste plek terecht komt zit de uitdaging in. Communiceren met tig afdelingen, verificatie, fouten opsporen, zodat het allemaal op de goede plek komt.
pi_192388300
Keep it simple @ bd.nl B-)
  woensdag 1 april 2020 @ 11:51:38 #28
13783 Anthraxx
pi_192388310
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef AnneX het volgende:
Keep it simple @ bd.nl B-)
Het kan niet simpel. Het is geen Excel spreadsheet :D
pi_192388341
Ik zou eigenlijk wel weer eens willen dat het regent :@
Dan is het tenminste knus binnenzitten en dan hebben we ook niet zo'n gedoe met al die mensen die massaal naar het bos willen. Kan ik mooi in het bos lopen zonder iedere 10 m uitgefoeterd te worden door wandelaars die vinden dat het bos van hen is. (Inclusief de hardlooproute die er door de beheerders van het bos is uitgezet, natuurlijk.)
En ik heb continu bloedneuzen door de droge en koude lucht. Ben maar weer begonnen met neuszalf. Waarom maken ze neuszalf die stinkt. :(

/mopper :')
pi_192388372
@Anthraxx ik snap net genoeg van IT om te weten dat het idd niet makkelijk is wat jullie voor elkaar hebben gekregen. Petje af. w/
pi_192388496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Spoilers!
pi_192388509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Tele6 het volgende: Waarom maken ze neuszalf die stinkt. :(

/mopper :')
“Mag” je blij mee zijn...deels, dat je het ruikt.
Blijkbaar hoort ‘niet-proeven/ruiken’ bij een symptoom.
Níet meer roken en tóch een vieze smaak in mijn bek mond. :r
pi_192388522
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik helaas een hoop voorbeelden gezien van mensen die een Excel spreadsheet heel erg niet simpel kunnen maken. Tja. :P
pi_192388523
quote:

Hard gewerkt ^O^
  woensdag 1 april 2020 @ 12:02:44 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_192388535
De vogels zijn druk bezig met nesten bouwen. En aangezien mijn tuin een zooitje is, is het een af en aanvliegen voor gras en takjes. Ik had met de laatste knipbeurten van de baard de haren opgespaard. Deze net buiten neer gelegd. Was nog niet binnen of de eerste vogels vlogen al met een pluk weg.
  woensdag 1 april 2020 @ 12:03:12 #36
13783 Anthraxx
pi_192388548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik helaas een hoop voorbeelden gezien van mensen die een Excel spreadsheet heel erg niet simpel kunnen maken. Tja. :P
Ja, die ken ik ook. Best knap wat je met Excel allemaal kan.
  woensdag 1 april 2020 @ 12:04:26 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192388581
Neuszalf die stinkt... ja waarom?? dat moeten ze toch wel geurloos kunnen maken?

Met goede moed naar het werk, was er om 525 al want "vergeten" dat ik nu dichterbij woon :')

Bij portier temp. laten checken... kon de temp niet lezen want was te laag Op de pols gemeten, nou net boven de ondergrens.
Prima.

Om 10 uur maar naar huis toe gegaan, ging niet helemaal goed :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192388584
Ik ben door alle hectiek gewoon m'n moeders verjaardag vergeten. Nouja, langsgaan is geen optie, maar had wel iets kunnen sturen. Zit nu te twijfelen Thuisbezorgd wat desserts te laten bezorgen ofzo. #dochtervanhetjaar
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:06:46 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388627
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben door alle hectiek gewoon m'n moeders verjaardag vergeten. Nouja, langsgaan is geen optie, maar had wel iets kunnen sturen. Zit nu te twijfelen Thuisbezorgd wat desserts te laten bezorgen ofzo. #dochtervanhetjaar
Je kunt altijd PostNL de schuld geven :7
  woensdag 1 april 2020 @ 12:07:23 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192388637
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

“Mag” je blij mee zijn...deels, dat je het ruikt.
Blijkbaar hoort ‘niet-proeven/ruiken’ bij een symptoom.
Níet meer roken en tóch een vieze smaak in mijn bek mond. :r
Ja, stoppen met roken is niet voor niks ontzettend kut!! Je krijgt overal last van ineens! Volhouden hoor.
@:Lonaa ook. Het hoesten in de ochtend moet nu wel wat minder zijn... Proberen om het zo lang mogelijk uit te stellen voor de volgende sigaret, hier al 13 jaar maar ik zeg niet dat ik gestopt ben
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192388645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Neuszalf die stinkt... ja waarom?? dat moeten ze toch wel geurloos kunnen maken?

Met goede moed naar het werk, was er om 525 al want "vergeten" dat ik nu dichterbij woon :')

Bij portier temp. laten checken... kon de temp niet lezen want was te laag Op de pols gemeten, nou net boven de ondergrens.
Prima.

Toch te snel aan de slag gegaan dus. Mak an jij!
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:08:19 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388653
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, die ken ik ook. Best knap wat je met Excel allemaal kan.
Zoveel dure ingewikkelde programma's terwijl je met Excel heel veel kunt.
pi_192388671
quote:
Ai... :X

Die desserts zouden bij mij wel heel veel goedmaken in zo’n geval :9

Las vandaag dat het lokale sterrenrestaurant nu ook aan afhalen doet :D
  woensdag 1 april 2020 @ 12:10:37 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192388697
quote:

Prima.

Goed dat je toch naar huis bent gegaan.
Nu verder uitzieken en pas weer beginnen als je echt 100% beter bent. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192388780
@uniekhoorn ...”vergeten” dat je dichterbij woont. (8>
Wél teruggereden naar het goede huis? w/

Trouwens...hoe gaat het met inparkeren? voor de deur.
Je bent nog niet veel weggeweest, natuurlijk.

@Myraela ...dat is rottig. Met Dessert aan huis wil ik wél verrast worden w/
En ik ben niet eens jarig.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:16:49 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen nodig omdat het hele IT landschap van de Belastingdienst niet samen te vatten is in 1 simpele zin ;)
"Het is een janboel" volstaat niet? ;)

Bestaan er inmiddels al opleidingen/specialisaties "historische informatica"? Draaiend houden van bepaalde systemen wordt in de toekomst misschien een uitdaging?
  woensdag 1 april 2020 @ 12:18:59 #47
13783 Anthraxx
pi_192388856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bestaan er inmiddels al opleidingen/specialisaties "historische informatica"? Draaiend houden van bepaalde systemen wordt in de toekomst misschien een uitdaging?
Er zijn genoeg systemen die heel wat jaartjes oud zijn. Maar er zijn ook genoeg ontwikkelaars en beheerders die ze onderhouden. Jong en oud. Janboel zou ik het niet noemen. Er zit echt wel structuur in. Alleen rotte plekken houd je altijd wel en die liggen ook wel onder de aandacht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 12:20:47 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192388884
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er zijn genoeg systemen die heel wat jaartjes oud zijn. Maar er zijn ook genoeg ontwikkelaars en beheerders die ze onderhouden. Jong en oud. Janboel zou ik het niet noemen. Er zit echt wel structuur in. Alleen rotte plekken houd je altijd wel en die liggen ook wel onder de aandacht.
Kan je ook iets bouwen voor de ANBI? :P. We hebben wel wat verzoeknummers :+. Kan Eindhoven ook heel blij mee worden :P maar wij vooral.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 april 2020 @ 12:21:57 #49
13783 Anthraxx
pi_192388899
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Kan je ook iets bouwen voor de ANBI? :P. We hebben wel wat verzoeknummers :+.
Ik heb al iets gebouwd voor ANBI :+
  woensdag 1 april 2020 @ 12:26:31 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_192388979
quote:

[..]

De infra van een financiële instelling, wat de belastingdienst is. Zit iets anders in elkaar dan bij de meeste bedrijven. Zowel de wat wettelijk bewaard moet worden als tijdstempel op transacties.
Dit is de wereld van de mainframe en Cobol. Naast de unix en linux systemen. Waar vervolgens een frontend (website) weer mee moet kunnen babbelen door een paar firewalls heen.
pi_192389022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:Y :Y :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192389421
Poes is zo leuk als ze iets niet wil. Ze is nu achter het gordijn verdwenen omdat ze zo niet uit de kamer geschopt wil worden :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192389689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes is zo leuk als ze iets niet wil. Ze is nu achter het gordijn verdwenen omdat ze zo niet uit de kamer geschopt wil worden :'D

Ik ben vanmorgen ondergepist door een kitten :')
Kon het het kind niks aan doen, ik moet moeder gewoon geen luiers laten verwisselen op mijn schoot.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:04:15 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192389740
quote:

[..]

Ik werk in een sector waarin hele groepen systemen over 10 jaar worden afgeschreven, en waarin fabrikanten zulke enorme hordes moeten nemen in de USA om binnen de levenscyclus van hun apparaat nieuwe software toe te passen, dat ze er toe besluiten die hordes niet te nemen, en dus de software niet aanpassen. En da's dus ook niet updaten.

Dit zijn zaken die een klein dorpje als Nederland aan de rand van een bruinwaterzeetje niet kan oplossen, daar heb je grote mogendheden voor nodig, zoals bv een EU richtlijn. Die is er echter nog steeds niet.

Dus houd je systemen die je 10 jaar in de lucht moet houden, en zullen pas bij nieuw aangekochte systemen in de toekomst, aangekocht -na- het verschijnen van zo'n richtlijn, deze periodes korter worden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192389780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D Piep gaat wel eens met haar vette lijf achter een klein plantje zitten.

Ik heb net weer heel hard gecheerlead om aan te moedigen dat ze heus zelf de deur open kan maken. Dat heeft ze nooit onder de knie gekregen in het vorige huis. In dit huis is de deur van de woonkamer deels van glas aan de onderkant en dat helpt blijkbaar. Nu kan ze als ze heel hard wordt aangemoedigd wel op haar achterpoten staan en de deur openduwen. Ze kermt er wel flink bij, dat wel.
Spoilers!
pi_192389888
Hahaha ik zou poes niet snel aanmoedigen zelf de deur open te doen :D Dan is er helemaal geen houden aan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192390006
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha ik zou poes niet snel aanmoedigen zelf de deur open te doen :D Dan is er helemaal geen houden aan :D
Het gaat maar om 1 deur, de deur van de hal naar de woonkamer. Die sluiten we altijd op 20cm na zodat Piep er in en uit kan. Maar het kan ook gebeuren dat de kier net iets de nauw is voor haar. Dan moet ze dus zelf aan de bak want ik heb geen zin om op te staan.
Spoilers!
pi_192390187
Ziva kan wel deuren open maken door 'van zich af te duwen', maar niet als de deur naar haar toe moet. Daar waar Abby heel kundig een pootje achter de deur haakt kan Ziva dat niet. Dat komt volgens mij voornamelijk omdat ze linkspotig is en de meeste deuren met rechts opengehengelt moeten worden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192390307
De diva’s kunnen de deuren openen maar ik zou willen dat ze die ook weer dicht konden doen :P

Een vorige kat kon ook dichte deuren openen, sprong op de deurklink en open.
pi_192390379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
De diva’s kunnen de deuren openen maar ik zou willen dat ze die ook weer dicht konden doen :P

Een vorige kat kon ook dichte deuren openen, sprong op de deurklink en open.
Deed mijn oudje ook inderdaad.
Andere kat (bij mijn ex nu) kon dat niet.
Maar dan hoorde je bij de deur wat gemorrel en gemauw... en dan kwam de ander hem gewoon even open doen _O-
pi_192390407
Bij ons staan gewoon altijd alle deuren waar ze door mag open. Alleen vinden we gewoon af en toe iets anders :D
pi_192390450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Deed mijn oudje ook inderdaad.
Andere kat (bij mijn ex nu) kon dat niet.
Maar dan hoorde je bij de deur wat gemorrel en gemauw... en dan kwam de ander hem gewoon even open doen _O-
Whaha.
pi_192390459
quote:
Was dit gisteren? :{

Vast al haar gebeld denk. Misschien wel leuk als je wat lekkers laat bezorgen. Of een bloemetje en dan met Pasen zo'n ontbijt als Kaatje heeft :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192390477
For fucks sake, ergens in dit woonwijkje zit een ijzerslijpfabriek verstopt ofzo... ergens aan mijn "binnenplaats" (de huizen zijn om een stuk grond gebouwd, dat stuk grond is opgeknipt in verschillende formaten tuinen en binnenplaatsen). Valt er zo veel te veel verdienen met ijzerslijpsels? Waarom je anders letterlijk elke dag aan het slijpen ben is me echt een raadsel.
pi_192390481
quote:

Prima.

Goed dat je wordt getemperatuurd daar.
Bij ons op kantoor werd er vlaai getrakteerd hoorde ik, omdat ze blij waren dat de meesten nog op kantoor zitten o|O
Beterschap en nu helemaal goed uitzieken. Niet eerder gaan dan 24 uur helemaal klachtvrij! :*
pi_192390549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was dit gisteren? :{

Vast al haar gebeld denk. Misschien wel leuk als je wat lekkers laat bezorgen. Of een bloemetje en dan met Pasen zo'n ontbijt als Kaatje heeft :)
Nee, vandaag. Ik heb een appje gestuurd. Ik laat nog wel wat toetjes bezorgen, en dan vind ik het eigenlijk wel best. Mijn moeder stuurt ook altijd alleen maar een appje en komt normaal ook niet langs, dus waar maak ik me eigenlijk druk over.
pi_192390583
Voor deze week zijn ze op maar Myra: tip voor volgende week: https://supportyourlocals010.nl/
pi_192390792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor deze week zijn ze op maar Myra: tip voor volgende week: https://supportyourlocals010.nl/
Ik had die boxen wel gezien, maar het spreekt me niet zo aan eigenlijk. Los van dat ze alleen in Rotterdam bezorgen, ben ik ook gewoon een te zeikerige eter. :D Of bedoel je om aan m'n moeder te geven? Die is nog onmogelijker op het moment.
pi_192390802
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had die boxen wel gezien, maar het spreekt me niet zo aan eigenlijk. Los van dat ze alleen in Rotterdam bezorgen, ben ik ook gewoon een te zeikerige eter. :D Of bedoel je om aan m'n moeder te geven? Die is nog onmogelijker op het moment.
Nee voor jou :D Ik vind het wel een leuke box, doen leuke partijen mee O+
pi_192390879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee voor jou :D Ik vind het wel een leuke box, doen leuke partijen mee O+
True, het is wel een leuk concept. :Y
pi_192391430
Rustigjes aan opgestaan.
Kittens geknuffeld
Eigen team geknuffeld en nieuws gekeken
Beetje gewerkt
Kittens geknuffeld
Uitgebreide lunch met serie
Beetje gewerkt
Nu mijn telefoon aan het leeghalen
Dadelijk écht nog wat werken o|O
En morgen weer zo’n dag.

Combi thuiswerken en ziekenhuisbaan is wennen... maar goed dat ik niet teveel diensten daar heb ingepland. Deze week officieel 60 uur werken, effectief denk ik dat ik aan 50 kom. :7
pi_192391631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, vandaag. Ik heb een appje gestuurd. Ik laat nog wel wat toetjes bezorgen, en dan vind ik het eigenlijk wel best. Mijn moeder stuurt ook altijd alleen maar een appje en komt normaal ook niet langs, dus waar maak ik me eigenlijk druk over.
Oh -O-
  woensdag 1 april 2020 @ 14:55:30 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192391993
Hier wel de corona lijst van Lifelines, dat wordt interessant :P
pi_192392267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan heb je haar verjaardag toch niet gemist? Ik stuur ook pas regelmatig in de middag een berichtje, als ik niet langs kan komen.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:34:19 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392659
Hoe ondernemers inspringen op de Corona O+
De "bouwmarkt" hier is een eenmanszaakje van een oudere man, weduwenaar. Vroeger was ie ook timmerman en deed zijn vroeg de winkel. Dus er zit nog een behoorlijke werkplaats naast/achter de winkel.

Hij loopt nu platen te knutselen om puzzels in te leggen, met opstaand randje zodat stukjes niet weg vallen en je een puzzel ook zo weg kunt pakken. Schijnt als een tierelier te lopen :D
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:36:09 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392689
Waarschijnlijk is het niet heel ondernemend en kost het iets meer dan de materiaalkosten. Maar goed, de hele reden dat hij die winkel nog heeft is afleiding en praat volgens mij :+
pi_192392713
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan heb je haar verjaardag toch niet gemist? Ik stuur ook pas regelmatig in de middag een berichtje, als ik niet langs kan komen.
Niet gemist, wel eigenlijk vergeten. Anders had ik haar even een taart toegestuurd. Ondanks dat we normaal niets doen met verjaardagen, voelt het nu toch wat stom omdat ze het zelf ook helemaal niet kan vieren of weg kan oid.
pi_192392729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:34 schreef derLudolf het volgende:
De "bouwmarkt" hier is een eenmanszaakje van een oudere man, weduwenaar. Vroeger was ie ook timmerman en deed zijn vroeg de winkel. Dus er zit nog een behoorlijke werkplaats naast/achter de winkel.

Hij loopt nu platen te knutselen om puzzels in te leggen, met opstaand randje zodat stukjes niet weg vallen en je een puzzel ook zo weg kunt pakken. Schijnt als een tierelier te lopen :D
Bij Aure zag ik een mal op tafel voor een puzzle van 500, 750 of 1000 stukjes. _O-

In de burenapp.: is het een “ leuk” idee om bingo te spelen? 8)7
Hóe of wát...ik heb geen idee en nog niet gereageerd. B-)
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:42:11 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392766
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bij Aure zag ik een mal op tafel voor een puzzle van 500, 750 of 1000 stukjes. _O-

Ja jij had ze ook in twee maten, 50x70cm voor 100 stukjes en kleiner voor 500 ofzo.
pi_192392968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:34 schreef derLudolf het volgende:

Heel veel jaren geleden kreeg mijn moeder een enorm groot kado (ingepakt en wel) van mijn vader. Zo’n plank dus. Z’n vrouw en dochters waren verslaafd aan het puzzelen en deden dat op de eettafel. En hij had een schurfthekel aan eten met bord op schoot. Dit was de oplossing.
Hij had ook de gewoonte, dat wanneer wij drieën uren naar een stukje zochten, hij langsliep, even keek en hoppa dat stukje vond en kon leggen. _O-
pi_192393010
quote:

Top zeg!!
pi_192393046
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel veel jaren geleden kreeg mijn moeder een enorm groot kado (ingepakt en wel) van mijn vader. Zo’n plank dus. Z’n vrouw en dochters waren verslaafd aan het puzzelen en deden dat op de eettafel. En hij had een schurfthekel aan eten met bord op schoot. Dit was de oplossing.
Hij had ook de gewoonte, dat wanneer wij drieën uren naar een stukje zochten, hij langsliep, even keek en hoppa dat stukje vond en kon leggen. _O-
De losse stukjes op kleur gesorteerd of deels een afbeelding, nemen toch 4 x zo veel plek in. 8)7
  woensdag 1 april 2020 @ 16:04:40 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_192393105
Sportschool doet aan online trainingen geven ^O^ . Wel op een onmogelijke externe website. Op de eigen server hosten gaat blijkbaar niet.
En op je eigen website neerzetten dat de training om 16:00 uur begint. Maar op de webseminar pas om 17:00 uur. :( Niet heel goed voor de minimale energie om mee te doen.
pi_192393408
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

De losse stukjes op kleur gesorteerd of deels een afbeelding, nemen toch 4 x zo veel plek in. 8)7
Dat deden wij niet echt, alles op kleur leggen. Maar die plank was vrij groot, wij hadden vaak puzzels van 3000 stukjes, dus rand leggen en alle stukjes daarbuiten.
pi_192393545
Pfff belzombie hiero :{
pi_192393588
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
:*
pi_192393651
Ommetje gemaakt, postzegels gekocht. Het was druk in de Bruna, om een of andere reden meerdere moeders met kinderen die totaal geen idee van afstand hadden en overal aanzaten :')

Ik zag een boel beren in vensterbanken. Ook een hoop tekeningen met *; voor de zorg. En groene papiertjes op de ramen... het idee achter dat laatste snap ik niet helemaal. Weet iemand waar dat voor is?

M'n moeder belde nog om te vertellen dat ze twee beren voor het raam had gezet, haar beer en mijn vaders beer. En toen er een kind langskwam is ze met beer en al op het kind af gegaan om namens de beer te vertellen dat ze het zo leuk vond dat dat kind langskwam _O-
pi_192393711
Ik ben net voor het eerst naar de lokale molen gegaan. Schandalig dat zo'n crisis er voor nodig is om zoiets eindelijk te doen. Ik heb er gelijk mijn visitekaartje achtergelaten met de boodschap dat ik wel een nieuwe website voor hen wil sponsoren in ruil voor wat publiciteit.
Spoilers!
pi_192393759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder belde nog om te vertellen dat ze twee beren voor het raam had gezet, haar beer en mijn vaders beer. En toen er een kind langskwam is ze met beer en al op het kind af gegaan om namens de beer te vertellen dat ze het zo leuk vond dat dat kind langskwam _O-
_O-
Spoilers!
pi_192393775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net voor het eerst naar de lokale molen gegaan. Schandalig dat zo'n crisis er voor nodig is om zoiets eindelijk te doen. Ik heb er gelijk mijn visitekaartje achtergelaten met de boodschap dat ik wel een nieuwe website voor hen wil sponsoren in ruil voor wat publiciteit.
Om meel te kopen? Wat ga je allemaal bakken?

Ik vind molens leuke dingen. Ik ben als kind best wel vaak op bezoek geweest bij die in ons dorp, was heel leerzaam. Wij hadden een beltmolen, ook wel bekend als "oh jee, de molen is te hoog geworden, laten we een bult aarde tegen de onderkant gooien zodat-ie niet omvalt". O+
pi_192393878
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Om meel te kopen? Wat ga je allemaal bakken?

Ik vind molens leuke dingen. Ik ben als kind best wel vaak op bezoek geweest bij die in ons dorp, was heel leerzaam. Wij hadden een beltmolen, ook wel bekend als "oh jee, de molen is te hoog geworden, laten we een bult aarde tegen de onderkant gooien zodat-ie niet omvalt". O+
Ik heb bloem, volkoren- en roggemeel gekocht. Ik weet nog niet precies waarvoor allemaal. Straks maak ik quichedeeg, zondag een appeltaart. We gaan momenteel niet naar de bakker dus we maken ons eigen brood.
Spoilers!
pi_192393984
quote:
Ommetje gemaakt, postzegels gekocht. Het was druk in de Bruna, om een of andere reden meerdere moeders met kinderen die totaal geen idee van afstand hadden en overal aanzaten :')

Ik zag een boel beren in vensterbanken. Ook een hoop tekeningen met *; voor de zorg. En groene papiertjes op de ramen... het idee achter dat laatste snap ik niet helemaal. Weet iemand waar dat voor is?

Diverse gemeentes hebben 'n actie met rode of groene posters of a4' tjes om mee aan te geven dat je kunt helpen (groen) of wanneer iemand hulp nodig heeft (rood)
pi_192394006
Ik deed een paar boodschappen bij de Dirk. Op zich was alles daar goed geregeld. Er stonden x karretjes, geen muntje nodig. Je pakt er 1 en gaat via 1 deur naar binnen. Daar staat een medewerker met een pomp desinfecterende handzeep en dat joepst ze op je hand. Daarna maakt ze het handvat van je karretje schoon met papier + desinfecterende sprietz. Dan kan je boodschappen doen.

Verder druk geweest met vleesch verpakken, wat in de tuin geprutst en ik ben nu ont-zet-tend moe. :')

Vanavond kaasfondue. *O*
  woensdag 1 april 2020 @ 16:49:55 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_192394118
Honger. op het menu. Langzaam gegaarde lamschouder en wittebonen in tomatensaus, opgeleukt met sojasaus en knoflook. Maar moet nog even wachten tot na de training.
pi_192394213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:49 schreef z80 het volgende:
Honger. op het menu. Langzaam gegaarde lamschouder en wittebonen in tomatensaus, opgeleukt met sojasaus en knoflook. Maar moet nog even wachten tot na de training.
“ opgeleukt”
Als je wilt, heb ik nog yt links van de sportschool hier.

Sooo...zelfs autogereden. Ik kan het nog.
Naar de garage in het dorp en terug. w/ :D
pi_192394266
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
Gekkenhuis weer?
pi_192394279
En ik dacht dat Joodse mensen zo intelligent waren |:(
Zie ze en masse door de straat lopen in Jerusalem.
Orthodoxe Joden.
# niet persoonlijk bedoeld. #verbijsterd.
pi_192394369
Jouw moeder @Tele6 :D

Vanmiddag beetje huishouden gedaan. Morgen en overmorgen weer verder.

De molen hier verkoopt hun spul ook bij andere winkels die vaker open zijn (maar nu helaas niet). Zal al blij zijn als er morgen gist te koop is
pi_192394389
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
Orthodoxe Joden.
Heb je India gezien? Volledige lockdown en duizenden mensen die wachten op treinen
  woensdag 1 april 2020 @ 17:06:14 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192394447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
Orthodoxe Joden.
Orthodoxen zijn in geen enkel geloof intelligent, anders waren ze niet zo sektarisch. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192394579
Wauw Wimbledon gecancelled
pi_192394596
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die aanduiding had er voor mij niet per se op gehoeven :P het is vooral handig omdat je het op kan rollen tussendoor :D

Dan kan ik hem wegleggen en er een andere keer mee verder :P
pi_192394671
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef Aure het volgende:

[..]

Die aanduiding had er voor mij niet per se op gehoeven :P het is vooral handig omdat je het op kan rollen tussendoor :D
[ afbeelding ]

Ohoh....wat gaaf
pi_192394749
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Orthodoxen zijn in geen enkel geloof intelligent, anders waren ze niet zo sektarisch. :{w
Oh ja. Tuurlijk.
#Staphorst.

What Aure...je kunt de puzzel oprollen 8)7
Want ik vroeg mij (al eerder) af, of de poezen hier en daar aan de haal gingen of óp een stukje gaan liggen...Barrel?
Poezen liggen op de afstandsbediening, op de muis, op het toetsenbord.

En ik heb opnieuw en nu beetje bozig ingesproken op 2 telefonen en na 2 weken mailen, bij de kennis, die niks laat terughoren. Klaar ermee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 17:22:08 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192394772
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Alleen de Tour staat nog.....
Nou ja en wellicht competitievoetbal.
pi_192394814
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef Aure het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok even een waarschuwing. Die dingen zijn kut.

Ok even een waarschuwing, die dingen zijn kut. Werkt niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192394856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:24 schreef Soury het volgende:

[..]

😳
pi_192394865
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

😳
Ja sorry.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192394920
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja sorry.
Hihi...sloeg op “werkt niet”- echo.
En vergat Aure ook te citeren.
pi_192394936
quote:

[..]

Die snap ik niet helemaal. Ik heb de indruk dat @Aure er prima tevreden mee is, en ik heb zo'n ding ook wel eens gebruikt toen ik samen met mijn ex puzzelde en dat ging ook prima. Wat is je probleem ermee?
pi_192394941
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hihi...sloeg op “werkt niet”- echo.
En vergat Aure ook te citeren.
Ja er gaat wel meer mis met qouten op fok.
pi_192394966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die snap ik niet helemaal. Ik heb de indruk dat @:Aure er prima tevreden mee is, en ik heb zo'n ding ook wel eens gebruikt toen ik samen met mijn ex puzzelde en dat ging ook prima. Wat is je probleem ermee?
Ik dat het voor mijn moeder gekocht. En het uitrollen was weer overnieuw beginnen. Maar ik deed vast iets verkeerd
pi_192394974
Welkom Soury in de Culsc.

En hoppa...troostvoer: https://www.hellofresh.nl(...)e436a3aca6450d4eefd5 :Y)
pi_192394990
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:31 schreef AnneX het volgende:
Welkom Soury in de Culsc.

En hoppa...troostvoer: https://www.hellofresh.nl(...)e436a3aca6450d4eefd5 :Y)
Oh je weet niet hoelang ik hier ben in cul en soms lurk ik mee ;)
pi_192395188
Net een linzensoep-achtig iets uit de vriezer gegeten :9 Was nog best lekker eigenlijk met iets meer zout en peper :9
pi_192395233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gekkenhuis weer?
Gewoon heel heel veel werk, het blijft maar komen ook al draaien we geen fysieke spreekuren meer!
Maar we hebben wel overzicht en het is gezellig, wel heel belangrijk O+
Tevreden en doodmoe tegelijk.
Morgen weer bijtrekken.
Straks bijlezen :)
  woensdag 1 april 2020 @ 17:46:53 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_192395259
Eerste training was/waren 5 tabata doorgangen. Alle 5 niet echt zwaar, wel prettig om mee te beginnen na de vakantie.
Nu eten maken.
pi_192395381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Net een linzensoep-achtig iets uit de vriezer gegeten :9 Was nog best lekker eigenlijk met iets meer zout en peper :9
Mijn ervaring is dat linzensoep vaak de tweede dag lekkerder is O+
Ik kruid 'm ook altijd flink O+ :9
pi_192395400
Ik eet vanavond iets mexicaans-kidneybonen-achtigs. Voor 2020 had ik me voorgenomen om geen kant-en-klare zakjes tacokruiden meer te kopen, maar mijn eigen mengsels te maken, en ik heb de indruk dat dat inmiddels goed lukt :9
pi_192395401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Gewoon heel heel veel werk, het blijft maar komen ook al draaien we geen fysieke spreekuren meer!
Maar we hebben wel overzicht en het is gezellig, wel heel belangrijk O+
Tevreden en doodmoe tegelijk.
Morgen weer bijtrekken.
Straks bijlezen :)
Ja, samen gezellig is heel belangrijk. Ik heb nu meer contact met de collega’s van HR dan normaal. Nu hebben we iedere dag een half uurtje “koffiemoment” en daar ben ik eigenlijk nooit bij want ik zit aan de andere kant van de etage. En 2x per week even bijpraten in een grotere groep en dan 1x per 2 weken een update van de directie
pi_192395412
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Een ander tennistoernooi waar wij kaartjes voor hadden ook -O-

Nouja dan volgend jaar maar.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 17:55:46 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192395436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik eet vanavond iets mexicaans-kidneybonen-achtigs. Voor 2020 had ik me voorgenomen om geen kant-en-klare zakjes tacokruiden meer te kopen, maar mijn eigen mengsels te maken, en ik heb de indruk dat dat inmiddels goed lukt :9
Staat in de favorieten bij me.
https://kruidenmix-maken.(...)amikruiden-mix-maken
pi_192395441
quote:

[..]

Ik heb er anders al heel wat puzzels op gemaakt en het gaat altijd goed, je moet het wel voorzichtig doen :)
pi_192395447
quote:

[..]

Ik heb er ook niet de beste ervaringen mee -O-

Verder mist er 20euro aan boodschappen bij mijn bestelling -O- -O-
pi_192395462
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb er anders al heel wat puzzels op gemaakt en het gaat altijd goed, je moet het wel voorzichtig doen :)
Of de stukjes vastlijmen
pi_192395472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Of de stukjes vastlijmen
Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed gaat ^O^
pi_192395494
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja. Tuurlijk.
#Staphorst.

What Aure...je kunt de puzzel oprollen 8)7
Want ik vroeg mij (al eerder) af, of de poezen hier en daar aan de haal gingen of óp een stukje gaan liggen...Barrel?
Poezen liggen op de afstandsbediening, op de muis, op het toetsenbord.

En ik heb opnieuw en nu beetje bozig ingesproken op 2 telefonen en na 2 weken mailen, bij de kennis, die niks laat terughoren. Klaar ermee.
Ohja, ja dat gebeurt wel als ik aan het puzzelen ben ja :P dan gaat ze er op liggen of ze probeert een puzzelstukje te jatten :D
pi_192395518
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:57 schreef Aure het volgende:

[..]

Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed gaat ^O^
pi_192395875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zojuist ook, inmiddels ingevuld. Mijn antwoorden zullen anders zijn dat die van jou & @Isabeau ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 april 2020 @ 18:27:54 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192395940
Wat is dat fan voor lijst van sigme,Isa en uniek?

Hier geen puzzelmat maar een stukje triplex wat ik er over kan leggen.. puzzel1 is al even klaar, nu bezig met Lego :+

En we hebben een nieuw TV kastje! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192395978
Ik had een prima rode bieten soepje van MS :9
  woensdag 1 april 2020 @ 18:32:43 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_192396021
Eerste hooikoorts aanval van het jaar. Jeukogen, loopneus en niesbuien. Blijkbaar staat er nu een pollenbom flink rond te strooien.
pi_192396168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rustigjes aan opgestaan.
Kittens geknuffeld
Eigen team geknuffeld en nieuws gekeken
Beetje gewerkt
Kittens geknuffeld
Uitgebreide lunch met serie
Beetje gewerkt
Nu mijn telefoon aan het leeghalen
Dadelijk écht nog wat werken o|O
En morgen weer zo’n dag.

Combi thuiswerken en ziekenhuisbaan is wennen... maar goed dat ik niet teveel diensten daar heb ingepland. Deze week officieel 60 uur werken, effectief denk ik dat ik aan 50 kom. :7
Wel veel! Denk wel aan je eigen belastbaarheid op langere termijn zuster!
pi_192396228
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
:D ja, je bent 'de zieke' lifelines invuller :+ Misschien dat ze ons allemaal tzt ook nog willen testen? We gaan het zien.
  woensdag 1 april 2020 @ 18:43:58 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192396230
Blij voor de (klein)kinderen in Rijswijk.
Die hebben vandaag ja gezegd tegen een spiksplinternieuwe, deze zomer op te leveren, energiezuinige nieuwbouw sociale huur eengezinswoning, vlakbij waar ze nu al wonen.
Met eigen tuin dus ook. *O* *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_192396281
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:27 schreef Barreltje het volgende:
Wat is dat fan voor lijst van sigme,Isa en uniek?

Groots wetenschappelijk onderzoek in Noord Nederland, al jaren gaande. Nu gebruiken ze de databank die ze hebben om mensen te vragen een lijst met vragen in te vullen over het coronavirus. Lichamelijk, geestelijk welbevinden, waar je werkt (of je nu thuis werkt), wat je doet om besmetting te voorkomen etc.

https://www.lifelines.nl/

Prima tvkastje ^O^ Beetje retrolook, hou ik wel van/
pi_192396286
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef golfer het volgende:
Die hebben vandaag ja gezegd tegen een spiksplinternieuwe, deze zomer op te leveren, energiezuinige nieuwbouw sociale huur eengezinswoning, vlakbij waar ze nu al wonen.
Oh, dat klinkt echt super!
pi_192396304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef z80 het volgende:
Eerste hooikoorts aanval van het jaar. Jeukogen, loopneus en niesbuien. Blijkbaar staat er nu een pollenbom flink rond te strooien.
Ik zit ook al een weekje te snotteren. Als het hier bij blijft vind ik het meer dan geweldig. Maar zal wel weer niet. Nu ben ik ook al 3 dagen niet buiten geweest :@
pi_192396321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:46 schreef Isabeau het volgende:

Zoooo blij voor ze. Van jarenlang met zijn 4tjes in een piepklein flatje 3 hoog achter naar een grote mensenhuis En wat voor 1 _O_
Wij stuiteren gewoon met ze mee 🥳
pi_192396347
Hooikoorts check *O*
Loopneusje, prikogen en een droge/rasperige keel.
pi_192396388
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:49 schreef Blues het volgende:

Zoooo blij voor ze. Van jarenlang met zijn 4tjes in een piepklein flatje 3 hoog achter naar een grote mensenhuis En wat voor 1 _O_
Wij stuiteren gewoon met ze mee 🥳
Mooie wijk ook, neem ik aan? Leuk hoor, een nieuwbouwhuis O+ Dan is alles nog zo mooi nieuw en zo. En dan kan je fijn met een compleet lege tuin aan de slag zoals je het zelf precies wilt.
pi_192396397
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat linzensoep vaak de tweede dag lekkerder is O+
Ik kruid 'm ook altijd flink O+ :9
Ik ben het wel met je eens denk ik :Y
pi_192396404
Prima kastje @Barreltje. Was je de vorige al kwijt?

Wat een heerlijk nieuws, nieuwbouw huis met waarschijnlijk een stuk meer ruimte dan nu!

Dat dagprogramma van Cat is best wel lekker
  woensdag 1 april 2020 @ 18:55:09 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192396419
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:46 schreef Isabeau het volgende:

3 slaapkamers en een grote zolder.
Met zonnepanelen, warmtepomp, vloerverwarming en -verkoeling. Geen gas meer en superzuinig qua energie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192396424
quote:
Wat leuk *O*
pi_192396451
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef golfer het volgende:

[..]

3 slaapkamers en een grote zolder.
Met zonnepanelen, warmtepomp, vloerverwarming en -verkoeling. Geen gas meer en superzuinig qua energie.
Naar zoiets was ik ook aan het kijken in Spijkenisse. Maar ik heb de boel maar even on hold gezet gedurende het Corona gebeuren :+

Wel van mijn baas begrepen vandaag dat het de intentie is om toch echt mijn contract te verlengen eind juli dus dat is wel positief *O* En er was een nieuwe collega aangenomen dus het gaat de goeie kant op *O*
pi_192396540
Goed nieuws voor @golfer - familie O+ *O*
Leuk tv-kastje voor @Barreltje O+ *O*
Goed nieuws voor @PdeHoog z'n werk O+ *O*

-O- voor alle hooikoortsigen. :*

Vorig jaar maart-juni en het jaar ervoor maart-juni had ik veel bloedneuzen en de huisarts dacht dat het met hooikoorts te maken kon hebben, maar ik heb verder geen klachten. Traanoogjes alleen als ik niet vaak genoeg stofzuig, dat is heel wat anders. We gaan er maar vanuit dat de timing van mijn bloedneuzen toevallig in de lente valt :s)
  woensdag 1 april 2020 @ 19:13:42 #148
370431 drakin
vurig typje
pi_192396748
Soury hier :o
Freaks like me drink tea
pi_192396784
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Wel veel! Denk wel aan je eigen belastbaarheid op langere termijn zuster!
Zeker :Y

Deze week vliegende start, hierna hooguit 2 diensten per week plus gewoon werk.
pi_192396811
quote:
Groots w/ *O*

En goed nieuws voor P.👍🏼
  woensdag 1 april 2020 @ 19:26:27 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192397010
Hoera voor de energiezuinige woning met tuin *O* En het contract van P *O*

Ik heb ook alweer sinds eind januari last van hooikoorts. De ogen zijn momenteel rustig, de snotneus niet. Gelukkig geen duf hoofd dankzij de antihistamine.
Spoilers!
  woensdag 1 april 2020 @ 19:28:24 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192397051
Ik moet nodig regelen dat ik ook meds uit de automaat kan halen, want anthistamine is over weekje anders op...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192397166
quote:

Mijn moeder heeft de beer van mijn oma voor het raam gezet. Met daarbij de mededeling dat de betreffende beer ook de Spaanse Griep al meegemaakt had (mijn oma is van 1915 zo ongeveer). Dat vond ik een fascinerend gegeven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192397170
Wat een mooi nieuws ook voor P

En dat huis, de jongens gaan verdwalen :D . Wat zullen ze daar in een hieperdehiep bui zijn
  woensdag 1 april 2020 @ 19:35:43 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192397179
Gelukkig geen last van hooikoorts *O*

Vandaag gingen we wel een stukje wandelen (en haalden een ijsje bij de ijssalon O+ ) en halverwege begon ik het toch wat benauwder te krijgen.. Ik vermoed dat het even hetzelfde is als wanneer je ziek bent geweest en je je goed voelt in huis, maar als je dan gaat werken dat het toch NET niet gaat.. :{

Beetje balen wel.. morgen weer een rondje lopen.. de boulevard is nu vrij rustig, het lijkt wel zondag ochtend 8 uur..
  woensdag 1 april 2020 @ 19:37:10 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192397210
Ik heb geen beer in huis..alleen een aap of Ollie.. zou dat ook tellen ?

En Kaat, het oude kastje gaat mee naar mijn nieuwe woning..
pi_192397236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft de beer van mijn oma voor het raam gezet. Met daarbij de mededeling dat de betreffende beer ook de Spaanse Griep al meegemaakt had (mijn oma is van 1915 zo ongeveer). Dat vond ik een fascinerend gegeven.
Dát is pas een oude beer :o O+
Heb je een foto? :)

Mijn moeders beer heeft ze in haar kindertijd gehad, dus die is tegen de 50 inmiddels denk ik. Het is grappig om te zien hoe niet-pluizig en niet-knuffelbaar hij is -- persoonlijkheid heeft hij wel dus daar doet hij het maar mee.
Mijn oma heeft het konijn uit dezelfde serie knuffels liggen, dat was de knuffel van mijn tante. Het arme beest heeft de charmante naam Poepsie. Je zult maar van stugge stekelige stof zijn met eraf geknuffelde oren en Poepsie heten :')
pi_192397418
Hier zit een adelijke beer voor het raam. Ooit iets georganiseerd is Lumley Castle (zelf daar niet geweest) en als bedankje stuurden ze een beer.
pi_192397553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zit een adelijke beer voor het raam. Ooit iets georganiseerd is Lumley Castle (zelf daar niet geweest) en als bedankje stuurden ze een beer.
Foto? :D
pi_192397588
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Lord Bear. B-)

De foto in de buurtapp. nu aangeklikt.
Voorstel is om zaterdagmiddag om 15 uur op het eigen bankje vóor het huis te zitten.
Dat is < 4 m. afstand.
Een ‘prijs’ mee te nemen en dan bingo spelen vanaf je eigenste tuinbankje.
Een rij van 9 huizen en inderdaad heeft een ieder een tuinbank voor de deur, nl. avondzonnetje.
Georganiseerd door een buurvrouw. w/
Nou vooruit, in het kader van saamhorigheid.
pi_192397645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je India gezien? Volledige lockdown en duizenden mensen die wachten op treinen
Da's toch minder 'orthodoxe domheid' hoor. Die mensen moeten naar huis, waar ze waren was waar hun werk was. Zonder werk hebben ze daar én geen thuis én geen eten. Zij kunnen alleen maar kiezen tussen kwaden..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192397691
Zo. Slowaakse les weer achter de rug 8-) Vyborne. Leerzaam weekje wel zo :P Nu nog maar een uurtje Cities Skyline dan maar :Y)
pi_192397933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dát is pas een oude beer :o O+
Heb je een foto? :)

Mijn moeders beer heeft ze in haar kindertijd gehad, dus die is tegen de 50 inmiddels denk ik. Het is grappig om te zien hoe niet-pluizig en niet-knuffelbaar hij is -- persoonlijkheid heeft hij wel dus daar doet hij het maar mee.
Mijn oma heeft het konijn uit dezelfde serie knuffels liggen, dat was de knuffel van mijn tante. Het arme beest heeft de charmante naam Poepsie. Je zult maar van stugge stekelige stof zijn met eraf geknuffelde oren en Poepsie heten :')
Nee, helaas niet, maar het is er ongeveer zo eentje:

Mijn knuffel(ijs)beer is inmiddels ook alweer 37 jaar oud en is ook niet zacht en knuffelig meer. Ook niet wit trouwens :P
pi_192397949
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Da's toch minder 'orthodoxe domheid' hoor. Die mensen moeten naar huis, waar ze waren was waar hun werk was. Zonder werk hebben ze daar én geen thuis én geen eten. Zij kunnen alleen maar kiezen tussen kwaden..
Sommige mensen moesten 200km naar huis lopen :'(

Even bijlezen!
pi_192397982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn knuffel(ijs)beer is inmiddels ook alweer 37 jaar oud en is ook niet zacht en knuffelig meer. Ook niet wit trouwens :P
Mijn vader heeft een heel soortgelijke!

Ik heb twee beertjes in vensterbank zitten, maar ik denk dat ze slecht zichtbaar zijn omdat we 3 hoog zitten. (4 Hoog met de begane grond)
pi_192398020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een heel soortgelijke!

Ik heb twee beertjes in vensterbank zitten, maar ik denk dat ze slecht zichtbaar zijn omdat we 3 hoog zitten. (4 Hoog met de begane grond)
Ik heb de moeite niet gedaan, en ik woon maar op de eerste verdieping. Maar er komt nooit iemand door de straat hier :s)
pi_192398084
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef Candaasje het volgende:

Sommige mensen moesten 200km naar huis lopen :'(

Even bijlezen!
Heb je dit artikel gelezen? https://www.theatlantic.c(...)arendra-modi/608896/
'The government is showing how not to handle a pandemic" is de ondertitel :X
Ik zat met open mond te lezen.

Stukje uit het artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Isabeau op 01-04-2020 20:20:51 ]
pi_192398143
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is een gouwe ouwe zeg O+
pi_192398289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is een gouwe ouwe zeg O+
Zoals die van mij O+
pi_192398301
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb geen beer in huis..alleen een aap of Ollie.. zou dat ook tellen ?

Ik had een pandabeer ):O
SPOILER
Géén idee waar ie gebleven is ;(
pi_192398303
quote:

Mooi detail ja _O_
  woensdag 1 april 2020 @ 20:23:05 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192398304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:21 schreef Soury het volgende:

Zoals die van mij O+
Ja, maar jij bent ook stokoud. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 april 2020 @ 20:23:50 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192398316
Mijn knuffelhond, die ik heb sinds ik 1 was, ligt nog steeds, wat mottig, bij mn ouders op een stoel.
pi_192398324
Ik heb deze Bijenkorf beer, hij heet Bob :7

Mijn oude kinderbeer heb ik weg gegooid en nog steeds spijt van :@
pi_192398332
  woensdag 1 april 2020 @ 20:27:18 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_192398365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn beer ligt bij mij op zolder. Hadden mijn ouders netjes bewaard. En toen ik het huis uit ging mee gegeven.
  woensdag 1 april 2020 @ 20:28:36 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_192398382
Naar bed. Zonder knuffel. Ben inmiddels compleet gaar van het niezen.
pi_192398408
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:28 schreef z80 het volgende:
Naar bed. Zonder knuffel. Ben inmiddels compleet gaar van het niezen.
Ja, van hooikoorts word je moe -O- :*

quote:
Oh tof! En eh, nee dus. Bob kreeg ik toen ik 19 was of zo van mijn toenmalige vriendje.
pi_192398575
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lord Bear. B-)

De foto in de buurtapp. nu aangeklikt.
Voorstel is om zaterdagmiddag om 15 uur op het eigen bankje vóor het huis te zitten.
Dat is < 4 m. afstand.
Een ‘prijs’ mee te nemen en dan bingo spelen vanaf je eigenste tuinbankje.
Een rij van 9 huizen en inderdaad heeft een ieder een tuinbank voor de deur, nl. avondzonnetje.
Georganiseerd door een buurvrouw. w/
Nou vooruit, in het kader van saamhorigheid.
Dat doe je alleen al... voor de creativiteit O+
  woensdag 1 april 2020 @ 20:41:24 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192398622
quote:

[..]

Mooi O+

AnneX, ik vind het wel grappig van de bingo. Inventief én lekker buiten.
Spoilers!
  woensdag 1 april 2020 @ 20:42:24 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192398645
Ik zou mijn poppel voor het raam kunnen zetten.

Moet ik zo'n knuffel ergens aanmelden ofzo? Hoe werkt dat?
Spoilers!
pi_192398722
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Gewoon neerzetten. Je kunt het geloof ik wel ergens aangeven, maar ook zonder werkt het prima.

Edit: https://www.facebook.com/(...)cht/873977316406842/

[ Bericht 15% gewijzigd door Clubsoda op 01-04-2020 20:53:42 ]
pi_192398732
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Daar zat ik vandeweek ook naar te kijken..
en je kunt het kennelijk ook opzoeken op google maps.
Alleen hoe...?
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 20:49:17 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192398773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar zat ik vandeweek ook naar te kijken..
en je kunt het kennelijk ook opzoeken op google maps.
Alleen hoe...?
Hier zetten ze het in een FB groep. Met straat er bij.
pi_192398787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hier zetten ze het in een FB groep. Met straat er bij.
Mja ik zag er dus een google maps plaatje van..

Aantrekkelijker dan mn adres op fb zetten :)
pi_192398810
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stukje uit het artikel:
SPOILER
:o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192398826
Wordt het ook gefilmd AX de bingo?
pi_192398859
1 hooikoortspilletje van t Kruidvat voor t slapengaan doet t vooralsnog prima bij mij. Af en toe een nies en dat is t.
  woensdag 1 april 2020 @ 20:58:37 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192398920
Ik zie dat er een berenjacht Google document is maar dat is vol. Je moet de beer gewoon voor je raam zetten.
Spoilers!
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 20:59:24 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192398934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik zag er dus een google maps plaatje van..

Aantrekkelijker dan mn adres op fb zetten :)
Je adres is is iets anders dan een straatnaam ;)
De Brink 7, bij het keukenraam is te makkelijk :+
pi_192398982
quote:

[..]

Stukje uit het artikel:
SPOILER
Dat is gewoon opruiming :o
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 21:04:57 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192399053
Mijn broertje is wel klaar met de lockdown. Hij rijdt op een vuilniswagen, iedereen is aan het opruimen en in de tuin bezig. Na drie dagen heeft hij al bijna 40 uur.
pi_192399061
Speciaal voor mij handgemaakte knuffel door een studievriend van mijn moeder. De vriend heet Jan Piet, de knuffel Jan Poes.

Hier voor een raam zetten is niet erg zinvol :')
pi_192399217
quote:
Leuk! Gepost O+
pi_192399237
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:05 schreef sigme het volgende:
Speciaal voor mij handgemaakte knuffel door een studievriend van mijn moeder. De vriend heet Jan Piet, de knuffel Jan Poes.
[ afbeelding ]

Hier voor een raam zetten is niet erg zinvol :')
De enige beer die ik heb heeft een warmtekussen in zijn buik omdat kittens daar lekker tegenaan kunnen kruipen.
Als ik die voor een raam ga zetten wordt het ook een uitdaging voor de kinders. Wordt minimaal een hoog en kans dat een kat het gaat saboteren.
  woensdag 1 april 2020 @ 21:24:22 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192399355
Jan Poes O+
Spoilers!
pi_192400021
quote:

[..]

Stukje uit het artikel:
SPOILER
Oef...

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Die heb ik ook! Althans, hij was van mijn moeder. ik denk dat 'ie nu ook op zolder zit bij mijn moeder.
Ik heb nog wel een andere, nieuwere Bijenkorf beer zelf, die slaap bij vriend en mij in bed :D
pi_192400044
Bos/heide was heel fijn trouwens O+
En rustig! Echt geen kip (of mens...) te bekennen :o
pi_192400098
Heeft IEMAND een 1 april grap gezien, gelezen, gedaan?
Of wordt dit de saaiste 1 april ever?
  woensdag 1 april 2020 @ 22:09:06 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192400206
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kreeg een confetti douche vanmorgen toen ik onder de douche stapte, met een hard gebruld "EEN APRILLLLLL"
pi_192400209
quote:
Ik kijk even of ik je kan taggen op fb
Gelukt
pi_192400319
quote:
Diversen zelfs... en zelfs smakelijk gelachen er om.

Voor deze wel de originaliteitsprijs qua actualiteiten. https://www.bouwsteentjes(...)-paper-verkrijgbaar/

Heb nog ergens een mail van de overheid die stelt dat je huiswerk moet maken in een opgeruimde omgeving en dat dus alle kinderen verplicht zijn hun steentje bij te dragen en dus zelf hun kamer moeten opruimen.
En een foto van hun kamer ter controle moeten sturen aan hun meester/juf.

En een bericht in de volkskrant dat er dit jaar geen vakantiegeld word uitbetaald.
“Dit is geen probleem omdat er toch niemand op dure vakanties naar het buitenland Gaat en dit geld kan dus beter worden ingezet voor regelingen voor ondernemers.”
pi_192400559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kijk even of ik je kan taggen op fb
Gelukt
*O* *O* *O*
pi_192400582
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Diversen zelfs... en zelfs smakelijk gelachen er om.

Voor deze wel de originaliteitsprijs qua actualiteiten. https://www.bouwsteentjes(...)-paper-verkrijgbaar/

Heb nog ergens een mail van de overheid die stelt dat je huiswerk moet maken in een opgeruimde omgeving en dat dus alle kinderen verplicht zijn hun steentje bij te dragen en dus zelf hun kamer moeten opruimen.
En een foto van hun kamer ter controle moeten sturen aan hun meester/juf.

En een bericht in de volkskrant dat er dit jaar geen vakantiegeld word uitbetaald.
“Dit is geen probleem omdat er toch niemand op dure vakanties naar het buitenland Gaat en dit geld kan dus beter worden ingezet voor regelingen voor ondernemers.”

O ja, die mail van de overheid heb ik ook gezien, voor alle kindjes van het ministerie van netheid of zoiets O+
pi_192400586
quote:
CUL / Win Het Airfryer Kookboek ?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192400593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg een confetti douche vanmorgen toen ik onder de douche stapte, met een hard gebruld "EEN APRILLLLLL"
pi_192400606
quote:
Daar moeten mensen geen grapjes over maken :(
  woensdag 1 april 2020 @ 22:28:43 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192400647
Spoilers!
pi_192400750
pi_192400890
Ik durf me nauwelijks te bewegen... poes ligt diep in slaap op schoot te snurken en te droomtrillen. En als ze dan wakker schrikt is dat meestal met een schok. En klauwen.
pi_192400928
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik durf me nauwelijks te bewegen... poes ligt diep in slaap op schoot te snurken en te droomtrillen. En als ze dan wakker schrikt is dat meestal met een schok. En klauwen.
Hier viel er net eentje bijna van de leuning ivm nachtmerries of zo 8)7
  woensdag 1 april 2020 @ 22:46:54 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192401037
Dat was een indrukwekkende (de de moeite van het terug kijken waard) documentaire op NPO1: Levenslucht.
Documentairemaakster kon de afgelopen week meelopen op diverse IC-afdelingen van ziekenhuizen van Nederland met Covid-19 patiënten.
Je weet niet wat je ziet...
:{
Poef.....gone! ©golfer
pi_192401047
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Hier viel er net eentje bijna van de leuning ivm nachtmerries of zo 8)7
Aw O+

Hier werd zowaar rustig ontwaakt :D
pi_192401056
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef golfer het volgende:
Dat was een indrukwekkende (de de moeite van het terug kijken waard) documentaire op NPO1: Levenslucht.
Documentairemaakster kon de afgelopen week meelopen op diverse IC-afdelingen van ziekenhuizen van Nederland met Covid-19 patiënten.
Je weet niet wat je ziet...
:{
Nee dank je, heb genoeg aan de live versie.
pi_192401076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

_O-
Lekker als confetti nat wordt ook :X :D
pi_192401095
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

Wel goed voor TV kijkend NL. Misschien dat het weer bij een paar mensen doordringt hoe belangrijk het is om niet besmet te raken of iemand anders te besmetten, dus die anderhalve mtr etc.
pi_192401459
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit.
pi_192401487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Wel goed voor TV kijkend NL. Misschien dat het weer bij een paar mensen doordringt hoe belangrijk het is om niet besmet te raken of iemand anders te besmetten, dus die anderhalve mtr etc.
Zouden die hier naar kijken dan?
pi_192401704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zouden die hier naar kijken dan?
Denk dat hier vooral mensen naar kijken die toch al doordrongen waren van de ernst.
pi_192401796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk dat hier vooral mensen naar kijken die toch al doordrongen waren van de ernst.
Ben ik ook bang voor.

En mensen zoals deze TS COR / Ik ben misschien geïnfecteerd
Die óf trollt of wellicht echt meent dat hij voorzichtig was :X Dan helpt dit programma ook niet om te snappen wat quarantaine nu precies betekent.
pi_192402238
Lama.

[ Bericht 94% gewijzigd door Blues op 02-04-2020 00:12:23 ]
pi_192404277
Wij hebben onze knuffels van vroeger nog :Y Siepie, de uit elkaar vallende beer van J. en mijn Snorkel®. Ze staan op onze nachtkastjes! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_192404811
Mogguh :O
pi_192404888
:W
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 07:55:40 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192404944
  donderdag 2 april 2020 @ 07:57:55 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_192404972
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 april 2020 @ 08:01:06 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192405014
Mogge :W

Half dagje arbeid en dan aan de wandel.
pi_192405045
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:01 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Half dagje arbeid en dan aan de wandel.
Combobreaker ;(
pi_192405119
morning :W
pi_192405290
Ochtend :O
pi_192405360
Hebben we er allemaal zin in, mensen? *O* Zaterdag wordt het beter weer en zondag 20 graden *O* Met een beetje geluk kan ik wat zonsopkomst- en ondergang-momentjes gaan fotograferen *O* En volgende week ook *O*
pi_192405383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben we er allemaal zin in, mensen? *O* Zaterdag wordt het beter weer en zondag 20 graden *O* Met een beetje geluk kan ik wat zonsopkomst- en ondergang-momentjes gaan fotograferen *O* En volgende week ook *O*
mja mijn weekendplannen bestaan uit thuis en thuis geloof ik :)

wel 2x ander thuis.. dat is dan wel weer fijn.
spelletje mee naar thuis2... en dan vermaken we ons wel.
pi_192405474
quote:
Wel zin in weekend, ja. O+ Ik heb zin om een tent in de woonkamer te bouwen. :') En te picknicken in de achtertuin. Je moet toch iets als je thuis zit.
  donderdag 2 april 2020 @ 08:53:18 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192405596
Goedemorgen :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192405663
quote:
Yes *O*
Wat dingen uit de tuin slopen en eventueel al wat zaaien.
Bbqen O+ het weekend komt wel goed.
  donderdag 2 april 2020 @ 08:59:04 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192405684
Het is vandaag pas donderdag toch? #alledagenkwijt

Vandaag wat opruimen en een beetje werken met mn nieuwe muis O+

Tevens een enorm gezoem hier buiten de boom; een familie hommels doet zich tegoed aan de bloesem ^O^
pi_192405704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:59 schreef Barreltje het volgende:

Tevens een enorm gezoem hier buiten de boom; een familie hommels doet zich tegoed aan de bloesem ^O^
Klopt :D Maar daarom mag ik toch alvast wel zin hebben in het weekend? :P
  donderdag 2 april 2020 @ 09:03:12 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192405727
Ik ben oprecht de dagen van de week kwijt.. :+

Het weekend is hier ook gewoon exact hetzelfde als de dag ervoor..
pi_192405985
quote:
Normaal ben ik echt niet van het in mijn eentje op pad gaan.
Maar zelf ik ben wellicht te verleiden even het bos in te gaan na een week binnen zitten.
pi_192406012
Ik was wel blij om te zien dat NMLK eindelijk alle offline activiteiten eraf heeft gehaald en heeft geïnvesteerd in online contacten.
Op één bijna volgeboekte wandeling na (18 deelnemers) die over twee weken plaatsvindt :')
En samen naar The Passion staat er ook nog op. Succes daarmee :')
  donderdag 2 april 2020 @ 09:24:58 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_192406022
2 kiwi plantje. zaterdag of zondag deze in de tuin zetten. Laatste rol keukenpapier uit de voorraadkast in gebruik genomen, dus meteen even een nieuw pak halen. Niet dus. Keukenpapier en wc compleet op. Er stonden enkel nog 4 lege pallets. Wat doen mensen met die hoeveelheden?
En de risicogroep weet niet wat afstandhouder is. Het halve bejaardenhuis wat blijkbaar sochtens vroeg naar de winkel moet. Om daar met lekker knus bij elkaar te gaan staan kleppen.
  donderdag 2 april 2020 @ 09:29:46 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_192406087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:59 schreef Barreltje het volgende:

Ehhh ik weet het ook niet meer.

Ben nog niet eerder zo vroeg als vandaag wakker geworden zelfs sinds stomme griep langskwam.
Freaks like me drink tea
pi_192406599
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was wel blij om te zien dat NMLK eindelijk alle offline activiteiten eraf heeft gehaald en heeft geïnvesteerd in online contacten.
Op één bijna volgeboekte wandeling na (18 deelnemers) die over twee weken plaatsvindt :')
En samen naar The Passion staat er ook nog op. Succes daarmee :')
Hoeveel deelnmemers heeft dat, dat 'Samen naar The Passion'? :+

Zijn er nog steeds lege plekken met wcpapier in de winkels? :o Serieus? Hier lijkt die afdeling weer als vanouds. Er zijn wel problemen met andere producten, zoals pasta. Ik wilde een bepaald soort pasta voor in een Toscaanse soep, maar dat werd macaroni :+ (want dat was nog aanwezig in mijn eigen keukenkastje)

Ik heb eindelijk weer eens lang geslapen O+ Werd tijd.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:02:39 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192406601
Heel artikel over medicijntekorten.
Allerlei suggesties. Voorraden, inkopen.

Maar gewoon in Nederland produceren en dan de echte kostprijs er voor moeten betalen komt in niemand op? Goed voor werkgelegenheid, stabiliteit, strategie..
pi_192406606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:

Maar gewoon in Nederland produceren en dan de echte kostprijs er voor moeten betalen komt in niemand op? Goed voor werkgelegenheid, stabiliteit, strategie..
Dit vind ik ook echt iets wat de EU samen kan doen :Y
  donderdag 2 april 2020 @ 10:04:25 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_192406621
quote:

En corona de schuld geven is ook lekker makkelijk. Het probleem bestaat al een paar jaar.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:04:39 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192406623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sowieso, in landen de meest smerig werkende landen ter wereld je medische goederen laten maken... is al wat vreemd. Tijd geleden Zembla over fabrieken in India: een gore smerige bende.
pi_192406633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:04 schreef z80 het volgende:

En corona de schuld geven is ook lekker makkelijk. Het probleem bestaat al een paar jaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:04 schreef fietsie het volgende:

Sowieso, in landen de meest smerig werkende landen ter wereld je medische goederen laten maken... is al wat vreemd. Tijd geleden Zembla over fabrieken in India: een gore smerige bende.
Eens en eens. Hier had al veel langer geleden een oplossing voor moeten komen en nu is het achter de feiten aanrennen.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:20:45 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_192406812
Hij blijft leuk om te zien.

https://9gag.com/gag/aj5zMmx
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 10:21:11 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192406817
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu zal dat in het geval van India op dit moment nog wel meevallen, maar zullen bepaalde economische grootmachten niet gaan dreigen met kinderachtige sancties?

Hoewel dat nu niet het belangrijkste is.

Ik denk dat dit inderdaad heel mooi in Europa kan :Y
En doe het dan in de Baltische staten of de Balkan. Zodat niet alle mensen daar die enigszins getalenteerd zijn hun land verlaten.

Niet dat ik daar problemen mee heb, maar voor die landen zelf is het niet handig als alle doktoren in Nederland en Duitsland gaan werken.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 10:22:33 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192406837
Naast dat het natuurlijk iets goedkoper is daar. :)
  donderdag 2 april 2020 @ 10:31:37 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192407008
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:22 schreef derLudolf het volgende:
Naast dat het natuurlijk iets goedkoper is daar. :)
Ze zijn er ook beroemd om hun schone methoden van fabriceren, onderhouden en omgaan met afvalstoffen toch?
pi_192407280
quote:

Mee eens :Y Maar ja, het moet goedkoop, goedkoop, goedkoop he :+
pi_192407296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze zijn er ook beroemd om hun schone methoden van fabriceren, onderhouden en omgaan met afvalstoffen toch?
_O-
pi_192407395
Mogguh :W

Vandaag chemie, biochemie en mijn eigen 'biologieprojectje' in de keuken (lees: de vaat van 2 dagen :@ ) op de planning.

Oh en de kaart die ik geschreven had voor 'de mand' is aangekomen (pfiew! Ik vreesde er wat voor), en vandaag gaat 'mijn' onderneemster van allerlei lekkers maken. (o.a. pecanotencake met banaan, zelfgemaakte cava-bonbons, en koekjes met icing in de vorm van geiten/kat/lama. (niet de smaak van geit ofzo, dat dan weer niet :P ) Ze ging ook iets met koeien maken als thema. Ik ben heel benieuwd wat ze er verder allemaal nog meer bij stopt (het idee was: makkelijk weg te snaaien op een harde werkdag in de stal ;) ) en alles komt in een ouderwets ijzeren boodschappenmandje, en wordt morgen opgehaald door mijn Vlaamse huisgenoot en dan bij de stal neergezet.

Ik vind het zo tof hè, dat dit gewoon kán. Toch wel de voordelen van online contact kunnen houden *O*
  donderdag 2 april 2020 @ 10:58:27 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192407486
"Laat alles vallen: maandag moet -x- er liggen."

"Ehm, -x- vraagt 3 weken doorlooptijd"

"Je werkt toch al 3 weken thuis?"

"Zoals je net zelf al bevestigde, toen was ik met "alles" bezig"

"Ja da's waar, maar toch moet er dan minstens een leesbaar concept -x- liggen maandag."

...
  donderdag 2 april 2020 @ 11:05:23 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192407596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:52 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh :W

Vandaag chemie, biochemie en mijn eigen 'biologieprojectje' in de keuken (lees: de vaat van 2 dagen :@ ) op de planning.

Oh en de kaart die ik geschreven had voor 'de mand' is aangekomen (pfiew! Ik vreesde er wat voor), en vandaag gaat 'mijn' onderneemster van allerlei lekkers maken. (o.a. pecanotencake met banaan, zelfgemaakte cava-bonbons, en koekjes met icing in de vorm van geiten/kat/lama. (niet de smaak van geit ofzo, dat dan weer niet :P ) Ze ging ook iets met koeien maken als thema. Ik ben heel benieuwd wat ze er verder allemaal nog meer bij stopt (het idee was: makkelijk weg te snaaien op een harde werkdag in de stal ;) ) en alles komt in een ouderwets ijzeren boodschappenmandje, en wordt morgen opgehaald door mijn Vlaamse huisgenoot en dan bij de stal neergezet.

Ik vind het zo tof hè, dat dit gewoon kán. Toch wel de voordelen van online contact kunnen houden *O*
Ik vind het echt tof dat je die medewerkers op deze manier een hart onder de riem steekt én die onderneemster aan het werk houdt.
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 11:05:47 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_192407605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:58 schreef fietsie het volgende:

"Ja da's waar, maar toch moet er dan minstens een leesbaar concept -x- liggen maandag."

...
Dit was in mijn vorige functie vrij normaal.

De upgrade moet NU uitgevoerd worden.
Maar ik mag er niet naar toe. En de upgrade is offline.
Maakt niet uit hoe je het doet, moet nu.

En vervolgens boos worden omdat je of het niet hebt uitgevoerd. Of dat je toch naar het apparaat bet toe gegaan.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:05:58 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192407607
quote:

...
.....
Spoilers!
  donderdag 2 april 2020 @ 11:07:37 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192407637
Dit alles omdat de linkerhand van de overheid Corona aan het managen is, en de rechterhand van de overheid (de toezichthouders) gewoon doodleuk doorgaan met auditten van zorginstellingen, die ook verder toch niets anders aan het doen zijn op dit moment (immers een groot deel van hun personeel kan zelfs thuis zitten!)
pi_192407641
quote:

...
:')

Dat probleem heb ik op dit moment gelukkig niet. Ik vermoed dat er wel wat meer stress gaat komen de komende weken.
pi_192407717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het echt tof dat je die medewerkers op deze manier een hart onder de riem steekt én die onderneemster aan het werk houdt.
Ik vind het oprecht fijn om te doen :Y . Heb ik denk een beetje van mijn moeder geërfd.
En Esther (zo heet de onderneemster) is echt goed. Heeft vroeger ook de opleidingen gedaan tot banketbakker/patisserie/restauranthouder, en heeft nu 2x voor mij een taart gemaakt die ook niet-vegans zeer smakelijk vonden. Esther is verder ook niet echt een type voor sokken in sandalen of glutenvrije-aura-healings enzo. Dat vind ik ook wel belangrijk, want ik weet ook wel dat niet iedereen blij wordt van linksdraaiende muslikoeken ;)

Euh...succes denk ik fiets........... :{
pi_192407975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht fijn om te doen :Y . Heb ik denk een beetje van mijn moeder geërfd.
En Esther (zo heet de onderneemster) is echt goed. Heeft vroeger ook de opleidingen gedaan tot banketbakker/patisserie/restauranthouder, en heeft nu 2x voor mij een taart gemaakt die ook niet-vegans zeer smakelijk vonden. Esther is verder ook niet echt een type voor sokken in sandalen of glutenvrije-aura-healings enzo. Dat vind ik ook wel belangrijk, want ik weet ook wel dat niet iedereen blij wordt van linksdraaiende muslikoeken ;)

Euh...succes denk ik fiets........... :{
Wat leuk, lekker en lief O+

Hier wordt vanavond chocolade bezorgd :@ Kan niet zonder mijn paaseitjes fix :')

Verder topdag tot dusver: kop thee over de tafel en ik hoor net dat een goede kennis en haar man Corona hebben. Beiden in de risicogroep dus top ;( Mogen nog thuis blijven maar bij toename van klachten moeten ze naar het ziekenhuis. Net even gebeld, ze klonk zo sneu. Toen verder met een in memoriam voor de collega die is overleden dus de toon is gezet.

En ik heb ook nog zo’n biochemisch afwasproject op mijn aanrecht staan. Vanuit de keukentafel/thuiswerkplek kijk ik er recht tegenaan.

Waaarrrrrrr blijft die chocola!?
pi_192407986
quote:

...
Grote organisatie met veel vertakkingen burocratie O+
  donderdag 2 april 2020 @ 11:31:33 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192408020
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Grote organisatie met veel vertakkingen burocratie O+
NVZ (Ned Ver. Ziekenhuizen) komt auditten... (goed moment)
pi_192408046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:31 schreef fietsie het volgende:

Serieus :') Ik vind dit echt zot. Ziekenhuis heeft nu wel iets veel beters te doen |:(

Mijn tante mag naar huis *O* (bloemetje net geregeld) Mijn oom nog lang niet. En de vrouw van mijn oom is inmiddels veel erger gaan hoesten :X
  donderdag 2 april 2020 @ 11:34:55 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192408081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus :') Ik vind dit echt zot. Ziekenhuis heeft nu wel iets veel beters te doen |:(

Mijn tante mag naar huis *O* (bloemetje net geregeld) Mijn oom nog lang niet. En de vrouw van mijn oom is inmiddels veel erger gaan hoesten :X
Meh, die mensen krijgen het wel voor hun kiezen...

Mjah iets van "voor de crisis aan begonnen.."
  donderdag 2 april 2020 @ 11:36:41 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_192408113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Meh, die mensen krijgen het wel voor hun kiezen...

Mjah iets van "voor de crisis aan begonnen.."
Niet iets van "staat in de agenda". Dus moet dan.
pi_192408153
Ik zocht naar appel-perentaart recepten. Vond er één met dadels en aangezien ik gisteren dadels nodig had in de hartige taart heb ik dadels! Oh nee, toch niet, want Jross heeft de dadels opgesnoept :')
  donderdag 2 april 2020 @ 11:39:18 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_192408178
Hier ook een leuke. Zie net in de monitoringstool een hdd sneuvelen.
Geen idee of er tijdens mijn vakantie de nieuwe disken zijn geleverd. En ik kan/mag er nu niet bij om deze te vervangen. Nu maar hopen dat er niet meer omvalt.
pi_192408182
quote:

[..]

Ik hoorde ook van een audit binnenkort bij ons _O- Ze zijn loco, echt. 8)7

Fijn voor tante *O* wel een lichtpuntje. Rest nog zorgelijk dus :{

Wij nu 2 zieken van de 6. Hopelijk komt 1 coll maandag weer werken.. nu zou ze getest worden voor ze naar huis gestuurd werd, maar vorige week nog niet. Wij hebben daar toch wat gemengde gevoelens over nu.
pi_192408211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht naar appel-perentaart recepten. Vond er één met dadels en aangezien ik gisteren dadels nodig had in de hartige taart heb ik dadels! Oh nee, toch niet, want Jross heeft de dadels opgesnoept :')
Dadels zijn ook wel lekker. :Y
RIP aan JRoss z'n spijsvertering wel. :X
pi_192408214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Blues het volgende:

Ik hoorde ook van een audit binnenkort bij ons _O- Ze zijn loco, echt. 8)7

Fijn voor tante *O* wel een lichtpuntje. Rest nog zorgelijk dus :{

Wij nu 2 zieken van de 6. Hopelijk komt 1 coll maandag weer werken.. nu zou ze getest worden voor ze naar huis gestuurd werd, maar vorige week nog niet. Wij hebben daar toch wat gemengde gevoelens over nu.
Kan ze niet alsnog getest worden?
pi_192408221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef Tele6 het volgende:

Dadels zijn ook wel lekker. :Y
RIP aan JRoss z'n spijsvertering wel. :X
Het waren er nog maar 4 of zo, van die heul grote medjouldadels.
pi_192408243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het waren er nog maar 4 of zo, van die heul grote medjouldadels.
Ah, oké, dat scheelt.
Ik heb wel eens 250 g in een keer gegeten. Niet aan te raden.
pi_192408250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef Isabeau het volgende:

Kan ze niet alsnog getest worden?
Doen ze niet. Ze zit thuis, komt maandag w.s. alweer.

Er zitten wel 17 besmette coll thuis zag ik in de Covidupdate. dat zijn dan vpk's en/of artsen.
pi_192408275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Als je een lekkere hebt gevonden hoor ik het graag :9
  donderdag 2 april 2020 @ 11:43:38 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192408279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Er zitten wel 17 besmette coll thuis zag ik in de Covidupdate. dat zijn dan vpk's en/of artsen.
Wow, dat zijn er best veel.

Wij zitten op dit moment op 2 "positief geteste collega's"
pi_192408385
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah, oké, dat scheelt.
Dat heb ik ook eens gedaan, in Marokko (ellendig begin van een k..vakantie). Hele nacht op het toilet doorgebracht. Me daar wel comfortabel gemaakt. Dekentje om, kussen in m'n rug. Drinken erbij, boek erbij.

Fijn van je tante Isa, maar "oom nog lang niet" komt bij mij over als iets minder dan "slecht".

17 collega's :o , en met hoeveel werken jullie daar @Blues?
Mogge allen, kan nog net. Druk gehad hier. Tig mensen zetten vergaderingen in agenda's zonder even na te gaan of die uitgenodigen mensen misschien een andere meeting hebben. ZIt nu aan een stuk door te corrigeren. |:(
pi_192408491
14. Sorry. 17 patiënten.
Ik haalde het door elkaar.

Geen idee hoeveel er nu op de afdelingen werken, best veel incl. onze artsen. Er zijn flink veel mensen van andere poli's / afdelingen gehaald om op een geinventariseerd roosterbureau te werken om veel mensen te bellen die ooit bij ons werkten, gepensioneerde vpk's, mensen die ooit een open solli hebben gestuurd om te vragen tijdelijk te komen werken.
pi_192408760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb zelfs zo'n idee dat er een heleboel mensen helemaal niet de krant lezen of de landelijke aankondigen op tv zien. Gezien nog steeds de helft geen rekening met afstand houd. Of ze langs je komen lopen of fietsen, op een wandelpad of in de supermarkt. Mensen willen persé hun spullen hebben en kunnen niet even wachten tot iemand in dat vak zijn spullen heeft gepakt.
pi_192408793
quote:
Ooh wat ben ik er hier blij mee O+
Ik heb al toestemming gekregen om a.s. zondag bij m'n ouders in de tuin te mogen zitten. Met afstand maar dan kunnen we toch eindelijk weer eens bij elkaar zijn en kletsen en genieten van de zon O+
pi_192408866
quote:

[..]

Wat fijn voor je tante *O*
In ieder geval 1. Vrouw van je oom in de lijn der verwachting helaas -O-. Hopelijk zijn de testen er straks echt voor iedereen, dan kan ze getest worden. In de tussentijd hoop ik dat ze niet zieker word. En je oom ook niet erger -O-
pi_192408880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb al toestemming gekregen om a.s. zondag bij m'n ouders in de tuin te mogen zitten. Met afstand maar dan kunnen we toch eindelijk weer eens bij elkaar zijn en kletsen en genieten van de zon O+
Fijn O+
Op die manier moet kunnen!
pi_192408906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg veel.... iedereen is zo hard nodig.
Blijf jij alsjeblieft gezond!
pi_192409072
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wauw. Bij een niet-essentieel bedrijf zou ik het me kunnen voorstellen, want anders krijg je gigantische achterstand. Maar nu? :|W
Alsof jullie niks beters te doen hebben.
pi_192409103
quote:

[..]

*O* en -O- dus

Hopelijk komt je oom er doorheen en krijgt zijn (?) vrouw het niet te erg te pakken.
pi_192409110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Fijn dat zo kan O+

Zo probeer ik het nu ook soms te doen. In de tuin op meters afstand en niets te eten/drinken aannemen.
pi_192409135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah, oké, dat scheelt.
Ik las eerst 250 dadels :D
pi_192409142
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik las eerst 250 dadels :D
Dat klinkt heel pijnlijk! :o
pi_192409390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt heel pijnlijk! :o
Ik voelde hem ;(
  donderdag 2 april 2020 @ 12:39:59 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_192409484
pi_192409690
Wat is er mis met té veel medjool dadels eten?
Hier stond een doos van 1 kilo in de koelkast. Stond. 😉

Wat naar van je familie, Isa. En helemaal voor je vader.
Héél ver weg: gister overleed de vader van een bekende met zwaar onderliggend vaatlijden (hart- en grote beenvaten) in bijzijn van zijn zoon, ( uit Apeldoorn) in een zorgcentrum in Brabant. Fijn voor hem, blijkbaar zijn de regels niet overal even streng?

Ja, de dagen zijn best wel eentonig.
Toch maar iedere dag een karweitje bedenken.
Vandaag grasmaaien, want morgen komt de vroegere buurjongen de grasmat verticuteren en bemesten en zaaien. w/

Fietsie...niks on hold...gewoon je werk doen. @nvz 8)7
Las ook nog een verhaal over het privatiseren en verkopen van de nationale vaccinproductie 8)7
SPOILER
Sterkte iedereen met alles in deze barre tijden. :*
pi_192410114
Te veel dadels en je loopt leeg (zelfde resultaat met te veel gedroogde vijgen en abrikozen). Wat een ellende.

Zo, boodschappen zijn binnen. Over het algemeen ging het goed. Alleen iemand stond uitgebreid te bellen en zette daarmee een pad dicht en had geen zin om even aan de kant te gaan. En een meneer die heeeeel erg verdiept was in (denk ik) zijn boodschappenbriefje, die bleef maar doorlopen langs mensen die alle kanten opschoten _O- Ik heb even "oehoi" geroepen en toen kwam hij uit z'n trance.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:13:09 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_192410178
Iets dat al niet of weinig voorkomt verbieden. En dat groot in het nieuws brengen. Ook China kan het. Shenzhen is een moderne stad met goede welvaart en redelijke rijkdom. Het eten van hond en kat komt voornamelijk voort uit armoede. Er is niet veel anders.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-katten~a3b8a43b/
pi_192410213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:13 schreef z80 het volgende:
Iets dat al niet of weinig voorkomt verbieden. En dat groot in het nieuws brengen. Ook China kan het. Shenzhen is een moderne stad met goede welvaart en redelijke rijkdom. Het eten van hond en kat komt voornamelijk voort uit armoede. Er is niet veel anders.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-katten~a3b8a43b/
Ze kunnen beter die hele markt laten sluiten.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:17:03 #298
63722 z80
I fink you freaky
pi_192410247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ze kunnen beter die hele markt laten sluiten.
Doen!. Sluiten we hier alle supermarkten. Wat dat zijn de markten daar namelijk.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:18:19 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192410270
Het zou wel een incentive kunnen zijn om de illegale dierenhandel een knauw te geven.
Al haal je 25% resultaat, het is een stap vooruit.
pi_192410324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:18 schreef fietsie het volgende:
Het zou wel een incentive kunnen zijn om de illegale dierenhandel een knauw te geven.
Al haal je 25% resultaat, het is een stap vooruit.
dat duurt nog wel even
https://www.nationalgeogr(...)beschermers-ongerust
pi_192410358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Doen!. Sluiten we hier alle supermarkten. Wat dat zijn de markten daar namelijk.
We handelen hier niet op die manier in levende en dode dieren. Ik denk dat de hygiene-standaarden hier toch aanzienlijk beter zijn dan daar. En dan kun je van dit soort kort door de bocht-reacties geven, maar feit blijft dat op de een of andere manier de ziektes altijd uit China en die markten lijken te ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')