dit is waarheidquote:Op maandag 30 maart 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Etto houdt het liefst
van een boerentrien
die hij alleen op een anzichtkaart kan zien
In het echt is seks al snel ordinair
dus hopelijk is zijn vrouw heel solidair
Als Etto savonds in bed
Alleen klaarkomt in een kleurrijk servet
Deed Promes ook mee aan de #Stayathome challenge?quote:
Heb ik mobiel ook wel eens.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
Even mijn modpowers showen tochquote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ben het coronalied nu al helemaal zat.
Nee ga ik ook niet luisteren.quote:
Heb wel een liedje voor jou!quote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
En volgens mij heb ik die helaas al gehoord ergens.
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallendquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Wel eens hoorquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Erg leuke ditquote:Op maandag 30 maart 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:54 schreef JanCees het volgende:
E
[..]
Erg leuke ditLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
oh nou SORRY HEURquote:Op maandag 30 maart 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat nouDat ik van eten hou weet iedereen.
Lig je dan op bed met zieke migrainequote:
Ja dan baal je welquote:Op maandag 30 maart 2020 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lig je dan op bed met zieke migraine
Alice deejayquote:
Succes Kiidquote:Op maandag 30 maart 2020 23:31 schreef Solotovski het volgende:
Nou, even potje fifa doen, op naar europese overwintering
Daarna nog even dragonball kijkenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:31 schreef Solotovski het volgende:
Nou, even potje fifa doen, op naar europese overwintering
Inderdaad. Ik voel me nu net weer die kleine jongen die stiekem in zijn bed nog aan het lezen wasquote:
quote:
Promes leeft op de straatquote:Op maandag 30 maart 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed Promes ook mee aan de #Stayathome challenge?
Vertel het eensquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb beetje issues
Kunnen jullie advies geven
Dusquote:
Charlotte3 kan mij ook niet meer vermakenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of je koopt er een mooi prentenboek van
Ik zag net een plaatje in het coronatopic van een wattenstaafje in je neusgat helemaal achterin je hoofd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
Hoe kom ik nou achter of het Corona is of griep
Bloeddonor wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
Hoe kom ik nou achter of het Corona is of griep
Oh bah dat is ook naar. Heb je ook koorts?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een benauwd gevoel de hele dag al (lol)
Nee dat niet, ook al een week het idee dat er keelpijn opkomt maar het zet niet echt door.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh bah dat is ook naar. Heb je ook koorts?
Inderdaad en als je die verhalen leest kan het best naar uitpakken, gunstig scenario ben je een week ziek en benauwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ook al een week het idee dat er keelpijn opkomt maar het zet niet echt door.
Wellicht beeld ik het in dankzij alle berichten en omdat ik er toch vanuit ga dat ik het een keer krijg.
Ja of je merkt er weinig van maar hebt toch nog blijvende longschadequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad en als je die verhalen leest kan het best naar uitpakken, gunstig scenario ben je een week ziek en benauwd.
Flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |