dit is waarheidquote:Op maandag 30 maart 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Etto houdt het liefst
van een boerentrien
die hij alleen op een anzichtkaart kan zien
In het echt is seks al snel ordinair
dus hopelijk is zijn vrouw heel solidair
Als Etto savonds in bed
Alleen klaarkomt in een kleurrijk servet
Deed Promes ook mee aan de #Stayathome challenge?quote:
Heb ik mobiel ook wel eens.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
Even mijn modpowers showen tochquote:Op maandag 30 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij post noel door het slot heen
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ben het coronalied nu al helemaal zat.
Nee ga ik ook niet luisteren.quote:
Heb wel een liedje voor jou!quote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
En volgens mij heb ik die helaas al gehoord ergens.
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallendquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Wel eens hoorquote:Op maandag 30 maart 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moeten BN-ers altijd met z'n allen bij alles wat erg is in de wereld een kutnummer maken.
Erg leuke ditquote:Op maandag 30 maart 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Nou, ze hebben nog geen nummer over mij gemaakt dus dat vind ik wat tegenvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:54 schreef JanCees het volgende:
E
[..]
Erg leuke ditLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
oh nou SORRY HEURquote:Op maandag 30 maart 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat nouDat ik van eten hou weet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |