SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Condemned 2, The – 2015 16 1:30 uur | Actie, Thriller
Als een premiejager de organisator van een gokclub niet weet te pakken, werkt hij samen met zijn vader om de jacht op hemzelf, die live wordt uitgezonden, te overleven.
Dave Chappelle: The Kennedy Center Mark Twain Prize for American Humor – 2020 AL 1:25 uur | Standup-comedy
Dave Chappelle krijgt de prestigieuze Mark Twain Prize for American Humor uitgereikt in een ceremonie vol sterren vanuit het Kennedy Center in Washington D.C.
Django Unchained – 2012 16 2:45 uur | Drama, Misdaad, Western
Samen met een Duitse premiejager reist een bevrijde slaaf, Django, door Amerika om zijn vrouw te bevrijden uit de handen van een sadistische plantage-eigenaar.
Here Comes the Boom – 2012 12 1:45 uur | Comedy
Wanneer het muziekprogramma van zijn school te lijden heeft onder bezuinigingen, besluit een biologieleraar geld in te zamelen als martialartsvechter.
Night Before, The – 2015 12 1:41 uur | Comedy
Drie goede vrienden besluiten om een einde te maken aan hun traditie van wilde kerstfeesten, maar beleven eerst nog een laatste kerstavond vol drugs in New York.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Staat niet op netflixquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:48 schreef Meridiaan het volgende:
Community is een geweldige comedyserie, zou deze aan iedereen met een innerlijke nerd die van metareferenties houdt willen aanraden. En van mensen die Childish Gambino in een heel andere rol willen zien. En mensen die willen weten waar Ha! Gayyyyy vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
Ja? Toch maar eens opstarten dan.quote:
After Life zie ik pas staan op 24-4?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
After live ik zit klaar [ link | afbeelding ]
Ik vond het vreselijk. Heb hem ook niet afgekeken. Het hield maar niet op dat hysterische gekrijs en gedoe. Ik vond de hele sfeer van de film ook 'hysterisch'. Kon er niet naar kijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Na alle af- en aanraders toch maar eens Uncut Gems gekeken.
Wat een hoop geschreeuw en gescheld, de HE-LE film lang.
Lastig om naar te kijken, hoofdpersoon lastig om naar te kijken.
Echt alleen maar gekrijs! Iedereen!
Op zich niet "slecht", maar echt niks voor mnij.
Meerdere malen af willen zetten.
Ik zag t plaatje en dacht: Ja!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is dat Toyboy eigenlijk voor serie? Wel te pruimen?
Ik heb er zelf niet echt een mening over hoor, af en toe wat langs zien komen op Comedy Central ofzo, dat was 't wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Toch maar eens opstarten dan.
Nooit gezien (hou niet zo van sitcoms / comedy series).
Maar Good Life was op zich ook wel te pruimen.
Bij mij wel, 6 seizoenen zo te zien.quote:
Tja, we kunnen allemaal nergens heen dus dan kan je net zo goed 24 dagen te vroeg al op die bank gaan zitten.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
After Life zie ik pas staan op 24-4?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3096 Tage – 2013 12 1:50 uur | Misdaad
Een Oostenrijks meisje doet er alles aan om te overleven wanneer ze op haar tiende wordt ontvoerd en opgesloten door een sadistische man die haar verkracht en martelt.
Abduction – 2011 12 1:45 uur | Actie, Mystery, Thriller
Als een tiener zijn eigen jeugdfoto tegenkomt op een website van verdwenen personen, begint hij aan alles te twijfelen.
Addams Family, The – 1991 12 1:40 uur | Comedy, Fantasy
De leden van de populaire, macabere familie uit de stripboeken van Charles Addams en de televisieserie uit de jaren 60 zijn nu te zien op het grote scherm.
Age of Innocence, The – 1993 6 2:18 uur | Historisch drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.
Bad Neighbours 2 – 2016 12 1:32 uur | Comedy
Een vooruitstrevend damesdispuut trekt in het huis naast die van ouders Mac en Kelly. Ze moeten de dames in bedwang zien te houden totdat de verkoop van hun huis rond is.
Batman and Harley Quinn – 2017 6 1:14 uur | Actie, Duister
Batman en Nightwing moeten hun krachten bundelen met Harley Quinn wanneer haar vroegere partner in crime, Poison Ivy, de mensheid dreigt te vernietigen.
Begin Again – 2013 6 1:44 uur | Comedy, Drama, Musical
Wanneer een onsuccesvolle muziekproducer een veelbelovende singer-songwriter ontdekt in een bar, besluit hij haar carrire op gang te helpen en die van hemzelf te redden.
Bram Stoker's Dracula – 1992 16 2:07 uur | Bovennatuurlijke horror, Fantasy
Als Dracula in Londen op zoek gaat naar een vrouw die op zijn lang geleden overleden vrouw lijkt, besluit vampierjager Dr. Van Helsing een einde te maken aan de waanzin.
Christine – 1983 12 1:50 uur | Bovennatuurlijke horror, Cyberpunk, Duister
Een sullige student knapt een Plymouth Fury uit 1958 op. Achter het stuur van deze klassieker verandert zijn pas verworven zelfvertrouwen in razende arrogantie.
Community – S01-06 2009 12 | Comedy
Als het diploma van advocaat Jeff Winger vals blijkt te zijn, moet hij terug naar de universiteit, waar hij studenten en docenten ontmoet met al even dubieuze papieren.
Concussion – 2015 12 2:03 uur | Drama, Intellectueel
Dit drama is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een forensisch arts die bij NFL-spelers een controversieel verband legde tussen hersenschuddingen en hersenletsel.
DC Super Hero Girls: Intergalactische spelen – 2017 6 1:16 uur
De superheldinnen gaan weer op een missie om de wereld te redden wanneer schurken de stad aanvallen tijdens een wedstrijd tussen twee scholen.
Death Sentence – 2007 16 1:40 uur | Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Kevin Bacon speelt een rouwende vader die besluit om het recht in eigen hand te nemen nadat zijn zoon wordt vermoord door een bendelid.
Deepwater Horizon – 2016 12 1:47 uur | Actie, Avontuur, Drama
In deze verfilming van het ongeluk op het booreiland Deepwater Horizon in 2010 zien we ook wat er gebeurde in de 12 uur voorafgaand aan de door mensen veroorzaakte ramp.
Disobedience – 2017 12 1:53 uur | Drama
Een fotografe uit New York gaat terug naar haar vroegere thuis, een orthodox-joodse gemeenschap die haar jaren geleden afwees vanwege haar gevoelens voor een jeugdvriend.
Divergent Series: Allegiant - Part 1, The – 2016 12 2:01 uur | Actie, Avontuur
Het lukt Beatrice, Tobias, Caleb en enkele anderen om vanuit hun ommuurde stad te ontsnappen naar de verboden wereld die daarbuiten ligt.
Eagle, The – 2011 16 1:54 uur | Actie, Avontuur, Thriller
De Romeinse legeraanvoerder Marcus Aquila wordt gekweld door de verdwijning van zijn vader. Hij wil kost wat kost dat mysterie ontrafelen om de leiderspositie van zijn legioen te herstellen.
Expendables 3, The – 2014 12 2:06 uur | Actie, Thriller
De Expendables gaan de strijd aan met meedogenloze wapenhandelaar Conrad Stonebanks, die het team koste wat het kost wil vernietigen. Gelukkig hebben ze nieuwe rekruten.
Focus – 2015 12 1:44 uur | Comedy, Drama, Misdaad
Drie jaar nadat meesteroplichter Nicky Spurgeon de romance met zijn protg heeft verbroken, staan ze tijdens zijn complexe nieuwe scam recht tegenover elkaar.
From Up on Poppy Hill – 2011 AL 1:31 uur | Drama
Twee scholieren krijgen hoop als ze een clubhuis uit een oorlogsperiode willen redden van de sloop tijdens de voorbereidingen van de Olympische Spelen van 1964 in Tokio.
Gandhi – 1982 12 3:08 uur | Drama
Ben Kingsley speelt Ghandi die zich verzette tegen het Britse bewind in India en een wereldsymbool werd van vrede en begrip.
Gelaarsde kat, De – 2011 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy
De onverschrokken, legendarische kat, met de stem van Antonio Banderas, gaat in deze tekenfilm op avontuur om een kostbare gans met gouden eieren te verdonkeremanen.
Gods of Egypt – 2016 12 2:07 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Als de zonnegod Horus de macht over Egypte verliest aan de duistere god Seth, die chaos veroorzaakt, probeert hij met een sterfelijke dief de mensheid te redden.
Hitch – 2005 6 1:58 uur | Comedy, Romantisch
Hitch, werkt als 'dating doctor' met gegarandeerd succes! Hitch wordt tot over zijn oren verliefd op Sara, maar wil tegelijkertijd niet worden ontmaskerd.
Hoe tem je een draak – 2010 6 1:39 uur | Avontuur, Fantasy
Als zoon van een Vikingleider moet de verlegen Hikkie een overgangsritueel doorlopen: hij moet een draak doden om zijn moed te bewijzen.
Howl’s Moving Castle – 2004 6 1:59 uur
Tiener Sophie werkt in de hoedenwinkel van haar overleden vader in een saai stadje maar dan verandert Sophie opeens in een oudere vrouw...
Hunger Games: Mockingjay - Part 2, The – 2015 12 2:17 uur | Actie, Drama, Fantasy, Sci-Fi
Katniss Everdeen en haar medestanders vechten verder in het Capitool, waar ze heel Panem willen bevrijden door de dictator president Snow om te brengen.
Impossible, The – 2012 12 1:53 uur | Drama
Dit aangrijpende drama volgt de schrijnende ervaringen van een familie en geeft een beeld van de chaos die werd veroorzaakt door de tsunami in Zuidoost-Azi in 2004.
Insidious – 2010 16 1:42 uur | Bovennatuurlijke horror
Een gezin uit een buitenwijk verhuist omdat ze geloven dat het spookt in hun huis. Ze ontdekken echter dat het niet het huis is dat spookt maar hun oudste zoon.
It's a Boy Girl Thing – 2006 12 1:30 uur | Comedy, Romantisch
Een bezoek aan een natuurhistorisch museum blijkt rampzalig voor twee rivaliserende tieners als een oud standbeeld een vloek uitspreekt waardoor ze van lichaam ruilen.
Juliet, Naked – 2018 AL 1:37 uur | Comedy, Musical, Romantisch
Een academicus is obsessief fan van een obscure muzikant en heeft weinig oog voor zijn partner, een curatrice. Totdat zij onverwacht ook meegaat in zijn obsessie.
Kleine prins, De – 2015 6 1:46 uur | Avontuur, Fantasy
Een gestrest meisje sluit vriendschap met een excentrieke vliegenier. Hij vertelt haar verhalen over de avonturen van een bijzondere jongen die op een asterode woont.
Kung Fu Panda 2 – 2011 6 1:32 uur | Comedy
Wanneer een vreselijke nieuwe vijand verschijnt, beginnen Po en de Vurige Vijf aan een gevaarlijke reis om China en kungfu te redden.
Last Witch Hunter, The – 2015 16 1:47 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Als machtige heksen een dodelijke plaag willen uitstorten over New York, moeten een onsterfelijke heksenjager, een priester en een jonge heks hier een stokje voor steken.
Law Abiding Citizen – 2009 16 1:48 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Getraumatiseerd door de afschuwelijke moord op zijn vrouw en dochter geeft een rouwende man toe aan zijn woede en wil hij maar n ding: wraak.
Leave No Trace – 2018 9 1:48 uur | Drama
Het gesoleerde leven en de hechte band van een vader en dochter worden opgeschud wanneer autoriteiten hen terugbrengen in de maatschappij.
Letters to Juliet – 2010 AL 1:45 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Door een brief te beantwoorden die geadresseerd was aan Juliet Capulet van Shakespeare gaat een Amerikaanse vrouw in Verona, Itali, op zoek naar de liefde.
Lucy – 2014 16 1:29 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Als een jonge Amerikaanse in Taiwan onvrijwillig een drugkoerier wordt, komen er hightechnarcotica in haar systeem vrij en krijgt ze bovenmenselijke krachten.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh kutquote:Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
After Life zie ik pas staan op 24-4?
quote:Disobedience – 2017 12 1:53 uur | Drama
Een fotografe uit New York gaat terug naar haar vroegere thuis, een orthodox-joodse gemeenschap die haar jaren geleden afwees vanwege haar gevoelens voor een jeugdvriend.
Leave No Trace – 2018 9 1:48 uur | Drama
Het gesoleerde leven en de hechte band van een vader en dochter worden opgeschud wanneer autoriteiten hen terugbrengen in de maatschappij.
Age of Innocence, The – 1993 6 2:18 uur | Historisch drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.
Laatst voor de eerste keer Matrix trilogie gekeken, wat nou te oudquote:Op woensdag 1 april 2020 20:51 schreef amp25 het volgende:
Kijk alleen dingen van 2019/2020 heel soms nog van 2018 rest is te oud al
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:51 schreef amp25 het volgende:
Kijk alleen dingen van 2019/2020 heel soms nog van 2018 rest is te oud al
Ik keek laatst Nausica of the valley of the wind voor het eerst. Die is uit 1984, twee jaar jonger dan ikzelf.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Laatst voor de eerste keer Matrix trilogie gekeken, wat nou te oud
Is morgen pas op tv?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef -Wereld- het volgende:
Voor de (mede)-liefhebbers van Vis Vis:
de TV kantine heeft een scne over deze serie, met die juf van de Luizenmoeder als Macarena. Ook Sandoval, Zulema (en ik geloof Tere) komen erin voor.
Ben benieuwd haha, daarna nog even wachten op El Oasis..
Laatst bijna Sneeuwwitje opgezet, maar dat is 1937quote:Op woensdag 1 april 2020 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik keek laatst Nausica of the valley of the wind voor het eerst. Die is uit 1984, twee jaar jonger dan ikzelf.
Ja het kan nog ouder natuurlijk. Films met een goed verhaal en zeker animaties kunnen echt tijdloos zijn. Als je alleen actiemeuk kijkt met special effects en CGI, dan lijken oudere films wellicht wat gedateerd, maar dan mis je ook echt wel wat.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Laatst bijna Sneeuwwitje opgezet, maar dat is 1937
Oke dan kijk ik wel verder. Vind het na 1,5 aflevering niet geweldig, beetje 'soapie' ofzoquote:
Alle goede dingen beginnen langzaamquote:Op donderdag 2 april 2020 00:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oke dan kijk ik wel verder. Vind het na 1,5 aflevering niet geweldig, beetje 'soapie' ofzo
Houd vol. Het is een hele goede familiedrama serie. Goede acteurs ook, o.a Sissy Spacek (Carrie).quote:Op donderdag 2 april 2020 00:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oke dan kijk ik wel verder. Vind het na 1,5 aflevering niet geweldig, beetje 'soapie' ofzo
Saaier dan Breaking Bad, er gebeurt niets.quote:
Kon me niet boeien. En ik heb verkeerd gequote zie ik. Sorryquote:
Saaier dan? Dus Breaking Bad is volgens jou saai?quote:Op donderdag 2 april 2020 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Saaier dan Breaking Bad, er gebeurt niets.
quote:Op donderdag 2 april 2020 07:53 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Saaier dan? Dus Breaking Bad is volgens jou saai?
De karakters ontwikkelen en ontvouwen zich en krijgen meer gelaagdheid, dat is meer diepgang in het verhaal van Breaking Bad. Dat kun je waarderen of niet, ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 2 april 2020 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Saaier dan Breaking Bad, er gebeurt niets.
je hebt wel een top10 vandaag in nederlandquote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef Vlinder het volgende:
Bestaat er eigenlijk een Top10 Netflixfilms?
en top10 Netfixseries?
Ik kan nooit wat kiezen
Gewoon googlen jonguh!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef Vlinder het volgende:
en top10 Netfixseries?
Ik kan nooit wat kiezen
Is Google misschien wat?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef Vlinder het volgende:
en top10 Netfixseries?
Ik kan nooit wat kiezen
Oh ja natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gewoon googlen jonguh!
https://www.superguide.nl/nieuws/de-10-beste-films-nu-op-netflix
https://www.superguide.nl/nieuws/de-10-beste-series-nu-op-netflix
quote:
Idd. Vraag me eigenlijk wel af hoeveel seizoenen er gaan komen, hopelijk niet te veel dat 't saai wordquote:Op donderdag 2 april 2020 15:20 schreef NoPicNic het volgende:
Ozark.
De allerlaatste scene van seizoen 3 .... fuckin' geweldig.
En dan Marriage Story op 10 zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gewoon googlen jonguh!
https://www.superguide.nl/nieuws/de-10-beste-films-nu-op-netflix
https://www.superguide.nl/nieuws/de-10-beste-series-nu-op-netflix
Klopt, ik vond met name het eerste seizoen echt heerlijk. Het heeft gewoon een perfect sfeertje. Aan mensen die graag een serie kijken waarin alle acties elkaar in een sneltreinvaart opvolgen is de serie waarschijnlijk niet besteed.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond Bloodline echt geweldig, maar kreeg wel het idee dat ze onbedoeld vroegtijdig met de serie moesten stoppen. Daardoor voelt het derde en laatste seizoen erg rommelig aan, alsof ze er nog vlug een einde aan vast moesten knopen. Zonde, want de eerste twee seizoenen waren uitstekend. Daarna vliegt het helaas enigszins uit de bocht. Nog niet zo slecht als het slotseizoen van House of Cards, maar toch.
Bloodline was het eerste seizoen goed, daarna werd het slechter en slechter.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond Bloodline echt geweldig, maar kreeg wel het idee dat ze onbedoeld vroegtijdig met de serie moesten stoppen. Daardoor voelt het derde en laatste seizoen erg rommelig aan, alsof ze er nog vlug een einde aan vast moesten knopen. Zonde, want de eerste twee seizoenen waren uitstekend. Daarna vliegt het helaas enigszins uit de bocht. Nog niet zo slecht als het slotseizoen van House of Cards, maar toch.
Die is ook 1 van mijn favorieten van het afgelopen jaarquote:Op donderdag 2 april 2020 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan Marriage Story op 10 zetten.
Vond er persoonlijk geen bal aan maar dat vond ik van Irishman ook.
Voortkabbelen?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:09 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Ozark seizoen 3 zit er op. Het was een beetje meer van hetzelfde, onderhoudend maar geen hoogvlieger. Hetzelfde geldt voor Altered Carbon seizoen dat zo een beetje voortkabbelt zonder echt memorabele momenten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:20 schreef NoPicNic het volgende:
Ozark.
De allerlaatste scene van seizoen 3 .... fuckin' geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 02-04-2020 18:21:44 ]
Bij mij dus juist niet. Tijdverspilling.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die is ook 1 van mijn favorieten van het afgelopen jaar
Vond S1 al niks, smaken verschillen blijkbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 17:02 schreef DKUp het volgende:
Stranger Things op 1, wtf na het eerste seizoen is het alleen maar vervelender geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Ik snap die lijstjes nooit zo, iedereen komt met iets andersquote:Op donderdag 2 april 2020 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan Marriage Story op 10 zetten.
Vond er persoonlijk geen bal aan maar dat vond ik van Irishman ook.
Bloodline vindt ik ook een hele mooie serie, mooi gefilmd en geeft de sfeer van de Keys goed weer (en ik ben er 3x geweest dus een stukje goede herinneringen van mij).quote:Op donderdag 2 april 2020 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik vond met name het eerste seizoen echt heerlijk. Het heeft gewoon een perfect sfeertje. Aan mensen die graag een serie kijken waarin alle acties elkaar in een sneltreinvaart opvolgen is de serie waarschijnlijk niet besteed.
Wat is Brooklyn 99?quote:
Blijkbaar geen top 10quote:
Destinyquote:Op donderdag 2 april 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:
The Witcher op 10? Die was vooral grappig omdat ie zo vreselijk slecht was.
Niet op dat lijstje.... waar hij ook zeker niet ophoortquote:Op donderdag 2 april 2020 18:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik snap die lijstjes nooit zo, iedereen komt met iets anders
Waar is Brooklyn 99 bijvoorbeeld
Ik doelde meer op lijsten in het algemeenquote:Op vrijdag 3 april 2020 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Niet op dat lijstje.... waar hij ook zeker niet ophoort
Maar inderdaad, ik heb bijvoorbeeld niets met dat hele true crime genre, dus dingen als Making a murderer of Don't fuck with cats.... meh.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brothers – 2015 16 2:35 uur | Actie
Twee broers met een beladen verleden en een verslaafde vader zien elkaar na lange tijd terug, maar deze keer treffen ze elkaar als tegenstanders in een straatgevecht.
Coffee & Kareem – 2020 16 1:28 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een onbekwame agent uit Detroit probeert een band op te bouwen met de grofgebekte jonge zoon van zijn vriendin terwijl ze een criminele samenzwering onthullen.
La casa de papel – Deel 4 2017 16 - Netflix Original | Thriller
Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje terwijl een crimineel meesterbrein de politie manipuleert om zijn plan uit te voeren.
Sol Levante – 2020 6 0:04 uur - Netflix Original | Fantasy, Sci-Fi
Een jonge krijger en haar familie zoeken naar de geheime plek waar wensen zouden worden vervuld. Hopelijk jagen ze geen oude bewakers en geesten tegen zich in het harnas.
Spirit - Samen vrij: De paardenacademie – Deel 1 2020 6 - Netflix Original | Kinderserie
Er begint een nieuw hoofdstuk voor Lucky en haar vrienden als ze Miradero achter zich laten. Ze gaan wonen en leren in de prestigieuze Palomino Bluffs Paardrij-academie.
SterrenStraal – S01 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Als er kleurrijke boeven opdagen, verandert de achtjarige Zoey in Sterrenstraal, een superheldin voor kinderen. Ze is keer op keer de heldin van de dag!
Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memory Doll – 2019 AL 1:30 uur | Drama, Fantasy
Een eenzaam meisje op een kostschool voor meisjes wordt door Violet onder haar vleugels genomen en leeft op door metalen handen en hartverwarmende brieven.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat is alleen de eerste paar aflever8ngen. Daar moet je doorheen. Daarna wordt het echt wel spannend.quote:
Heb tweenhalf seizoen gekeken. Er gebeurt geen kut.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste paar aflever8ngen. Daar moet je doorheen. Daarna wordt het echt wel spannend.
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb tweenhalf seizoen gekeken. Er gebeurt geen kut.
De vrouw is irritant.
De zoon is irritant.
Drie redenen voor mij om niet te kijken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
weet iemand mij te vertellen of Fantastic Beasts and the crimes of grindelwald op netflix staat?
nou ik kon het dus niet vinden, anders had ik het hier niet gevraagd. Dank je welquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat is ook online te vinden.
Dat staat het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
weet iemand mij te vertellen of Fantastic Beasts and the crimes of grindelwald op netflix staat?
Wel op het pluspakket van KPN maar daar heb je waarschijnlijk niks aan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
ik heb telfort/kpn. Waar vind ik dat? Ik kijk vrijwel geen televisie meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:44 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Wel op het pluspakket van KPN maar daar heb je waarschijnlijk niks aan.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:40 schreef amp25 het volgende:
[..]En ik ook niet, en gok nog vele met mij, en dat maakt het gewoon een goede serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joepie!! Heel graag gedaan!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb telfort/kpn. Waar vind ik dat? Ik kijk vrijwel geen televisie meer
-edit- found itthanks! Heb al maanden het pluspakket gratis omdat combivoordeel
Kippenvel, wat een mooi seizoenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef JayHovah het volgende:
Sunderland Till I Die Season 2, blij verrast toen ik vanavond hem er opeens bij zag staan, helemaal vergeten dat die er aan zat te komen...
Een heerlijke wraakfilm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:39 schreef TLC het volgende:
Law abiding citizen gezien, totaal ongeloofwaardig maar geeft niks, ik heb me vermaakt
Dacht dat het nep was net als trailer park boys maar is dus echtquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiger King maar eens aangezet en net de eerste aflevering gezien. Amerika
Was het maar nep...quote:Op zondag 5 april 2020 12:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dacht dat het nep was net als trailer park boys maar is dus echt
Je valt van de ene verbazing in de andere.quote:Op zondag 5 april 2020 17:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ook maar begonnen aan Tiger King
Dolfinarium mag ook wel zoiets krijgen.quote:Op zondag 5 april 2020 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je valt van de ene verbazing in de andere.
Aflevering 2quote:Op zondag 5 april 2020 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je valt van de ene verbazing in de andere.
Who caused the CORONA CRISIS?quote:Op zondag 5 april 2020 17:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ook maar begonnen aan Tiger King
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds 2 – 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Comedy
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.
Big Show Show, The – S01 2020 6 - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Voormalig WWE-worstelaar Big Show staat buiten de ring en is klaar voor een veel lastigere uitdaging: samen met zijn vrouw drie dochters opvoeden in Florida.
When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond het grappig, vooral de eerste helft van de film.quote:Op zondag 5 april 2020 23:13 schreef TLC het volgende:
Coffee & Kareem gezien, bepaald geen Oscar waardige film maar voor n avondje flauw vermaak goed genoeg
quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef Aether het volgende:
Terrace House: Tokyo 2019-2020 – [Japan] Deel 3 2019 12 - Netflix Original | Reality
Zes vreemden delen een fantastisch huis in Tokio en zoeken onder n dak naar liefde. Er is geen script, zij bepalen wat er gebeurt.
Idem hier, als ik flauwe docu's wil zien kijk ik wel naar Discovery Channel of zoquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:22 schreef -Wereld- het volgende:
Ik begon gisteravond aan de eerste aflevering van Tiger King maar ik heb het maar weer uitgezet want ik denk dat het gewoon niets voor mij is.
ja ik moest ook meteen aan die zender denkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idem hier, als ik flauwe docu's wil zien kijk ik wel naar Discovery Channel of zo
Alleen is dit niet in scene gezetquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idem hier, als ik flauwe docu's wil zien kijk ik wel naar Discovery Channel of zo
Heeft dat er niet vijf jaar opgestaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pretty Little Liars verdwijnt van Netflix eind van de maand 😱
Niet veel, dit loopt hoogstens tot januari/februari.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd wat de impact van corona zal zijn. Ze zouden doorgaan tot de OS.
Wat @Aether zegt. Ik denk dat dit er net allemaal voor isquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd wat de impact van corona zal zijn. Ze zouden doorgaan tot de OS.
Hier ook, zat er net lekker in, zijn de afleveringen alweer voorbij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
La Casa del Papel afgekeken, begon traag, maar de laatste afleveringen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Heeft dat er niet vijf jaar opgestaan?
Zeker, maar het is zo'n serie die iedereen zou moeten kijken. Had er altijd wel op mogen blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Heeft dat er niet vijf jaar opgestaan?
Kijk je deze wijvenshit?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Altered carbon seizoen twee is zo teleurstellend na het briljante seizoen 1.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:31 schreef Slayage het volgende:
Begonnen met altered carbon seizoen twee. Drie EPS gekeken tot nu. Haalt het niveau van het eerste seizoen (nog) niet maar wel weer tof.
Die kun je bij Prime Video kijken vanaf 23 april.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is nu duidelijk waarm ze verdwijnen bij Netflixquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die kun je bij Prime Video kijken vanaf 23 april.
Ik heb liever Pretty Little Liars eraf en dan Pretty Little Liars: The Perfectionists erop. Maar die gaat er denk ik nooit opkomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zeker, maar het is zo'n serie die iedereen zou moeten kijken. Had er altijd wel op mogen blijven.
Haha wat. Ik kom hier nu pas achterquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook, zat er net lekker in, zijn de afleveringen alweer voorbij.
Nooit geweten dat Alicia en Zulema van Vis a Vis dezelfde persoon is. Lijkt er totaal niet op
Kwam er ook pas achter via de Tv kantine sketchquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha wat. Ik kom hier nu pas achter.
Het kost mij ook een beetje moeite merk ik. Ben bij Afl 6 of 7 en zit er niet zo lekker in als S1. De echte wil om door te kijken is er ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Altered carbon seizoen twee is zo teleurstellend na het briljante seizoen 1.
Eigenlijk kan je dit seizoen gewoon skippen![]()
Zou er niet rouwig om zijn ook als dit het laatste seizoen was.
Voor de mensen die seizoen 1 niet hebben gezien nog. Check het seizoen er is gewoon closure aan het einde van het seizoen. En doe als of het tweede seizoen nooit is gemaakt. Ik zal proberen om het tweede seizoen te vergeten
10 is nog beter.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Wauw, aflevering 8 & 9 van Ozark S3 komen wel even binnen zeg. Benieuwd naar de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiger King aflevering vijfGeweldig hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ik vind Amerikanen wel apart die een serie als Dark afkraken om de Engelse dubquote:
Waar is het origineel in? In principe is elke dub van een niet-animatiefilm/serie wel een klacht waard.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik vind Amerikanen wel apart die een serie als Dark afkraken om de Engelse dub
Duits.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is het origineel in? In principe is elke dub van een niet-animatiefilm/serie wel een klacht waard.
Ah tof, toch eens aan beginnen. En aan een nieuw seizoen 3%. En verder met The Last Kingdom. En, en, en. Veel te veelquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is het origineel in? In principe is elke dub van een niet-animatiefilm/serie wel een klacht waard.
Gelachen.quote:
Krom gelegen van het lachenquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef Aether het volgende:
Begonnen eergisteren aan de Big Show Show, precies zoals ik had verwacht, een stupid sitcom die ik net even nodig hadSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds 2 – 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Comedy
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.
Big Show Show, The – S01 2020 6 - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Voormalig WWE-worstelaar Big Show staat buiten de ring en is klaar voor een veel lastigere uitdaging: samen met zijn vrouw drie dochters opvoeden in Florida.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2020 00:17:09 ]
Zo ver ben ik nog niet, maar goeie aanvulling van NFquote:Op donderdag 9 april 2020 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Inmiddels seizoen 1 opnieuw gezien
quote:Op woensdag 8 april 2020 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiger King aflevering vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb n aflevering gezien en afgezetquote:Op woensdag 8 april 2020 23:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Begonnen eergisteren aan de Big Show Show, precies zoals ik had verwacht, een stupid sitcom die ik net even nodig had
Je hebt deel 1 en 2 niet gezien?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
John Wick 3Duurt een kwartiertje te lang, maar ik vind het wel top. Ze mogen van deel 4 wel het slot maken. Anders wordt het een beetje te gek.
Deel 1 en 2 vond ik goed. Deel 3 is Over The Top.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
John Wick 3Duurt een kwartiertje te lang, maar ik vind het wel top. Ze mogen van deel 4 wel het slot maken. Anders wordt het een beetje te gek.
Jawel. Maar ik doel op het voortkabbelen van het verhaal. Daar mogen ze een einde aan maken. Het aantal casualties vind ik juist mooi.quote:
check. vermakelijke films. dat zeker.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik doel op het voortkabbelen van het verhaal. Daar mogen ze een einde aan maken. Het aantal casualties vind ik juist mooi.
Ze zijn alle 3 over the top, maar dat maakt ze niet minder vermakelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:58 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 vond ik goed. Deel 3 is Over The Top.
Zekerquote:Op donderdag 9 april 2020 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, maar goeie aanvulling van NF
Staat in Nederland al op Amazon Prime, dus...quote:Op donderdag 9 april 2020 13:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik hoop ook stiekem dat The Office ooit nog op Netflix komt
Geen Street Fighter fan, maar was aparte seriequote:
Net als Communityquote:Op donderdag 9 april 2020 13:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Staat in Nederland al op Amazon Prime, dus...
Serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 13:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Staat in Nederland al op Amazon Prime, dus...
Helaas niet de originele.quote:
Introductie van Viviquote:
Wij hebben @Aether al.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er geen optie om nieuwe Netflix releases te zien? Die zogenaamde "nieuwe releases" zoals hij nu bestaat is absolute waanzin, zie daar regelmatig content voorbij komen die er al 2-3 maanden op staan. Bij Videoland heb je gewoon een nieuwe releases categorie en dan komt er per dag oid iets nieuws bij, veel handiger. Op die manier kun je niets over het hoofd zien.
Uk danquote:Op donderdag 9 april 2020 13:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik hoop ook stiekem dat The Office ooit nog op Netflix komt
Het idee van Netflix was oorspronkelijk dat het een soort videotheek was waar ze op basis van wat je keek aanbevelingen gaven. Ik ben juist hierom een zes jaar geleden begonnen om die informatie dan maar zelf te verzamelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er geen optie om nieuwe Netflix releases te zien? Die zogenaamde "nieuwe releases" zoals hij nu bestaat is absolute waanzin, zie daar regelmatig content voorbij komen die er al 2-3 maanden op staan. Bij Videoland heb je gewoon een nieuwe releases categorie en dan komt er per dag oid iets nieuws bij, veel handiger. Op die manier kun je niets over het hoofd zien.
En plukken wij nu nog de vruchten vanquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Het idee van Netflix was oorspronkelijk dat het een soort videotheek was waar ze op basis van wat je keek aanbevelingen gaven. Ik ben juist hierom een zes jaar geleden begonnen om die informatie dan maar zelf te verzamelen.
@Aether for president!quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
En plukken wij nu nog de vruchten van![]()
![]()
Hahaha ja, ik vond Vivi eerst heel apart. Maar ik vond haar wel oke toch. Jammer dat ik alweer door her seizoen heen ben.. Ik vrees dat de resterende afleveringen een kort seizoen wordt.quote:
Alle diversiteitsboxen worden in elk geval weer aangevinkt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:36 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe trailer. Gaat denk ik wel populaire film worden:
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
@:Aether for president!
Jouw posts in dit topic worden zeeeeeeer gewaardeerd!
Hier staat the office gewoon op Netflix (Uk).quote:
Van John Hughes ook 16 candles zag ik.quote:
Ga je schamen, een van de leukste jaren 80 films.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:34 schreef vencodark het volgende:
Persoonlijk vond ik The Breakfest Club geen reet aan. Wt een tijdsverspilling.
Hear, hearquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Ga je schamen, een van de leukste jaren 80 films.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Van John Hughes ook 16 candles zag ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:34 schreef vencodark het volgende:
Persoonlijk vond ik The Breakfest Club geen reet aan. Wt een tijdsverspilling.
Blijkbaar want ze doen nu alsof het nieuw en bijzonder is. Blijkbaar was het meer mensen niet opgevallen. Ik denk dat ik hm 2 jaar geleden op Netflix bekeken heb.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die eraf gehaald was voor een tijdje
Misschien moet je toen puber zijn geweest?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Ga je schamen, een van de leukste jaren 80 films.
Ik was toen ook te jong ervoor, maar het verhaal is redelijk tijdloos (ondanks het jaren 80 sausje dat John Hughes tienerfilms uit die tijd altijd wel hadden).quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moet je toen puber zijn geweest?
Ik ben van 1985 dus de hype niet meegekregen.
Ja, dat dusquote:
Waarschijnlijk is het gewoon niet mijn ding. Het zal best een kwalitatief goede film zijn maar het kan mij niet bekoren.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik was toen ook te jong ervoor, maar het verhaal is redelijk tijdloos (ondanks het jaren 80 sausje dat John Hughes tienerfilms uit die tijd altijd wel hadden).
Ferris bueler staat er misschien ook nog op.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:39 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ga een filmavond houden vanavond denk ik
Nu alleen nog Pretty in Pink en Weird Science en we zijn compleetquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ferris bueler staat er misschien ook nog op.
Pretty in Pink kan ik me niet zo voor de geest halen. Maar weird science had ik op beta Max. Heel vaak bekeken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu alleen nog Pretty in Pink en Weird Science en we zijn compleet
Tijdloze film.quote:
De originele film Weird Science heb ik eigenlijk nog nooit gezien, de daarop gebaseerde TV serie wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Pretty in Pink kan ik me niet zo voor de geest halen. Maar weird science had ik op beta Max. Heel vaak bekeken.
Die was leuk altijd. Samen met Alex mack.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De originele film Weird Science heb ik eigenlijk nog nooit gezien, de daarop gebaseerde TV serie wel.
Dat keek in dan weer nooit. Weird Science was voor puberjongens ook vooral leuk vanwege een in die tijd niet onaantrekkelijke Vanessa Angel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die was leuk altijd. Samen met Alex mack.
Uncle Buckquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:48 schreef Slayage het volgende:
Unckle buck was er ook op recentelijk trouwens
Oh speelt zij daar ook in. Kelly lebrock is me wel bijgeblevenquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat keek in dan weer nooit. Weird Science was voor puberjongens ook vooral leuk vanwege een in die tijd niet onaantrekkelijke Vanessa Angel.
Leuke tiener filmquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De originele film Weird Science heb ik eigenlijk nog nooit gezien, de daarop gebaseerde TV serie wel.
Pretty in Pink is met Molly Ringwald en Andrew McCarthyquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Pretty in Pink kan ik me niet zo voor de geest halen. Maar weird science had ik op beta Max. Heel vaak bekeken.
Kom er nu pas achter dat "Allison" ook in War Games(1983) speelt...quote:
Ze zag er heel anders uit in die film inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat "Allison" ook in War Games(1983) speelt...
De serie h, niet de film. Daar kun je haar vrij moeilijk in missen, want ze is n van de drie hoofdpersonen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oh speelt zij daar ook in. Kelly lebrock is me wel bijgebleven
Een juweeltje inderdaad. Je hoofd erbij houden is een must.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:32 schreef Funzel het volgende:
Begonnen aan Dark. Wat een fantastische serie zeg.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:32 schreef Funzel het volgende:
Was weer een meeslepend seizoen. Helaas maar zes afleveringen, dus je bent er zo doorheen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Begonnen met seizoen 2 van Sunderland. Lekker wegkijk docuserie voor tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Moet ik nog steeds afkijkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:32 schreef Funzel het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:49 schreef TLC het volgende:
Bij A Quiet Place vroeg ik me 2 dingen af ;2 dingen die ik mij ook afvroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:50 schreef Slayage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel al gezien in 1 dag afgekeken. Is al eerdere keren ook voorbij gekomen in deze reeksquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Niemand hier aan de Unorthodox? Echt geweldig goede serie
Zit in mijn lijst. Er is/was ook een geweldige documentaire over de chassidische gemeenschap in New York. Kan even niet komen op de naam.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:41 schreef Fok-it het volgende:
One of usquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zit in mijn lijst. Er is/was ook een geweldige documentaire over de chassidische gemeenschap in New York. Kan even niet komen op de naam.
Jaaa. Wat een vage systeem hebben die gasten daaro en dan ook nog eens verweven met het juridische systeem van de staat. Ik vond dat echt bizar.quote:
Volgens mij hebben een aantal deze serie gezien, oa ik.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Oeh nice. Even toevoegenquote:
Ik heb 'm in mijn lijst staan. Werd genteresseerd door de thumbnail van die filmquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Focus met weinig verwachtingen opgezet maar wat een toffe film is dat heerlijk samenspel tussen Margot Robbie en Will Smith en leuk om haar een keer in een andere rol te zien ipv van Harley Quinn prima chemie hebben die twee en Will speelt een keer niet op de automatische piloot echt een leuke verrassing deze film.
Als je ze bij elkaar wil zoeken lukt het je niet, maar hier zitten ze allemaal bij elkaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tiger kingwat een stel mafkezen zijn dat.
Jaaa echt heel bizar. Ik had echt medelijden met die mensen die eruit wilde stappen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jaaa. Wat een vage systeem hebben die gasten daaro en dan ook nog eens verweven met het juridische systeem van de staat. Ik vond dat echt bizar.
Een waar zijn ze nu maar waarschijnlijk zitten Joe en Carol er niet inquote:
Het eerste seizoen is briljant. Het verhaal heeft ook gewoon closure, dus je kan de dramatisch.slechte tweede seizoen gewoon skippen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:27 schreef jigggy het volgende:
Is altered Carbon het waard om te kijken?
Heb een paar afleveringen gezien, maar krijg toch niet echt de neiging om het te bingen. Prima serie wel, maar nou ook weer niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, zat weer eens in het La Casa topic te posten ipv. hier. Anyhoe:
Niet zo slim om 's avonds om 23 uur The English Game te gaan bingewatchen. Heb ik dan ook niet gedaan, ben na aflevering 5 gaan slapen en heb aflevering 6 vanochtend gekeken.
Leuk serie.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:12 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Jaaa echt heel bizar. Ik had echt medelijden met die mensen die eruit wilde stappen.
Focus heb ik gekeken toen hij net uitwas, eigenlijk liep ik er tegenaan en had 0 verwachtingen maar echt een hele toffe film. Aanradertje!quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Focus met weinig verwachtingen opgezet maar wat een toffe film is dat heerlijk samenspel tussen Margot Robbie en Will Smith en leuk om haar een keer in een andere rol te zien ipv van Harley Quinn prima chemie hebben die twee en Will speelt een keer niet op de automatische piloot echt een leuke verrassing deze film.
Jep, keek uit naar seizoen 2, maar is echt dik tegengevallenquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is briljant. Het verhaal heeft ook gewoon closure, dus je kan de dramatisch.slechte tweede seizoen gewoon skippen.
Ik sluit me aan bij dit stuk van IMDb
Season 1 was one of the best Sci-Fi shows to come out since Firefly, but I must admit, I have given up on season 2 three episodes in. The script is mind-blowingly stupid and the lead character has apparently also lost some IQ points since the events in season 1. The actors do what they can, but there is no way to salvage such poor writing and directing. Season 1: 9/10 Season 2: 3/10
Zo fout, zo leukquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:20 schreef TLC het volgende:
Evan Almighty gekeken, wat een heerlijke filmelke minuut genoten
![]()
Vanavond wil ik die animatie een kans geven. Hopelijk is die beter.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jep, keek uit naar seizoen 2, maar is echt dik tegengevallen
huh is er een vervolg?quote:Op zondag 12 april 2020 09:57 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe aflevering tiger king staat online. Ik dacht woensdag pas. Straks maar eens kijken.
1 extra aflevering waarin Joel McHale een aantal mensen gaat interviewen.quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 extra aflevering waarin Joel McHale een aantal mensen gaat interviewen.
top, straks even kijkenquote:Op zondag 12 april 2020 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 extra aflevering waarin Joel McHale een aantal mensen gaat interviewen.
Brb even huilen in een hoekjequote:Op zaterdag 11 april 2020 12:41 schreef Aether het volgende:
Platvoet en z'n vriendjes – 1988 6 1:08 uur | Avontuur
Als zijn ouders omkomen door een aardbeving, voegt Littlefoot, een jonge brontosaurus, zich bij andere weesdinosaurussen om te overleven.
Heeft nu iemand anders in seizoen 2 de hoofdrol? Klopt dit?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is briljant. Het verhaal heeft ook gewoon closure, dus je kan de dramatisch.slechte tweede seizoen gewoon skippen.
Ik sluit me aan bij dit stuk van IMDb
Season 1 was one of the best Sci-Fi shows to come out since Firefly, but I must admit, I have given up on season 2 three episodes in. The script is mind-blowingly stupid and the lead character has apparently also lost some IQ points since the events in season 1. The actors do what they can, but there is no way to salvage such poor writing and directing. Season 1: 9/10 Season 2: 3/10
Andere acteur speelt hetzelfde personage soort van.quote:Op zondag 12 april 2020 12:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft nu iemand anders in seizoen 2 de hoofdrol? Klopt dit?
Thxquote:Op zondag 12 april 2020 12:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Andere acteur speelt hetzelfde personage soort van.
Community is echt de bom. Geef het wat afleveringen om de personages te kennen en dan word het alleen maar leuker.quote:Op zondag 12 april 2020 13:19 schreef -Wereld- het volgende:
Ik heb gisteravond de eerste aflevering van Ozark en Community bekeken, maar ik moet zeggen dat ik het beide nog niet veel aan vind.
Er is wel redelijk wat gebeurd in Ozark, maar toch voelde ik niet echt spanning. Hopelijk gaat het tempo en de spanning wat omhoog.
Ik heb het vaak langs zien komen op Comedy Central en ben vaak even blijven hangen omdat men zei dat het zo leuk was, maar keer op keer kwam er echt geen enkele glimlach vanafquote:Op zondag 12 april 2020 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Community is echt de bom. Geef het wat afleveringen om de personages te kennen en dan word het alleen maar leuker.
Maw, niet jouw dingquote:Op zondag 12 april 2020 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het vaak langs zien komen op Comedy Central en ben vaak even blijven hangen omdat men zei dat het zo leuk was, maar keer op keer kwam er echt geen enkele glimlach vanaf
Toch wel een van de, naar mijn mening uiteraard, saaiste en niet-grappige comedies ooit.
Nou ja, dat is bijna letterlijk wat ik zeg jaquote:
Ja die gast die the Falcon speelt bij the Avengers. Takeshi kovac heeft een nieuwe sleevequote:Op zondag 12 april 2020 12:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft nu iemand anders in seizoen 2 de hoofdrol? Klopt dit?
Ja achjah, ik heb niks met Friends (zeg maar haat) en mijn vrienden verklaren me voor gek, iedereen z’n smaak.quote:Op zondag 12 april 2020 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het vaak langs zien komen op Comedy Central en ben vaak even blijven hangen omdat men zei dat het zo leuk was, maar keer op keer kwam er echt geen enkele glimlach vanaf
Toch wel een van de, naar mijn mening uiteraard, saaiste en niet-grappige comedies ooit.
Dit is ook wel cht heel raar.quote:Op zondag 12 april 2020 15:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja achjah, ik heb niks met Friends (zeg maar haat) en mijn vrienden verklaren me voor gek, iedereen z’n smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |