dit is waarheidquote:Op maandag 30 maart 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Etto houdt het liefst
van een boerentrien
die hij alleen op een anzichtkaart kan zien
In het echt is seks al snel ordinair
dus hopelijk is zijn vrouw heel solidair
Als Etto savonds in bed
Alleen klaarkomt in een kleurrijk servet
Deed Promes ook mee aan de #Stayathome challenge?quote:
Heb ik mobiel ook wel eens.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
Even mijn modpowers showen tochquote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ben het coronalied nu al helemaal zat.
Nee ga ik ook niet luisteren.quote:
Heb wel een liedje voor jou!quote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
En volgens mij heb ik die helaas al gehoord ergens.
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallendquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Wel eens hoorquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Erg leuke ditquote:Op maandag 30 maart 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:54 schreef JanCees het volgende:
E
[..]
Erg leuke ditLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
oh nou SORRY HEURquote:Op maandag 30 maart 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat nouDat ik van eten hou weet iedereen.
Lig je dan op bed met zieke migrainequote:
Ja dan baal je welquote:Op maandag 30 maart 2020 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lig je dan op bed met zieke migraine
Alice deejayquote:
Succes Kiidquote:Op maandag 30 maart 2020 23:31 schreef Solotovski het volgende:
Nou, even potje fifa doen, op naar europese overwintering
Daarna nog even dragonball kijkenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:31 schreef Solotovski het volgende:
Nou, even potje fifa doen, op naar europese overwintering
Inderdaad. Ik voel me nu net weer die kleine jongen die stiekem in zijn bed nog aan het lezen wasquote:
quote:
Promes leeft op de straatquote:Op maandag 30 maart 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed Promes ook mee aan de #Stayathome challenge?
Vertel het eensquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb beetje issues
Kunnen jullie advies geven
Dusquote:
Charlotte3 kan mij ook niet meer vermakenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of je koopt er een mooi prentenboek van
Ik zag net een plaatje in het coronatopic van een wattenstaafje in je neusgat helemaal achterin je hoofd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
Hoe kom ik nou achter of het Corona is of griep
Bloeddonor wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
Hoe kom ik nou achter of het Corona is of griep
Oh bah dat is ook naar. Heb je ook koorts?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een benauwd gevoel de hele dag al (lol)
Nee dat niet, ook al een week het idee dat er keelpijn opkomt maar het zet niet echt door.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh bah dat is ook naar. Heb je ook koorts?
Inderdaad en als je die verhalen leest kan het best naar uitpakken, gunstig scenario ben je een week ziek en benauwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ook al een week het idee dat er keelpijn opkomt maar het zet niet echt door.
Wellicht beeld ik het in dankzij alle berichten en omdat ik er toch vanuit ga dat ik het een keer krijg.
Ja of je merkt er weinig van maar hebt toch nog blijvende longschadequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad en als je die verhalen leest kan het best naar uitpakken, gunstig scenario ben je een week ziek en benauwd.
Flopshow
Vooral die onzekerheidquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je merkt er weinig van maar hebt toch nog blijvende longschade
In welke context zei hij dit?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:38 schreef Elan het volgende:
Drank de Boer was teleurgesteld dat hij geen corona had
Bij Rondo zat hij in de auto toen gingen ze hem bellen. Hij voelde zich niet zo lekker dus had hij zich laten testen , was het niet. Vond hij jammer want dan had je het maar gehadquote:
Ergens begrijp ik dat wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Rondo zat hij in de auto toen gingen ze hem bellen. Hij voelde zich niet zo lekker dus had hij zich laten testen , was het niet. Vond hij jammer want dan had je het maar gehad
Ja en in het ziekenhuis liggen is ook gewoon echt heel erg kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Beste is nog altijd gewoon uberhaupt voorkomen dat je besmet raakt. Die blijvende longschade vind ik nog wel het meest verontrustend
Je kunt het amper vermijden hooguit uitstellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Beste is nog altijd gewoon uberhaupt voorkomen dat je besmet raakt. Die blijvende longschade vind ik nog wel het meest verontrustend
Ja uiteraard, maar er even vanuitgaand dat je dat bespaard blijft. Mag je niet vanuit gaan natuurlijk maar okequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en in het ziekenhuis liggen is ook gewoon echt heel erg kut.
Dus jij zegt dat 100 procent van de wereldbevolking besmet zal raken? Nogal een uitspraakjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het amper vermijden hooguit uitstellen.
Wel benieuwd hoe die longschade zich concreet uit dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er even vanuitgaand dat je dat bespaard blijft. Mag je niet vanuit gaan natuurlijk maar oke
Waarschijnlijk een stuk vatbaarder voor longontsteking enzo. Nou daar zit je toch niet op te wachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe die longschade zich concreet uit dan.
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je merkt er weinig van maar hebt toch nog blijvende longschade
Maar of je het dan ook voelt aan je conditie altijd of dat je meer kans krijgt om longkanker te krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stuk vatbaarder voor longontsteking enzo. Nou daar zit je toch niet op te wachten.
Geen idee. Maar volgens mij heb ik een best goed immuunsysteem dus ik vertrouw er vooralsnog wel op dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar of je het dan ook voelt aan je conditie altijd of dat je meer kans krijgt om longkanker te krijgen ofzo?Geen idee verder.
Volgens een professor van Harvard ( @klaasweetalles )60% van de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat 100 procent van de wereldbevolking besmet zal raken? Nogal een uitspraakje
Heeft toch niks met COR te maken. Als dat virus voor littekenweefsel zorgt in je longenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof iedereen blijvende longschade krijgt. Het lijkt hier wel COR
Maakt met een virus niks uitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij heb ik een best goed immuunsysteem dus ik vertrouw er vooralsnog wel op dat het goed gaat komen
Testquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof iedereen blijvende longschade krijgt. Het lijkt hier wel COR
quote:
Wel dus. Want met een goed immuunsysteem heb je stuk minder kans om op de IC te belandenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:51 schreef Tjacka het volgende:
https://www.google.com/am(...)vende-longschade.amp
Meer domme pech of gelukquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wel dus. Want met een goed immuunsysteem heb je stuk minder kans om op de IC te belanden
Typ het in op Google en je vindt voldoende artikelen waarin artsen uitleggen dat er een grote kans is op blijvende longschade.quote:
Niet met milde klachten natuurlijk. Dat beweer jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typ het in op Google en je vindt voldoende artikelen waarin artsen uitleggen dat er een grote kans is op blijvende longschade.
Wat is jouw bron om stellig te beweren dat het niet waar is?
Dat zegt niet alles, allemaal mensen die vet sportief waren en niks onder de leden hadden verder werden er doodziek van of gingen er dood aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij heb ik een best goed immuunsysteem dus ik vertrouw er vooralsnog wel op dat het goed gaat komen
Die scenario lijkt mij het engstequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:54 schreef Elan het volgende:
Lijkt me wel bizar kom je op de IC en dan brengen ze je in slaap dan ga je dus een beetje dood al want je weet niet of je er uit komt.
Eensquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles, allemaal mensen die vet sportief waren en niks onder de leden hadden verder werden er doodziek van of gingen er dood aan.
Het zegt helemaal niks zelfs. Het is net hoe je lichaam op het virus reageert iig. Dat kan ook bij gezonde jonge mensen met die nooit ziek worden gewoon IC worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles, allemaal mensen die vet sportief waren en niks onder de leden hadden verder werden er doodziek van of gingen er dood aan.
Omdat het erg oncomfortabel is om op je buik beademd te wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Waarom brengen ze je eigenlijk in slaap als je toch al aan de beademing ligt?
Ook dat lijkt me engquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien maak je wel zoveel adrenaline dat je wakker blijft
Beter sterven in je slaap dan nog dagen vet veel pijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:54 schreef Elan het volgende:
Lijkt me wel bizar kom je op de IC en dan brengen ze je in slaap dan ga je dus een beetje dood al want je weet niet of je er uit komt.
Omdat je anders wel dood gaat aan verveling.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Omdat je lichaam tot rust moet komen. Ze brengen je in een kunstmatige coma waarbij alleen je vitale functies nog geactiveerd blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Heb je al een bron gevonden dat mensen met milde klachten longschade krijgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter sterven in je slaap dan nog dagen vet veel pijn.
Ja sowieso dat loslaten, niet weten wat ze doen en of je überhaupt ooit nog terug gaat komen. Zonder je familie er bij om je hand vast te houden maar met enge mensen in witte pakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me engmet al die piepjes en dingetjes om je te beademen
Ach het voelt toch als een dutje. En dood gaan voelt wss ook zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja sowieso dat loslaten, niet weten wat ze doen en of je überhaupt ooit nog terug gaat komen. Zonder je familie er bij om je hand vast te houden maar met enge mensen in witte pakken.
Kwam het vandaag tegen op Twitter (en nee niet van een tante Sjaan account) maar kan het nu niet meer vinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je al een bron gevonden dat mensen met milde klachten longschade krijgen?
Vooral sneu voor mensen met Alzheimer of een verstandelijke beperking die de situatie helemaal niet begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja sowieso dat loslaten, niet weten wat ze doen en of je überhaupt ooit nog terug gaat komen. Zonder je familie er bij om je hand vast te houden maar met enge mensen in witte pakken.
Lijkt mij sterk dat je van een verkoudheidje en beetje hoesten longschade kan krijgen lol.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam het vandaag tegen op Twitter (en nee niet van een tante Sjaan account) maar kan het nu niet meer vinden.
Maar goed er is verder nog weinig over de gevolgen bekend dus het is vaak sowieso allemaal speculatie ook van artsen.
Ja daarom er komen dan allemaal lekkere stofjes vrij, endorfine etcquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach het voelt toch als een dutje. En dood gaan voelt wss ook zo.
Gewoon schijt hebben? Je krijgt het toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe doen jullie dat met eten laten bezorgen/pakketjes? Bezorgers zitten ook met hun handen aan verpakkingen, zakjes, etc.
Er komt deze week bij mij nog gewoon een pakketje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Hoe doen jullie dat met eten laten bezorgen/pakketjes? Bezorgers zitten ook met hun handen aan verpakkingen, zakjes, etc.
quote:
Ja maar voor die mensen is de wereld toch al een extreem verwarrende plek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral sneu voor mensen met Alzheimer of een verstandelijke beperking die de situatie helemaal niet begrijpen.
Een keer goed onder narcose gebracht maar dat is vast stuk anders dan comaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom er komen dan allemaal lekkere stofjes vrij, endorfine etc
Beetje alsof je DMT gebruikt gok ik. Je moet er alleen niet tegen gaan vechten.
Je sterft terwijl je in een trip zit, dan zie je je leven nog een keer aan je voorbij flitsen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom er komen dan allemaal lekkere stofjes vrij, endorfine etc
Beetje alsof je DMT gebruikt gok ik. Je moet er alleen niet tegen gaan vechten.
Prima. Als je zo bang bent om het te krijgen moet je er überhaupt niet eens meer aan denken om eten te laten te bezorgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ook weer lekker zonder bron. Nergens nog beweerd dat de bestemmingsgraad 100 procent gaat zijn. Behalve volgens een of ander onderzoek volgens Elan wat nergens op slaat want dat valt totaal nog niet in te schatten
Ik ben niet bang om het te krijgen, ik stel gewoon een vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima. Als je zo bang bent om het te krijgen moet je er überhaupt niet eens meer aan denken om eten te laten te bezorgen.
Smerig met zo'n kapje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een keer goed onder narcose gebracht maar dat is vast stuk anders dan coma
Het gaat sowieso nog langs 10 handen en ook mensen die niet in de situatie zitten om thuis te blijven met een verkoudheidje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om het te krijgen, ik stel gewoon een vraag
Muah je moet ze vergelijken met hoe je als een klein kind was en dan kan je wel overstuur raken van alle chaos om je heen, zeker als er dan geen bekenden bij zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar voor die mensen is de wereld toch al een extreem verwarrende plek.
Misschien kunnen ze juist wel beter anticiperen en loslaten dan iemand die nog volledig helder van geest is en precies weet wat er gaat gebeuren.
Uhlgh ja heb echt trauma aan narcoses overgehouden.quote:
Heb nooit gezegd 100%, er zijn ook gewoon hele dorpen immuun.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ook weer lekker zonder bron. Nergens nog beweerd dat de bestemmingsgraad 100 procent gaat zijn. Behalve volgens een of ander onderzoek volgens Elan wat nergens op slaat want dat valt totaal nog niet in te schatten
Hersenoperatie lijkt me het engst, dat je wel wakker moet blijven en op alles moet reageren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhlgh ja heb echt trauma aan narcoses overgehouden.
