abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192385691
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385703
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385711
Klinkt lekker knus, Cat O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, iedereen grinnikt er een beetje over en iedereen groet ook :7
Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Beiden niet heel relaxt, ookal heb ik dan liever die eerste.
pi_192385725
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
O+
pi_192385729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kinkt als een soort survival run :D
pi_192385794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
pi_192385819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
pi_192385870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
:D

Ik blijf de komende dagen dus wel gewoon in onze tuin
  woensdag 1 april 2020 @ 09:38:07 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192385924
Wij gaan vanmiddag even naar het strand.. even er uit en dat is toch wel ik het dichtst bij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 april 2020 @ 09:42:05 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_192385990
Hier in Duitsland mag je met max 2 personen naar buiten. In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
Al een paar keer een rondje gelopen. Naar een dorpje verderop, de uitgestorven dijk op en via buitenom een ander dorpje weer terug. Ergens tussen de 5 en 7 KM voor een rondje.
Morgen boodschappen doen. Voor het eerst in anderhalve week. Brood voorraad begint op te raken en vers fruit/groente mag er ook wel weer komen. Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Zal morgen dan ook weer het eerste contact met iemand zijn in anderhalve week. De kassamedewerker achter een groot kunststof scherm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 10:24:13 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192386626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 10:32:26 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192386776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:32:44 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386786
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Elke deelstaat kan zijn eigen regels invoeren. Ik heb niet gecontroleerd of er in een andere deelstaat hiertoe meer/minder beperkingen zijn.

En wat er open is? Supermarkt zeker. Staat heel groot op elke website van een winkel. En de bouwmarkt zag ik gister tijdens het rondje lopen. Verder geen idee.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:34:39 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386818
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
Bij het soort dat in de aanbieding komt niet. Heb ik reeds gecontroleerd.
En ik heb ook ruimte om de struiken te laten groeien. Een grote muur van de garage\schuur waar het grootste deel van de dag de zon op staat.
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 11:09:58 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192387479
Spanning en sensatie.

woensdag 1 april 2020 @ 11:12:57 #18
370431 drakin
vurig typje
pi_192387553
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar een kiwi en deze is dubbelzijdig of hoe je het noemt.
Bij een kiwi duurt het wel 7 jaar voor er vrucht in komt.

Bij mij zelfs 8 jaar, maar inmiddels 2 wasmanden vol per jaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 1 april 2020 @ 11:13:16 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192387559
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

https://www.belastingdien(...)wege-de-coronacrisis

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
pi_192387736
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
Cool :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 april 2020 @ 11:23:47 #21
370431 drakin
vurig typje
pi_192387774
quote:

Ik ga netjes btw betalen deze maand hoor. Maar goed gedaan ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192387776
quote:

Doen jullie goed ^O^
pi_192388015
quote:

Lekker bezig! Een hoop ondernemers zijn jullie dankbaar O+
Spoilers!
pi_192388061
quote:

Fijn zeg! Daar zullen veel mensen heel blij mee zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192388218
quote:

Goeie klus, Anthraxx👍🏼
Dat er zó veel mensen voor nodig zijn om dit te bouwen!?

In alle ellende, is het toch meegenomen dat het dag in, dag uit dit weer is.
Droog en zonnig. En dat wij er nog uitmogen.
Zoals JT het beleeft, lijkt mij niet prettig.
Het is voor een goed doel!
De moeders met kleine kinderen zie ik hier ook 2 x dag fietsen, elkaar tegenkomen en dan met elkaar praten op 2 m.afstand.

@Candaasje...langs de Lek is het rustig om er even uit te zijn, heb ik begrepen.
  woensdag 1 april 2020 @ 11:47:40 #26
13783 Anthraxx
pi_192388235
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeie klus, Anthraxx👍🏼
Dat er zó veel mensen voor nodig zijn om dit te bouwen!?

In alle ellende, is het toch meegenomen dat het dag in, dag uit dit weer is.
Droog en zonnig. En dat wij er nog uitmogen.
Zoals JT het beleeft, lijkt mij niet prettig.
Het is voor een goed doel!
De moeders met kleine kinderen zie ik hier ook 2 x dag fietsen, elkaar tegenkomen en dan met elkaar praten op 2 m.afstand.

@:Candaasje...langs de Lek is het rustig om er even uit te zijn, heb ik begrepen.
Er zijn zoveel mensen nodig omdat het hele IT landschap van de Belastingdienst niet samen te vatten is in 1 simpele zin ;). Die is erg complex. Het bouwen is je minste probleem. Het verifiëren dat alles op de juiste plek terecht komt zit de uitdaging in. Communiceren met tig afdelingen, verificatie, fouten opsporen, zodat het allemaal op de goede plek komt.
pi_192388300
Keep it simple @ bd.nl B-)
  woensdag 1 april 2020 @ 11:51:38 #28
13783 Anthraxx
pi_192388310
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef AnneX het volgende:
Keep it simple @ bd.nl B-)
Het kan niet simpel. Het is geen Excel spreadsheet :D
pi_192388341
Ik zou eigenlijk wel weer eens willen dat het regent :@
Dan is het tenminste knus binnenzitten en dan hebben we ook niet zo'n gedoe met al die mensen die massaal naar het bos willen. Kan ik mooi in het bos lopen zonder iedere 10 m uitgefoeterd te worden door wandelaars die vinden dat het bos van hen is. (Inclusief de hardlooproute die er door de beheerders van het bos is uitgezet, natuurlijk.)
En ik heb continu bloedneuzen door de droge en koude lucht. Ben maar weer begonnen met neuszalf. Waarom maken ze neuszalf die stinkt. :(

/mopper :')
pi_192388372
@Anthraxx ik snap net genoeg van IT om te weten dat het idd niet makkelijk is wat jullie voor elkaar hebben gekregen. Petje af. w/
pi_192388496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Spoilers!
pi_192388509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Tele6 het volgende: Waarom maken ze neuszalf die stinkt. :(

/mopper :')
“Mag” je blij mee zijn...deels, dat je het ruikt.
Blijkbaar hoort ‘niet-proeven/ruiken’ bij een symptoom.
Níet meer roken en tóch een vieze smaak in mijn bek mond. :r
pi_192388522
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik helaas een hoop voorbeelden gezien van mensen die een Excel spreadsheet heel erg niet simpel kunnen maken. Tja. :P
pi_192388523
quote:

Hard gewerkt ^O^
  woensdag 1 april 2020 @ 12:02:44 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_192388535
De vogels zijn druk bezig met nesten bouwen. En aangezien mijn tuin een zooitje is, is het een af en aanvliegen voor gras en takjes. Ik had met de laatste knipbeurten van de baard de haren opgespaard. Deze net buiten neer gelegd. Was nog niet binnen of de eerste vogels vlogen al met een pluk weg.
  woensdag 1 april 2020 @ 12:03:12 #36
13783 Anthraxx
pi_192388548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik helaas een hoop voorbeelden gezien van mensen die een Excel spreadsheet heel erg niet simpel kunnen maken. Tja. :P
Ja, die ken ik ook. Best knap wat je met Excel allemaal kan.
  woensdag 1 april 2020 @ 12:04:26 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192388581
Neuszalf die stinkt... ja waarom?? dat moeten ze toch wel geurloos kunnen maken?

Met goede moed naar het werk, was er om 525 al want "vergeten" dat ik nu dichterbij woon :')

Bij portier temp. laten checken... kon de temp niet lezen want was te laag Op de pols gemeten, nou net boven de ondergrens.
Prima.

Om 10 uur maar naar huis toe gegaan, ging niet helemaal goed :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192388584
Ik ben door alle hectiek gewoon m'n moeders verjaardag vergeten. Nouja, langsgaan is geen optie, maar had wel iets kunnen sturen. Zit nu te twijfelen Thuisbezorgd wat desserts te laten bezorgen ofzo. #dochtervanhetjaar
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:06:46 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388627
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben door alle hectiek gewoon m'n moeders verjaardag vergeten. Nouja, langsgaan is geen optie, maar had wel iets kunnen sturen. Zit nu te twijfelen Thuisbezorgd wat desserts te laten bezorgen ofzo. #dochtervanhetjaar
Je kunt altijd PostNL de schuld geven :7
  woensdag 1 april 2020 @ 12:07:23 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192388637
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

“Mag” je blij mee zijn...deels, dat je het ruikt.
Blijkbaar hoort ‘niet-proeven/ruiken’ bij een symptoom.
Níet meer roken en tóch een vieze smaak in mijn bek mond. :r
Ja, stoppen met roken is niet voor niks ontzettend kut!! Je krijgt overal last van ineens! Volhouden hoor.
@:Lonaa ook. Het hoesten in de ochtend moet nu wel wat minder zijn... Proberen om het zo lang mogelijk uit te stellen voor de volgende sigaret, hier al 13 jaar maar ik zeg niet dat ik gestopt ben
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192388645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Neuszalf die stinkt... ja waarom?? dat moeten ze toch wel geurloos kunnen maken?

Met goede moed naar het werk, was er om 525 al want "vergeten" dat ik nu dichterbij woon :')

Bij portier temp. laten checken... kon de temp niet lezen want was te laag Op de pols gemeten, nou net boven de ondergrens.
Prima.

Toch te snel aan de slag gegaan dus. Mak an jij!
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:08:19 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388653
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, die ken ik ook. Best knap wat je met Excel allemaal kan.
Zoveel dure ingewikkelde programma's terwijl je met Excel heel veel kunt.
pi_192388671
quote:
Ai... :X

Die desserts zouden bij mij wel heel veel goedmaken in zo’n geval :9

Las vandaag dat het lokale sterrenrestaurant nu ook aan afhalen doet :D
  woensdag 1 april 2020 @ 12:10:37 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192388697
quote:

Prima.

Goed dat je toch naar huis bent gegaan.
Nu verder uitzieken en pas weer beginnen als je echt 100% beter bent. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192388780
@uniekhoorn ...”vergeten” dat je dichterbij woont. (8>
Wél teruggereden naar het goede huis? w/

Trouwens...hoe gaat het met inparkeren? voor de deur.
Je bent nog niet veel weggeweest, natuurlijk.

@Myraela ...dat is rottig. Met Dessert aan huis wil ik wél verrast worden w/
En ik ben niet eens jarig.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:16:49 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192388822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen nodig omdat het hele IT landschap van de Belastingdienst niet samen te vatten is in 1 simpele zin ;)
"Het is een janboel" volstaat niet? ;)

Bestaan er inmiddels al opleidingen/specialisaties "historische informatica"? Draaiend houden van bepaalde systemen wordt in de toekomst misschien een uitdaging?
  woensdag 1 april 2020 @ 12:18:59 #47
13783 Anthraxx
pi_192388856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bestaan er inmiddels al opleidingen/specialisaties "historische informatica"? Draaiend houden van bepaalde systemen wordt in de toekomst misschien een uitdaging?
Er zijn genoeg systemen die heel wat jaartjes oud zijn. Maar er zijn ook genoeg ontwikkelaars en beheerders die ze onderhouden. Jong en oud. Janboel zou ik het niet noemen. Er zit echt wel structuur in. Alleen rotte plekken houd je altijd wel en die liggen ook wel onder de aandacht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 12:20:47 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192388884
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Er zijn genoeg systemen die heel wat jaartjes oud zijn. Maar er zijn ook genoeg ontwikkelaars en beheerders die ze onderhouden. Jong en oud. Janboel zou ik het niet noemen. Er zit echt wel structuur in. Alleen rotte plekken houd je altijd wel en die liggen ook wel onder de aandacht.
Kan je ook iets bouwen voor de ANBI? :P. We hebben wel wat verzoeknummers :+. Kan Eindhoven ook heel blij mee worden :P maar wij vooral.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 april 2020 @ 12:21:57 #49
13783 Anthraxx
pi_192388899
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Kan je ook iets bouwen voor de ANBI? :P. We hebben wel wat verzoeknummers :+.
Ik heb al iets gebouwd voor ANBI :+
  woensdag 1 april 2020 @ 12:26:31 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_192388979
quote:

[..]

De infra van een financiële instelling, wat de belastingdienst is. Zit iets anders in elkaar dan bij de meeste bedrijven. Zowel de wat wettelijk bewaard moet worden als tijdstempel op transacties.
Dit is de wereld van de mainframe en Cobol. Naast de unix en linux systemen. Waar vervolgens een frontend (website) weer mee moet kunnen babbelen door een paar firewalls heen.
pi_192389022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:Y :Y :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192389421
Poes is zo leuk als ze iets niet wil. Ze is nu achter het gordijn verdwenen omdat ze zo niet uit de kamer geschopt wil worden :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192389689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes is zo leuk als ze iets niet wil. Ze is nu achter het gordijn verdwenen omdat ze zo niet uit de kamer geschopt wil worden :'D

Ik ben vanmorgen ondergepist door een kitten :')
Kon het het kind niks aan doen, ik moet moeder gewoon geen luiers laten verwisselen op mijn schoot.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:04:15 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192389740
quote:

[..]

Ik werk in een sector waarin hele groepen systemen over 10 jaar worden afgeschreven, en waarin fabrikanten zulke enorme hordes moeten nemen in de USA om binnen de levenscyclus van hun apparaat nieuwe software toe te passen, dat ze er toe besluiten die hordes niet te nemen, en dus de software niet aanpassen. En da's dus ook niet updaten.

Dit zijn zaken die een klein dorpje als Nederland aan de rand van een bruinwaterzeetje niet kan oplossen, daar heb je grote mogendheden voor nodig, zoals bv een EU richtlijn. Die is er echter nog steeds niet.

Dus houd je systemen die je 10 jaar in de lucht moet houden, en zullen pas bij nieuw aangekochte systemen in de toekomst, aangekocht -na- het verschijnen van zo'n richtlijn, deze periodes korter worden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192389780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D Piep gaat wel eens met haar vette lijf achter een klein plantje zitten.

Ik heb net weer heel hard gecheerlead om aan te moedigen dat ze heus zelf de deur open kan maken. Dat heeft ze nooit onder de knie gekregen in het vorige huis. In dit huis is de deur van de woonkamer deels van glas aan de onderkant en dat helpt blijkbaar. Nu kan ze als ze heel hard wordt aangemoedigd wel op haar achterpoten staan en de deur openduwen. Ze kermt er wel flink bij, dat wel.
Spoilers!
pi_192389888
Hahaha ik zou poes niet snel aanmoedigen zelf de deur open te doen :D Dan is er helemaal geen houden aan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192390006
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha ik zou poes niet snel aanmoedigen zelf de deur open te doen :D Dan is er helemaal geen houden aan :D
Het gaat maar om 1 deur, de deur van de hal naar de woonkamer. Die sluiten we altijd op 20cm na zodat Piep er in en uit kan. Maar het kan ook gebeuren dat de kier net iets de nauw is voor haar. Dan moet ze dus zelf aan de bak want ik heb geen zin om op te staan.
Spoilers!
pi_192390187
Ziva kan wel deuren open maken door 'van zich af te duwen', maar niet als de deur naar haar toe moet. Daar waar Abby heel kundig een pootje achter de deur haakt kan Ziva dat niet. Dat komt volgens mij voornamelijk omdat ze linkspotig is en de meeste deuren met rechts opengehengelt moeten worden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192390307
De diva’s kunnen de deuren openen maar ik zou willen dat ze die ook weer dicht konden doen :P

Een vorige kat kon ook dichte deuren openen, sprong op de deurklink en open.
pi_192390379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
De diva’s kunnen de deuren openen maar ik zou willen dat ze die ook weer dicht konden doen :P

Een vorige kat kon ook dichte deuren openen, sprong op de deurklink en open.
Deed mijn oudje ook inderdaad.
Andere kat (bij mijn ex nu) kon dat niet.
Maar dan hoorde je bij de deur wat gemorrel en gemauw... en dan kwam de ander hem gewoon even open doen _O-
pi_192390407
Bij ons staan gewoon altijd alle deuren waar ze door mag open. Alleen vinden we gewoon af en toe iets anders :D
pi_192390450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Deed mijn oudje ook inderdaad.
Andere kat (bij mijn ex nu) kon dat niet.
Maar dan hoorde je bij de deur wat gemorrel en gemauw... en dan kwam de ander hem gewoon even open doen _O-
Whaha.
pi_192390459
quote:
Was dit gisteren? :{

Vast al haar gebeld denk. Misschien wel leuk als je wat lekkers laat bezorgen. Of een bloemetje en dan met Pasen zo'n ontbijt als Kaatje heeft :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192390477
For fucks sake, ergens in dit woonwijkje zit een ijzerslijpfabriek verstopt ofzo... ergens aan mijn "binnenplaats" (de huizen zijn om een stuk grond gebouwd, dat stuk grond is opgeknipt in verschillende formaten tuinen en binnenplaatsen). Valt er zo veel te veel verdienen met ijzerslijpsels? Waarom je anders letterlijk elke dag aan het slijpen ben is me echt een raadsel.
pi_192390481
quote:

Prima.

Goed dat je wordt getemperatuurd daar.
Bij ons op kantoor werd er vlaai getrakteerd hoorde ik, omdat ze blij waren dat de meesten nog op kantoor zitten o|O
Beterschap en nu helemaal goed uitzieken. Niet eerder gaan dan 24 uur helemaal klachtvrij! :*
pi_192390549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was dit gisteren? :{

Vast al haar gebeld denk. Misschien wel leuk als je wat lekkers laat bezorgen. Of een bloemetje en dan met Pasen zo'n ontbijt als Kaatje heeft :)
Nee, vandaag. Ik heb een appje gestuurd. Ik laat nog wel wat toetjes bezorgen, en dan vind ik het eigenlijk wel best. Mijn moeder stuurt ook altijd alleen maar een appje en komt normaal ook niet langs, dus waar maak ik me eigenlijk druk over.
pi_192390583
Voor deze week zijn ze op maar Myra: tip voor volgende week: https://supportyourlocals010.nl/
pi_192390792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor deze week zijn ze op maar Myra: tip voor volgende week: https://supportyourlocals010.nl/
Ik had die boxen wel gezien, maar het spreekt me niet zo aan eigenlijk. Los van dat ze alleen in Rotterdam bezorgen, ben ik ook gewoon een te zeikerige eter. :D Of bedoel je om aan m'n moeder te geven? Die is nog onmogelijker op het moment.
pi_192390802
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had die boxen wel gezien, maar het spreekt me niet zo aan eigenlijk. Los van dat ze alleen in Rotterdam bezorgen, ben ik ook gewoon een te zeikerige eter. :D Of bedoel je om aan m'n moeder te geven? Die is nog onmogelijker op het moment.
Nee voor jou :D Ik vind het wel een leuke box, doen leuke partijen mee O+
pi_192390879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee voor jou :D Ik vind het wel een leuke box, doen leuke partijen mee O+
True, het is wel een leuk concept. :Y
pi_192391430
Rustigjes aan opgestaan.
Kittens geknuffeld
Eigen team geknuffeld en nieuws gekeken
Beetje gewerkt
Kittens geknuffeld
Uitgebreide lunch met serie
Beetje gewerkt
Nu mijn telefoon aan het leeghalen
Dadelijk écht nog wat werken o|O
En morgen weer zo’n dag.

Combi thuiswerken en ziekenhuisbaan is wennen... maar goed dat ik niet teveel diensten daar heb ingepland. Deze week officieel 60 uur werken, effectief denk ik dat ik aan 50 kom. :7
pi_192391631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, vandaag. Ik heb een appje gestuurd. Ik laat nog wel wat toetjes bezorgen, en dan vind ik het eigenlijk wel best. Mijn moeder stuurt ook altijd alleen maar een appje en komt normaal ook niet langs, dus waar maak ik me eigenlijk druk over.
Oh -O-
  woensdag 1 april 2020 @ 14:55:30 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192391993
Hier wel de corona lijst van Lifelines, dat wordt interessant :P
pi_192392267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan heb je haar verjaardag toch niet gemist? Ik stuur ook pas regelmatig in de middag een berichtje, als ik niet langs kan komen.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:34:19 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392659
Hoe ondernemers inspringen op de Corona O+
De "bouwmarkt" hier is een eenmanszaakje van een oudere man, weduwenaar. Vroeger was ie ook timmerman en deed zijn vroeg de winkel. Dus er zit nog een behoorlijke werkplaats naast/achter de winkel.

Hij loopt nu platen te knutselen om puzzels in te leggen, met opstaand randje zodat stukjes niet weg vallen en je een puzzel ook zo weg kunt pakken. Schijnt als een tierelier te lopen :D
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:36:09 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392689
Waarschijnlijk is het niet heel ondernemend en kost het iets meer dan de materiaalkosten. Maar goed, de hele reden dat hij die winkel nog heeft is afleiding en praat volgens mij :+
pi_192392713
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan heb je haar verjaardag toch niet gemist? Ik stuur ook pas regelmatig in de middag een berichtje, als ik niet langs kan komen.
Niet gemist, wel eigenlijk vergeten. Anders had ik haar even een taart toegestuurd. Ondanks dat we normaal niets doen met verjaardagen, voelt het nu toch wat stom omdat ze het zelf ook helemaal niet kan vieren of weg kan oid.
pi_192392729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:34 schreef derLudolf het volgende:
De "bouwmarkt" hier is een eenmanszaakje van een oudere man, weduwenaar. Vroeger was ie ook timmerman en deed zijn vroeg de winkel. Dus er zit nog een behoorlijke werkplaats naast/achter de winkel.

Hij loopt nu platen te knutselen om puzzels in te leggen, met opstaand randje zodat stukjes niet weg vallen en je een puzzel ook zo weg kunt pakken. Schijnt als een tierelier te lopen :D
Bij Aure zag ik een mal op tafel voor een puzzle van 500, 750 of 1000 stukjes. _O-

In de burenapp.: is het een “ leuk” idee om bingo te spelen? 8)7
Hóe of wát...ik heb geen idee en nog niet gereageerd. B-)
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:42:11 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192392766
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bij Aure zag ik een mal op tafel voor een puzzle van 500, 750 of 1000 stukjes. _O-

In de burenapp.: is het een “ leuk” idee om bingo te spelen? 8)7
Hóe of wát...ik heb geen idee en nog niet gereageerd. B-)
Ja jij had ze ook in twee maten, 50x70cm voor 100 stukjes en kleiner voor 500 ofzo.
pi_192392968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:34 schreef derLudolf het volgende:

Heel veel jaren geleden kreeg mijn moeder een enorm groot kado (ingepakt en wel) van mijn vader. Zo’n plank dus. Z’n vrouw en dochters waren verslaafd aan het puzzelen en deden dat op de eettafel. En hij had een schurfthekel aan eten met bord op schoot. Dit was de oplossing.
Hij had ook de gewoonte, dat wanneer wij drieën uren naar een stukje zochten, hij langsliep, even keek en hoppa dat stukje vond en kon leggen. _O-
pi_192393010
quote:

Top zeg!!
pi_192393046
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel veel jaren geleden kreeg mijn moeder een enorm groot kado (ingepakt en wel) van mijn vader. Zo’n plank dus. Z’n vrouw en dochters waren verslaafd aan het puzzelen en deden dat op de eettafel. En hij had een schurfthekel aan eten met bord op schoot. Dit was de oplossing.
Hij had ook de gewoonte, dat wanneer wij drieën uren naar een stukje zochten, hij langsliep, even keek en hoppa dat stukje vond en kon leggen. _O-
De losse stukjes op kleur gesorteerd of deels een afbeelding, nemen toch 4 x zo veel plek in. 8)7
  woensdag 1 april 2020 @ 16:04:40 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_192393105
Sportschool doet aan online trainingen geven ^O^ . Wel op een onmogelijke externe website. Op de eigen server hosten gaat blijkbaar niet.
En op je eigen website neerzetten dat de training om 16:00 uur begint. Maar op de webseminar pas om 17:00 uur. :( Niet heel goed voor de minimale energie om mee te doen.
pi_192393408
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

De losse stukjes op kleur gesorteerd of deels een afbeelding, nemen toch 4 x zo veel plek in. 8)7
Dat deden wij niet echt, alles op kleur leggen. Maar die plank was vrij groot, wij hadden vaak puzzels van 3000 stukjes, dus rand leggen en alle stukjes daarbuiten.
pi_192393545
Pfff belzombie hiero :{
pi_192393588
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
:*
pi_192393651
Ommetje gemaakt, postzegels gekocht. Het was druk in de Bruna, om een of andere reden meerdere moeders met kinderen die totaal geen idee van afstand hadden en overal aanzaten :')

Ik zag een boel beren in vensterbanken. Ook een hoop tekeningen met *; voor de zorg. En groene papiertjes op de ramen... het idee achter dat laatste snap ik niet helemaal. Weet iemand waar dat voor is?

M'n moeder belde nog om te vertellen dat ze twee beren voor het raam had gezet, haar beer en mijn vaders beer. En toen er een kind langskwam is ze met beer en al op het kind af gegaan om namens de beer te vertellen dat ze het zo leuk vond dat dat kind langskwam _O-
pi_192393711
Ik ben net voor het eerst naar de lokale molen gegaan. Schandalig dat zo'n crisis er voor nodig is om zoiets eindelijk te doen. Ik heb er gelijk mijn visitekaartje achtergelaten met de boodschap dat ik wel een nieuwe website voor hen wil sponsoren in ruil voor wat publiciteit.
Spoilers!
pi_192393759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder belde nog om te vertellen dat ze twee beren voor het raam had gezet, haar beer en mijn vaders beer. En toen er een kind langskwam is ze met beer en al op het kind af gegaan om namens de beer te vertellen dat ze het zo leuk vond dat dat kind langskwam _O-
_O-
Spoilers!
pi_192393775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net voor het eerst naar de lokale molen gegaan. Schandalig dat zo'n crisis er voor nodig is om zoiets eindelijk te doen. Ik heb er gelijk mijn visitekaartje achtergelaten met de boodschap dat ik wel een nieuwe website voor hen wil sponsoren in ruil voor wat publiciteit.
Om meel te kopen? Wat ga je allemaal bakken?

Ik vind molens leuke dingen. Ik ben als kind best wel vaak op bezoek geweest bij die in ons dorp, was heel leerzaam. Wij hadden een beltmolen, ook wel bekend als "oh jee, de molen is te hoog geworden, laten we een bult aarde tegen de onderkant gooien zodat-ie niet omvalt". O+
pi_192393878
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Om meel te kopen? Wat ga je allemaal bakken?

Ik vind molens leuke dingen. Ik ben als kind best wel vaak op bezoek geweest bij die in ons dorp, was heel leerzaam. Wij hadden een beltmolen, ook wel bekend als "oh jee, de molen is te hoog geworden, laten we een bult aarde tegen de onderkant gooien zodat-ie niet omvalt". O+
Ik heb bloem, volkoren- en roggemeel gekocht. Ik weet nog niet precies waarvoor allemaal. Straks maak ik quichedeeg, zondag een appeltaart. We gaan momenteel niet naar de bakker dus we maken ons eigen brood.
Spoilers!
pi_192393984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ommetje gemaakt, postzegels gekocht. Het was druk in de Bruna, om een of andere reden meerdere moeders met kinderen die totaal geen idee van afstand hadden en overal aanzaten :')

Ik zag een boel beren in vensterbanken. Ook een hoop tekeningen met *; voor de zorg. En groene papiertjes op de ramen... het idee achter dat laatste snap ik niet helemaal. Weet iemand waar dat voor is?

Diverse gemeentes hebben 'n actie met rode of groene posters of a4' tjes om mee aan te geven dat je kunt helpen (groen) of wanneer iemand hulp nodig heeft (rood)
pi_192394006
Ik deed een paar boodschappen bij de Dirk. Op zich was alles daar goed geregeld. Er stonden x karretjes, geen muntje nodig. Je pakt er 1 en gaat via 1 deur naar binnen. Daar staat een medewerker met een pomp desinfecterende handzeep en dat joepst ze op je hand. Daarna maakt ze het handvat van je karretje schoon met papier + desinfecterende sprietz. Dan kan je boodschappen doen.

Verder druk geweest met vleesch verpakken, wat in de tuin geprutst en ik ben nu ont-zet-tend moe. :')

Vanavond kaasfondue. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 1 april 2020 @ 16:49:55 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_192394118
Honger. op het menu. Langzaam gegaarde lamschouder en wittebonen in tomatensaus, opgeleukt met sojasaus en knoflook. Maar moet nog even wachten tot na de training.
pi_192394213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:49 schreef z80 het volgende:
Honger. op het menu. Langzaam gegaarde lamschouder en wittebonen in tomatensaus, opgeleukt met sojasaus en knoflook. Maar moet nog even wachten tot na de training.
“ opgeleukt”
Als je wilt, heb ik nog yt links van de sportschool hier.

Sooo...zelfs autogereden. Ik kan het nog.
Naar de garage in het dorp en terug. w/ :D
pi_192394266
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
Gekkenhuis weer?
pi_192394279
En ik dacht dat Joodse mensen zo intelligent waren |:(
Zie ze en masse door de straat lopen in Jerusalem.
Orthodoxe Joden.
# niet persoonlijk bedoeld. #verbijsterd.
pi_192394369
Jouw moeder @Tele6 :D

Vanmiddag beetje huishouden gedaan. Morgen en overmorgen weer verder.

De molen hier verkoopt hun spul ook bij andere winkels die vaker open zijn (maar nu helaas niet). Zal al blij zijn als er morgen gist te koop is
pi_192394389
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
Orthodoxe Joden.
Heb je India gezien? Volledige lockdown en duizenden mensen die wachten op treinen
  woensdag 1 april 2020 @ 17:06:14 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192394447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:
Orthodoxe Joden.
Orthodoxen zijn in geen enkel geloof intelligent, anders waren ze niet zo sektarisch. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192394579
Wauw Wimbledon gecancelled
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')