Mocht ik nog keer operatie moeten krijgen waar plaatselijke verdoving ook mogelijk is dan weet ik wel wat ik kies in ieder geval
Welk onderzoek? Dit is gewoon een lading nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd 100%, er zijn ook gewoon hele dorpen immuun.
Maar dit onderzoek heeft het over 60% wereldwijd, je kunt zelf wel invullen dat dat percentage hier waarschijnlijk wat hoger ligt dan in dunbevolkte gebieden waar minder risico op blootstelling is.
https://www.hsph.harvard.(...)-on-the-coronavirus/
Ah ja, geen idee hoe ik er nu op zou reageren.quote:
Sliep je snel?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een keer goed onder narcose gebracht maar dat is vast stuk anders dan coma
Oh zo. Ach ik zou het zo weer doen hoor. Ik ben niet iemand voor een plaatselijke verdoving. Ik doe bij de tandarts ook alles zonder.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja, geen idee hoe ik er nu op zou reageren.
Ik was toen 5 en 6. En ook een keer een camera door mijn keel, dat was pas aids.
https://thehill.com/chang(...)cdc-is-preparing-forquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Dit is gewoon een lading nieuwsberichten
Ja die trauma herinner ik me ook nogquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die lucht drie dagen later nog in je neus hebben
Plaatselijke verdoving is toch best prima?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh zo. Ach ik zou het zo weer doen hoor. Ik ben niet iemand voor een plaatselijke verdoving. Ik doe bij de tandarts ook alles zonder.
Ze moesten wel iets meer gebruiken dan gemiddeld geloof ik. Maar bij het aftellen was ik bij 4 al de weg kwijt hoor. Ik werd wakker met mijn hele been in het soort van gips. Zou alleen een kijkoperatie zijn lol.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Sliep je snel?
Had een keer zo'n roesje en blokverdoving toen ik in een dronken bui mijn pees had afgescheurd. Was gewoon volledig bij had ik weer.
Ging ik nog aan de dokter mijn levensverhaal vertellen ook, dormicum is blijkbaar een waarheidsserum waardoor je van alles uitkraamt wat je eigenlijk helemaal niet wil vertellen. Chanant was dat
Jezus Christus wat stoerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh zo. Ach ik zou het zo weer doen hoor. Ik ben niet iemand voor een plaatselijke verdoving. Ik doe bij de tandarts ook alles zonder.
Nee man. Waardeloos. Ik hoef dat allemaal niet te zienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Plaatselijke verdoving is toch best prima?
Hm ja dat is wel veel inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
https://thehill.com/chang(...)cdc-is-preparing-for
40-70% alleen al dit jaar.
Je kunt heroïne proberen is hetzelfde effect maar sterker.quote:
En dan zonder IC bed zitten zeker...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is wel veel inderdaad
Nou ja, zolang mogelijk maar rekken dan
Ja, en dan denken dat ik een paniekzaaier ben, jezusquote:
Ja same. God en die morfinequote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het juist niet. Ik ga daar gewoon niet lekker op.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt heroïne proberen is hetzelfde effect maar sterker.
Maar even serieus nooit aan beginnen voor de lol.
Sommige ramingen nog hoger.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja dat is wel veel inderdaad
Nou ja, zolang mogelijk maar rekken dan
Tramadol was wel chillquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja same. God en die morfinedikke gigantische spuit dat je denk das zeker 250 ml. En die artsen maar lachen.
Nee dat is waarquote:
Ben je aangekomen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word liever geflat door wat curves
Hij bedoeld eerder dat hij wel een dikkerdje op zijn gezicht wilt hebbenquote:
Ik heb echt geen idee ze gaven me voor de operatie medische sos en erna allemaal morfine en ipv dagopname moest ik 2 nachten blijven. Nooit geweten wat nou precies het probleem was maar zal wel. Was helemaal knetter iig.quote:
Weet ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoeld eerder dat hij wel een dikkerdje op zijn gezicht wilt hebben
quote:
Ik heb het liever nu alquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dan denken dat ik een paniekzaaier ben, jezus
Werk jij nog wel gewoon op locatie Flips of ook thuis?quote:
Waarom?quote:
Hopelijk al gehadquote:
Maar je kan toch meerdere keren besmet worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopelijk al gehad
In Duitsland bereiden ze zich al voor dat ze mensen die immuun zijn certificaat gaan geven
True, maar verwacht je echt dat we over paar maanden in crisissituatie zitten waar artsen over leven en dood gaan beslissen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik er niet lekker op ga heb ik tenminste een IC bed.
Paniek verhalen johquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar je kan toch meerdere keren besmet worden?
Paar weken ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar verwacht je echt dat we over paar maanden in crisissituatie zitten waar artsen over leven en dood gaan beslissen dan?
MutatiesGenotquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar je kan toch meerdere keren besmet worden?
Virus dat muteert wordt meestal minder dodelijk en meer besmettelijkquote:
Kon met SARS wel iig. Alleen dan ging je er de tweede keer iets beter op.quote:
Ik persoonlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verwachten jullie nog voetbal te zien dit kalenderjaar?
Zo erg is het allemaal nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja joh net als alles wat tot nog toe gebeurd was. Is allemaal onzin. Oh wacht ahahaha
Ik verwacht dat zowel dit seizoen als volgend seizoen geschrapt worden volledig en we pas rond het EK de eerste wedstrijden hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verwachten jullie nog voetbal te zien dit kalenderjaar?
Ja of je hebt eerst het minder dodelijke virus opgepikt en daarna krijg je de ergere versie nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Virus dat muteert wordt meestal minder dodelijk en meer besmettelijk
Dus laat het maar lekker muteren
Dit is ook een mutatie op sarsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon met SARS wel iig. Alleen dan ging je er de tweede keer iets beter op.
Thuis.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werk jij nog wel gewoon op locatie Flips of ook thuis?
Mwa. Zo dacht ik ook, maar ik heb een beetje het gevoel dat iedereen de controle aan het verliezen is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal nou ook weer niet
De neveneffecten zijn anders aardig rigoureus. Weet niet of je het al door hebt, maar, de hele wereld staat stil.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal nou ook weer niet
Dan heb je dus al immuunstoffen in je systeemquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je hebt eerst het minder dodelijke virus opgepikt en daarna krijg je de ergere versie nog.
Het lijkt mij ook heel stug dat ze gewoon in september weer kunnen beginnen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zowel dit seizoen als volgend seizoen geschrapt worden volledig en we pas rond het EK de eerste wedstrijden hebben.
Je kan onmogelijk het seizoen nog afmaken zonder dat volgend seizoen ook volledig in de clinch raakt
Het is juist onder controle. Groei van mensen dat in ziekenhuis belandt neemt af. Oftewel besmettingsgraad daaltquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Zo dacht ik ook, maar ik heb een beetje het gevoel dat iedereen de controle aan het verliezen is.
Je lichaam ziet het dan niet als een ander virus?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je dus al immuunstoffen in je systeem
Logisch wel hè met zo'n lockdown?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is juist onder controle. Groei van mensen dat in ziekenhuis belandt neemt af. Oftewel besmettingsgraad daalt
Je snapt er weer eens niks van joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is juist onder controle. Groei van mensen dat in ziekenhuis belandt neemt af. Oftewel besmettingsgraad daalt
Zo snel muteert het niet. Het is niet van de een op andere dag totaal andere ziektequote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lichaam ziet het dan niet als een ander virus?
Als je alleen gefocust bent op het ziektebeeld en de nummers daarvan zelf, snap ik wel dat je het allemaal mee vindt vallen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh het is het enige cijfer wat er toe doet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens niks van joh.
Mensen in ziekenhuis is niet gelijk aan besmettingsgraad
Wist niet dat jij een wetenschapper was.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo snel muteert het niet. Het is niet van de een op andere dag totaal andere ziekte
Ik zeg nergens dat dit geen bizarre situatie is. Maar je hoeft het niet erger te maken dan het isquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je alleen gefocust bent op het ziektebeeld en de nummers daarvan zelf, snap ik wel dat je het allemaal mee vindt vallen ja.![]()
Deze situatie is erg uniek en bizar.
Ik lees wel eens watquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een wetenschapper was.
Is goed flippiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het maakt je in ieder geval niet intelligenter
Nou ja het is toch veel meer dan het virus zelf. Dat het jou verder niet raakt zegt niets over de omvang.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dit geen bizarre situatie is. Maar je hoeft het niet erger te maken dan het is
Die hele economie trappen we in no time wel weer aan hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja het is toch veel meer dan het virus zelf. Dat het jou verder niet raakt zegt niets over de omvang.
gngnquote:
Wil je dat ja op de schaal dat het was?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die hele economie trappen we in no time wel weer aan hoor
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil je dat ja op de schaal dat het was?
Het begrip economie is te breed voor 1 post en helemaal hier dus nvm k ga nog even spelen en slapen.quote:
Ik voel me gewoon als iemand die moet blijven werken zodat de rest thuis kan blijven om zielig te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik voel me als dat volgespoten condoom dat voor je tent ligt op Lowlands als je dat ding 's ochtends (of 's middags) openritst om in de bloedhitte van dat ding wat adem te kunnen happen.
Komt omdat ze geen stageplaats kunnen krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
4 vmbo-kbertjes in de trein zonder kaartje, kanker dit, kanker dat. Dreigen dat als conducteur langskomt ze in zijn gezicht spugen. Oef wat gun ik deze kindjes een gruweijk uitgezaaide vorm van coronakanker
Zat ook een blanke jongen bijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen stageplaats kunnen krijgen
Nee. Ze checken geen kaartjes. Maar die gast zei van jaaa en als die kkconducteur langskomt ga ik hem gewoon keuze stellen: of je houdt afstand of ik hoest je kkhard in je gezichtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh checken ze wel kaartjes? Conducteur zei laatst tegen mij dat ze dat niet meer mogen ofzo.
Die onderwerpen zijn toch voor alle jongens van 14 heel belangrijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat ook een blanke jongen bijfucking 14-jarigen, hadden het alleen maar over jonkos en mollie en neppe id's en cc' s. Man man man. Dream school is er niks bij.
Toen ik 14 was deed ik niet aan blowen en x hoor. En had ik geen nep id en gestolen pinpassenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die onderwerpen zijn toch voor alle jongens van 14 heel belangrijk?
rtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 14 was deed ik niet aan blowen en x hoor. En had ik geen nep id en gestolen pinpassen
Toen dronk ik mn eerste breezer en sjorde ik me suf
Breezer, jeetje. Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 14 was deed ik niet aan blowen en x hoor. En had ik geen nep id en gestolen pinpassen
Toen dronk ik mn eerste breezer en sjorde ik me suf
Zeker. Of het echt nog populair is geen ideequote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Breezer, jeetje. Bestaat dat nog?
Middelbare school, als ik er aan terugdenk wat een cringe.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Of het echt nog populair is geen idee
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middelbare school, als ik er aan terugdenk wat een cringe.
Gasten die altijd maar zaten op te scheppen hoeveel liter ze wel niet gedronken hadden het weekend en wie ze allemaal gepaald hadden.
De hockeyfeesten waren kennelijk de shit.quote:
Hockeymeisjes hebben al tijden de reputatie dat ze easy peasy zijn jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hockeyfeesten waren kennelijk de shit.
Dubbele kraagjes ftw.
Lijkt me mooie tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Middelbare school, als ik er aan terugdenk wat een cringe.
Gasten die altijd maar zaten op te scheppen hoeveel liter ze wel niet gedronken hadden het weekend en wie ze allemaal gepaald hadden.
Goeie docu wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
@:Amarantha
Tiger King eerste aflevering gezien
What
The
Actual
Fuck
Ben benieuwd naar de rest. Echt krankzinnig. Die beesten moeten toch wel verdoofd zijn de hele dagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie docu wel.
Ik moet zo hard lachen steeds.
Ja weet niet, dat dacht ik ook want dat doen ze wel vaak met tijgertjes enz waarmee je mee op de foto kan maar ik weet niet.. Maar goed ik zeg alvast 1 ding.. Iedereen die in beeld komt spoort niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de rest. Echt krankzinnig. Die beesten moeten toch wel verdoofd zijn de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |